IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Topic over aanslagen in de hele wereld [Algemeen terreur topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:50 schreef helmet het volgende:
Wordt jou gevraagd wat je er van vindt als er in Venlo een moskee in de hens gestoken wordt dan?
Nee, waarom zou ik daar iets over te melden hebben?

Misschien even uitleggen: als men praat over reacties van een ... gemeenschap, dan doelt men op reacties van leiders van die gemeenschap, daar die die gemeenschap vertegenwoordigen.

Tevens heb ik vandaag NERGENS gezegd dat ik alle moslims de schuld geef, ik geef alleen de schuld aan moslim-extremisme (wat nu ook bevetsigd word), dus enkele mensen nu handelen naar vooroordelen zijn jij en Morgil dat wel. Ook door lekker de linkse hippie uit te hangen kun je een domme nazi zijn!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 13:53 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik denk dat Nederland niet echt een prioriteit is..
Ze zeggen hier ook: oow brussel. Maar wij hebben lekker nee gezegd tegen de oorlog in Irak dus we zitten nog wel ff safe denk ik..
Niet dat ik het anderen wel toewens maar laten we onszelf ff niet enorm belangrijk gaan voelen.. Belgie en Nederland zijn prutslandjes..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:51 schreef MindlessMayo het volgende:
Gezien eerdere uitspraken in andere topics en gezien je directe conclusies dat het moslims moeten zijn geweest.. hoeft van mij geen quote tegen aan.


Oftewel: je fundeert je op gissingen en vooroordelen?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2005 13:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:52 schreef kwelgeest het volgende:
Nee hoor, dat was ik. Jenje begon uiterst genuanceerd doch realistisch.


Ach toe zeg.. uiterst genuanceerd en doch realistisch, het moet niet gekker worden.

Next stop zou overigens ook wel eens Rotterdam kunnen zijn met de haven en shit.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-07-2005 13:54 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 juli 2005 13:48 schreef helmet het volgende:
"Wij" is een groot woord

Bij ons als doelwit? Den Haag.. middenin... in een straal van 2 kilometer heb je daar alle Ambassades die in Nederland aanwezig zijn, een paar overheidsgebouwen, het hoofdkantoor van Europol en het internationaal gerechtshof...

Rotterdam. De havens. Rotterdam is een werkstad. Daar woon je niet voor je plezier


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:52 schreef MindlessMayo het volgende:
Wie zegt dat ik links ben dan?
Ik roep waarschijnlijk omdat ik nog geenn overtuigende feiten heb zien staan.
Gezien je eerde uitspraken in eerdere topics en.......




Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2005 13:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:53 schreef Jenje het volgende:
Oftewel: je fundeert je op gissingen en vooroordelen?


Nee op eerder gedane uitspraken.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-07-2005 13:56]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2005 13:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:54 schreef kwelgeest het volgende:
Gezien je eerde uitspraken in eerdere topics en.......







kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:53 schreef Sharteel het volgende:
Ik denk dat Nederland niet echt een prioriteit is..
Ze zeggen hier ook: oow brussel. Maar wij hebben lekker nee gezegd tegen de oorlog in Irak dus we zitten nog wel ff safe denk ik..
Niet dat ik het anderen wel toewens maar laten we onszelf ff niet enorm belangrijk gaan voelen.. Belgie en Nederland zijn prutslandjes..
Maar Nedereland is uiterst 'agressief' met het plaatsen van militairen in Afganistan en Irak. Nee het volgende land wordt denk ik Nederland en dan Schiphol+A'dam centraal ofzo.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 07-07-2005 13:56 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/



We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:54 schreef MindlessMayo het volgende:
Nee op eerder gedane uitspraken.

Argh nevermind

Maar on topic: is bevestigd door Italiaans persburo dat het door ene cel van Al Qaida gedaan is.

Dus: alweer islamitische aanslagen in Europa.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 13:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:53 schreef Jenje het volgende:
Nee, waarom zou ik daar iets over te melden hebben?

Misschien even uitleggen: als men praat over reacties van een ... gemeenschap, dan doelt men op reacties van leiders van die gemeenschap, daar die die gemeenschap vertegenwoordigen.

Tevens heb ik vandaag NERGENS gezegd dat ik alle moslims de schuld geef, ik geef alleen de schuld aan moslim-extremisme (wat nu ook bevetsigd word), dus enkele mensen nu handelen naar vooroordelen zijn jij en Morgil dat wel. Ook door lekker de linkse hippie uit te hangen kun je een domme nazi zijn!




dik juist! ik heb ook nog nooit van DE lIBERAAL NATIONALISTISCHE PARTIJ gehoord symbolisch bedoeld dan.
En ik kom het te zeggen, In de Nederland zullen er nooit aanslagen gebeuren, niets vertrekt hier op tijd, hoe kun je dan een aanslag plannen.


signature


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 13:56 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:54 schreef MindlessMayo het volgende:
Ach toe zeg.. uiterst genuanceerd en doch realistisch, het moet niet gekker worden.

Next stop zou overigens ook wel eens Rotterdam kunnen zijn met de haven en shit.


Tot nu toe heeft Rotterdam al genoeg te leiden onder het terrorisme, sinds 11/09 2001 is alles aangescherpt tot aan het bizarre toe, aantal regeltjes is geexplodeerd (en dit waren er al niet weinig in het bureaucratische Nederland) waardoor de winsten gekelderd zijn...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:56 schreef MindlessMayo het volgende:

Ik kom met een zelfde slappe post als jij altijd en dan mag het?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lang leve de NS ja

Maar ik denk dat de Botlek of centrum Amsterdam/Den Haag toch best leuke doelen zijn ...

Gaat ook om doelen die een deuk in samenwerking europese landen brengt. Ik denk dat veel Engelsen zich af zullen vragen hoe die gasten het toch hebben kunnen doen ... en mocht en de daders bijv. via Nederland gegaan zijn .. etc etc etc


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 13:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:53 schreef Jenje het volgende:
Nee, waarom zou ik daar iets over te melden hebben?

Misschien even uitleggen: als men praat over reacties van een ... gemeenschap, dan doelt men op reacties van leiders van die gemeenschap, daar die die gemeenschap vertegenwoordigen.
Idd. Onze leider Balkenende doet dat voor ons.

quote:
Tevens heb ik vandaag NERGENS gezegd dat ik alle moslims de schuld geef, ik geef alleen de schuld aan moslim-extremisme (wat nu ook bevetsigd word), dus enkele mensen nu handelen naar vooroordelen zijn jij en Morgil dat wel. Ook door lekker de linkse hippie uit te hangen kun je een domme nazi zijn!
Nazi's zijn dan ook links tuig.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-07-2005 13:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:57 schreef kwelgeest het volgende:
Ik kom met een zelfde slappe post als jij altijd en dan mag het?


Het grote verschil is dat ik mijn politieke voorkeuren niet laat doorschemeren op een forum als deze..

Maar goed, dat zul jij vast niet snappen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-07-2005 13:59]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 13:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:56 schreef Hypnos het volgende:
dik juist! ik heb ook nog nooit van DE lIBERAAL NATIONALISTISCHE PARTIJ gehoord symbolisch bedoeld dan.
En ik kom het te zeggen, In de Nederland zullen er nooit aanslagen gebeuren, niets vertrekt hier op tijd, hoe kun je dan een aanslag plannen.


Ondanks de niet al te goede reputatie van de AIVD lijkt het er anders op dat ze toch 3 of 4 grote aanslagen hebben verijdeld sinds 11/09/2001 (google maar eens raak, of kijk op

http://www2.rnw.nl/rnw/nl/achtergronden/europa/050218?view=Standard



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 14:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:59 schreef MindlessMayo het volgende:
Het grote verschil is dat ik mijn politieke voorkeuren niet laat doorschemeren op een forum als dit..

Maar goed, dat zul jij vast niet snappen.
Het lijkt er toch erg op. En wat maakt mij het nou uit dat men weet dat ik vrij rechts ben. Boeiend, vele met mij.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-07-2005 14:00 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 juli 2005 13:56 schreef kwelgeest het volgende:
Maar Nedereland is uiterst 'agressief' met het plaatsen van militairen in Afganistan en Irak. Nee het volgende land wordt denk ik Nederland en dan Schiphol+A'dam centraal ofzo.


Idd. Denk ik dus ook. Zit best een kans in. Waar het zal zijn is toch gokken, en ALS het gebeurt. Er zijn een aantal locaties, maar sommige dingen zijn zo goed beveiligd. Zo'n metro is een makkelijker doelwit. Ze proberen vast iets te pakken, wat makkelijker is, maar wel doeltreffend.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-07-2005 14:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Vers nieuws:

volgens de websites waar de 'Geheime Europese tak van Al Qaida' bekend zou hebben zijn Denemarken en Italie het volgende slachtoffer mits ze hun troepen niet terugtrekken uit Irak..


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 07-07-2005 14:01 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:00 schreef zillah-morte het volgende:
Idd. Denk ik dus ook. Zit best een kans in. Waar het zal zijn is toch gokken, en ALS het gebeurt. Er zijn een aantal locaties, maar sommige dingen zijn zo goed beveiligd. Zo'n metro is een makkelijker doelwit. Ze proberen vast iets te pakken, wat makkelijker is, maar wel doeltreffend.



Luie Honden



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 14:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 14:01 schreef Valorian het volgende:
Vers nieuws:

volgens de websites waar de 'Geheime Europese tak van Al Qaida' bekend zou hebben zijn Denemarken en Italie het volgende slachtoffer mits ze hun troepen niet terugtrekken uit Irak..


Hmm, het is nu ook wel aangetoond dat ze altijd en overal aanslagen kunne plegen ...

Lijkt me knap om zoiets te bestrijden


slome
Usericon van slome
Posted 07-07-2005 14:02 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 13:52 schreef Eragon het volgende:
Zeker en als ze ons wat willen doen hoeven ze alleen maar het Nieuwsblad van het noorden op te vragen. Daar hebben ze alle belangrijke punten eens op een rijtje gezet(vorig jaar in het voorjaar meen ik).


Hoe bedoel je dat laatste eigenlijk? Hebben ze een artikel geplaatst waarin allerlei potentieele doelwitten staan ofzo?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 14:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vreems eigenlijk dat niemand meer aan het IRA denkt!


signature


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen