IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk part 2 Vorige pagina | Volgende pagina
DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 03-10-2005 14:19 by DecomposingBitch Profiel van DecomposingBitch

quote:
Op 3 oktober 2005 12:18 schreef ghoulliette het volgende:
oke heel mooi dan

zit al te lang in Nijmegen vrees ik


Ik hoor in Nijmegen nooit zo over keien praten....
Ik heb mijn haar alweer 1,5 jaar niet geverfd, en het ziet er ok uit, want je ziet geen uitgroei meer. Ik ga het ook voorlopig niet meer verver, vindt het nu wel mooi zo, lekker lang, stijl en mooi donkerblond met een rossige glans!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 04-10-2005 12:48 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 3 oktober 2005 11:06 schreef stigma het volgende:
Ik heb vandaag besloten om maar eens gewoon tevreden met mezelf te zijn. Ik ben 1.83 en weeg 65 kg, zit niet in een rolstoel, heb geen enkel lichamelijk of geestelijk defect en eigenlijk vind ik mezelf ook geen oerlelijk mokkel. Zo! Dat wilde ik maar even zeggen.


hehe goed bezig


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 04-10-2005 17:33 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Weet er iemand trouwens een hele goede cremespoeling? Ik zou zo graag gewoon m'n haar los kunnen laten hangen, maar na 5 minuten staat het weer alle kanten op. Argh!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-10-2005 17:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 oktober 2005 17:33 schreef VodeVilicious het volgende:
Weet er iemand trouwens een hele goede cremespoeling? Ik zou zo graag gewoon m'n haar los kunnen laten hangen, maar na 5 minuten staat het weer alle kanten op. Argh!


Vind zelf die van Dove heel prettig.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 04-10-2005 17:37 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Of gewoon langer laten groeien natuurlijk, dan valt het vaneigens wel naar beneden.



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 04-10-2005 17:38 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Tja, het is al redelijk lang nu, voor mijn doen dan toch.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 04-10-2005 19:35 by Mirandarijntje Profiel van Mirandarijntjehttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 4 oktober 2005 17:33 schreef VodeVilicious het volgende:
Weet er iemand trouwens een hele goede cremespoeling? Ik zou zo graag gewoon m'n haar los kunnen laten hangen, maar na 5 minuten staat het weer alle kanten op. Argh!


kijk eens op http://www.longhair.be...
staan hele goeie tips over de verzorging van lang haar met bijv.receptjes om zelf maskertjes en conditioners te maken maar ook een produktarchief waar je veel reacties kunt lezen van gebruikers die bijv. een bepaald merk shampoo of conditioner gebruikt hebben ...



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-10-2005 22:04 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 4 oktober 2005 17:33 schreef VodeVilicious het volgende:
Weet er iemand trouwens een hele goede cremespoeling? Ik zou zo graag gewoon m'n haar los kunnen laten hangen, maar na 5 minuten staat het weer alle kanten op. Argh!


Elvive gele pot met oranje randje, 'intens glad' staat erop geloof ik. Moet je wel uitspoelen.

Ik vind zelf het gele pompje van Elvive (intens glad voor gefohned haar ofzo) heel erg prima Niet dat ik mijn haar fohn, maar er staat nergens dat dat vereist is. Hoef je ook niet uit te spoelen dus is lekker makkelijk. Wel een paar keer achter elkaar proberen, het werkt niet gelijk de eerste keer.


Hatsjikidee!


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 04-10-2005 22:08 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

na héél veel geprobeert te hebben kom ik uit op het haarmasker van de kruitvat. gewoon eigenmerk, beetje insmeren en hoef je niet uit te spoelen.
ideaal tegen pluis en dof haar


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-10-2005 22:09 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Bij mij hielp de kapper.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 04-10-2005 22:11 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 4 oktober 2005 22:09 schreef ghoulliette het volgende:
Bij mij hielp de kapper.
ga jij elke dag naar de kapper? 1 Dag na de kapper zit het alweer kut.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-10-2005 22:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

kapper niet elke dag, wel lóreal mouse en föhn


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 04-10-2005 22:16 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Argherdeargh, zal maar eens een boel inkopen doen en zien welke het beste werkt.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-10-2005 8:55 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 oktober 2005 17:33 schreef VodeVilicious het volgende:
Weet er iemand trouwens een hele goede cremespoeling? Ik zou zo graag gewoon m'n haar los kunnen laten hangen, maar na 5 minuten staat het weer alle kanten op. Argh!

Ik heb da probleem ook een beetje. Er bestaat cremespoeling voor dat soort haar. Andrelon. Ik probeer de naam te bedenken maar kom er zo niet op. Iets met eigenwijs haar ofzo.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-10-2005 9:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Het schijnt trouwens erg belangrijk te zijn dat je de cremespoeling door je haar kamt met een grove kam, en echt 2 minuten laat intrekken....

Aldus de kapper.

Wat ik altijd wel vind helpen is een plens koud water.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-10-2005 9:21 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 oktober 2005 9:14 schreef ghoulliette het volgende:
Het schijnt trouwens erg belangrijk te zijn dat je de cremespoeling door je haar kamt met een grove kam, en echt 2 minuten laat intrekken....

Aldus de kapper.

Wat ik altijd wel vind helpen is een plens koud water.

Misschien voor zoiets wel ja, maar nat haar kammen is wel erg slecht hoor. Dat knapt veel sneller af.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


valkyrian
Usericon van valkyrian
Posted 05-10-2005 10:55 by valkyrian Profiel van valkyrian

koud water zorgt er wel voor dat je schubben van je haar weer dichtgaan. van warmte gaan je schubben openstaan, waardoor t meer klit, en sneller breekt


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 05-10-2005 13:11 by windkracht10 Profiel van windkracht10

mmm, klit


mvg wk10


hooligana
Usericon van hooligana
Posted 07-10-2005 19:45 by hooligana Profiel van hooligana

ik ben zelf heel blij met mijn oren, kweet het het klinkt heel erg dom maar heb van die kleine oortjes maar vanboven is het een scherp hoekje zoals een duiveltje hehe is een familiekenmerkje voor de rest vind ik men borsten wel mooi, zou eigelijk niks aan mezelf willen veranderen.... Ben immers tegen het gebruik van make-up en dergelijke vind het net hetzelfde als een masker op zetten het kan niet iedere dag carnaval zijn eh. Aan mij weten de mensen tenminste wat ze hebben en zal nooit iemand zich rot schrikken als ze naast me wakker worden haha


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-10-2005 19:47 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 7 oktober 2005 19:45 schreef hooligana het volgende:
voor de rest vind ik men borsten wel mooi


Foto.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-10-2005 21:57 by Iskariot Profiel van Iskariot

Ja precies, dat kan iedereen wel zeggen...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-10-2005 12:01 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 3 oktober 2005 11:06 schreef stigma het volgende:
Ik heb vandaag besloten om maar eens gewoon tevreden met mezelf te zijn. Ik ben 1.83 en weeg 65 kg, zit niet in een rolstoel, heb geen enkel lichamelijk of geestelijk defect en eigenlijk vind ik mezelf ook geen oerlelijk mokkel. Zo! Dat wilde ik maar even zeggen.


Ik ben 1.83 en weeg 63 kilogram, maar ik heb dan weer een geestelijk defect.

Maar ja, ik ben dan weer geen vrouw.

Waarom post ik dit eigenlijk.

Een goede zaterdagmiddag.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-10-2005 12:02 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 8 oktober 2005 12:01 schreef Schaep het volgende:
Ik ben 1.83 en weeg 63 kilogram, maar ik heb dan weer een geestelijk defect.

Maar ja, ik ben dan weer geen vrouw.

Waarom post ik dit eigenlijk.

Een goede zaterdagmiddag.
+1.

Alleen 188 ipv 183. Detail.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-10-2005 12:11 by M. Profiel van M.

quote:
Op 8 oktober 2005 12:01 schreef Schaep het volgende:
Ik ben 1.83 en weeg 63 kilogram, maar ik heb dan weer een geestelijk defect.

Maar ja, ik ben dan weer geen vrouw.

Waarom post ik dit eigenlijk.

Een goede zaterdagmiddag.

Ooit was ik ook zo'n dunneke! Nu weeg ik tien kilo meer en ben zes cm korter. Tering brammetje!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-10-2005 12:23 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 8 oktober 2005 12:11 schreef M. het volgende:
Ooit was ik ook zo'n dunneke! Nu weeg ik tien kilo meer en ben zes cm korter. Tering brammetje!


Haha, ik heb gelukkig nog niet de leeftijd om te krimpen.

Minder dun zal ik waarschijnlijk wel worden, mijn vader had vroeger namelijk dezelfde lichaamsbouw als ik nu heb, maar die is nu een stuk dikker. Ik heb twee periodes gehad waarin ik dik was en dat was toen ik ongeveer 3 en 12 jaar oud was.

Nu weeg ik al jaren 63 kilo en wat en hoeveel ik eet veranderd daar weinig aan. Ik denk ook niet dat naar de sportschool gaan er veel aan zou veranderen, maar ik heb er ook geen problemen mee. Gelukkig schijn ik wel wat breder te zijn geworden in de afgelopen jaren, maar ik ben nog steeds heel smal.

Edit: Maar ik ben nog steeds geen vrouw.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-10-2005 12:24]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen