IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Dierenleed Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 24-11-2015 21:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Of is het een opgeklopt verhaal? Lijkt me wel een beetje


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2015 22:11 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Waarom lijkt je dat? Anale electrocutie is voor vossen min of meer de standaard manier. Dan hebben ze nog mazzel. In veel landen (en met name heeft China daar veel publiciteit over gekregen) worden wasbeerhonden levend gevild. Ze krijgen dan een paar klaplen met n knuppel in hun gezicht, met veelal als resultaat wat gebroken tanden, oogkas, schedel etc. Dan zijn ze zo in shock dat ze handelbaar zijn. Vervolgens als ze mazzel hebben sterven ze, maar vaak worden ze levend gevild. Is goedkoper, sneller en schoner.

Dit is geen uitzondering, dit is keer op keer vastgelegd door dierenrechten organisaties. Ook door bijv Chinese organisaties zelf. Het staat zelfs op de agenda in de EU. Hopelijk gaan we bont eindelijk eens verbieden.

Zie hier, de eerste keer dat een grote dierenrechtenorganisatie (Swiss Animal Protection) dit vastlegde in China:



[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 24-11-2015 22:12]


When your people matter, menstrual health matters


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 24-11-2015 22:11 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

@ Spectre: Nou ja, jij zegt het, ik heb geen idee.

Weer geen linkje.

Ja, die dingen, dat wist ik wel. Maar dat anale gedoe, nieuw voor mij. Ik moest aan Nazi-Duitsland denken. Pfff.





[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 24-11-2015 22:14]


VIESPEUK!!!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2015 22:12 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2015 22:11 schreef De Vieze Man het volgende:
Nou ja, jij zegt het, ik heb geen idee.

Weer geen linkje.



Youtube is ook een link.


When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-11-2015 22:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2015 22:11 schreef De Vieze Man het volgende:
Ik moest aan Nazi-Duitsland denken. Pfff.

Je moet er Morrissey eens over horen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 24-11-2015 22:17 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2015 22:12 schreef Fusion het volgende:
Youtube is ook een link.


Yeah, but no, but yeah, dat was tegen spectre.




VIESPEUK!!!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2015 22:18 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2015 22:11 schreef De Vieze Man het volgende:
@Ja, die dingen, dat wist ik wel. Maar dat anale gedoe, nieuw voor mij. Ik moest aan Nazi-Duitsland denken. Pfff.



http://www.prnewswire.com/news-releases/legislation-introduced-to-ban-anal-and-genital-electrocution-of-furbearing-animals-74427827.html


When your people matter, menstrual health matters


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 24-11-2015 22:18 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2015 22:16 schreef BenKnuckles het volgende:
Je moet er Morrissey eens over horen.


Ik weet alleen dat hij weigerde ergens op te treden als de vleesdingen niet van het menu werden gehaald oid, hehe.




VIESPEUK!!!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2015 22:18 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2015 22:17 schreef De Vieze Man het volgende:
Yeah, but no, but yeah, dat was tegen spectre.



en desondanks toch n link


When your people matter, menstrual health matters


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 24-11-2015 22:21 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2015 22:18 schreef Fusion het volgende:
http://www.prnewswire.com/news-releases/legislation-introduced-to-ban-anal-and-genital-electrocution-of-furbearing-animals-74427827.html


Wát een lettertype!

En wat een narigheid. Mens, mens, wat maak je me nou.




VIESPEUK!!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-11-2015 22:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2015 22:18 schreef De Vieze Man het volgende:
Ik weet alleen dat hij weigerde ergens op te treden als de vleesdingen niet van het menu werden gehaald oid, hehe.

Hij heeft in een interview eens beweerd dat de vleesindustrie erger is dan de ons aller bekende Holocaust.

Was in een interview met Russell Brand, dacht ik.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2015 22:24 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ook n leuk feitje: Karakulbont wordt soma geproduceerd door lammetjes uit de baarmoeder te snijden en direct (vaak levend) te villen. Niet altijd overigens, soms mogen ze nog 2 dagen leven, hangt wellicht van de soort af. Maar sommigen beweren dat de vacht nog t zachtst ia in de baarmoeder.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 24-11-2015 22:26]


When your people matter, menstrual health matters


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 24-11-2015 22:29 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

De mensen die weten. Dubbel pfff...




VIESPEUK!!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-11-2015 22:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2015 22:29 schreef De Vieze Man het volgende:
De mensen die weten

zouden er conclusies uit moeten trekken


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2015 23:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2015 22:16 schreef BenKnuckles het volgende:
Je moet er Morrissey eens over horen.
Ik denk dat bij Morrissey het probleem ook wel is, dat hij een preoccupatie voor anale dingen heeft. Alleen durft hij dat volgens mij nog niet toe te geven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-11-2015 7:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 november 2015 22:24 schreef Fusion het volgende:
Ook n leuk feitje: Karakulbont wordt soma geproduceerd door lammetjes uit de baarmoeder te snijden en direct (vaak levend) te villen. Niet altijd overigens, soms mogen ze nog 2 dagen leven, hangt wellicht van de soort af. Maar sommigen beweren dat de vacht nog t zachtst ia in de baarmoeder.
ik vermoed dat ze gelijk hebben. Maar lijkt me nooit genoeg reden voor zo'n beest op die manier te villen. De extreme tegenstelling is om te kotsen. Voor een decadent liefelijk zacht bontje haal je de meest gruwelijke dingen uit.

Leer en bont is prima als een beest n redelijk goed leven heeft gehad een snelle dood en er meer van wordt gebruikt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-11-2015 8:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2015 22:24 schreef Fusion het volgende:
Ook n leuk feitje: Karakulbont wordt soma geproduceerd door lammetjes uit de baarmoeder te snijden en direct (vaak levend) te villen. Niet altijd overigens, soms mogen ze nog 2 dagen leven, hangt wellicht van de soort af. Maar sommigen beweren dat de vacht nog t zachtst ia in de baarmoeder.


Dat is toch echt om te kotsen. Wat kan de mens toch laag zinken. 1000 maal


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-11-2015 9:20 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 25 november 2015 7:41 schreef ElitE het volgende:
ik vermoed dat ze gelijk hebben. Maar lijkt me nooit genoeg reden voor zo'n beest op die manier te villen. De extreme tegenstelling is om te kotsen. Voor een decadent liefelijk zacht bontje haal je de meest gruwelijke dingen uit.

Leer en bont is prima als een beest n redelijk goed leven heeft gehad een snelle dood en er meer van wordt gebruikt.
Precies. Ik heb niets tegen bont en leer per se. Wel de manier zoals t in se huidige maatschappij gebeurt. Vooral de bontindustrie is één van de meest wrede industrieën. Afgrijselijk.


When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-11-2015 9:30 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2015 9:20 schreef Fusion het volgende:
Precies. Ik heb niets tegen bont en leer per se. Wel de manier zoals t in se huidige maatschappij gebeurt. Vooral de bontindustrie is één van de meest wrede industrieën. Afgrijselijk.

Idem, en dat geldt eigenlijk ook voor vlees en zuivel. De gruwelijke industrie erachter is wat mij er principieel van doet afstappen. Er zijn ook andere redenen, maar dat is in ieder geval de allerbelangrijkste.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-11-2015 10:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik ben overgestapt op voornamelijk scharrel- en biovlees. En minder vlees ook vooral. Goed voor de smaak en voor het dier.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-11-2015 10:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zuivel gebruiken we amper. Ook omdat het niet nodig is in je dieet, en zelfs lang niet altijd goed voor je.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-11-2015 10:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2015 10:12 schreef bastianus het volgende:
Ik ben overgestapt op voornamelijk scharrel- en biovlees. En minder vlees ook vooral. Goed voor de smaak en voor het dier.

Dit dus (en goed voor de gezondheid trouwens).
En sinds ik er wat meer serieus mee bezig ben heb ik ontdekt (beter laat dan nooit) dat je vegetarisch echt superlekker kunt eten. 100% vegetariër zal ik nooit worden maar meerdere dagen per week is makkelijk te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-11-2015 12:14]


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-11-2015 10:42 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 25 november 2015 9:30 schreef BenKnuckles het volgende:
Idem, en dat geldt eigenlijk ook voor vlees en zuivel. De gruwelijke industrie erachter is wat mij er principieel van doet afstappen. Er zijn ook andere redenen, maar dat is in ieder geval de allerbelangrijkste.
Ik heb daar echt enorm veel respect voor, recht uit mijn hart. Eigenlijk ben jij degene die 'normaal' is, want het is van de zotte dat men gewoon in de huidige mate vlees blijft consumeren, met de ogen afgewend van de waarheid (kan me nl niet voorstellen dat men in de meeste landen niet weet hoe t er in de bio-industrie toe kan gaan). Misschien stop ik ooit nog wel met vis en zuivel.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-11-2015 10:42 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 25 november 2015 10:12 schreef bastianus het volgende:
Ik ben overgestapt op voornamelijk scharrel- en biovlees. En minder vlees ook vooral. Goed voor de smaak en voor het dier.


When your people matter, menstrual health matters


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-11-2015 11:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2015 10:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Dit dus (en goed voor de gezondheid trouwens).
En sinds ik er wat meer serieus mee bezig ben heb ik ontdekt (beter laat dan nooit) dat je vegetarisch echt superlekker kunt eten. 100% vegetariër zal ik nooit orden maar meerdere dagen per week is makkelijk te doen.


Wij proberen minimaal een keer per week vegetarisch te eten. Wat dat betreft is de Indiase keuken echt fantastisch, zeer veel smakelijke vegetarische gerechten.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-11-2015 11:57]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen