IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Wardog (Razer)
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-07-2005 14:53 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Wie kent de band Wardog nog? Deze Amerikaanse heavy metal-band (US metal?) nam in de jaren negentig twee platen op voor Metalblade:

Scorched Earth

A Sound Beating

Line-up:
Tommy Gattis guitars/vocals
Paul Sullivan guitars
Chris Catero bass/vocals
Eric Bongiorno drums

Persoonlijk vind ik ze te gek. Nog fans/kenners?

ps: Ondertussen zijn ze gesplit en heeft 3/4 van de oude line-up een nieuwe band op poten gezet: Razer. http://www.razerband.com/


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 06-07-2005 16:38 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

echt geweldige band heb allebei de cd's

Broken but not dead wereld nummer!!!


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-07-2005 17:01 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

goh orginele bandnaam Razor


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-07-2005 17:49 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb Scorched Earth. Lekkere catchy, stevige metal. Een soort kruising tussen pure heavy metal en Pantera achtige thrash.

Ik moet wel zeggen dat ik het niet vaak luister. Daarvoor vind ik het toch net niet sterk genoeg.

@Orion: D'r staat Razer. En niet Razor. Maar goed, origineel is het idd niet.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-07-2005 17:49 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 17:01 schreef Orion het volgende:
goh orginele bandnaam Razor


Razer...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-07-2005 17:50 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

En iemand was me voor...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 07-07-2005 8:52 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

Heb altijd al een voorliefde voor dit soort bands gehad net als bijvoorbeeld Meliah Rage


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 31-01-2015 17:16 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Dat Razer heeft muzikaal gezien maar weinig raakvlakken met Wardog.

De voornaamste componist in die band was zanger/gitarist Tom Gattis die kort na Wardog Ballistic oprichtte. Helemaal in Wardog stijl, maar dan iets harder. Hebben een cd en een demo uitgebracht maar staat nu "on hold" helaas.





Tom Gattis is ondertussen weer terug bij z'n eerste band Tension waarvoor hij enkel vocalen doet.. hebben wat optredens gedaan en nu is het weer stil.

Ik hoop dat Ballistic ooit nog eens uit de vriezer gehaald wordt want dat was echt te gek. Wardog mag ook; A Sound Beating, wat een geweldig nummer!!!



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen