IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Topic over aanslagen in de hele wereld [Algemeen terreur topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 16:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 16:30 schreef Nix het volgende:
Ik vind aanslagen niet normaal, hier niet en daar niet. Punt.


Er zijn ook zat mensen die dagelijks neus zitten peuteren, en dat vind ik ook niet normaal. Dan leef ik toch ook niet in een vissekom?


"Normaal" betekend niets meer dan 'overeenkomstig de regel' of 'als norm dienend' , en aangezien er dagelijkse aanslagen plaatsvinden zijn deze dus vrij normaal, net als neuspeuteraars.. maar ik zal je verder niet vervelen met semantiek, en een eigen mening mag gelukkig nog dus als je aanslagen abnormaal wil vinden dan is dat je goed recht


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-07-2005 16:35 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht







I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 16:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 16:35 schreef Nix het volgende:







Ik hoop alleen wel dat je neuspeuteraars nog minder abnormaal vindt dan aanslagen..


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 16:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Iets meer on-topic:

Officiele dodental: 45


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2005 17:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Hoeveel plekken zijn er nou geraakt?
Ik hoorde het vanmiddag via de sms. Mijn huisgenote vertelde net dat ze de bommen om 11 voor 9 (9/11) hebben af laten gaan, dat zou wel heel typisch zijn.

Hopelijk is iedereen die ik ken en daar zit in orde. Mijn vriendje iig wel, hij zou morgen hier heen komen, hopelijk kan dat gewoon doorgaan.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 17:08 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Er zijn vier bommen afgegaan blijkbaar.. Drie op de metro, 1 op die bus. De plekken kan je vinden op www.cnn.com of op de website van bbc news, maar daar is amper door te geraken..
Ik heb nog steeds niets gehoord van de mensen die ik er ken..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2005 17:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ja want ik kreeg een sms dat er bij Hounslow (dat is op de route naar Heathrow airport) ook wat was gebeurd... maar daar heb ik verder niets meer over gehoord.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2005 17:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

het is echt wazig.. dan hebben ze het over 7 aanslagen, dan maar weer 3 aanslagen bij de metro en 1 bij de bus... ik snap er echt geen hol meer van.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 17:17 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Wie wel..
Ik heb iig net een berichtje gekregen.. Iedereen die ik ken ginder is ok.. Al was er eentje wel net aan het wandelen waar de bus is ontploft.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 07-07-2005 18:02 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

33 killed in London attacks
At least 33 people have been killed scores wounded after four bombs exploded in London's transport system today, British police said. "We were all trapped like sardines waiting to die," said subway bombing witness Angelo Power. "I honestly thought I was going to die, as did everyone else."


"Sehnsucht"


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 07-07-2005 19:21 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

komt steeds dichter bij...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-07-2005 19:22 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Tja. Nederland is de volgende op de "hit"-list.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 07-07-2005 19:23 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 7 juli 2005 19:22 schreef Psychonaut het volgende:
Tja. Nederland is de volgende op de "hit"-list.
ben benieuwd welke locaties ze zouden pakken dan...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-07-2005 19:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik hoop een Ali B concert, maar dat zal wel weer niet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 07-07-2005 19:28 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 7 juli 2005 19:26 schreef Mark het volgende:
Ik hoop een Ali B concert, maar dat zal wel weer niet.
volgens mij zouden utrecht, de rotterdamse haven en schiphol wel redelijk risico lopen....


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-07-2005 19:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tot nu toe zijn het in Europa hoofdsteden geweest, en aangezien op wereldschaal Amsterdam waarschijnlijk de enige stad is waar mensen -eventueel- nog van gehoord zouden kunnen hebben, vermoed ik eerder dat het daar zou gebeuren.

Of "The Hague" wellicht, dat kan natuurlijk ook.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 07-07-2005 19:33 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 7 juli 2005 19:30 schreef Mark het volgende:
Tot nu toe zijn het in Europa hoofdsteden geweest, en aangezien op wereldschaal Amsterdam waarschijnlijk de enige stad is waar mensen -eventueel- nog van gehoord zouden kunnen hebben, vermoed ik eerder dat het daar zou gebeuren.

Of "The Hague" wellicht, dat kan natuurlijk ook.
neh in amsterdam raken ze veels te veel eigen mensen


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 19:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 19:30 schreef Mark het volgende:
Tot nu toe zijn het in Europa hoofdsteden geweest, en aangezien op wereldschaal Amsterdam waarschijnlijk de enige stad is waar mensen -eventueel- nog van gehoord zouden kunnen hebben, vermoed ik eerder dat het daar zou gebeuren.

Of "The Hague" wellicht, dat kan natuurlijk ook.


De discotheek in Bali (200 doden, nog eens zoveel gewonden) vond ik nou niet bepaald een Europese hoofdstad.. dat was toch ook Al Qaida?

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-07-2005 19:36]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-07-2005 19:34 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 19:33 schreef she_devil het volgende:
neh in amsterdam raken ze veels te veel eigen mensen


Hehe, het moslimreservaat..


spelfout weggehaald...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2005 19:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 19:23 schreef she_devil het volgende:
ben benieuwd welke locaties ze zouden pakken dan...


Zwolle..
Hop, weg ermee..


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-07-2005 19:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Als rasechte terrorist zou ik Amerika in Limburg pakken... da's pas een statement! 2 voor de prijs van 1


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 19:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 19:34 schreef MindlessMayo het volgende:
Zwolle..
Hop, weg ermee..


Tsja, de 'Bible Belt' mag inderdaad wel beginnen met bidden..


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 07-07-2005 19:38 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 19:36 schreef Staalman het volgende:
Als rasechte terrorist zou ik Amerika in Limburg pakken... da's pas een statement! 2 voor de prijs van 1


Volgens mij is er ook een plaatsje Witte Huis in Friesland ofzo. En een plaatsje Moskou...

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 07-07-2005 19:39]


Hatsjikidee!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-07-2005 19:41 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 19:38 schreef Unholy Mary het volgende:
Volgens mij is er ook een plaatsje Witte Huis in Friesland ofzo. En een plaatsje Moskou...


We maken het ze wel heel erg makkelijk nu...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-07-2005 19:50 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

7-7



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen