IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Dire Straits Vorige pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-05-2017 14:08 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik ken ze alleen van de hits, 'Calling Elvis', 'Walk of Life' en natuurlijk 'Money for Nothing' dat in mijn jeugd zo veel te horen en te zien was op MTV. Ik zou ze ook wel eens live willen zien, net zoals Genesis, dat andere jaren 80 icoon.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-05-2017 14:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

oe daar staan alle goede liedjes op Ethereal, maar eens opzetten dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-05-2017 15:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2005 1:28 schreef Snaack het volgende:
Muzikale valium is het..

Zo'n fucking slaapverwekkende, overrated zaadband. Bah.


Ha. Ik denk er nog precies hetzelfde over.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-05-2017 15:41 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 11 mei 2017 14:08 schreef PandroidJack het volgende:
Ik ken ze alleen van de hits, 'Calling Elvis', 'Walk of Life' en natuurlijk 'Money for Nothing' dat in mijn jeugd zo veel te horen en te zien was op MTV. Ik zou ze ook wel eens live willen zien, net zoals Genesis, dat andere jaren 80 icoon.


Zeker even verder luisteren, vooral de eerste paar albums zitten geweldig in elkaar. Of, voor een bloemlezing uit het eerdere werk, check zeker voorgenoemde 'Alchemy'!

Denk niet dat ze ooit nog gaan touren helaas, Mark Knopfler had daar geen interesse meer in. Eeuwig jammer! Genesis heb ik in 2007 in de Arena gezien, erg tof. Maar de Arena maakt een boel kapot zeg, na dat concert besloten nooit meer naar een stadionconcert te gaan.

quote:
Op 11 mei 2017 14:17 schreef spectre het volgende:
oe daar staan alle goede liedjes op Ethereal, maar eens opzetten dan


Ja! En hard! Dat moment dat die resonator-gitaar inkomt bij Romeo & Juliette, kippevel


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Northward
Usericon van Northward
Posted 11-05-2017 17:08 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Love over Gold is een geniale plaat. Telegraph Road

Brothers in Arms eigenlijk ook wel.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen