IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Topic over aanslagen in de hele wereld [Algemeen terreur topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2005 10:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2005 10:47 schreef kwelgeest het volgende:
Simplist. Dat is voort gekomen uit het Roomskatholieke geloof, niet uit het christendom. Maar ik doelde erop dat er in de bijbel geen verwijzing naar zoiets staat en in de koran wel.
Er staat zeker een gedeelte dat de gelovige slechts één God dient te aanbidden en dat deze God alleen de juiste is ... beetje beter opletten op zondagschool Fikkie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-07-2005 10:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2005 10:48 schreef Jenje het volgende:
Er staat zeker een gedeelte dat de gelovige slechts één God dient te aanbidden en dat deze God alleen de juiste is ... beetje beter opletten op zondagschool Fikkie
Dat is nog geen oproep tot het afmaken van ongelovigen.

Offtopic: Volgende week nog naar Stonehenge?

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 23-07-2005 10:50]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2005 10:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2005 10:49 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is nog geen oproep tot het afmaken van ongelovigen.
Ik weet zo de precieze zinnen niet meer, maar toen ik het ooit las vroeg ik aan de pastor (ja ik heb evangelisatielessen van ene pastoor gehad) of daarmee geoorloofd werd dat je ongelovigen als minderwaardig mocht opvatten en dat het de taak van katholieken was om ze de leer aan te leren, was de man een beetje verbouwereerd en wist niet wat hij moest zeggen, aangezien hij altijd predikte dat er geen verschillen tussen de katholieken zijn ....

Net als in andere geloofsgeschriften staat ook in de bijbel stukken die zo wazig omschreven staan dat het aan de zwakzinnigheid van de gelovigen is om de betekenis eruit te halen ... met macho en haantjesgedrag als resultaat

{off topic: nee kut line up}

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-07-2005 10:53]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-07-2005 10:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Het is maar hoe je het wilt interpreteren. Ik zie er geen oproep tot extremistisch gedrag in maar slechts een richtlijn voor het beleiden van het geloof.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2005 11:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2005 10:59 schreef kwelgeest het volgende:
Het is maar hoe je het wilt interpreteren. Ik zie er geen oproep tot extremistisch gedrag in maar slechts een richtlijn voor het beleiden van het geloof.
Dat zal Bin Laden ook zeggen over de Koran .... het zit em namelijk allemaal in de interpretatie van die verhaaltjes ...

Nu maar wachten tot de eenden uit het stadspark de Donald Duck als het heilige geschrift gaan herkennen en ons allen gaan doodschijten ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-07-2005 11:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2005 11:00 schreef Jenje het volgende:
Dat zal Bin Laden ook zeggen over de Koran .... het zit em namelijk allemaal in de interpretatie van die verhaaltjes ...

Ik heb zelf de passage niet gelezen maar ik dacht dat de koran meer duidelijkheid verschafte. Nou zullen er altijd wel linkse pisnichten en mensen die voor hun uitkering/subsidie vrezen die zeggen dat je het moet interpreteren als een persoonlijke innerlijke geestelijke strijd oid maar ik geloof dat zij een kwaal aan hun moeder hebben.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2005 11:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2005 11:03 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb zelf de passage niet gelezen maar ik dacht dat de koran meer duidelijkheid verschafte. Nou zullen er altijd wel linkse pisnichten en mensen die voor hun uitkering/subsidie vrezen die zeggen dat je het moet interpreteren als een persoonlijke innerlijke geestelijke strijd oid maar ik geloof dat zij een kwaal aan hun moeder hebben.

Ach, in de middeleeuwen huppelde heel Europa ook achter een stel Pauzen en Kardinalen aan ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-07-2005 11:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ga er vanuit dat de wereld inmiddels wat geciviliseerder is dan ik de middeleeuwen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2005 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2005 11:07 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ga er vanuit dat de wereld inmiddels wat geciviliseerder is dan ik de middeleeuwen.
In principe niet ... elke religie wil nog steeds de weerldreligie zijn, alleen de manieren waarop zijn anders geworden ... en de smoezen ... "olie" ... "jihad"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-07-2005 11:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Oftewel: Geciviliseerder.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 23-07-2005 11:26 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2005 11:03 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb zelf de passage niet gelezen maar ik dacht dat de koran meer duidelijkheid verschafte. Nou zullen er altijd wel linkse pisnichten en mensen die voor hun uitkering/subsidie vrezen die zeggen dat je het moet interpreteren als een persoonlijke innerlijke geestelijke strijd oid maar ik geloof dat zij een kwaal aan hun moeder hebben.


Dus je hebt de koran niet gelezen en denkt alleen maar dat die over dat onderwerp meer duidelijkheid verschaft. Gevaarlijk om op die manier je mening te onderbouwen... Een moslim interpreteert de koran misschien op de verkeerde manier, maar heeft 'm wel gelezen. Jij interpreteert 'm zonder 'm te lezen...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 23-07-2005 11:31 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Hoe weet jij dat zij de Koran wel gelezen hebben? Beetje ongefundeerde vooronderstelling.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 23-07-2005 11:34 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2005 11:31 schreef Psychonaut het volgende:
Hoe weet jij dat zij de Koran wel gelezen hebben? Beetje ongefundeerde vooronderstelling.


Ik zei EEN moslim, ik zei niet ALLE moslims.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-07-2005 12:09 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ze zijn weer goed bezig in Londen godverdomme en de terreurdreiging begint in België ook al vaste vorm aan te nemen:
op 21/7, de nationale feestdag, ging ik met mijn vriend naar Brussel om naar o.a. de Kuifje-tentoonstelling te kijken.Enkele metrostations waren gesloten, o.a. Simonis en Ribaucourt, wegens bommeldingen en verdachte pakjes.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


1184
Usericon van 1184
Posted 23-07-2005 12:11 by 1184 Wijzig reactieProfiel van 1184Quote dit bericht


gaat idd wel erg verkeerd zo!


There is time, but no time to waste There are rules, but they seem to fade


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-07-2005 12:17 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Amsterdam was ook (weer) genoemd op een of andere 'toonaangevende' moslimextremistische website, meende ik vanochtend op te vangen bij het Radio 1 Journaal...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2005 12:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Dat ze zelf ook eens een beetje druk uitoefenen in die landen waaruit die pipo's komen é!

En dan nog , het is allemaal zo relatief als de invalshoek waaruit je het bekijkt.

T'is gewoon jammer dat de Westerse wereld voor een keer het slachtoffer is, want daar wonen we. Anders was het gewoon weer een of andere bomaanslag in een land waar je hoogstens 1 keer in je leven op reis gaat.


signature


1184
Usericon van 1184
Posted 23-07-2005 12:19 by 1184 Wijzig reactieProfiel van 1184Quote dit bericht

fijn
mag toch hopen van niet


There is time, but no time to waste There are rules, but they seem to fade


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-07-2005 13:48 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

de wapenverkoop is inmiddels wel goed gestegen, streetfights binnenkort?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 04-08-2005 16:31 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Ayman al-Zawahri, de nummer twee van terreurorganisatie Al-Qaeda, kondigde vandaag aan nieuwe aanslagen te plegen in Groot-Brittannië. Als reden gaf Zawahri de Britse deelname aan Irak op. Hij deed zijn uitspraak in een videoboodschap die het tv-station Al-Jazeera uitzond. "Het beleid van Blair zal de Britten nieuwe vernielingen brengen, na de ontploffingen van Londen", aldus Al-Zawahri. Hij voorspelt rampen die "erger zijn dan wat ze in Vietnam hebben gekend".

Blair heeft altijd ontkend dat de aanslagen iets met Irak te maken hadden.

MODDERFOKKERS!!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-08-2005 16:31 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Klinkt heel ernstig.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 04-08-2005 16:41 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

trieste zooi, die terroristen..

Serieus, ik walg er echt van. Wees een vent en vecht een op een.

Maargoed, ik ga nog wel gewoon naar Amsterdam hoor.

Verneuk den wereld, lees een heilig boek



stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 05-08-2005 18:30 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Hadden ze maar niet irak binnen moeten vallen..

Tik tik eigen bult.


I am the 1%.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-08-2005 18:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 18:30 schreef stoomfiets het volgende:
Hadden ze maar niet irak binnen moeten vallen..

Tik tik eigen bult.
Ja want op elf september 2001 zaten we al in Afghanistan en Irak en toen werden Londen, Madrid en Amsterdam gelukkig nog niet als de volgende drie doele genoemd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 05-08-2005 18:37 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

D'r waren genoeg redenen voor 11 september, dat 't gebeurt is is natuurlijk betreurlijk. Toch gaf het America nog niet het recht zomaar afghanistan binnen te vallen op zoek naar Bin Laden.

Trouwens, toen 11 september net gebeurt was mocht er niemand naar of uit Amerika vliegen.. behalve de familie Bin Laden, die namen het eerste prive vliegtuig het land uit (het zou me niets verbazen als Bush ze nog uitzwaaide ook).

Wat Amerika, Engeland & de andere meegesleurde navo landen nu echt bereiken is het zorgen voor een nog groter probleem. Ze lossen absoluut niks op.



I am the 1%.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen