IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Waarom metal ? Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-07-2005 0:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2005 14:25 schreef Slechtheid het volgende:
Zodra het metalvriendinnetje er niet meer op wil neuken.


Een meisje die niet op een harde metal wil 'neuken'..

Zachte metal wil ook niet bepaald gemakkelijk eeh?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-07-2005 0:24]


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-07-2005 0:25 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Hier momenteel alleen nog ouwe prog, Savatage en Therapy?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 06-07-2005 0:30 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Kennelijk is metal voor mij een goede manier om mijn agressie op gezonde wijze te kanaliseren. Verder schrijven metalbands vaker nummers met goede melodieën en krachtige emoties en ben ik opgevoed met stevige gitaarmuziek. Daarom dus.


no text supplied


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2005 0:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 0:24 schreef MindlessMayo het volgende:
Een meisje die niet op een harde metal wil 'neuken'..

Zachte metal wil ook niet bepaald gemakkelijk eeh?


ik deed het een paar jaar geleden altijd op sonata arctica, lekkere ritmes, behalve die ballades dan.

nu trainen op ouwe thrash is zalig! en als het echt zwaar wordt vette death. Voor in de file doom, anders word ik agressief en de rest van de tijd Black. Als er bezoek is wordt dat meestal genre dark tranquillity-sentenced-my dying bride


andere muziek is zoooo irritant, eender welke. Behalve wat noise, dat is bedoeld om irritant te zijn, very true!
En industrial en breakcore, postmoderne emoklanken


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-07-2005 0:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Neuken op muziek? Ik wil slurpende en kletsende geluiden horen en smerige praat uitslaan, vergezelt van de nodige oohs en aahs. Ik heb nooit de behoefte gevoeld om een CD op te zetten bij het neuken. Ik vind het vreemd dat mensen dat doen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 06-07-2005 0:42 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 0:39 schreef Heiden het volgende:
Neuken op muziek? Ik wil slurpende en kletsende geluiden horen en smerige praat uitslaan, vergezelt van de nodige oohs en aahs. Ik heb nooit de behoefte gevoeld om een CD op te zetten bij het neuken. Ik vind het vreemd dat mensen dat doen.

Ik heb eerder zin om bij extremere metal te gaan moshen. In plaats om bij teksten als:
fuck you all, iemand te gaan verwennen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2005 0:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 0:39 schreef Heiden het volgende:
Neuken op muziek? Ik wil slurpende en kletsende geluiden horen en smerige praat uitslaan, vergezelt van de nodige oohs en aahs. Ik heb nooit de behoefte gevoeld om een CD op te zetten bij het neuken. Ik vind het vreemd dat mensen dat doen.


Wat was dat lekker de eerste keer op cannibal corpse, eindelijk een chick die zich er niets van aantrok dat er iets stond te burrelen in de hoek van de kamer. En dan die uptempo nummer, jezelf es overtreffen met heupgedreven-dubbelbassdrumritmes. Natuurlijk, als er daar zo een bierpul voor hangt te zwengelen is dat wat moeilijker...
Wat ook massaal intens is, is wanneer je echt grauw spul opzet genre Xasthur of Khanate of zo , keihard, dat heeft hetzelfde effect als neuken in een pikdonkere kamer, je orgaan is totaal ontregeld tijdens de acts of doing it. creepy and jummie


signature


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 06-07-2005 0:49 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

eh wij doen het met nos journaal en gtst


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2005 0:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 0:49 schreef ouwe het volgende:
eh wij doen het met nos journaal en gtst





hoe kun je , met zoveel onrecht in de wereld. Is het niet verwarrend als je met een stijve zit te kijken naar babylijkjes in Soedan en Bush die zegt dat hij inzit met het milieu en zo?


signature


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 06-07-2005 0:52 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

hehe altijd met de rug naar toe dus ginne last van


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2005 0:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

??? dus jij doet altijd het lepelstandje?

nice


trouwens, altijd die kritiek op metal-lyrics, zet je tv es aan, veel ergere zaken op tv . moord, pedofilie,... om dan nog maar te zwijgen van die afschuwelijke beelden op kleurlingzenders MTV en TMF


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-07-2005 0:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Waarom metal? Is opeens veranderd in Waarom neuken met metal?
Hahaha, geniaal die prachtige plotwendingen soms in topics, Hollywood zou er veel van kunnen leren.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2005 1:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, soms denk ik wel eens, metal of neuken?

of metal of wc-bezoek,
of metal of eten...

metal en eten is ook leuk,

erwtengorgelen met Immortal
escargots op God of emptiness
evoken bij fondue...



signature


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 06-07-2005 1:24 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Welke metal zou het beste om te poepen zijn?



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-07-2005 1:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Lugubrum's Bruyne Troon naturlijk, wat een vraag.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 06-07-2005 1:30 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ja of voor de vrouwen een paar dagen per maand Blood Red Throne? Nee niet grappig..



invictis
Usericon van invictis
Posted 06-07-2005 1:36 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

hmmz metal is wel lekker om mee te klussen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-07-2005 1:37 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 6 juli 2005 1:36 schreef invictis het volgende:
hmmz metal is wel lekker om mee te klussen


Ga slapen of kom op MSN


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


invictis
Usericon van invictis
Posted 06-07-2005 1:38 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 1:37 schreef Ralph Plug het volgende:
Ga slapen of kom op MSN


wrah! ik moet nog een Larpkostuum afmaken
en trouwens mijn takkemsn doet het weer eens niet


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 06-07-2005 2:28 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 1:24 schreef Audiophile het volgende:
Welke metal zou het beste om te poepen zijn?

kreator

Mijn lounge liefhebbende oudere broer kwam binnen toen ik heel relax kreator ophad. Hij blerde meteen.

Van deze muziek moet je poepen. Echt m'n blaas houd het nu niet meer. Mijn kringspieren beginnen zich al samen te trekken.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-07-2005 8:42 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 juli 2005 0:51 schreef Hypnos het volgende:

hoe kun je , met zoveel onrecht in de wereld. Is het niet verwarrend als je met een stijve zit te kijken naar babylijkjes in Soedan en Bush die zegt dat hij inzit met het milieu en zo?

Hey als je seks hebt dan is er toch niets wat je kan afleiden?
Metal kan daar prima bij. Behalve als het powermetal/nu metal whatever is. Daar irriteer ik me altijd aan

Waarom metal??? tja weet het niet. Dat is gewoon waar ik gevoelsmatig het meeste mee heb. De kick, het gevoel, oprechte muziek. Als je niet van metal houdt maak je het ook niet.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-07-2005 9:20 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 0:39 schreef Heiden het volgende:
Neuken op muziek? Ik wil slurpende en kletsende geluiden horen en smerige praat uitslaan, vergezelt van de nodige oohs en aahs. Ik heb nooit de behoefte gevoeld om een CD op te zetten bij het neuken. Ik vind het vreemd dat mensen dat doen.


idd


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Kosterix
Usericon van Kosterix
Posted 15-09-2005 16:32 by Kosterix Wijzig reactieProfiel van KosterixQuote dit bericht

Waarom metal? Wat is dat nu voor een vraag?
Je leeft of je leeft niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Je moeder!!!!!!!!!!!!!!!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-09-2005 16:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 0:51 schreef Hypnos het volgende:

hoe kun je , met zoveel onrecht in de wereld. Is het niet verwarrend als je met een stijve zit te kijken naar babylijkjes in Soedan en Bush die zegt dat hij inzit met het milieu en zo?


Orgasmes uitstellen en zo. Babylijkjes doen het altijd goed.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-09-2005 1:00 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 1:24 schreef Audiophile het volgende:
Welke metal zou het beste om te poepen zijn?
Waarom metal? Waarom niet?!

Ik weet niet hoe 'metal' het is maar na een minuut zitten er in dit nummer wel lekkere geluiden om bij te schijten


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen