IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Wie of Wat heeft in grote mate je visie op het leven bepaald ? Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-08-2008 9:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mijn hormonen, mijn vrouwen, mijn zoon


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-08-2008 9:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 augustus 2008 0:23 schreef LLphotograph het volgende:
Naja dan is die al verder dan jij toch?

Dit is echt een dom topic vind ik trouwens... Want uiteindelijk bepaald iedereen zijn/haar leven toch zelf...


omstandigheden bepalen toch voor een groot deel hoe je naar het leven kijkt, je kan wel beslissingen nemen, maar veel dingen heb je toch geen invloed op. als je elke dag in elkaar gerost wordt door alleen maar marokkaantjes dan duurt het niet lang voordat je rascistisch bent.

Geluk ligt dan wel weer volledig aan jezelf, want ligt aan het omgaan met die situaties.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 03-08-2008 11:34 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

In de vierde klas van de havo kwam ik naast een gozer te zitten die naar black metal luisterde. Hij heeft me als eerste kennis laten maken met metal. Uiteindelijk zou ik waarschijnlijk toch wel op metal uitgekomen zijn, de aanleg was er immers al, maar hij heeft me de deur laten zien en ik ben er doorheen gelopen.

Ook had hij een aantal karaktereigenschappen die ik beneed, zoals ingetogenheid, daar ben ik toen meer naar gaan streven en dat is me gelukt. Hij heeft ook een paar hele rake dingen gezegd die me aan hebben gezet tot denken. Bijvoorbeeld toen ik hem vroeg hoe je een D akkoord in barre maakt. Hij legde dat uit, maar ik vond het toen nogal moeilijk om die brug te maken met mijn wijsvinger, dus ik zei: "ik speel hem wel anders, zonder barre." Waarop hij zei: "Barre akkoorden zijn ook gewoon dingen die je als gitarist hoort te kunnen. Als je niet bereid bent om daarop te oefenen totdat je het kan, dan ben je het instument misschien niet waardig." Ik weigerde uiteraard om niet waardig te zijn en ik ben gaan oefenen tot ik het wel kon.

Onder andere door dit soort dingen ben ik redelijk veranderd, in positieve zin, en ik denk dat ik dat ook deels aan die jongen te danken heb.


dus


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-08-2008 11:48 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2008 11:34 schreef Reddy het volgende:
In de vierde klas van de havo kwam ik naast een gozer te zitten die naar black metal luisterde. Hij heeft me als eerste kennis laten maken met metal. Uiteindelijk zou ik waarschijnlijk toch wel op metal uitgekomen zijn, de aanleg was er immers al, maar hij heeft me de deur laten zien en ik ben er doorheen gelopen.

Ook had hij een aantal karaktereigenschappen die ik beneed, zoals ingetogenheid, daar ben ik toen meer naar gaan streven en dat is me gelukt. Hij heeft ook een paar hele rake dingen gezegd die me aan hebben gezet tot denken. Bijvoorbeeld toen ik hem vroeg hoe je een D akkoord in barre maakt. Hij legde dat uit, maar ik vond het toen nogal moeilijk om die brug te maken met mijn wijsvinger, dus ik zei: "ik speel hem wel anders, zonder barre." Waarop hij zei: "Barre akkoorden zijn ook gewoon dingen die je als gitarist hoort te kunnen. Als je niet bereid bent om daarop te oefenen totdat je het kan, dan ben je het instument misschien niet waardig." Ik weigerde uiteraard om niet waardig te zijn en ik ben gaan oefenen tot ik het wel kon.

Onder andere door dit soort dingen ben ik redelijk veranderd, in positieve zin, en ik denk dat ik dat ook deels aan die jongen te danken heb.




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-08-2008 12:46 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat is wel een hele rare gitaar, normaal liggen de ijzeren frets toch dwars?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 03-08-2008 22:49 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2008 11:48 schreef Aaaarco het volgende:





dus


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 30-08-2008 8:17 by Rottend-Vleesch Wijzig reactieProfiel van Rottend-VleeschQuote dit bericht

M,n eigen ervaringen in het leven.
Heb me nooit echt aangetrokken op wat anderen me hebben geprobeerd aan te leren.
heb natuurlijk wel een opvoeding gehad, maar de levensvisie die m,n ouders me aan wilden leren hebben ze maar geen moeite meer mee gedaan toen ze zagen dat ik me daar totaal vanaf wendde.
De enige die nog een beetje invloed op me uit oefent is m,n vriendin.
Heb ooit eens naar anderen/derden geluisterd, heeft me alleen maar ellende gebracht, die fout maak ik nooit meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Rottend-Vleesch op 30-08-2008 8:19]


More Evil0r Than Skelet0r


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-08-2008 9:24 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2008 8:17 schreef Rottend-Vleesch het volgende:
M,n eigen ervaringen in het leven.
Heb me nooit echt aangetrokken op wat anderen me hebben geprobeerd aan te leren.
heb natuurlijk wel een opvoeding gehad, maar de levensvisie die m,n ouders me aan wilden leren hebben ze maar geen moeite meer mee gedaan toen ze zagen dat ik me daar totaal vanaf wendde.
De enige die nog een beetje invloed op me uit oefent is m,n vriendin.
Heb ooit eens naar anderen/derden geluisterd, heeft me alleen maar ellende gebracht, die fout maak ik nooit meer.


+1 min dat deel over invloed van vriendinnen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-08-2008 16:27 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2001 21:48 schreef FireFox het volgende:
Hm sommige teksten van manowar en dingen die ik meegemaakt heb.


:')


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-08-2008 16:30 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Volgens mij heeft The Big Lebowski veel van Schaep's visie bepaald!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-08-2008 16:41 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Does the pope shit in the woods?

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-08-2008 16:45]


Li1986
Usericon van Li1986
Posted 14-10-2008 21:22 by Li1986 Wijzig reactieProfiel van Li1986Quote dit bericht

Bepaalde gebeurtenissen in mijn leven, mijn ouders, mensen die belangrijk voor me zijn of waren hebben/hadden altijd een redelijke invloed op hoe ik dingen zie, natuurlijk de dingen die ik om me heen zie en hoor, (afkeer van) bepaalde maatschappelijke normen en waarden, herinneringen en mentale gesteldheid (iemand die depressief is die ziet het leven vaak als 1 groot ellendig zwart gat terwijl mensen die niet depressief en gelukkig zijn heel anders in het leven staat).

Denk dat een aantal van de dingen die ik net heb opgenoemd op de meeste mensen wel van toepassing is.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-10-2008 21:24 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik mis ZM nog in je betoog.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-10-2008 21:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

suf topic.


Fuck the world and fuck you


R.
Usericon van R.
Posted 14-10-2008 21:36 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht




Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 14-10-2008 22:29 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Oom Antoon.

Mijn oudoom, eigenlijk meer mijn opa en daarmee nog mijn enige levende grootouder.
Heel open en vrije levensinstelling. Nudist, naturist, humanist, mohamedaan, enkel rauw vlees en fruitetende stroming, verzetsstrijder, boedist, matterialist, immatirialist, kapitalist, communist, idealist,enz...
Hij is het allemaal geweest en is van allemaal een beetje.
De enige persoon die ik ken die ervoor kiest om echt voor zichzelf te leven en daarmee ook voor anderen.
Toen ik zeven was danstte ik met mijn oom Antoon om het kampvuur op het strand en riepen we de vuurgoden aan.

De passie die die man heeft voor het leven, daarvan wist ik toen dat ik dat ook wou en dat niemand mij dat ooit kon ontzeggen.
Eigenlijk zou ik daar vaker aan moeten denken.

Maar daarmee is hij wel mijn grootste inspiratie.
Als ik mag kiezen hoe ik wil worden als ik oud ben dan kiez ik ervoor om zoals hij te zijn.
I might have got a long way to go, but i know where i wanne go.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-10-2008 22:32 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Steek nog een joint op...


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 14-10-2008 22:35 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 22:32 schreef Lionheart het volgende:
Steek nog een joint op...


O ja, wacht

Een positief open levensbeeld is natuurlijk helemaal niet metal en true.


















nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-10-2008 22:41 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 22:32 schreef Lionheart het volgende:
Steek nog een joint op...


Ik weet niet, 95% van Pandora's posts bestaan uit incoherent geneuzel, maar bij deze had ik wel iets van 'Hm, goed punt, dit voegt wel wat toe.'


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-10-2008 22:46 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Is oom antoon die dropjesverzinner van de reclame op tv?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 14-10-2008 22:46 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Clint Eastwood




nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-10-2008 22:49 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 22:46 schreef Bonnie het volgende:
Clint Eastwood


Huhuhuhu,

Adolf Hitler
Max Hardcore
Willem van Eijk


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-10-2008 22:50 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Joran.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 14-10-2008 22:51 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 22:49 schreef nuclearwarfare het volgende:
Huhuhuhu,

Adolf Hitler
Max Hardcore
Willem van Eijk


Jij maakt een grapje, ik niet.




nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-10-2008 22:52 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 22:51 schreef Bonnie het volgende:
Jij maakt een grapje, ik niet.


Ik ook niet.


















Kut, het is een openbaar forum, even vergeten.. :')


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen