IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Waarom metal ? Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-10-2006 20:57 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Luister maar zelden nog echt naar metal, misschien als het winter wordt weer.

NP: Slayer - Necrophobic


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-10-2006 21:02 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2006 20:40 schreef Windir het volgende:
ik hou van lange verhalen. Wat doe jij hier op een metalforum als je deze bands kutmuziek vindt?


Eerlijk is eerlijk, je hebt misschien maar 2 "goede" bands genoemd


"This one is older than shit, heavier than time!"


Windir
Usericon van Windir
Posted 10-10-2006 19:41 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

[quote]Op 9 oktober 2006 21:02 schreef 0Tolerence het volgende:
Eerlijk is eerlijk, je hebt misschien maar 2 "goede" bands genoemd [/quote

Ik beoordeel 'goed' dan ook op basis van factoren als goed instrumentaal werk, sfeer scheppend, goede zang, goed en gevarieerd gitaarspel, ... Ben zelf muzikant dus weet waarover ik spreek.
Trouwens, mij een zorg als hier iemand mijn smaak niet weet te appreciëren.

Maar toch uit interesse, waarom zijn ze niet goed? En zeg geen criteria als 'te commercieel' of 'te zacht' of 'te melodisch' want dat heeft niets met goed te maken alleen met persoonlijke voorkeur.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-10-2006 19:47 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 19:41 schreef Windir het volgende:

Ik beoordeel 'goed' dan ook op basis van factoren als goed instrumentaal werk, sfeer scheppend, goede zang, goed en gevarieerd gitaarspel,


Pffffff, je vindt muziek gaaf of je vindt het niets. Sommige muziek stelt instrumentaal geen ruk voor en is toch gaaf, sommige muziek zit instrumentaal geweldig in elkaar maar ik vind er geen fuck aan. Lekker boeiend!



Windir
Usericon van Windir
Posted 10-10-2006 20:02 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 19:47 schreef Tenderstrike het volgende:
Pffffff, je vindt muziek gaaf of je vindt het niets. Sommige muziek stelt instrumentaal geen ruk voor en is toch gaaf, sommige muziek zit instrumentaal geweldig in elkaar maar ik vind er geen fuck aan. Lekker boeiend!


Leuk voor jou. Maar er zijn nu eenmaal mensen die wat zij 'goed' vinden voor absoluut aanzien.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-10-2006 20:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

LOL! Bizar dit....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 10-10-2006 22:54 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 9 oktober 2006 0:31 schreef Windir het volgende:
ow ja mijn top 10 metalbands: (oude) metallica, ensiferum, windir, dimmu borgir, blind guardian, slayer, sonata arctica, summoning, paradise lost, amon amarth,.... wat nog maar eens bewijst hoe groot de variëteit binnen metal wel kan zijn.

Zeker, het kan hoor
Ik luister ook vrijwel alles. Om een paar favo bands op te noemen van mij: Dimmu Borgir, Behemoth, Immortal, Rhapsody, Moonsorrow, Megadeth, Strapping Young Lad, Iron Maiden, W.A.S.P., om de verschillende stijlen metal even aan te duiden.

En inderdaad baseren mensen vaak hun oordeel over goeie muziek op eigen smaak of af en toe zelfs het imago van de band/het genre i.p.v. hoe het technisch in elkaar zit en dergelijke...



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 22:58 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Metal is gay, ik ga toch geen metal luisteren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-10-2006 23:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik las in de Veronica gids dat alle metalheads nerds zijn dus ik wil er niet naar luisteren.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-10-2006 23:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik luister graag naar Willeke Alberti, Haus Arafna, Modern Talking, Andrea Bocelli, Mortician, Genesis, James Last, Ice MC en meer van dat soort dingen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 23:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 23:00 schreef Snaack het volgende:
Ik las in de Veronica gids dat alle metalheads nerds zijn dus ik wil er niet naar luisteren.
Nee precies. Tel daarbij de zwarte bandshirtjes, vieze lange haren en kistjes op en je wordt een persoon die je niet wilt zijn!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-10-2006 7:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

tellen witte metallica shirts ook?


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-10-2006 7:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 oktober 2006 20:02 schreef Windir het volgende:
Leuk voor jou. Maar er zijn nu eenmaal mensen die wat zij 'goed' vinden voor absoluut aanzien.


dus voor jou is metal/muziek alleen maar een wedstrijdje?


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2006 8:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 23:00 schreef Snaack het volgende:
Ik las in de Veronica gids dat alle metalheads nerds zijn dus ik wil er niet naar luisteren.
Oh wat een flikkerrrrs, moet je wat tegen doen joh! (start een topic!)


Windir
Usericon van Windir
Posted 11-10-2006 11:18 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 7:29 schreef karnivoor het volgende:
dus voor jou is metal/muziek alleen maar een wedstrijdje?



ja juist ja. En wat bedoel jij dan met wedstrijdje? Het is in de eerste plaats muziek voor mij, en kan er gewoon niet tegen dat mensen zich te vaak laten leiden door het imago van een band om hem dan als slecht te bestempelen.
Bijvoorrbeeld: hier op ZM heb ik al regelmatig zaken zien staan als 'powermetal is gay' 'powermetal is slecht' blablabla. Misschien komen die mannen inderdaad niet zo stoer over als Mayhem of dergelijke, maar vele van die bands kunnen gvd wel muziek maken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-10-2006 11:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Je draait je hand niet om voor een stereotype meer of minder heh


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2006 11:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 23:00 schreef Snaack het volgende:
Ik las in de Veronica gids dat alle metalheads nerds zijn dus ik wil er niet naar luisteren.


behalve ik. dat staat volgens mij ergens vermeld...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-10-2006 11:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 11:18 schreef Windir het volgende:
ja juist ja. En wat bedoel jij dan met wedstrijdje? Het is in de eerste plaats muziek voor mij, en kan er gewoon niet tegen dat mensen zich te vaak laten leiden door het imago van een band om hem dan als slecht te bestempelen.
Bijvoorrbeeld: hier op ZM heb ik al regelmatig zaken zien staan als 'powermetal is gay' 'powermetal is slecht' blablabla. Misschien komen die mannen inderdaad niet zo stoer over als Mayhem of dergelijke, maar vele van die bands kunnen gvd wel muziek maken.

Kutmuziek, ja

Ga nou maar weer fijn buitenspelen!

edit: Mayhem ook.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-10-2006 11:26]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-10-2006 11:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 11:25 schreef attila_de_hun het volgende:
behalve ik. dat staat volgens mij ergens vermeld...


Ik zou een rectificatie eisen als ik jou was.


Windir
Usericon van Windir
Posted 11-10-2006 11:29 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 11:26 schreef ZelThoR het volgende:
Kutmuziek, ja

Ga nou maar weer fijn buitenspelen!

edit: Mayhem ook.


weeral


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2006 11:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mayhem stoer


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-10-2006 11:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 11:41 schreef Jenje het volgende:
Mayhem stoer
Mayhem moet ook buitenspelen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-10-2006 11:46 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 11 oktober 2006 11:45 schreef ZelThoR het volgende:
Mayhem moet ook buitenspelen.


In het volle zonlicht.....



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-10-2006 11:48 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 10 oktober 2006 23:02 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik luister graag naar Willeke Alberti, Haus Arafna, Modern Talking, Andrea Bocelli, Mortician, Genesis, James Last, Ice MC en meer van dat soort dingen.


Kom je wel eens te laat voor de bus?


Suck my piss


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-10-2006 11:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 11:29 schreef Windir het volgende:
weeral
Metal is GAY.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen