IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-08-2005 14:03 by M. Profiel van M.

Een verkrachting is nog altijd een misdaad die door iemand anders begaan wordt he.

Je wil toch niet beweren dat dronken zijn niet je eigen verantwoordelijkheid is?
Blijft wel een kutbericht, vallen kan iedereen gebeuren. Misschien was het slachtoffer in nuchtere staat wel uitgegleden en net zo onder de auto terechtgekomen. Je kunt er niet zoveel van zeggen, maar het is wel zo dat het slachtoffer in kwestie zelf het risico neemt door veel te gaan drinken. Triest voor die kinderen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2005 14:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Voor hetzelfde geld konden ze hem nog reanimeren en was het een geluk bij een ongeluk dat het een ambulance was ipv een tractor.... dan konden ze de open begrafenis ook wel vergeten...


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-08-2005 14:07 by Heiden Profiel van Heiden

Poep gebeurt, er sterven dagelijks duizenden mensen die jonge kinderen hebben, dat gebeurt gewoon. Waarom zou ik nu wakker moeten liggen van een bezopen gast die onder een auto loopt op Wacken?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-08-2005 14:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 augustus 2005 14:03 schreef M. het volgende:
Een verkrachting is nog altijd een misdaad die door iemand anders begaan wordt he.

Je wil toch niet beweren dat dronken zijn niet je eigen verantwoordelijkheid is?
Blijft wel een kutbericht, vallen kan iedereen gebeuren. Misschien was het slachtoffer in nuchtere staat wel uitgegleden en net zo onder de auto terechtgekomen. Je kunt er niet zoveel van zeggen, maar het is wel zo dat het slachtoffer in kwestie zelf het risico neemt door veel te gaan drinken. Triest voor die kinderen.

Idd. Dronken zijn is je eigen verantwoordelijkheid. Maar de meeste van ons hier zijn dat ook wel eens.
Het was daar zo megaglad, vallen was zo makkelijk.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 14:10 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Tja ik vind het gewoon erg fout overkomen, je bent er niet bij, hoeveel heeft hij eigenlijk gedronken?

Ik vind het niet normaal dat mensen reageren als ze doen, zo hard zo negatief, en dan wel klagen over de verharding van de maatschappij zeker.

Natuurlijk is het niet "goed" om heel erg dronken te zijn, maar hoeveel mensen hier zijn dat nog nooit geweest? Moeten we dan allemaal maar dood? (Mohammed B zou ja zeggen) Beetje simpel om te denken in de afweging tussen alcohol en overlijden. Helemaal als je op een festival zit, het is geen risico die je in overweging neemt, je zit ook ff niet in de "normale wereld" hebt je misschien wel het hele jaar naar de klote gewerkt om je even te kunnen laten gaan op zo'n festival.

En dan gaan er mensen zeggen (en serieus vinden) dat het zijn eigenschuld dus terecht/ goed is. Dan spoor je toch echt niet denk ik. Natuurlijk zou het erger zijn als het een vierjarig jongetje zou zijn geweest, maar omdat iets anders erger is maakt het het andere niet opeens niet erg.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 14:11 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 9 augustus 2005 14:07 schreef Heiden het volgende:
Poep gebeurt, er sterven dagelijks duizenden mensen die jonge kinderen hebben, dat gebeurt gewoon. Waarom zou ik nu wakker moeten liggen van een bezopen gast die onder een auto loopt op Wacken?

Er wakker van liggen is een ander uiterste. Natuurlijk hoeft dat niet.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-08-2005 14:15 by Heiden Profiel van Heiden

Dat was ik ook niet van plan.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 09-08-2005 14:20 by Hamer Profiel van Hamerhttp://www.HammerArts.cjb.net

De Discovery is veilig weer op aard



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-08-2005 14:21 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 augustus 2005 13:59 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
daarom


Zal ik een Dragonforce CD in je aars duwen?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-08-2005 14:21 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 9 augustus 2005 14:20 schreef Hamer het volgende:
De Discovery is veilig weer op aard


Kijk, das nu is wat vrolijker nieuws


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2005 14:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 augustus 2005 14:20 schreef Hamer het volgende:
De Discovery is veilig weer op aard



daar gaan mijn crashes-moppen


signature


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-08-2005 14:24 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 9 augustus 2005 14:21 schreef Hypnos het volgende:
daar gaan mijn crashes-moppen


Kun je als nog wel vertellen hoor...


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 09-08-2005 14:27 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

quote:
Op 9 augustus 2005 14:21 schreef Burzum het volgende:
Zal ik een Dragonforce CD in je aars duwen?


Dragonforce heerschte op Wacken! Maar da's geen nieuws natuurlijk



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-08-2005 14:44 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 augustus 2005 14:27 schreef Nameless shadow het volgende:
Dragonforce heerschte op Wacken! Maar da's geen nieuws natuurlijk


nee,maar dat heerscht wel


Bruce Banner


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 09-08-2005 14:48 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 8 augustus 2005 19:01 schreef karnivoor het volgende:maarja 37 en dood gaan op wacken, vast een kansloze metalhead met als enige levensdoel zuipen. lekker boeiend dus


Als je enige levensdoel zuipen is, haal je de 37 niet volgens mij...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-08-2005 14:51 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

SLAYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORR


Hond belt alarmdiensten
Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: Het Laatste Nieuws
Gepubliceerd: dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:06
H6 had ons via de nieuws-submit te melden:

Nadat er drie keer was gebeld naar het alarmnummer vanaf hetzelfde nummer, rukten er drie politieauto's uit naar het betreffende adres. De politie dacht met een gijzeling te maken te hebben maar dat bleek niet zo te zijn. Slayer, de hond van de bewoonster Sylvia D'Antonio, belde de hulpdiensten. Dit gebeurde allemaal in Lake Parsippany in de Amerikaanse staat New Jersey.

Het baasje is nu aangeklaagd voor ordeverstoring maar de vrouw blijft erbij dat haar Duitse scheper Slayer de telefoontjes pleegde. De bediende van de alarmcentrale:"De telefoontjes waren uiterst vreemd. We hoorden enkel iemand andemhalen". Na het telefoontje getraceerd te hebben ging de politie er met drie wagens op af.

De hond zou een tijd geleden van een vriendin geleerd hebben het nummer te bellen. Hun telefoon heeft grote toetsen waarmee dat makkelijk zou kunnen. "Slayer heft met haar bek de hoorn op en met haar poten drukt ze 911 in. Mijn telefoon heeft extra grote knoppen", aldus D'Antonio. Slayer zou ook drugs, vuurwerk en bommen op kunnen sporen.

Meerdere hondentrainers geloven niks van dit verhaal. "We leren onze honden aan hoe ze deuren kunnen openen, hoe ze het licht moeten aansteken of hoe ze een kredietkaart in hun bek moeten houden. Maar geen enkele hond is in staat om de hulpdiensten te bellen", zei trainster Mary Pregent aan een plaatselijke krant.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2005 14:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 augustus 2005 14:24 schreef Nimbus het volgende:
Kun je als nog wel vertellen hoor...






de schermpjes op Cape Canaveral



signature


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 14:54 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

@ zillah
Dat was ook bij oprah laatste, een hond die getraind was voor epilepsie patienten.

Maar 911 zat onder een speciale knop, hij heeft het nummer niet ingetikt ofzo.
En ze hadden daar het "gesprek" /geblaf dus op band. Want 911 bewaard de gespreken, dus het was waar.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 09-08-2005 14:54]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-08-2005 15:01 by altx Profiel van altx

quote:
Op 9 augustus 2005 14:10 schreef ghoulliette het volgende:
Tja ik vind het gewoon erg fout overkomen, je bent er niet bij, hoeveel heeft hij eigenlijk gedronken?

Ik vind het niet normaal dat mensen reageren als ze doen, zo hard zo negatief, en dan wel klagen over de verharding van de maatschappij zeker.

Natuurlijk is het niet "goed" om heel erg dronken te zijn, maar hoeveel mensen hier zijn dat nog nooit geweest? Moeten we dan allemaal maar dood? (Mohammed B zou ja zeggen) Beetje simpel om te denken in de afweging tussen alcohol en overlijden. Helemaal als je op een festival zit, het is geen risico die je in overweging neemt, je zit ook ff niet in de "normale wereld" hebt je misschien wel het hele jaar naar de klote gewerkt om je even te kunnen laten gaan op zo'n festival.

En dan gaan er mensen zeggen (en serieus vinden) dat het zijn eigenschuld dus terecht/ goed is. Dan spoor je toch echt niet denk ik. Natuurlijk zou het erger zijn als het een vierjarig jongetje zou zijn geweest, maar omdat iets anders erger is maakt het het andere niet opeens niet erg.


Inderdaad.

Waarom zou een ongeluk altijd iemands schuld moeten zijn? Vervelende menselijke eigenschap is dat, altijd een zondebok zoeken...

Het was gewoon een ONGELUK. Een vervelende samenloop van omstandigheden. Op de verkeerde plaats zijn op het verkeerde moment. Klaar. Punt. Einde discussie.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-08-2005 15:07 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 augustus 2005 14:54 schreef ghoulliette het volgende:
@ zillah
Dat was ook bij oprah laatste, een hond die getraind was voor epilepsie patienten.

Maar 911 zat onder een speciale knop, hij heeft het nummer niet ingetikt ofzo.
En ze hadden daar het "gesprek" /geblaf dus op band. Want 911 bewaard de gespreken, dus het was waar.


Het stond vandaag op www.fok.nl.
Ik ga het mijn cavia ook leren. Oh nee wacht ik heb geen cavia. Wel cool anders, een cavia die Slayer heet


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 16:16 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

of een goudvis die jaws heet, wel een onderwater foon aanschaffen!


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 09-08-2005 16:20 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 8 augustus 2005 23:45 schreef Hamer het volgende:
wat ben jij hard zeg!


Absoluut niet. Ik heb het inderdaad fout gelezen, maar het is er niet minder zijn schuld door. Zodra je niet meer helder kan denken en je reactievermogen dusdanig achteruit is gegaan dat je met je dronken kop voor een auto loopt, is dat jou schuld. Jij bent er zelf bij als je al die drank naar binnen giet, je merkt zelf hoe je lichaam erop reageert. De enigen waar ik medelijden mee heb zijn zijn vrouw en zijn kinderen, die moeten nu zonder vader leven.

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 09-08-2005 16:23]


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 09-08-2005 16:23 by Malekith Profiel van Malekith

En die ambulance-chauffeur, die zal vast ook dik met schuldgevoelens zitten.


"Obras son amores y no buenas razones"


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 09-08-2005 16:25 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

quote:
Op 9 augustus 2005 16:20 schreef Morgil het volgende:
Absoluut niet. Ik heb het inderdaad fout gelezen, maar het is er niet minder zijn schuld door. Zodra je niet meer helder kan denken en je reactievermogen dusdanig achteruit is gegaan dat je met je dronken kop voor een auto loopt, is dat jou schuld. Jij bent er zelf bij als je al die drank naar binnen giet, je merkt zelf hoe je lichaam erop reageert. De enigen waar ik medelijden mee heb zijn zijn vrouw en zijn kinderen, die moeten nu zonder vader leven.


En z'n vrouw zonder man mag ik hopen? Ok, flauw



Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 09-08-2005 16:25 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 9 augustus 2005 16:23 schreef Malekith het volgende:
En die ambulance-chauffeur, die zal vast ook dik met schuldgevoelens zitten.


Juist, en zo verwoest alcohol het leven van 5 mensen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen