IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel X Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-08-2005 21:09 by Schaep Profiel van Schaep

Godverdomme, ik zou het ook wel weten!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2005 21:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 augustus 2005 21:09 schreef Hypnos het volgende:


Lerares cel in na seks met 13-jarige

Bron: Tennessean.com


Pamela Rogers, de gymlerares uit Tennessee in de Verenigde Staten die beschuldigd werd van seks met een 13-jarige student, is veroordeeld tot 9 maanden cel. Tevens zal Rogers, die meerdere malen seks had met haar atletische pupil, haar onderwijsakte levenslang kwijt zijn. Er hing Rogers 16 jaar celstraf boven het hoofd. In totaal moet ze nu 270 dagen de cel in, maar bij goed gedrag kan ze na 200 dagen vrijkomen.

De ex-lerares mag gedurende 8 jaar géén interviews geven over deze in de VS geruchtmakende zaak. Rogers, nu 28, was 27 jaar toen ze van bil ging met haar 13-jarige leerling. De seks vond onder meer plaats in de woning van de jongen, terwijl diens ouders sliepen, en in het huis van de lerares. Haar man, basketbalcoach Chris Turner, is ze door de affaire kwijt geraakt. De scheiding is al aangevraagd.







edit : woeps , verkeerde knop... tikken met 1 hand is lastig...

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-08-2005 21:12]


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-08-2005 21:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 augustus 2005 21:09 schreef Hypnos het volgende:
Lerares cel in na seks met 13-jarige
...



jij bent veel te oud voor haar...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-08-2005 22:13 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 augustus 2005 13:21 schreef attila_de_hun het volgende:
het is waarshijnlijk 0 % voor mij (en jou) maar wat doet het er toe? zolang er voor mij maar een paar goede zenders zijn kunnen er wel 10.000 zenders naast staan. Als anderen er behoefte aan hebben zit ik er niet mee, en als er geen markt voor is verdwijnen ze vanzelf wel.



Dit klopt als een bus. Veel mensen in dit topic vinden iets overbodig of onnodig. Onterecht natuurlijk, ze bekijken Talpa door de ogen van hun eigen behoeftes en zien over het hoofd dat Talpa waarschijnlijk wel gaat voorzien in de behoeftes van vele andere TV kijkers.

Ik behoor ook niet tot de doelgroep waarvoor Frans Bauer zijn muziek maakt...dat maakt zijn muziek echter niet overbodig.
quote:

(wat me overigens niks zal verbazen met Talpa)


Dat weet ik niet...dat zal de tijd leren. Ik denk dat de meesten (ik doel hier niet direct op jou) hier anti-Talpa zijn omdat ze in het algemeen eer doen aan de Nederlandse landsmotto: Succesvolle en rijke mensen (John de Mol) dien je te verafschuwen en tegelijkertijd dien je er jaloers op zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 13-08-2005 22:59 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Teringjantje.. maar dat is me ook wel een bijzonder fraai vrouwmens.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2005 23:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Raar dat zij dan niet wegens pedofilie gearresteerd wordt en als het een vent met een jochie was die kerel wel ....



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-08-2005 23:10 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 13 augustus 2005 23:00 schreef Jenje het volgende:
Raar dat zij dan niet wegens pedofilie gearresteerd wordt en als het een vent met een jochie was die kerel wel ....




Waarom zou ze een celstraf krijgen dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2005 23:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Niet vanwege pedofilie ... maar wegens seks met een minderjarige ... en daar zit verschil in Einstein


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-08-2005 23:34 by Schaep Profiel van Schaep

Pfff, vooruit dan maar.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 13-08-2005 23:39 by Malekith Profiel van Malekith

quote:
Op 13 augustus 2005 23:00 schreef Jenje het volgende:
Raar dat zij dan niet wegens pedofilie gearresteerd wordt en als het een vent met een jochie was die kerel wel ....


Nou, zij kan die jongen moeilijk dwingen. Ik bedoel, er zijn bij 'n man fysieke beperkingen bij seks die kunnen bestaan, en bij 'n vrouw/meisje kan je haar gewoon "nemen" wanneer je wil.

Maar laten we het nu niet over de bloemetjes en de bijtjes gaan hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 13-08-2005 23:39]


"Obras son amores y no buenas razones"


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 13-08-2005 23:50 by Jansuh Profiel van Jansuh

quote:
Op 13 augustus 2005 23:39 schreef Malekith het volgende:
Nou, zij kan die jongen moeilijk dwingen. Ik bedoel, er zijn bij 'n man fysieke beperkingen bij seks die kunnen bestaan, en bij 'n vrouw/meisje kan je haar gewoon "nemen" wanneer je wil.

Maar laten we het nu niet over de bloemetjes en de bijtjes gaan hebben.


Lol, precies.

Wat een onzin, dat kindje wilde het (hoogstwaarschijnlijk ) zelf.

Al is 13 wel erg jong (hormonen enzo)



herrie
Usericon van herrie
Posted 14-08-2005 0:00 by herrie Profiel van herrie

wel een milf die dame!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-08-2005 0:02 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 14 augustus 2005 0:00 schreef herrie het volgende:
wel een milf die dame!


Dit is wel wat voor jou
http://demuur.quintessence.sh/phpBB2/viewforum.php?f=1


herrie
Usericon van herrie
Posted 14-08-2005 0:04 by herrie Profiel van herrie



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-08-2005 0:09 by MMayo Profiel van MMayo

This is the night of the huuuuuuuuuuuuuunterrrr!!!

Ontopic:
Homoseksuelen voelen zich beledigd door een ringtone van belbedrijf Jamba, waarin de draak wordt gestoken met hun seksuele geaardheid. Na het downloaden van de belmelodie met de naam 'homo' hoort de gsm-bezitter bij het afgaan van de telefoon een zijige mannenstem 'tring... tringelingeling' zeggen.

"En hoewel ik echt niet zo gevoelig ben, vind ik het toch wel ver gaan om in 2005 alle clichés die er zijn te verzamelen in een ringtone. Wat krijgen we nog meer: joden, Surinamers?", zegt iemand op het internetforum van Gaykrant.nl. André van Wanrooij van de Homo Lesbische Federatie Nederland (HLFN) kan de boosheid begrijpen, vooral omdat Jamba haar produkten voornamelijk aan jongeren probeert te slijten. "Juist onder die groep neemt de tolerantie jegens homoseksuelen hard af", stelt Van Wanrooij.

De HLFN is echter niet van plan stappen te ondernemen. "Als we alle uitwassen moeten bestrijden, hadden we daar met zijn vijftienen een dagtaak aan. Het is beter de groeiende homohaat bij de bron aan te pakken en dat betekent betere voorlichting geven op scholen. Die mijden het onderwerp nu", zegt Van Wanrooij. Henk Krol, hoofdredacteur van de Gay Krant, noemt alle aandacht wat overdreven. "Een beetje zelfspot kan geen kwaad", zo stelt Krol nuchter vast.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-08-2005 9:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 13 augustus 2005 23:39 schreef Malekith het volgende:
Nou, zij kan die jongen moeilijk dwingen. Ik bedoel, er zijn bij 'n man fysieke beperkingen bij seks die kunnen bestaan, en bij 'n vrouw/meisje kan je haar gewoon "nemen" wanneer je wil.

Maar laten we het nu niet over de bloemetjes en de bijtjes gaan hebben.

Dus volgens jou kan een man niet verkracht worden door een vrouw?

Ik vind het gewoon komisch dat als een volwassen vrouw met een kind het bed in duikt dat weg wordt gewimpeld en als een kerel met een kind het bed induikt hij als zieke en pedofiel bestempeld wordt. Beetje ouderwetse denkwijzes imho.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-08-2005 12:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

bij kinderen is er altijd nog de onwetendheid


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-08-2005 12:56 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Pff,,vrouwen zijn echt niet meer of minder geil als/dan mannen...



(don't shoot teh messenger )


Suck my piss


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-08-2005 13:05 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 augustus 2005 9:30 schreef Jenje het volgende:
Dus volgens jou kan een man niet verkracht worden door een vrouw?

Ik vind het gewoon komisch dat als een volwassen vrouw met een kind het bed in duikt dat weg wordt gewimpeld en als een kerel met een kind het bed induikt hij als zieke en pedofiel bestempeld wordt. Beetje ouderwetse denkwijzes imho.


Waar zie jij het woord "verkrachting" staan?

In het hele bericht wordt het woord "verkrachting" niet gebruikt. Er wordt niet eens gesproken van "aanranding". Ze is beschuldigd van sex met een minderjarige.

Uit niets blijkt (en aan de foto te zien vind ik dat vrij aannemelijk...) dat hij het tegen zijn zin gedaan heeft...

Hij heeft gewoon het spreekwoord "op een oude fiets moet je het leren" ten uitvoer gebracht. Alleen was deze oude fiets in betere staat dan het willekeurige oude brik...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-08-2005 13:12 by windkracht10 Profiel van windkracht10

T'is da. Volgens mij is zijn vader nog trots op zijn kleine ook.


mvg wk10


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 14-08-2005 13:32 by Malekith Profiel van Malekith

quote:
Op 14 augustus 2005 9:30 schreef Jenje het volgende:
Dus volgens jou kan een man niet verkracht worden door een vrouw?

Ik vind het gewoon komisch dat als een volwassen vrouw met een kind het bed in duikt dat weg wordt gewimpeld en als een kerel met een kind het bed induikt hij als zieke en pedofiel bestempeld wordt. Beetje ouderwetse denkwijzes imho.
Mja, wat dat betreft is een vrouw toch wat weerlozer dan 'n man hoor.

En als je 'm ni recht krijgt, dan krijg je 'm ni recht (en dat lijkt me nu niet een probleem geweest in dit geval), terwijl een vrouw geen keuze heeft als ze verkracht wordt.


"Obras son amores y no buenas razones"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-08-2005 13:37 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 augustus 2005 23:50 schreef Jansuh het volgende:
Lol, precies.

Wat een onzin, dat kindje wilde het (hoogstwaarschijnlijk ) zelf.

Al is 13 wel erg jong (hormonen enzo)

Tuurlijk wilde hij, wat een onwijs lekker wijf die lerares!!

En die jongen wordt omschreven als atletisch, dan zal hijer wel ouder uitgezien hebben/ groter lichaam.

Denk ook niet dat die jongen haar heeft aangegeven. dat zal wel schelen bij het vonnis.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-08-2005 13:37 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 augustus 2005 13:32 schreef Malekith het volgende:
Mja, wat dat betreft is een vrouw toch wat weerlozer dan 'n man hoor.

En als je 'm ni recht krijgt, dan krijg je 'm ni recht (en dat lijkt me nu niet een probleem geweest in dit geval), terwijl een vrouw geen keuze heeft als ze verkracht wordt.


Barst er een discussie uit over "verkrachting", terwijl die jongen helemaal niet verkracht is...

L-E-Z-E-N!

Als dat zo was, had er verkrachting van een minderjarige gestaan en geen sex met, maar er staat zelfs geen aanranding van, hetgeen weer een lichter vergrijp is dan verkrachting.
Dan had ze er ook niet af gekomen met zo'n lichte straf.

(Vergelijk het rijtje dood door schuld - doodslag - moord, om er even een macaber voorbeeld bij te nemen...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 14-08-2005 13:40 by Malekith Profiel van Malekith

Jaja, rustig maar

Ik weet dat ie ni verkracht is, maar ik kan het ook niet laten Jentje wat dat betreft tegen te spreken.

On-topic dan maar?


"Obras son amores y no buenas razones"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-08-2005 13:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 augustus 2005 13:32 schreef Malekith het volgende:
Mja, wat dat betreft is een vrouw toch wat weerlozer dan 'n man hoor.

En als je 'm ni recht krijgt, dan krijg je 'm ni recht (en dat lijkt me nu niet een probleem geweest in dit geval), terwijl een vrouw geen keuze heeft als ze verkracht wordt.
als een vrouw dus opgewonden raakt tijdens een verkrachting, dan wilde ze het stiekum wel? Dat is namelijk de redenatie die jij gebruikt ....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen