IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Topic over aanslagen in de hele wereld [Algemeen terreur topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2005 18:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja die mensen in het WTC hadden maar niet naar Irak moeten gaan, of die mensen in de treinen ...


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 05-08-2005 18:46 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Het was inderdaad niet netjes, maar dat hoeft tegenwoordig ook niet meer.

Amerika heeft de afgelopen jaren ook duizenden mensen de dood in geholpen door wapens te leveren training te geven of CIA agenten ook hebben ze een aantal bloedige revoluties op gang geholpen, omdat zij er zelf baat bij hadden.

Dat 11 september gedoe zat er gewoon aan te komen.


I am the 1%.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2005 18:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Door te zeggen dat inwoners van een land wiens regering graag bemoeial speelt het verdienen om gedood te worden ben je net zo'n hufter als de regering die anderen landen wil innemen of als een geitennueker die een religie op anderen wil opdwingen...

De amerikaanse regering zijn een stel bemoeiallen die denken de waarheid in pacht te hebben, net als Al Qaida, beide in één groot gebouw gooien en dat gebouw opblazen ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-08-2005 18:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 18:37 schreef stoomfiets het volgende:
D'r waren genoeg redenen voor 11 september, dat 't gebeurt is is natuurlijk betreurlijk. Toch gaf het America nog niet het recht zomaar afghanistan binnen te vallen op zoek naar Bin Laden.
Voor Afghanistan heeft de VN toch haar goedkeuring gegeven? Dat betekent dat her recht er was.

quote:
Trouwens, toen 11 september net gebeurt was mocht er niemand naar of uit Amerika vliegen.. behalve de familie Bin Laden, die namen het eerste prive vliegtuig het land uit (het zou me niets verbazen als Bush ze nog uitzwaaide ook).
In mijn ogen hun goed recht. Het is immers prive goed. Maar ik vraag me af in hoe verre dit echt geheel waar is en het geen hersenspincel is van Minhael More.

quote:
Wat Amerika, Engeland & de andere meegesleurde navo landen nu echt bereiken is het zorgen voor een nog groter probleem. Ze lossen absoluut niks op.
Amerika en haar bondgenoten hebben zeker iets bereikt. Vrijheid en democratie voor twee volkeren en het aantasten van een goed georganiseerde terroristische organisatie. Dat het niet van de ene op de andere dag zou gaan maar een jaren lange strijd zou worden wist natuurlijk iedereen van te voren. Zeggen dat die aanslagen slechts plaats vinden door de aanval op Irak is een slap excuus van de kant vd terroristen om hun daden te rechtvaardigen tegenover andere moslims. Die aanslagen hadden zonder de aanval op Irak ook wel plaatsgevonden en daar is 9/11 gewoon het bewijs van.

[/quote]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2005 18:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 18:50 schreef kwelgeest het volgende:
Voor Afghanistan heeft de VN toch haar goedkeuring gegeven? Dat betekent dat her recht er was.

Dat is een redenatie die wel ERG kort door de bocht is Vik, VN is niet de wereldleider ....


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-08-2005 18:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 18:46 schreef stoomfiets het volgende:
Het was inderdaad niet netjes, maar dat hoeft tegenwoordig ook niet meer.

Amerika heeft de afgelopen jaren ook duizenden mensen de dood in geholpen door wapens te leveren training te geven of CIA agenten ook hebben ze een aantal bloedige revoluties op gang geholpen, omdat zij er zelf baat bij hadden.

Dat 11 september gedoe zat er gewoon aan te komen.
Het aanstellen vd Taliban is idd een logische verklaring voor elf september.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 05-08-2005 18:52 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 18:49 schreef Jenje het volgende:
Door te zeggen dat inwoners van een land wiens regering graag bemoeial speelt het verdienen om gedood te worden ben je net zo'n hufter als de regering die anderen landen wil innemen of als een geitennueker die een religie op anderen wil opdwingen...

De amerikaanse regering zijn een stel bemoeiallen die denken de waarheid in pacht te hebben, net als Al Qaida, beide in één groot gebouw gooien en dat gebouw opblazen ...


Ik zei niet dat ze het verdiende, ik zei dat het eraan zat te komen.

Ik heb ook geen goed woord over voor Al Qaida (sp?).


Al Qaida heeft Amerika nu wel weer een reden gegeven verder te gaan met hun wereld verovering.


I am the 1%.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-08-2005 18:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 18:52 schreef Jenje het volgende:
Dat is een redenatie die wel ERG kort door de bocht is Vik, VN is niet de wereldleider ....
En toch is de aanval op Irak ilegaal omdat ze daar geen toestemming hebben gegeven. Leg dat eens uit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-08-2005 18:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 18:52 schreef stoomfiets het volgende:
Al Qaida heeft Amerika nu wel weer een reden gegeven verder te gaan met hun wereld verovering.
Amerika heeft idd behoorlijk wat gekoloniseerd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 05-08-2005 18:55 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 18:50 schreef kwelgeest het volgende:

Amerika en haar bondgenoten hebben zeker iets bereikt. Vrijheid en democratie voor twee volkeren en het aantasten van een goed georganiseerde terroristische organisatie.



Vroegen die mensen democratie dan? Dacht't niet..

Na 3 keer irak binnen te zijn gevallen, hebben ze eindelijk Saddam afgezet


I am the 1%.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-08-2005 18:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 18:55 schreef stoomfiets het volgende:
Vroegen die mensen democratie dan? Dacht't niet..
Daar hadden ze idd wel de mogelijkheid toe ja.

quote:
Na 3 keer irak binnen te zijn gevallen, hebben ze eindelijk Saddam afgezet
Ik tel twee keer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 05-08-2005 18:58 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 18:56 schreef kwelgeest het volgende:
Daar hadden ze idd wel de mogelijkheid toe ja.

Ik tel twee keer.


Tegen de gevestigde "orde" van saddam werd minder hevig gevochten dan tegen de nu gekomen brengers van de vrijheid en democratie..


Desters Storm, Destert Fox (klein bombardementje hier en daar) en dan die episode III waar ze nu nog in zitten.


I am the 1%.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-08-2005 19:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 18:58 schreef stoomfiets het volgende:
Tegen de gevestigde "orde" van saddam werd minder hevig gevochten dan tegen de nu gekomen brengers van de vrijheid en democratie..
Toch raar dat een meerderheid dit systeem steunt en het Sadam Regime een steun van zo'n 20% vd bevolking had.


quote:
, Destert Fox (klein bombardementje hier en daar)
Dat is dus geen inval. Goed zo.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2005 19:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 18:53 schreef kwelgeest het volgende:
En toch is de aanval op Irak ilegaal omdat ze daar geen toestemming hebben gegeven. Leg dat eens uit.
Volgens mij zijn er geen wetten omtrend het binnevallen van een ander land ... er is dus geen sprake van legaal of illegaal ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-08-2005 19:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 19:01 schreef Jenje het volgende:
Volgens mij zijn er geen wetten omtrend het binnevallen van een ander land ... er is dus geen sprake van legaal of illegaal ...
Met de goedkeuring van de VN wordt het in het algemeen als legaal gezien.
Of er concrete 'harde' internationale regels en/of 'wetten' voor zijn weet ik niet. Ik weet vrij zeker van niet trouwens.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 05-08-2005 19:04 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 19:00 schreef kwelgeest het volgende:

Dat is dus geen inval. Goed zo.


Oke, 2 invallen. Nog steeds, ze hadden de kans 'm af te zetten en een "Democratie" neer te zetten dat deden ze echter niet.


I am the 1%.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-08-2005 19:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Niet dat ik VN fan ben of de VN in het algemeen steun hoor. Ik vind het een laffe, passivistische linkse organisatie. Het orgaan werkt veel te log en hun beslissingen a-van-rechts.

Terug trekken van luchtsteun bij Sebrenica, hun eige resoluties aan hun laars lappen omtrend Irak.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 05-08-2005 19:07]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-08-2005 19:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 19:04 schreef stoomfiets het volgende:
Oke, 2 invallen. Nog steeds, ze hadden de kans 'm af te zetten en een "Democratie" neer te zetten dat deden ze echter niet.
De eerste keer ja. Ik vind het ook echt te debiel voor woorden dat ze de eerste keer de klus niet afgemaakt hebben.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-08-2005 21:46 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 19:06 schreef kwelgeest het volgende:
Niet dat ik VN fan ben of de VN in het algemeen steun hoor. Ik vind het een laffe, passivistische linkse organisatie. Het orgaan werkt veel te log en hun beslissingen a-van-rechts.


Mooi vertelt in Team America
Blix:Let me see your whole palace or else...
Il: Or else what...
Blix: Or else we will be very very angry with you, and we will write you a letter telling you how angry we are!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-08-2005 21:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 21:46 schreef BARABAS het volgende:
Mooi vertelt in Team America
Blix:Let me see your whole palace or else...
Il: Or else what...
Blix: Or else we will be very very angry with you, and we will write you a letter telling you how angry we are!
Dat bedoel ik.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2006 23:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Over aanslagen gesproken.

Op 28 Juni 1914 werd Franz Ferdinand door Gavrilo Princip vermoord.

Op 28 Juli verklaarde Oostenrijk-Hongarije de oorlog.

Vandaag precies 92 jaar geleden dus.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-07-2006 0:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 28 juli 2006 23:35 schreef Chelman het volgende:
Over aanslagen gesproken.

Op 28 Juni 1914 werd Franz Ferdinand door Gavrilo Princip vermoord.

Op 28 Juli verklaarde Oostenrijk-Hongarije de oorlog.

Vandaag precies 92 jaar geleden dus.



En dat was het begin van een kettingreactie van oorlogsverklaringen tussen de bondgenoten, maw, het begin van WO1


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-07-2006 22:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2006 0:31 schreef Beli Mawr het volgende:
En dat was het begin van een kettingreactie van oorlogsverklaringen tussen de bondgenoten, maw, het begin van WO1
Kankerdekanker, wat een overbodige post.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-07-2006 23:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2006 22:30 schreef kwelgeest het volgende:
Kankerdekanker, wat een overbodige post.


En dat was het begin van een kettingreactie van overbodige posts.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 29-07-2006 23:22 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Doe ik ook even gezellig mee.



Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen