|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Leuk begin idd Weet je dat het best moeilijk is om zoiets te zeggen? Ff denken... Ik ben best blij met mijn rug. Die is mooi gestroomlijnd, en onderop staat mijn tattoo waar ik nog steeds blij mee ben. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: En het staat ook zo maf zonder! |
|
Ik preis mezelf gelukkig zo zonder tieten. mvg wk10 |
|
quote: Hmmm, ik ken genoeg mannen die best eens een dagje tieten zouden willen hebben... Kunnen ze er lekker mee spelen... Ik ben toch veel liever vrouw dan man! Hoewel ik een dagje wisselen ook wel interessant zou vinden! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Huh?? Het staat maf zonder bier? Nee wat bedoel je? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: En het staat ook zo maf zonder rug. |
|
quote: Ach op elke bil een vleermuisvleugel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ben eigenlijk wel blij met mn uiterlijk, zou er niet echt iets aan willen veranderen... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Zelfvertrouwen is goed. Ik ben niet ontevreden, maar ik zou wel wat dingen anders willen zien. maar adt is mogelijk. Ik zit er dus niet erg genoeg mee Gewoon een beetje trainen, en gezond eten, en wat zon. en dan is het allemaal wel best On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Mijn billen schijnen wel oke te zijn. Verder vind ik zelf mijn schouders het mooiste denk ik. |
|
Ik wou dat ik al wist hoe ik mijn rugtattoo ga uitbreiden... dan zat ik morgen al bij de tatshop Verder ben ik tevreden carcasstrid |
|
Pff, wat vind ik mooi? Mijn oogleden, en verder weet ik niks. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik vind dat je een mooi gezicht hebt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dankje, ik zou wel wat blijer met mijn uiterlijk willen zijn, maar ik heb niet genoeg geld. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ach joh, boeien, je hebt al een vriend Dat is altijd een goed excuus. Nee hoor jij ziet er leuk uit, alleen sommige haarkleuren On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Pff Ook met vriend wil ik er leuk (proberen) uit te zien. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: OMG haha wat een slechte opmerking! @Levia, jij hebt idd een mooi gezicht maarre eff je haren wat minder beschadigen en je bent een hele mooie meid |
|
Het probleem is dat een kapsel en/of kleur snel zat ben. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Kapsel kun je knippen, verlengen of wat dan ook maar steeds die kleuren, krijg je daar niet ontzettend pluishaar van? |
|
Valt mee, dan nog eerder van het bleken. Maar ook dat valt nu wel mee, want ik hoef nu alleen maar de uitgroei te doen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Weetje, ik ben wel nieuwsgierig naar een foto waarop jij nog met geheel gezond haar staat. Dus geen enge of grappige kleurtjes enzo, heb je die? |
|
quote: Kan geregeld worden, ik heb net een printer/scanner gekocht, ik ga effe zoeken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Leuk! |
|
Komen ze... Hier ben ik 13: En hier 14 (en te zwaar opgemaakt door een klasgenoot ): En hier 15: En hier ben ik 14 of 15: *Op die zwart/wit lijkt het of ik een huidziekte heb, maar dat had ik niet.. Ik denk dat ik de scanner nog moet instellen ofzo.. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 20-07-2005 17:31] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ah mooi haar, zo terug laten groeien en dan mooie rood tinten erdoor! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |