IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films XI Vorige pagina | Volgende pagina
oscura
Usericon van oscura
Posted 24-09-2005 23:03 by oscura Profiel van oscura

Heeft iemand al The Devil's Rejects gezien? Het vervolg van Rob Zombie's House of 1000 corpses?



http://www.thedevilsrejects.com/


carcasstrid


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 24-09-2005 23:08 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

house of a 1000 corpses was zon nep film, alles gejat uit andere films enzo, dus vervolg zal wel niet veel beter zijn.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-09-2005 23:11 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 september 2005 0:28 schreef aerodis het volgende:
Land of the Dead.


En?



oscura
Usericon van oscura
Posted 24-09-2005 23:12 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 24 september 2005 23:08 schreef Rensykdom het volgende:
house of a 1000 corpses was zon nep film, alles gejat uit andere films enzo, dus vervolg zal wel niet veel beter zijn.



Ik vond hem wel lachwekkend!


carcasstrid


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 24-09-2005 23:26 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

Net SAW, vette shit zeg.

Van de week, Supersize me, The Woodsman, Million Dollar Baby en Menace II Society, allemaal wel tof op hun eigen manier.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-09-2005 23:59 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

"Red Zone Cuba"

Nu ik alle drie de films van Coleman Francis heb gezien, kan ik gelukkig sterven. Wat een held van de cinematografie... *pinkt een traantje weg*


Zenial


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-09-2005 15:39 by MMayo Profiel van MMayo

White Noise:
Film moet het vooral hebben van de geluiden, verder was het niet onaardig met hier en daar een boeiend stukje.

Never Again:
Zoals er in de titel al staat.. Never Again! Verhaal gaat over twee eenzame mensen die mekaar vinden en de bijkomende problemen rondom bindingsangst. Hier en daar een beetje bejaardenseks en af en toe een klein splintertje humor.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 26-09-2005 15:42 by IJsregen Profiel van IJsregen

Zaterdag een stukje "Sleepy Hollow" gezien, en een stuk "Phileine zegt sorry". De eerste had ik al gezien, en is gewoonweg lachwekkend. Mooie omgevingen en sfeer enzo, maar verder ronduit slecht.
Phileine vond ik wel erg grappig. Jammer dat ik hem niet helemaal uitgekeken heb, gezien ik uitging.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 26-09-2005 15:43]


Disko Disko Partizani


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 26-09-2005 15:46 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

ik blijf sleepy hollow een vette film vinden. eigenlijk vind ik alles van tim burton erg goed.


dodgeball gekeken gister, hylarisch!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-09-2005 17:08 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

bwa Sleepy Hollow .... overschatte film vind ik (toen hij pas uit was was iedereen bezig van 'wow enzo', dan heb je zin om hem te zien natuurlijk, en dan na de film de teleurstelling ... )


Faustian Spirit of the Earth


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-09-2005 17:12 by Immortella Profiel van Immortella

Gisteravond Van Wilder gezien, haha..

Film in de categorie 'American Pie en Roadtrip', domme humor, lekker tijddodend voor de zondagavond.


..."Hate can only create more hate"...


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 27-09-2005 12:31 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 24 september 2005 23:26 schreef Wishmaster het volgende:
Net SAW, vette shit zeg.

Van de week, Supersize me, The Woodsman, Million Dollar Baby en Menace II Society, allemaal wel tof op hun eigen manier.


Heb de trailer gezien van SAW II en die is ook gaaf!


Op je knie en pijp voor genade!


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 27-09-2005 13:05 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

quote:
Op 26 september 2005 17:08 schreef cataclysm child het volgende:
bwa Sleepy Hollow .... overschatte film vind ik (toen hij pas uit was was iedereen bezig van 'wow enzo', dan heb je zin om hem te zien natuurlijk, en dan na de film de teleurstelling ... )

Veel hangt af, vind ik, van de verwachting die je hebt van een film voor je hem ziet. Als je er weinig of geen verwachtingen van hebt, dan is het moeilijk om teleurgesteld te worden. Wordt de film de hemel ingeprezen en verwacht je er de wereld van, dan is die kans heel wat groter. En als je teleurgesteld wordt dan zeg je automatisch al van "slechte film".

Op zich vind ik Sleepy Hollow wel leuk. Niet de beste film van Depp en Burton, maar gewoon, leuk.


quote:
Op 24 september 2005 23:26 schreef Wishmaster het volgende:
Net SAW, vette shit zeg.

Van de week, Supersize me, The Woodsman, Million Dollar Baby en Menace II Society, allemaal wel tof op hun eigen manier.


The Woodsman vond ik een goede film. Knappe acteerprestaties van Bacon, je zou met momenten bijna vergeten dat hij een kinderverkrachtend monster speelt.

[Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 27-09-2005 13:06]


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 28-09-2005 13:48 by Melk is Goed Profiel van Melk is Goed

meest recent....

Mystic River - inderdaad zo goed als beweerd wordt. Heeft oppervlakkig gezien wellicht iets van een who-done-it politiethriller, maar gaat toch echt veel dieper dan dat.

Hellraiser 8: Hellworld - ha! de slechtste hellraiser ooit! wat een totale kutfilm zeg. Hellraiser MMORGP? right?! standaard we-stoppen-een-groep-tieners-in-een-donker-huis-en-maken-ze-een-voor-een-af verhaaltje. ugh. Vergeleken met dit filmische uitwerpsel was de voorganger ("Deader") een film van Apocalypse Now-niveau.....

Stalker - meesterlijke "sci-fi" film van Tarkovsky. gedragen, prachtig gefilmd, organisch en met ijzersterk acteerwerk. Een meesterwerk van de Russische cinema.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 28-09-2005 13:49 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik vond Hellraiser 8 ook kut.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Nix
Usericon van Nix
Posted 28-09-2005 13:51 by Nix Profiel van Nix

Sophie Scholl, Die letzten Tage


Afgelopen weekend


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 28-09-2005 22:54 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 28 september 2005 13:49 schreef Leviathanica het volgende:
Ik vond Hellraiser 8 ook kut.


Ik heb alleen deel 1 en 2 gezien, die zijn best leuk. Die andere delen hoef ik niet te zien, op een gegeven moment is zo'n concept nogal uitgemolken, weet zeker dat het kijken van de andere delen uit zal draaien op een teleurstelling.

Ik heb net The Usual Suspects gekeken, goeie film wel. Leuk, onverwacht einde.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 29-09-2005 9:51 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Zomaar wat films uit de vele die ik de laatste tijd gezien heb.


Monster
Ik had er meer van verwacht, zeker omdat Charlize een oscar heeft gekregen. Het blijkt gewoon weer dat het makkelijk is een oscar te krijgen als je 'in de huid kruipt van'... Jammer, maar wel de moeite waard.


De Maagdenbron
HEERSCHfilm! Medieval style op z'n Ingmar Bergmans. Ik moet nog steeds het Zevende Zegel zien, maar moet ervoor naar een andere videotheek, *argh*.

Human Stain
Vond ik zeer de moeite waard, film wordt vooral gered door Hopkins en Nicole, maar er zijn interessante thema's en een onderhuidse spanning.

Alexander
Driewerf KUT, KUT, KUTTTT!!!!!! Eindeloos gezever, kuthoofdrol, en als absoluut dieptepunt de onuitstaanbaar slechte Angelina Jolie met een lachwekkend stompzinnig accent (waarom zij als enige? Het zijn allemaal macedoniers). Spoel door naar de magistrale 2 veldslag-scenes die erin zitten en sla de rest OVER!! Wat een gedrocht van een film...



Dear dirty delightful old drunken old days


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-09-2005 9:55 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

American Psycho. Blijft tegek natuurlijk.
The Forgotten. Op zich wel spannend, alleen er wordt letterlijk teveel weggelaten waardoor je eigen fantasie veel antwoorden op [door de film niet beantwoorde] vragen moet verzinnen.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 29-09-2005 10:23 by Melk is Goed Profiel van Melk is Goed

quote:
Op 29 september 2005 9:55 schreef Slechtheid het volgende:
American Psycho. Blijft tegek natuurlijk.
The Forgotten. Op zich wel spannend, alleen er wordt letterlijk teveel weggelaten waardoor je eigen fantasie veel antwoorden op [door de film niet beantwoorde] vragen moet verzinnen.


Vond je? Ik vond het juist een typische hollywood "horror" waarbij teveel letterlijk, in beeld of woord, uitgelegd wordt aan de kijker. In ieder geval géén goede film.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-09-2005 10:26 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 29 september 2005 10:23 schreef Melk is Goed het volgende:
Vond je? Ik vond het juist een typische hollywood "horror" waarbij teveel letterlijk, in beeld of woord, uitgelegd wordt aan de kijker. In ieder geval géén goede film.
Waarom en door wie worden bepaalde mensen binnen enkele seconden vanuit de aarde de ruimte in "gebeamed"? Wie is die gast die niet door kogels te stoppen is en glas uit ramen schreeuwt? Wie is de opdrachtgever van de experimenten?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-09-2005 11:04 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

The Amityvile Horror, wat een cliche thriller is dit Af te raden


"This one is older than shit, heavier than time!"


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 29-09-2005 11:19 by Melk is Goed Profiel van Melk is Goed

quote:
Op 29 september 2005 10:26 schreef Slechtheid het volgende:
Waarom en door wie worden bepaalde mensen binnen enkele seconden vanuit de aarde de ruimte in "gebeamed"? Wie is die gast die niet door kogels te stoppen is en glas uit ramen schreeuwt? Wie is de opdrachtgever van de experimenten?


Voorzover ik me kan herinneren wordt in de laatste sequens van de film zowat alles uit de doeken gedaan, zoals dat meestal gebeurt bij dit soort films. Het had mij mooier geleken om überhaupt in het midden te laten of het nu om alien experimenten ging, of dat er juist niks buitenaards aan te pas kwam. Had een mysterieuzere film opgeleverd.

[Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 29-09-2005 11:23]


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 29-09-2005 11:22 by Melk is Goed Profiel van Melk is Goed

Gisteravond nog Batman Begins zitten kijken bij een vriend. In principe is dat een echte superhelden-actiefilm gemaakt voor het massapubliek. Maar toch had deze film wel wat meer klasse dan de gemiddelde actierompestomp film. Goede duistere sfeer ook.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-09-2005 11:30 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 29 september 2005 11:19 schreef Melk is Goed het volgende:
Voorzover ik me kan herinneren wordt in de laatste sequens van de film zowat alles uit de doeken gedaan, zoals dat meestal gebeurt bij dit soort films. Het had mij mooier geleken om überhaupt in het midden te laten of het nu om alien experimenten ging, of dat er juist niks buitenaards aan te pas kwam. Had een mysterieuzere film opgeleverd.
Ow, dan heb ik de laatste minuten dus gemist. Want ik vond het dus ook een mysterieuze film.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen