IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Topic over aanslagen in de hele wereld [Algemeen terreur topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:35 schreef zillah-morte het volgende:
Nou ze denken wel dat al-Qaeda erachter zit. Dat zijn wel Moslims. Zal wel weer onderwerp Irak zijn.
Irak?

Euhm nue, meer het streven van extremistische islamieten om de hele wereld te onderwerpen aan hun Allah ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:35 schreef Jenje het volgende:
Klopt, alsof elke aanslag honderden moet kennen om mee te tellen ...
Idd. Alquaida(?) heeft ook wel aanslagen gepleegd waar geen slachtoffers bij vielen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:35 schreef helmet het volgende:
De krant... kom op zeg, de media schrijven alleen nog maar sensatie-getallen op om de verkoop te stimulieren. Ik denk niet dat je de werkelijke getallen ooit in de openbaarheid zult terugvinden.
Waar haal jij je informatie dan vandaan? Rooksignalen?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 13:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:36 schreef helmet het volgende:
2


Altijd vaag dat dodental bij aanslagen.. in het begin werden er bij de WTC ook getallen van 10.000 doden of meer genoemd.. wellicht dat ze daarom nu wat terughoudender zijn...



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 07-07-2005 13:37 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

7-7 wordt een denkwaardige datum
Eenheden van de Britse strijdkrachten trekken Londen binnen. De militairen moeten volgens de Britse Zender Sky News op belangrijke plaatsen in de stad voor orde en veiligheid zorgen. Laatste stand van zake? Zes explosies, twee mensen dood, negentig gewonden, waarvan er velen zeer ernstig aan toe zijn. Gevreesd wordt voor nog veel meer slachtoffers, daar met name de getroffen metrostellen zeer moeilijk te bereiken zijn. Een van de opgeblazen dubbeldekkers zou volgens Radio 1 een toeristenbus betreffen. De BBC stelt inmiddels dat Al Qaeda achter explosies zit.
UPDATE Premier Blair heeft bevestigd dat het hier een terroristische aanslag betreft. Ook Nederland is in staat van paraatheid. Zowel de RET als het GVB houden extra toezicht bij de metrostations. Zie ook foto's van de bussen. En hierrr de live RTLZ-stream

aldus geenstijl.nl


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:35 schreef Morgil het volgende:
Nee, maar voordat iedereen voorbarige conclusies gaat trekken kunnen we beter gewoon het nieuws in de gaten houden en wachten op feiten.
Nee jij bent daar blijkbaar erg sterk in.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 07-07-2005 13:37 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:35 schreef Jenje het volgende:
Klopt, alsof elke aanslag honderden moet kennen om mee te tellen ...


Je_leest_niet.
Waar zie je me dit zeggen?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 13:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

correct! check dat eens , volgens mij wordt alles nogal opgeblazen


signature


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 07-07-2005 13:37 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Ach gut is het weer zover?


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:36 schreef Jenje het volgende:
Waar haal jij je informatie dan vandaan? Rooksignalen?
De media is allemaal rechtse propaganda. Je weet toch.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


slome
Usericon van slome
Posted 07-07-2005 13:37 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:32 schreef Morgil het volgende:
Juist niet! In madrid vielen er aanzienlijk meer doden, en dit lijkt meer op het wakkerschudden van de stad. Als het echt al quaida (?) is, zouden ze dan niet veel meer doden hebben laten vallen?


Wees blij als er niet meer doden gemeld worden! En daarbij, terroristische acties kunnen ook minder effect hebben dan beoogd werd.



Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 07-07-2005 13:38 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

het zal inderdaad wel met Irak te maken hebben, blair enzo



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 13:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:37 schreef Y Draig Goch het volgende:
7-7 wordt een denkwaardige datum
Eenheden van de Britse strijdkrachten trekken Londen binnen. De militairen moeten volgens de Britse Zender Sky News op belangrijke plaatsen in de stad voor orde en veiligheid zorgen. Laatste stand van zake? Zes explosies, twee mensen dood, negentig gewonden, waarvan er velen zeer ernstig aan toe zijn. Gevreesd wordt voor nog veel meer slachtoffers, daar met name de getroffen metrostellen zeer moeilijk te bereiken zijn. Een van de opgeblazen dubbeldekkers zou volgens Radio 1 een toeristenbus betreffen. De BBC stelt inmiddels dat Al Qaeda achter explosies zit.
UPDATE Premier Blair heeft bevestigd dat het hier een terroristische aanslag betreft. Ook Nederland is in staat van paraatheid. Zowel de RET als het GVB houden extra toezicht bij de metrostations. Zie ook foto's van de bussen. En hierrr de live RTLZ-stream

aldus geenstijl.nl



Op RTL-Z hebben ze al een paar keer '90 DODEN' genoemd, nogal een lompe fout aangezien ze een arts citeerden die duidelijk gezegd heeft '90 gewonden'...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:37 schreef Morgil het volgende:
Je_leest_niet.
Waar zie je me dit zeggen?
Ik reageer daar op Kwel, niet op jou. Je niet zo aangesproken voelen


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 07-07-2005 13:38 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:37 schreef kwelgeest het volgende:
Nee jij bent daar blijkbaar erg sterk in.


Nee, zie je mij ergens zeggen wie ik denk dat erachter zit? Ik weet net zo min als jullie, en ik zeg ook niet dat al quaida er niet achter zit.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 13:38 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

BBC heeft het ondertussen wel over 7 bevestigde explosies ipv. 6 zoals ze eerst vermelden..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:37 schreef Morgil het volgende:
Je_leest_niet.
Waar zie je me dit zeggen?

Hier:
quote:
Op 7 juli 2005 13:32 schreef Morgil het volgende:
Juist niet! In madrid vielen er aanzienlijk meer doden, en dit lijkt meer op het wakkerschudden van de stad. Als het echt al quaida (?) is, zouden ze dan niet veel meer doden hebben laten vallen?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-07-2005 13:39 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 juli 2005 13:36 schreef Jenje het volgende:
Waar haal jij je informatie dan vandaan? Rooksignalen?
Ik haal helemaal nergens informatie vandaan... maar ik gooi het hier dan ook niet in de discussie.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Eragon
Usericon van Eragon
Posted 07-07-2005 13:39 by Eragon Wijzig reactieProfiel van EragonQuote dit bericht

ned. 2 heeft het over 7 explosies, waarvan 4 in metrostations en 1 bus. Andere twee nog niet bevestigd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:38 schreef Morgil het volgende:
Nee, zie je mij ergens zeggen wie ik denk dat erachter zit? Ik weet net zo min als jullie, en ik zeg ook niet dat al quaida er niet achter zit.
Lees dan!! Er is toch door arabische bronnen bevestigd dat het om Al Qaida gaat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:38 schreef Morgil het volgende:
Nee, zie je mij ergens zeggen wie ik denk dat erachter zit? Ik weet net zo min als jullie, en ik zeg ook niet dat al quaida er niet achter zit.
Nee jij komt met domme gissingen naar procenten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:39 schreef helmet het volgende:
Ik haal helemaal nergens informatie vandaan... maar ik gooi het hier dan ook niet in de discussie.

Hou dan je mond als je er geen informatie over weet ...


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 07-07-2005 13:40 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 7 juli 2005 13:38 schreef Valorian het volgende:
Op RTL-Z hebben ze al een paar keer '90 DODEN' genoemd, nogal een lompe fout aangezien ze een arts citeerden die duidelijk gezegd heeft '90 gewonden'...


Over het aantal slachtoffers kan je nu alleen nog speculeren. Maar ik vrees dat het uiteindelijke aantal toch best wel een stuk hoger gaat liggen dan die 90 dode/gewonden.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 13:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:39 schreef Eragon het volgende:
ned. 2 heeft het over 7 explosies, waarvan 4 in metrostations en 1 bus. Andere twee nog niet bevestigd.


Dan lopen ze goed achter, want officieel is al bevestigd dat er 6 explosies in metro-stations geweest zijn en in ieder geval 1 bus


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 13:41 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Niet op Ned. of Belgische televisie nee.. Djeezus, beide journaals vertellen foute dingen en lopen beetje achter..

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 07-07-2005 13:42]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen