IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Autopsy Vorige pagina | Volgende pagina
lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 27-05-2006 20:46 by lunatic jozef Wijzig reactieProfiel van lunatic jozefQuote dit bericht

dvd -> vette shitfun ondanks de slechte flutbeelden


YES WEL deeeenk!!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 31-10-2007 3:12 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2004 1:47 schreef Heiden het volgende:
Ik heb Mental Funeral al heel erg lang, en hoewel ik geen liefhebber van Death Metal ben, draai ik die wel eens zo nu en dan. Erg lekkere CD, heeft ook van die lekkere doomriffjes van den oude stempel.


Nog steeds 1 van mijn favoriete cd's van begin jaren negentig. Zwaar geniaal!


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 26-07-2008 20:01 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

Autopsy man! Is dat goed of wat! De TERING, godverdomme!


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 28-07-2008 2:00 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059



Net alsof je die band net pas ontdekt hebt



DeLachendeDerde88
Usericon van DeLachendeDerde88
Posted 01-08-2008 5:29 by DeLachendeDerde88 Wijzig reactieProfiel van DeLachendeDerde88Quote dit bericht

Ridden with disease -hell yeah!!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-12-2008 22:59 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Van de peaceville nieuwsbrief:

Autopsy return - first new recordings for 15 years -
7" single available to preorder now

Autopsy NEW 7"Autopsy's Severed Survival

For the first time in nearly 15 years, two vile new Autopsy tracks were recorded in September 2008, bringing together Chris Reifert, Danny Coralles and Eric Cutler for another slice of death & decay.

These tracks make up a special, extremely limited (only 1,000) 7” vinyl release, titled Horrific Obsession. This 7” will be available exclusively from www.peaceville.com on 26th January 2009, with pre-orders being taken now in the Peaceville store.

In addition to this a special 2 disc edition of Autopsy’s iconic debut album Severed Survival will be released in February to celebrate the 20th anniversary of the original release.

Everyone’s favourite San Franciscan sickos - an inspiration to an entire generation of death metal bands - have unearthed rare rehearsal & live material for a bonus disc, including demo versions of two songs, Mauled to Death and Human Genocide, which were intended for the original Severed Survival. Also featured in the package is a booklet with notes by the band themselves, detailing the history of Autopsy’s early years, with rare photos and images.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2008 23:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zal ik even op FP zetten voor je?


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-12-2008 23:01 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mét bronvermelding dan, hè.


;-)


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2008 23:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

isgeburt


signature


lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 15-12-2008 23:32 by lunatic jozef Wijzig reactieProfiel van lunatic jozefQuote dit bericht

hebbe dus


YES WEL deeeenk!!


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 16-12-2008 9:47 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2008 22:59 schreef De Tegenpartij het volgende:
Van de peaceville nieuwsbrief:

Autopsy return - first new recordings for 15 years -
7" single available to preorder now

Autopsy NEW 7"Autopsy's Severed Survival
......


2 besteld!
1 voor mij en één voor een maat van me


bub


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2008 10:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

komen die nummers alleen maar als 7" uit?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2008 10:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Inderdaad klote voor cd-liefhebbers als ik, dat veel van die shit alleen op vinyl uitkomt.
Wat ik erg gaaf vind aan Autopsy is het geweldige drumgeluid. Niet zo overgeproduceerd, getriggerd en gladgestreken als de meeste death-metalproducties. En de geweldige, bij vlagen Mosselman-achtige "zang" van Reifert natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-12-2008 17:57 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2008 10:06 schreef attila_de_hun het volgende:
komen die nummers alleen maar als 7" uit?


Nee.

quote:
The 2 tracks will also be included on a special 2 disc 20th anniversary edition of the classic 1989 debut album, Severed Survival, coming in February. The release includes a second disc of previously unheard rehearsal & live rarities, including 2 songs originally intended for Severed Survival. The package also includes a booklet detailing the early history of the band, as documented by the guys themselves, plus unseen photos.



Je mag Severed Survival nog een keer aanschaffen.



Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2008 18:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2008 17:57 schreef De Ulk het volgende:
Nee.



Je mag Severed Survival nog een keer aanschaffen.



Bijdehandjes gevreten, misselijk ventje? Gelukkig komt dit ook mooi uit, want ik heb Severed Survival alleen maar in de gefikte uitvoering. Een echte uitvoering staat toch wat mooier in het cd-rek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-12-2008 18:33 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2008 18:29 schreef bastianus het volgende:
Bijdehandjes gevreten, misselijk ventje? Gelukkig komt dit ook mooi uit, want ik heb Severed Survival alleen maar in de gefikte uitvoering. Een echte uitvoering staat toch wat mooier in het cd-rek.


Ja begrijp ik!


Bareuh...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-12-2008 18:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2008 18:29 schreef bastianus het volgende:
misselijk ventje

Woohoo! Battle tussen de Ulk en bastianus @ Asphyx!

Oh nee, wacht...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-12-2008 19:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2008 18:51 schreef ZelThoR het volgende:
Woohoo! Battle tussen de Ulk en bastianus @ Asphyx!

Oh nee, wacht...

Grmbl..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 17-12-2008 12:44 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

kent 1 van jullie toevallig "Mausoleum".....typische Autopsy-kloon maar wel lekker diep,zwaar & goor zoals ut heurt!
Check hun myspace waarvan ik gezien ik nu op m'n werk zit geen linkje kan toevoegen.


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 17-12-2008 12:58 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Niet gedacht dat Chris, Autopsy nog een keer zou opstarten, hij was behoorlijk pissig dat de laatste tour van hun vierde c.d. zo slecht bezocht werd.
Het niveau van de eerste 2 platen was toen al verdwenen, en Abscess doet toch nog altijd onder voor Autopsy.
En gelukkig verschijnt het op vinyl, keep vinyl alive!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 17-12-2008 13:21 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Mental Funeral!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2008 22:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2008 12:58 schreef Sadistic Sinner het volgende:
en Abscess doet toch nog altijd onder voor Autopsy.


-1


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-12-2008 22:48 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2008 13:21 schreef Metalhead22 het volgende:
Mental Funeral!


Dat is idd gaaf ja.


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 19-12-2008 14:30 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Die demo's zijn ook snoeihard...vooral voor die tijd!

Nog weer smeriger dan Severed Survival.



MH
Usericon van MH
Posted 20-12-2008 14:49 by MH Wijzig reactieProfiel van MHQuote dit bericht

Klopt, maar Severed Survival blijft één van mijn favoriete Autopsy albums.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen