IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : 30-10 Deicide in Leeuwarden Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-10-2005 14:44 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gjin stedsfrysk


spelfout weggehaald...


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 30-10-2005 14:47 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Eeej, ik hew Sneker bloeud seun!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2005 14:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:47 schreef BARABAS het volgende:
Eeej, ik hew Sneker bloeud seun!
Zij ie trots...

Trouwens...IK BEN ER OOK



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2005 14:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

@barabas: hoe laat ga je erheen? Ik neem 16:30 bus.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 30-10-2005 14:51 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

*ned.modus* Hey, hoe ga je erheen...ik heb namelijk een klein vervoers(lees: financieel) probleem....


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 30-10-2005 14:52 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Aha! nou, ik weet het nog niet, misschien ook wel de trein...

Edit: Eerst met de fiets naar 't veen (en dan de trein) is op het moment het goedkoopst...Want ik kan misschien wel met lui terug rijden naar 't veen....


[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 30-10-2005 14:54]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2005 14:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ook trein. 5 uur.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 30-10-2005 14:56 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Nou, misschien zie ik je wel als de bus voorbij rijd


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-10-2005 14:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:49 schreef NecRobert het volgende:


Trouwens...IK BEN ER OOK




Ah, toch maar wel?


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2005 15:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 14:56 schreef BARABAS het volgende:
Nou, misschien zie ik je wel als de bus voorbij rijd
Ik wuif wel even.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 31-10-2005 10:58 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik kwam binnen toen Prostitude Disfigurement speelde, wat acheraf dus ook nog eens het beste van de avond bleek te zijn.
De twee bands die daarop volgden wil ik het niet over hebben....

...En toen kwam deicide, jawel zonder hoofdletter....Jeuzus! Wat een aanfluiting! En dan vooral Steve ASSheim. Was dit nu hetgene waar ik voor kwam? Waar ik godverdomme geld voor geleend had? De Nederlandse wiet zal wel wat te sterk zijn geweest...

De hoofdprijs ging gister naar San Miguel en consorten, de poedelprijs naar Kont ASSheim en de Rekels.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-10-2005 11:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dus ik dacht dat ik er niet veel aan vond omdat ik niet zo'n Deicide fan ben...ik vond het ook al raar dat ik je tijdens het optreden in de hal tegenkwam.

Prostitute was idd de beste band van de avond. Bruut en strak!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 31-10-2005 13:59 by Aphrodite Wijzig reactieProfiel van AphroditeQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

quote:
Op 31 oktober 2005 11:26 schreef NecRobert het volgende:Prostitute was idd de beste band van de avond. Bruut en strak!




NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-10-2005 14:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wykked Wytch was ook leuk trouwens











Not.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ratton
Usericon van ratton
Posted 31-10-2005 15:37 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl



You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-10-2005 15:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hij heeft wel een enorm gave bas trouwens!
Rickenbacker


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ratton
Usericon van ratton
Posted 31-10-2005 15:58 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl



You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess


ratton
Usericon van ratton
Posted 31-10-2005 15:59 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl



You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 31-10-2005 16:12 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 31 oktober 2005 15:58 schreef ratton het volgende:







Bruce Banner


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-10-2005 17:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Pros Dis heerscht
Topband van de avond idd.


spelfout weggehaald...


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 31-10-2005 17:33 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Hier hetzelfde, PD had wel kunnen headlinen!
Samen met Occult beste band van NL.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-10-2005 17:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En Visceral Bleeding was eigenlijk ook maar vermoeiend. Op CD vind ik het wel lekker om eens te draaien, maar live trek ik het op een gegeven moment niet meer.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 31-10-2005 18:21 by lunatic jozef Wijzig reactieProfiel van lunatic jozefQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2005 17:36 schreef NecRobert het volgende:
En Visceral Bleeding was eigenlijk ook maar vermoeiend. Op CD vind ik het wel lekker om eens te draaien, maar live trek ik het op een gegeven moment niet meer.


Die gitaristen van hun waren anders goed gemutst


YES WEL deeeenk!!


Nix
Usericon van Nix
Posted 31-10-2005 18:39 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Was weer gezellig!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-10-2005 19:07 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2005 17:33 schreef Deathwish het volgende:
Hier hetzelfde, PD had wel kunnen headlinen!
Samen met Occult beste band van NL.


Hoeveel mensen waren er nou Wietse? Ik las in de krant iets van 300?
Zag er tijdens Deicide best wel gevuld uit.


spelfout weggehaald...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen