IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Il divo
Hagal
Usericon van Hagal
Posted 02-07-2005 13:38 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Il Divo
www.ildivo.com
Il Divo is een nieuw vocaal concept dat 4 internationale jonge zangers verenigt, die onder begeleiding van een symfonisch orkest populaire liedjes vertolken met de techniek en virtuositeit van de operazang.

Een heus fenomeen aan de overkant van het Kanaal met een verkoop van meer dan 3.000.000 albums in enkele maanden tijd. Vier buitengewone zangers met klassieke scholing begeven zich aan de pop ...

Hun eerste single, "Regresa A Mi" (Unbreak My Heart), is een cover van dé hit van Toni Braxton.

-------------------------------------------

ze waren nog niet lang geleden bij ivo niehe geweest en sinds die tijd is de cd erg gevraagd (iig in de music store waar ik werk )

Ik moet zeggen dat ik het wel verrassend vind, zo'n nieuwe "boyband". Heb de cd nu een paar keer geluisterd en ti amero vind ik een erg mooi nummer. Popmuziek met operastemmen, weer eens wat anders.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 02-07-2005 14:28 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Inderdaad bijzonder. Net een nummer geluisterd (mama). Ivo Niehe muziek
Niet slecht hoor voor een "boyband". Lichte klassieke (pop)muziek. Ik kan me voorstellen dat deze muziek veel mensen aanspreekt.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen