IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk part 2 Vorige pagina | Volgende pagina
isa
Usericon van isa
Posted 24-07-2005 16:29 by isa Profiel van isa

beste meid,ik lees dat je met je moeder veel meegemaakt hebt,is best heftig, snap het gelijk ook veel beter,tuurlijk moet ze hulp gaan zoeken en ik weet uit ervaring dat dat heel goed kan helpen maar je blijft inderdaad met wat je zegt n achterstand houden ...ach..life is a bitch and so am I


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2005 16:35 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Wat ik storend vind is dat mensen die problemen hebben vergeten dat anderen dat misschien ook hebben.
Ze vinden zichzelf vaak bijzonder, bijzonder zielig, en anderen hebben het zoveel makkelijker. Datleuke blonde hockey=-meisje uit de klas bijvoorbeeld, in alle opzichten perfect, maar ja die heeft het dan ook makkelijk. Maar misschien heeft zij wel een vader die verslaafd is aan alcohol en haar dagelijks de hele keet doormept.

Problemen zie je niet altijd, en ik denk dat er maar weinig mensen zijn die uberhaupt geen problemen hebben of kennen. Niet iedereen gaat echter als een goth over straat of laat op andere manieren blijken dat hij of zij niet helemaal lekker in het velletje zit.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-07-2005 16:40 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 24 juli 2005 16:35 schreef ghoulliette het volgende:
Datleuke blonde hockey=-meisje uit de klas bijvoorbeeld, in alle opzichten perfect, maar ja die heeft het dan ook makkelijk...


Op mijn middelbare school bleek die dus lesbisch te zijn ...lijkt me ook niet makkelijk. Ik geloof ook niet dat ze daar tijdens de middelbare school voor uit is gekomen, maar pas daarna. En ergens ben je dan toch niet verbaasd.


Hatsjikidee!


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-07-2005 16:41 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 24 juli 2005 16:35 schreef ghoulliette het volgende:
Problemen zie je niet altijd, en ik denk dat er maar weinig mensen zijn die uberhaupt geen problemen hebben of kennen. Niet iedereen gaat echter als een goth over straat of laat op andere manieren blijken dat hij of zij niet helemaal lekker in het velletje zit.


ik ben t op zich volledig met je eens, en ik wil je niet op je tenen trappen of wat dan ook, maar ik vind wel dat je nu een beetje aan het generaliseren bent t.o. Goth's. Ik ken voldoende Goths hier uit de buurt en ook echt niet elke goth is goth om aandacht te vragen of at dan ook, en ook niet elke goth snijdt in zichzelf of heeft zelfmoordneigingen ofzo. Ik snap wel wat je bedoelt, veel mensen zien Goth-zijn als een excuus hiervoor. betekent alleen niet dat het dat ook is. Zoals ik al zei heb je verder wel 100 % gelijk. tis alleen niet zo makkelijk als t lijkt om dan ook echt stappen te ondernemen (hulp zoeken/ gewoon stoppen met snijden) op een gegeven moment ben je denk ik zo gewend aan de dingen die je doet dat t eng word om ze van je af te leggen.

even voor de duidelijkheid, ik ben zelf niet depressief, snij niet in mezelf, of wat dan ook, maar een hele goede vriendin van mij deed dat wel en ik heb t allemaal van heel dichtbij meegemaakt.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 24-07-2005 16:45 by psychopath Profiel van psychopath

Niet om te zeiken ofzo, maar is het een idee om even een andere topic te maken hiervoor??


it ain't so bad to be a psychopath


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 24-07-2005 16:46 by psychopath Profiel van psychopath

Het is nogal off..


it ain't so bad to be a psychopath


isa
Usericon van isa
Posted 24-07-2005 16:48 by isa Profiel van isa

tuurlijk weet ik dat iedereen wel iets heeft,Mensen zeggen tegen mij dat ik zo,n spontane meid en blabla ben,vind mezelf niet zielig,zeg alleen maar dat het leven best moeilijk is enzekers met n stoornis.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:49 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Het leven is dan ook een drama.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


isa
Usericon van isa
Posted 24-07-2005 16:49 by isa Profiel van isa

Ok,sorry.


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-07-2005 16:50 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 24 juli 2005 16:49 schreef Illusione het volgende:
Het leven is dan ook een drama.



jij bent ook een vrouw met uiterlijk-problemen? *knuffel* komt allemaal wel weer goed hoor meis


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:50 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 24 juli 2005 16:50 schreef watery black het volgende:
jij bent ook een vrouw met uiterlijk-problemen? *knuffel* komt allemaal wel weer goed hoor meis


Nou! M'n borsten zijn te klein en ik heb een penis! Weet je HOE traumatisch dit allemaal wel niet is ?!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 24-07-2005 16:51 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Spaties tussen komma's, punten, andere leestekens en het woord wat daarop volgt? Would be very nice.


Bloodied by the thorns beside the leaves


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 24-07-2005 16:51 by psychopath Profiel van psychopath

Ha ha, eindelijk weer ontopic.


it ain't so bad to be a psychopath


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-07-2005 16:52 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 24 juli 2005 16:50 schreef Illusione het volgende:
Nou! M'n borsten zijn te klein en ik heb een penis! Weet je HOE traumatisch dit allemaal wel niet is ?!



och, een penis kan af en toe best makkelijk zijn toch?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:53 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 24 juli 2005 16:52 schreef watery black het volgende:
och, een penis kan af en toe best makkelijk zijn toch?


Oh ? Waarvoor dan ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-07-2005 16:54 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 24 juli 2005 16:53 schreef Illusione het volgende:
Oh ? Waarvoor dan ?



vraag dat maar aan Louis, die weet dat beter als ik.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:54 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 24 juli 2005 16:54 schreef watery black het volgende:
vraag dat maar aan Louis, die weet dat beter als ik.


Ik vraag me af wat voor wijsheden ik nu allemaal ga leren..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-07-2005 16:58 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 24 juli 2005 16:54 schreef Illusione het volgende:
Ik vraag me af wat voor wijsheden ik nu allemaal ga leren..






nouja, louis kennende.... hou jezelf maar vast... (ja hee... niet je penis he!!! )




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:58 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 24 juli 2005 16:58 schreef watery black het volgende:



nouja, louis kennende.... hou jezelf maar vast... (ja hee... niet je penis he!!! )





En met deze dubieuze opmerking in mijn achterhoofd ga ik maar eens op bezoek bij m'n ouders.. Mazzel!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-07-2005 17:02 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 24 juli 2005 16:58 schreef Illusione het volgende:
En met deze dubieuze opmerking in mijn achterhoofd ga ik maar eens op bezoek bij m'n ouders.. Mazzel!


ik BEN dubieus (ook dat is weer een wijze opmerking van Louis )

veel plezier bij je ouders dan


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2005 17:18 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 juli 2005 16:41 schreef watery black het volgende:
ik ben t op zich volledig met je eens, en ik wil je niet op je tenen trappen of wat dan ook, maar ik vind wel dat je nu een beetje aan het generaliseren bent t.o. Goth's. Ik ken voldoende Goths hier uit de buurt en ook echt niet elke goth is goth om aandacht te vragen of at dan ook, en ook niet elke goth snijdt in zichzelf of heeft zelfmoordneigingen ofzo. Ik snap wel wat je bedoelt, veel mensen zien Goth-zijn als een excuus hiervoor. betekent alleen niet dat het dat ook is. Zoals ik al zei heb je verder wel 100 % gelijk. tis alleen niet zo makkelijk als t lijkt om dan ook echt stappen te ondernemen (hulp zoeken/ gewoon stoppen met snijden) op een gegeven moment ben je denk ik zo gewend aan de dingen die je doet dat t eng word om ze van je af te leggen.

even voor de duidelijkheid, ik ben zelf niet depressief, snij niet in mezelf, of wat dan ook, maar een hele goede vriendin van mij deed dat wel en ik heb t allemaal van heel dichtbij meegemaakt.

Ik bedoelde niet te zeggen dat alle goths depri zijn, maar dat er mensen zijn die depri zijn en zich daarom in dergelijke levenstijlen gooien.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2005 17:19 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 juli 2005 16:54 schreef watery black het volgende:
vraag dat maar aan Louis, die weet dat beter als ik.

Wildplassen!!


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-07-2005 17:21 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 24 juli 2005 17:18 schreef ghoulliette het volgende:
Ik bedoelde niet te zeggen dat alle goths depri zijn, maar dat er mensen zijn die depri zijn en zich daarom in dergelijke levenstijlen gooien.


okee dan, misunderstanding.

en wildplassen? wat weet jij over louis dat ik niet weet?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2005 17:23 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

nee, daarvoor zijn piemels handig!


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-07-2005 17:23 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 24 juli 2005 17:23 schreef ghoulliette het volgende:
nee, daarvoor zijn piemels handig!


ah...

ik begon me al zorgen te maken


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen