IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Waarom metal ? Vorige pagina | Volgende pagina
Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 17-05-2007 0:11 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Waarom metal? Geen idee, begonnen 5-6 jaar geleden met dingen als rhcp en rammstein en dan val je van het een in het ander...van rammstein naar metallica korn en slipknot, van slipknot naar CoB Kalmah, Lamb of God en CoF en dan van DB naar waar wat het nu is, vooral BM en daar zal het wel blijven ook
Eigenlijk ging het steeds sneller achteruit, die muzieksmaak


DYin
Usericon van DYin
Posted 17-05-2007 0:11 by DYin Wijzig reactieProfiel van DYinQuote dit bericht

Gitaar!

Daar begon het mee. Ik ging gitaar spelen, en vond metal gewoon een van de meest interessante dingen om te kunnen spelen. Speel nu ongeveer drie jaar en vind't nog steeds heel vet.



Kealima
Usericon van Kealima
Posted 03-06-2007 16:16 by Kealima Wijzig reactieProfiel van KealimaQuote dit berichthttp://kealima.hyves.nl/

quote:
Op 29 juni 2005 7:49 schreef campske666 het volgende:

Heeft er iemand zichzelf al eens ooit afgevraagd waarom hij/zij naar metal luisterd ? Waarom luister je (met overtuiging) naar een muziek genre waarvan 99,9% van de mensheid van vindt dat het een hoop agressieve angstwekkende herrie is ?
Waarom luister je naar muziek die gaat over satanisme, oorlog, ziektes, dood, depressie, elfjes en draakjes, ijskoude winters, en meer van dat fraais ?

Why, I ask ya !!


Waarom: das heel duidelijk, dat gezwijmel en gezeik van tegenwoordig geeft me gewoon weg neigingen.

Daarnaast was ik altijd al geboeit door draken, vampieren, elfen en al dat andere wat onder fantasay valt.
mystieke dingen boeien me.
en tja metal....hmmm tis een feeling bij me denk ik, vond als kind al dat de muziek een tikketje te langzaam ging...


wendier666
daier
Usericon van wendier666
Posted 03-06-2007 16:45 by wendier666 Wijzig reactieProfiel van wendier666Quote dit bericht

mijn broer luisterd het heel veel vond het toen nog maar niks. toen ik een jaar of 11 was wou ik een cd'tje kopen, omdat ik de muziek op de radio maar niks vond. ik kwam uit op greenday heb ik helemaal grijs gedraait, maar vond het uit eindelijk niet ruig genoeg ik miste iets. en toen heb ik cdtje van mn broer geleend (dimmu borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia) en vond dat eigelijk best vet. heerlijk dat geschreeuw, de rauwe gitaar rifjes en de snelle drums.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 03-06-2007 16:55 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Gewoon, omdat het kan.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 03-06-2007 16:55]


Subtiel kamerolifantje


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-06-2007 16:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 16:16 schreef Kealima het volgende:
Waarom: das heel duidelijk, dat gezwijmel en gezeik van tegenwoordig geeft me gewoon weg neigingen.

Daarnaast was ik altijd al geboeit door draken, vampieren, elfen en al dat andere wat onder fantasay valt.
mystieke dingen boeien me.
en tja metal....hmmm tis een feeling bij me denk ik, vond als kind al dat de muziek een tikketje te langzaam ging...


Draken?

Vampieren?

Elfen?


Wanneer ga je naar echte metal luisteren?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 03-06-2007 16:59 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Metal trekt écht nerds aan zeg....


Subtiel kamerolifantje


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-06-2007 17:01 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Slechte jeugd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-06-2007 17:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Gatverdamme nou zeg. Ik denk dat ik er maar mee stop, slecht voor mijn sex appeal.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-06-2007 17:08 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 3 juni 2007 16:59 schreef stigma het volgende:
Metal trekt écht nerds aan zeg....

En ik maar denken dat ik geen nerd meer was zonder bril...



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 03-06-2007 19:28 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl



Ik heb nooit een bril gehad en ik ben toch een nerd.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-06-2007 19:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

metal is een oorwendige pseudo-katharsis. Het is een negatief van wat zen is, niet het omgekeerde of het tegengestelde,

maar het negatief,
zelfde werking, andere kant op

zoals min maal min plus wordt


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-06-2007 19:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hypnos = chaos
Met zijn punten en wisselende hoofdletter gebruik.

Daarom ben ik metal gaan luisteren.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-06-2007 19:51 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 3 juni 2007 19:28 schreef Wansmaak het volgende:


Ik heb nooit een bril gehad en ik ben toch een nerd.

Ja maar jij bent gitarist, ooit een gitarist met een bril gezien, op Clapton na?



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-06-2007 20:08 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 19:34 schreef Hypnos het volgende:
metal is een oorwendige pseudo-katharsis. Het is een negatief van wat zen is, niet het omgekeerde of het tegengestelde,

maar het negatief,
zelfde werking, andere kant op

zoals min maal min plus wordt

Hey jij zat toch een paar weken zonder Internet? Wanneer begint dat?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Kealima
Usericon van Kealima
Posted 03-06-2007 20:10 by Kealima Wijzig reactieProfiel van KealimaQuote dit berichthttp://kealima.hyves.nl/

quote:
Op 3 juni 2007 16:57 schreef altx het volgende:
Draken?

Vampieren?

Elfen?


Wanneer ga je naar echte metal luisteren?


ey hallo ben een meisje....im allowed to have a weak side

en daarnaast kheb geen namen genoemt, en DAARNAAST nerd zijn is tegenwoordig in....geloof ik but than again ben geen nerd.....

jah ben goed in mezelf tegen spreken


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-06-2007 20:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 20:08 schreef M. het volgende:
Hey jij zat toch een paar weken zonder Internet? Wanneer begint dat?


quote:
MMayo :
Hypnos = chaos




me going on psych vacation.. eufemistisch uitgedrukt dan.


allemaal door die metal


of toch niet?



signature


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-06-2007 20:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 20:10 schreef Kealima het volgende:
ey hallo ben een meisje....im allowed to have a weak side

en daarnaast kheb geen namen genoemt, en DAARNAAST nerd zijn is tegenwoordig in....geloof ik but than again ben geen nerd.....

jah ben goed in mezelf tegen spreken


In het kader van emancipatie kan je je dus niet meer verschuilen achter die smoes. Het wordt een soort gelegenheids affaire dat hele vrouwenemancipatie gelul. P


"This one is older than shit, heavier than time!"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-06-2007 20:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 20:12 schreef Hypnos het volgende:
me going on psych vacation.. eufemistisch uitgedrukt dan.


allemaal door die metal


of toch niet?




Het komt gewoon door de Baroeg, ik weet het zeker.
En stiekem luister ik geen metal omdat Hypnos chaos is, maar omdat de mannen daar lang haar hebben

De muziek is uiteraard kut.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-06-2007 20:20 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 20:10 schreef Kealima het volgende:
ey hallo ben een meisje....im allowed to have a weak side

en daarnaast kheb geen namen genoemt, en DAARNAAST nerd zijn is tegenwoordig in....geloof ik but than again ben geen nerd.....

jah ben goed in mezelf tegen spreken

Click click.

Bang.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-06-2007 20:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 20:20 schreef WhiteRider het volgende:
Click click.

Bang.




En weg is het vuil.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-06-2007 20:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 20:10 schreef Kealima het volgende:
ey hallo ben een meisje....im allowed to have a weak side

en daarnaast kheb geen namen genoemt, en DAARNAAST nerd zijn is tegenwoordig in....geloof ik but than again ben geen nerd.....

jah ben goed in mezelf tegen spreken


Dit vind ik nu zo schattig aan n00b'jes... Dat ze er nog op in gaan ook.

Als ik niet meer reageer, ik ben even een excuus voor mijn Rhapsody-cd's aan het verzinnen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-06-2007 20:24 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 3 juni 2007 20:10 schreef Kealima het volgende:
ey hallo ben een meisje....im allowed to have a weak side

en daarnaast kheb geen namen genoemt, en DAARNAAST nerd zijn is tegenwoordig in....geloof ik but than again ben geen nerd.....

jah ben goed in mezelf tegen spreken

Maar goed dat ikgeen nerd meer ben, straks was ik nog in..



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-06-2007 20:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 20:22 schreef MMayo het volgende:


En weg is het vuil.


http://whogivesafuck.nl/?id=1514


beter


signature


Kealima
Usericon van Kealima
Posted 03-06-2007 20:57 by Kealima Wijzig reactieProfiel van KealimaQuote dit berichthttp://kealima.hyves.nl/

ach ja ik geef alleen mijn antwoord op dit topic, als jullie die mening niet aan staat is dat jullie probleem

besides de topic maker begon zelf over draken enzo ik antwoord alleen

ben geen mee loper zoals jullie prolly nu denken :S


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen