IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-08-2005 17:09 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 9 augustus 2005 17:08 schreef ghoulliette het volgende:
Thuis natuurlijk.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 09-08-2005 17:09 by Jansuh Profiel van Jansuh

quote:
Op 9 augustus 2005 17:07 schreef Leviathanica het volgende:
Dagelijks last van? Waar kom jij dan zoal?


Ze werkt bij het leger des heilsch ofzo, met al die zatte zwerversch



Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 09-08-2005 17:09 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 9 augustus 2005 17:07 schreef Leviathanica het volgende:
Dagelijks last van? Waar kom jij dan zoal?


Thuis.

Maar om weer ontopic te gaan:

Een bull terrier die geopereerd moest worden omdat hij een maagtumor zou hebben, bleek te lijden aan een ingeslikte g-string. Het beest was naar een asiel gebracht omdat het alles opat wat los op de grond lag. Daar stopte de hond ineens met eten, waarna een dierenarts een gezwel in de buik constateerde.

Na een echoscopie diagnosticeerde de dierenarts maagkanker. Er werd onmiddellijk een operatie begonnen om de tumor weg te halen. Toen de buik van de bull terriër werd opengensneden, kwam er echter geen tumor maar een onverteerde G-string van de vorige eigenaars tevoorschijn.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 17:09 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

http://www.debeukenhof.nl/culinair/?section=wijn

stukje
"Het is geen nieuws dat wijn een weldadige werking heeft, zelfs als gewoon genieten ervan even buiten beschouwing wordt gelaten. Er zijn aanwijzingen dat zo’n 2200 jaar voor Christus wijn de basis van allerlei geneesmiddelen vormde."

kennis/ waarheid is erg manipuleerbaar.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 09-08-2005 17:11 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 9 augustus 2005 17:09 schreef Leviathanica het volgende:



Ja echt iets om over te lachen.

quote:
Op 9 augustus 2005 17:09 schreef ghoulliette het volgende:
http://www.debeukenhof.nl/culinair/?section=wijn

stukje
"Het is geen nieuws dat wijn een weldadige werking heeft, zelfs als gewoon genieten ervan even buiten beschouwing wordt gelaten. Er zijn aanwijzingen dat zo’n 2200 jaar voor Christus wijn de basis van allerlei geneesmiddelen vormde."

kennis/ waarheid is erg manipuleerbaar.


Dat klopt inderdaad! Maar tegenwoordig is het vervangbaar door een hele hoop andere middelen.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-08-2005 17:12 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Dat je er blijkbaar thuis last van hebt wist ik niet en dat is natuurlijk vervelend.
Maar dat maakt nog niet alle mensen die alcohol consumeren hetzelfde.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-08-2005 17:12 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 9 augustus 2005 17:11 schreef Morgil het volgende:
Ja echt iets om over te lachen.


Ik dacht dat ze een geintje maakte.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 09-08-2005 17:13 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 9 augustus 2005 17:12 schreef Leviathanica het volgende:
Dat je er blijkbaar thuis last van hebt wist ik niet en dat is natuurlijk vervelend.
Maar dat maakt nog niet alle mensen die alcohol consumeren hetzelfde.



Nee dat zeg ik ook helemaal niet. Vrijwel al mijn vrienden drinken alcohol. Maar het is wel een verklaring waarom ik er af en toe wat heftig op kan reageren.

Nou, ontopic maar weer?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 17:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 9 augustus 2005 17:11 schreef Morgil het volgende:
Ja echt iets om over te lachen.



Dat klopt inderdaad! Maar tegenwoordig is het vervangbaar door een hele hoop andere middelen.

ja, maar dat maakt het dus niet per definitie slecht.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-08-2005 17:15 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 9 augustus 2005 17:13 schreef Morgil het volgende:
Nee dat zeg ik ook helemaal niet. Vrijwel al mijn vrienden drinken alcohol. Maar het is wel een verklaring waarom ik er af en toe wat heftig op kan reageren.

Nou, ontopic maar weer?


Ik snap nu wel waarom jij er wat heftiger op reageert ja.

En ontopic kan ik niet want mijn fototoestel is kapot.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 09-08-2005 17:17 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 9 augustus 2005 17:15 schreef Leviathanica het volgende:
Ik snap nu wel waarom jij er wat heftiger op reageert ja.

En ontopic kan ik niet want mijn fototoestel is kapot.


Het is dan ook het nieuwstopic, hehe.

Acteur denkt dat waspoeder coke is

Op de set van de Nederlandse speelfilm 'Bolletjes blues!' heeft een acteur een berg waspoeder aangezien voor cocaïne. Hij snoof ervan op het toilet, werd misselijk en moest overgeven. Dat heeft een anonieme bron aan het persbureau Novum Nieuws gemeld. Om wie het precies gaat is niet bekend. De hoofdrollen in de film zijn voor rapper Negativ en Sophie van Oers. Andere bekende rappers zoals Raymzter, Kimo en beatboxer MC Aldrin werken mee aan de film.

Een pikant detail is is dat de geluidsmensen alles konden horen, omdat de man zijn micrfoonzender nog om had. De film zelf gaat ook over drugs. Hoofdfiguur Spike komt vanuit Suriname naar Nederland om een opleiding te volgen. Hij komt echter terecht in een wereld waar het draait om geld en status. Om indruk te maken besluit hij bolletjes te slikken. Hij wordt daarop gepakt en belandt in Paramaribo in de gevangenis.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-08-2005 17:18 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

He, ik vergis me met de topics inderdaad.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 17:22 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 9 augustus 2005 17:17 schreef Morgil het volgende:
Het is dan ook het nieuwstopic, hehe.

Acteur denkt dat waspoeder coke is

Op de set van de Nederlandse speelfilm 'Bolletjes blues!' heeft een acteur een berg waspoeder aangezien voor cocaïne. Hij snoof ervan op het toilet, werd misselijk en moest overgeven. Dat heeft een anonieme bron aan het persbureau Novum Nieuws gemeld. Om wie het precies gaat is niet bekend. De hoofdrollen in de film zijn voor rapper Negativ en Sophie van Oers. Andere bekende rappers zoals Raymzter, Kimo en beatboxer MC Aldrin werken mee aan de film.

Een pikant detail is is dat de geluidsmensen alles konden horen, omdat de man zijn micrfoonzender nog om had. De film zelf gaat ook over drugs. Hoofdfiguur Spike komt vanuit Suriname naar Nederland om een opleiding te volgen. Hij komt echter terecht in een wereld waar het draait om geld en status. Om indruk te maken besluit hij bolletjes te slikken. Hij wordt daarop gepakt en belandt in Paramaribo in de gevangenis.

Jesus wat stom!!

Schokkend trouwens hoeveel mensen dat spul gebruiken.
ben echt benieuwd wat er was gebeurd als het Bin Laden was gelukt vergiftigde coke Amerika in te krijgen....


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 09-08-2005 19:39 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

quote:
Op 9 augustus 2005 16:56 schreef ghoulliette het volgende:
Hitler gebruikte geen drugs en Churchill was alcoholist, en de geschiednis boeken hebben duidelijk de kant van de druggie gekozen.


offtopic: Hitler zat wel degelijk flink aan de drugs ik die documentaire op Discovery moet geloven. En niet zo'n beetje ook


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2005 19:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hitler slikte allerlei medicijnen ... dus due was ook niet echt clean te noemen ...

En zijn enorme ego zorgde voor een machtsverslaving van jewelste ...


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 09-08-2005 20:06 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

uit bn de stem:
Bredase wijk woedend
na dood paard
Door Bas Kock

Bekogeld met stenen, geslagen met stokken en geveld door een stuk glas. Vele mishandelingen zijn merrie Chelsea in de Bredase wijk de Geeren uiteindelijk fataal geworden, menen verdrietige en woedende buurtbewoners.
De eigenaar heeft het dier moeten laten inslapen. Jarenlang was Chelsea de lieveling van de kinderen in en rond de Hendrik Berlagestraat. Het dier was de lieveling van de kinderen uit de wijk. „Mijn kleinkinderen reden er zo mee naar de stad“, zegt Antoon Chatrer, eigenaar van het paard.

Chelsea was volgens buurtbewoners echter ook doelwit van een groep merendeels Marokkaanse jongeren die het dier geregeld mishandelden.

„Ik had er een huis van kunnen bouwen, van alles wat ze hier in de wei gooiden. Bakstenen, ijzeren pijpen, je kunt het zo gek niet bedenken“, zegt René van Broekhoven, die pal naast het weitje woont. „Het gaat om jongeren van twaalf tot achttien jaar die hier voor veel problemen zorgen. Totaal geen respect. Voor niemand, dus ook niet voor dieren“, zegt een bewoner van de Hendrik Berlagestraat, die uit angst voor represailles niet met zijn naam in de krant durft.

Chatrer bevestigt het verhaal: „Ik heb zelf gezien hoe ze geprobeerd hebben om bij Chelsea een stok in haar kont te duwen. Toen ben ik over het hek gevlogen en er achteraan gegaan.“ Een stuk glas dat in de wei is gegooid, is Chelsea uiteindelijk fataal geworden. Zij haalde haar hoeven open en liep een ernstige infectie op. Afgelopen weekend verslechterde de conditie van het paard, dat niet meer wilde eten en drinken.
Zaterdagavond kon de merrie zelfs niet meer overeind komen.

„Het was vreselijk“, zegt een bewoonster. „Onze kinderen stonden erbij te huilen, die Marokkaantjes stonden te lachen en foto’s te maken. Dat geloof je toch niet?“ Volgens de bewoners dreigde de situatie te escaleren, maar de politie heeft de gemoederen gesust. Chelsea bleek zo ziek dat een dierenarts haar zaterdagavond uit haar lijden verloste. De wei naast buurthuis Geeren-Zuid is nu alleen voor pony Polly. Ook zij is volgens de buurt meermaals slachtoffer geweest van kwelgeesten. Van Broekhoven: „Laatst zag ik hoe ze met een stuk ijzer op het hoofd sloegen.“ De buurt zegt machteloos te staan. Chatrer: „De politie doet echt haar best. Die zie je hier regelmatig langskomen. Maar die kan hier ook niet de hele dag staan.“

arghh dit maakt me zo kwaad. Toen michiel daar nog woonde en regelmatig langs die paardjes kwam dacht ik al dit moet een keer mis gaan



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2005 20:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Fijn ook dat het beest eerst dood moet voor men wat doet


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 09-08-2005 20:11 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

Inderdaad ja. En het blijft maar de hele dag in mn hoofd spoken *irritant*


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2005 20:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

wat ik vaag vind is dat een gespleten hoef het beessie fataal is geworden ... dat lijkt mij toch behandelbaar ...

maar weer opvallend dat dat rondhang tuig gewoon zijn gang kan gaan ....


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-08-2005 23:00 by M. Profiel van M.

quote:
Op 9 augustus 2005 20:17 schreef Jenje het volgende:
wat ik vaag vind is dat een gespleten hoef het beessie fataal is geworden ... dat lijkt mij toch behandelbaar ...

Er staat dat ze via die hoef een infectie heeft opgelopen en aan de gevolgen daarvan is haar conditie verslechterd en is ze overleden.

Tering, ik snap niet dat mensen zich met zoiets vermaken. Complete afstomping...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2005 23:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

I know, maar een ontsteking gaat niet in 1 dag ....

Maar feit blijft dat die kutmarokkaantjes van mij gepenetreerd mogen worden door een wilde hengst


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-08-2005 23:04 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 augustus 2005 20:09 schreef Jenje het volgende:
Fijn ook dat het beest eerst dood moet voor men wat doet


Wat dan? Ik haal niets uit dat bericht wat daarop wijst.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2005 23:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Pas als het beest dood is, word het nieuws ... had veel eerder moeten gebeuren, dan doet de politie pas iets ... nu zeggen ze constant dat ze niets kunnen bewijzen terwijl uit het verhaal blijkt dat aardig wat mensen de daders gezine hebben, telt dat niet meer ofzo?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-08-2005 23:09 by M. Profiel van M.

Jenje, er staat niet wanneer ze in dat stuk glas is getrapt he. Dat had net zo goed een paar weken voor haar dood kunnen zijn. Agelopen weekend is het alleen opeens helemaal bergafwaarts gegaan.

Wat doe je aan dat soort groepen, tja, moeilijk. Ik kan me goed voorstellen dat als er bij je ingebroken wordt en de politie kan niet komen omdat ze met z'n allen bezig zijn alle paarden in de omgeving te bewaken, dat je dan stevig baalt.
Ze moeten gewoon eenzelfde korpschef in Breda aanstellen als die hier in Utrecht. Er zijn nu veel meer patrouilles en er is veel minder criminaliteit hier. Stad is in mijn beleving echt vooruit gegaan maar ze zijn hier ook wel erg streng over een aantal zaken (prima IMO).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 09-08-2005 23:10 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 9 augustus 2005 23:06 schreef Jenje het volgende:
Pas als het beest dood is, word het nieuws ... had veel eerder moeten gebeuren, dan doet de politie pas iets ... nu zeggen ze constant dat ze niets kunnen bewijzen terwijl uit het verhaal blijkt dat aardig wat mensen de daders gezine hebben, telt dat niet meer ofzo?


Als het mijn paard was [en ik heb niet eens een paard], had ik allang eigen rechter gespeeld waarschijnlijk...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen