IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Autopsy Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2001 21:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

godver, ik draai nu "severd survival" van autopsy en was dat toch een goede, ultragore, rauwe deathmetalband (en ik heb ze ooit een keer live gezien )

zeg, jullie kennen die band toch wel he????

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-03-2006 16:45]


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 12-12-2001 21:21 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Yep, Mental Funeral!!!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 12-12-2001 21:23 by Infaustus Profiel van InfaustusQuote dit bericht



(Dit bericht is aangepast vanwege overbodig smileygebruik!!!)

[Dit bericht is gemodereerd door Hirogen op 12-12-2001 22:13]


No meat is sweater


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2001 21:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

kijk, twee duidelijke fans! kennen jullie trouwens ook abscess en the ravenous waarin chris reifert nu speelt. dat lijkt soms best wel wat op autopsy en klinkt zo mogelijk nog goorder.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 12-12-2001 21:27 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

The Ravenous ken ik niet echt; maar dat stond al wel in de planning(maar die staat ook ZO vol)


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 12-12-2001 21:39 by Beastial Blasphemer Profiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht



(Dit bericht is aangepast vanwege overbodig smileygebruik!!!)

[Dit bericht is gemodereerd door Hirogen op 12-12-2001 22:14]


Trieste gast


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 12-12-2001 21:44 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

rauw, vies, goor, death, en tof AUTOPSY!!!


Suck my piss


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 13-12-2001 19:49 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Je vergeet sleepend en doomy; daarom hou ik er wellicht nog het meest van.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-12-2001 20:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Yeah Autopsy is een coole crossover tussen death metal en DOOMMMM... al heb ik alleen 'Acts of the Unspeakable' nog. Maar 'Mental Funeral' zit eraan te komen.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 13-12-2001 20:36 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik moet binnenkort mijn Autopsy verzameling nog maar eens wat verder uitbreiden. Ik weet nog niet wat het gaat worden...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2001 20:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

twee tips:

een verzamelaar en een cd met hun demo's beide zijn keigoed.(ik geef de titles wel als je wilt maar ben nu te lui om op te staan) verder severed survival, hun debuut. dat is een van de beste deathmetal cd,s ooit! goed het zijn dus drie tips maar vooruit maar, het kan niet op vandaag.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 13-12-2001 20:52 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

ik heb die verzamelaar ook; Severed Survival zal het waarschijnlijk moeten worden.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-12-2001 3:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hier zit ook een fan!!!Ik spaar dus alles van Autopsy!!!!!!!!!

Ik heb mijn 'Severed survival' shirt (met de gecensureerde, veeeeel mooiere cover) helemaal afgedragen en hangt nu aan de muur!!!!(Gescheurd maar mooi)

De binnenhoes van Acts of the unspeakable is legendarisch!!!!!

Weet iemand of Shitfun ook op lp te krijgen is?

Severed Survival (gecensureerd & ongecensureerd: let op: gecensureerde versie heeft geen teksten) (maaarrrrrr....Steve di Georgio speelt mee!!!)
Retribution for the dead ep
Mental funeral
Fiend for blood ep (met Steve di Georgio!!!)
Acts of the unspeakable (ook hier is een gecensureerde versie van: geen binnenhoes
Shitfun
Ridden with disease (de eerste 2 demo's ('87 & Critical madness) & 2 live songs)

Deze laatste kan ik vooral aanraden, omdat die het goortste klinken.

Ik zoek alleen nog:

Rotting death
Live from the grave
Tortured moans of agony

Weet iemand die toevallig te vinden?

Squal like a pig.....


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-12-2001 3:38]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 14-12-2001 11:09 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Die Tortured moans of agony dubbele 7"EP heb ik, maar volgens het label uitverkocht. Je zal dus mazzel moeten hebben om hem ergens tegen te komen. Dit is de hoes:


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-08-2003 13:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

BWAHAAA

Ik heb op Wacken dan eindelijk 'Mental Funeral' aangeschaft. Dit is heerlijke oude zieke death metal met de gestoorde strot van Chris Reifert en lekker langzame tussenstukken als bonus! En vette solo's! En ziekheid!
Bestaat Autopsy eigenlijk nog? Zit er nog iets aan te komen?


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 04-08-2003 13:41 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

Goeie band, bestaat volgens mij al 100 jaar niet meer. Shitfun vind ik wat minder... dat is geloof ik wel hun laatste CD en die is uit 1995.
'Acts of the Unspeakable' heeft inderdaad een leuk plaatje aan de binnenkant

[Dit bericht is gewijzigd door De Demoon op 04-08-2003 13:42]


Sater
Usericon van Sater
Posted 04-08-2003 14:12 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik heb alleen die Torn From The Gravea verzamelaar, klinkt wel erg goor allemaal.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 04-08-2003 14:19 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Hm, niet bepaald het subgenre (gore death) waar ik graag op slacht, maar zeker niet waardeloos. Ik heb de tweede demo en hun debuut die ik beide redelijk vind; helaas viel Mental Funeral na het eerste nummer vies tegen. Ik bedoel, het klinkt allemaal smerig en doomy, maar gewoonweg niet razend genoeg.

Ik heb onlangs nog the Ravenous gehoord. Iets te chaotisch naar mijn smaak om dezelfde reden waarom ik Necrophagia nooit goed vond. Het smaakt naar MacDonals; Na 2 uur heb je weer honger..


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2003 16:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 13:18 schreef Dwaallicht het volgende:

Bestaat Autopsy eigenlijk nog? Zit er nog iets aan te komen?


Neen, maar probeer Abscess eens. Daar zit Chris reifert in en dat klinkt een beetje als het latere autopsy materiaal, alleen nog rauwer. Van Autopsy zijn de eerste twee cd'd plus demo's toch het beste naar mijn mening.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2003 16:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 14:19 schreef bonobo het volgende:

...om dezelfde reden waarom ik Necrophagia nooit goed vond.


heb je de laatste van Necrophagia al gehoord? Die klinkt een stuk strakker en compacter als al het vorige materiaal.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 04-08-2003 21:19 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Nee, nog niet gehoord nee, maar ik ben geen liefhebber van goreflix death metal. Of het moet Heartworks van Carcass zijn, maar dat is toch meer thrashdeath. Dat soort death metal is meestal leuk voor een minuutje of wat, maar ik wil bij metal ten eerste een DUISTERE sfeer. Of het moet Parallels van Fates Warning zijn, want Fates Warning is goddelijk.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Mooz_666
Usericon van Mooz_666
Posted 04-08-2003 22:30 by Mooz_666 Wijzig reactieProfiel van Mooz_666Quote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

Vond het wel tof autopsy, ik heb alleen severed survival en de mini lp die daar na kwam naam vergeten en heb ze gezien in het paard in den haag, hellaas moet ik zeggen dat ik de lp al een jaar of 5 niet meer gedraaid heb



Maggotlord
eaten from the inside by maggots
Usericon van Maggotlord
Posted 25-10-2003 15:03 by Maggotlord Wijzig reactieProfiel van MaggotlordQuote dit bericht

Autopsy Heerscht,de machtige vocalen en drums van Chris Reifert zal menig Death metal liefhebber versteld doen staan.
Ik heb de machtige Mental Funeral cd in mijn bezit


Born to grind


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-12-2003 19:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hoe zit het met Autopsy re-releases?

Severed survival is geremastered en gecombineerd met Retribution for the dead en Mental funeral met Fiend for blood?

Zijn Acts of the unspeakable en Shitfun geremasterd & aangevuld met complete live opnames en welke zijn dat?



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2003 19:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb het aantal keer beluisterd, maar het kon me niet echt bekoren. wellicht wordt het tijd om een keer te gaan graaien in 2e hands bakkies


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-12-2003 20:00 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 22:30 schreef Mooz_666 het volgende:
Vond het wel tof autopsy, ik heb alleen severed survival en de mini lp die daar na kwam naam vergeten en heb ze gezien in het paard in den haag, hellaas moet ik zeggen dat ik de lp al een jaar of 5 niet meer gedraaid heb



dead of winter?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen