IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Underground Koken is Strijd! Vorige pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-12-2001 15:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2001 15:40 schreef Valorian666 het volgende:
Dat valt wel mee hoor... Cadaveria lust inderdaad niets,,
ik daarentegen vrijwel alles... ik eet in iedergeval altijd alles, of ik het nou echt lekker vind dat merk ik dan wel weer..

Met uitzondering van visgerechten..

idd geen vis brrr. Ik lus best wel veel hoor...
Op koekjes gebied enzow.. hebben jullie nog heerlijke ongezonde koekjes recepten (zonder gember ect)


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-12-2001 15:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Zwarte pasta? Ken ik niet. Zit er inktvis in? Hmmm tja ik ben vegetariër dus dan gaat het feest niet door

Peperhoudende toevoegingen, tja, om te beginnen ik heb zwarte peperkorrels. Ik stamp ze in een vijzel, ooit was hier een prachtige pepermolen maar die is nu weg, kwijt, gejat, weet ik veel (kutstudentenafdelingen ook) en ik stamp al zoveel in m'n vijzel, dan kunnen die peperkorrels er ook nog bij. Chilisnippers heb ik, en een hele zooi (oosterse) kruiden die de boel flink verscherpen (komijn, kardamom, mosterdzaad, nootmuskaat, korianderzaad, venkel, piment, kaneelpijpjes, kruidnagelen, foelie, fenegriek..... bijna allemaal als zaadjes of pitjes of andere dingsetjes, alleen het nootmuskaat is poeder). Verder staat er op de afdeling nog meer, maar de echt lekkere dingen koop ik voor mezelf.

Ik heb nog ergens een flesje 'Screaming Sphincter hot sauce' staan Maar die stelt niet zoveel voor. Tabasco is overschat als je het mij vraagt.

Vlakbij hier is een toko, daar verkopen ze grote nederlandse rode pepers (die dingen stellen geen fuck voor trouwens) en kleine rode, kleine groene (die zijn al heel wat beter) en kleine gele. Verder verkopen ze ook rode en gele pepers die op kleine paprikatjes lijken. Die dingen zijn EVIL, man. *vuur spuug smiley*.

kruiden


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-12-2001 15:51 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Mijn god, daar gaat m'n UNDERGROUND koken topic...

OK LUI: RECEPTEN DIE GEMAAKT WORDEN MET ZOOI DIE ONDER DE GROND GROEIT NEERZETTEN!

Moderators, grijp in!



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-12-2001 15:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ok truffels die zijn lekker
die dingen worden door zo'n heerlijk modderig en ondergekwijlde getriande varkensneus opgewroet, en dan belanden ze in de pan... jammie


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 14-12-2001 17:27 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Witlof met eiersaus (bron www.omroepflevoland.nl)

Ingrediënten:
1 kilo witlof,
4 hardgekookte eieren
1 kleine ui
groentensauspoeder
25 gram boter
een scheutje koffiemelk en peper

Bereiding:
Kook de gesneden witlof met een ½ liter water in 10 min' gaar. Snij de ui goed fijn en verkruimel de hard gekookte eieren.
Giet het kooknat van de witlof in een pan en strooi er zoveel groentensauspoeder bij tot de saus gebonden is. Roer nu de boter, de koffiemelk en de ui en de eieren er door. Doe de deksel op de pan en laat het geheel 4 minuutjes zachtjes door sudderen.Leg de witlof in een ruime schaal, giet de saus er over en bestrooien met iets peper .


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-12-2001 20:27 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ommelet met champignons
Hutspot

Weet ik veel. Er komt zoveel groente onder de grond vandaan.

Voor recepten zie het kookboek van je grootmoeder.


bla...bla...bla...


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-12-2001 20:39 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 december 2001 15:45 schreef Dwaallicht het volgende:
Zwarte pasta? Ken ik niet. Zit er inktvis in? Hmmm tja ik ben vegetariër dus dan gaat het feest niet door



Nee, er zit alleen inkt in...

Geen inktVIS

Enneh ik heb ook Kardemom, enkel voor door de koffie te malen. Waar kan je dat nog meer voor gebruiken dan? (Ik ben niet zo'n kok ofzo)


Dit slaat nergens op.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-12-2001 21:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Kardamom door de koffie?? Ik zie hier steeds raardere dingen (groentesauspoeder?? Klinkt als iets vreselijks.... maak je eigen saus! Bind het met maizena of bloem! )

Kardamom is een heftig aromatisch gebeuren, het (zwarte) zaad zit in groene pitjes die je dus eerst moet pellen en daarna stampen. Maar je kan het ook als poeder kopen.
Ik gebruik het vaak in oosterse gerechten, maar wat bv. ook heel lekker is, is een beetje kardamom door de appeltaart, of appel-kardamom-kaneel-cake.


G.
Usericon van G.
Posted 15-12-2001 17:29 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

Dwaallicht wat heb jij met koken?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-12-2001 21:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Was dat niet duidelijk dan? Ik heb het forum hier al vaker mee verveeld... KOKEN HEERST! Er is ook nog ergens een topic 'Koken ist Krieg!' met wat recepten erin.


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 16-12-2001 13:29 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Of de bananen zijn zo true dat ze onder de grond zijn gaan groeien


Black Metal ist krieg :-)


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 16-12-2001 16:38 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 14 december 2001 21:52 schreef Dwaallicht het volgende:
Kardamom door de koffie?? Ik zie hier steeds raardere dingen (groentesauspoeder?? Klinkt als iets vreselijks.... maak je eigen saus! Bind het met maizena of bloem! )




nou niet gaan mierenneuken hoor!


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 16-12-2001 16:39 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 14 december 2001 20:39 schreef mörke het volgende:
Nee, er zit alleen inkt in...

Geen inktVIS




alwaar de inktvis wel het leven laat... want je denkt toch niet dat je zo'n beest kunt "melken"
dus in dit geval: niet geschikt voor vegetariërs...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


G.
Usericon van G.
Posted 16-12-2001 18:01 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 15 december 2001 21:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Was dat niet duidelijk dan? Ik heb het forum hier al vaker mee verveeld... KOKEN HEERST! Er is ook nog ergens een topic 'Koken ist Krieg!' met wat recepten erin.


ben je kok?


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 16-12-2001 18:06 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2001 18:01 schreef G. het volgende:
ben je kok?


je hoeft toch geen kok te zijn om koken leuk te vinden

Koken heerst inderdaad!!!!!!!!!!!!
al denken sommigen daar anders over (he Satanos)


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


G.
Usericon van G.
Posted 16-12-2001 19:48 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 16 december 2001 18:06 schreef Volthor Kahn het volgende:
je hoeft toch geen kok te zijn om koken leuk te vinden

Koken heerst inderdaad!!!!!!!!!!!!
al denken sommigen daar anders over (he Satanos)


....tuurlijk niet, ik was gewoon benieuwd. Ik ben zelf wel kok geweest


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-12-2001 1:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ah kijk aan, wat leuk. Dan weet je er waarschijnlijk veel meer van dan ik, want ik ben maar een wat aanprutsende amateur... die koken echter wel leuk vindt! (al blijft koekjes glazuren een aan problemen onderhavige bezigheid)


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 17-12-2001 13:47 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

euh, underground voedsel es effe kijken. Wat dachten jullie van gefrituurde mol met een sausje van uitgekookte regenwormen op een bedje van gebakken maden.

Pas op: dit gerecht is true evil en erg underground as op



Black Metal ist krieg :-)


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-12-2001 14:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Voor de genieters onder ons, die later op de avond na een underground maal nog wel een underground versnapering kunnen gebruiken: Uit echte aardappelen gestookte Vodka, met een handvol gezoute pinda's er bij...

Enjoy!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 18-12-2001 12:41 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 december 2001 21:52 schreef Dwaallicht het volgende:
Kardamom door de koffie?? Ik zie hier steeds raardere dingen (groentesauspoeder?? Klinkt als iets vreselijks.... maak je eigen saus! Bind het met maizena of bloem! )

Kardamom is een heftig aromatisch gebeuren, het (zwarte) zaad zit in groene pitjes die je dus eerst moet pellen en daarna stampen. Maar je kan het ook als poeder kopen.
Ik gebruik het vaak in oosterse gerechten, maar wat bv. ook heel lekker is, is een beetje kardamom door de appeltaart, of appel-kardamom-kaneel-cake.


Ik weet hoe kardemom er uit ziet enzo, maar ik kende het eigenlijk alleen van het fenomeen turkse koffie, dan maal je koffiebonen met een lel kardemom erbij tot poeier en dat koken met het water, heeel veel suiker derbij, dan krijg je drab-koffie, maar tis wel HEEEL lekker

Post maar een recept met die zooi, bitte.


Dit slaat nergens op.


G.
Usericon van G.
Posted 19-12-2001 10:14 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 1:47 schreef Dwaallicht het volgende:
Ah kijk aan, wat leuk. Dan weet je er waarschijnlijk veel meer van dan ik, want ik ben maar een wat aanprutsende amateur... die koken echter wel leuk vindt! (al blijft koekjes glazuren een aan problemen onderhavige bezigheid)


aanprutsende amateurs met passie voor eten en koken zijn de beste koks!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 19-12-2001 10:23 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Dwaallicht, de koekjes waren heel erg True®!!!


Dit slaat nergens op.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-08-2007 18:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

We hebben pistache-nootjes en Sarimi gemixt, kotsen~!!!!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen