IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Ofermod Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-10-2005 0:12 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

UberMod?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-10-2005 1:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2005 22:47 schreef Gangrad het volgende:
www.ofermod.org

nieuwe website.

Idiote kut-website, met een stel idioten erop... wat een posers. Net Immortal, maar dan "serieus", pfff.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


DSO
Usericon van DSO
Posted 09-10-2005 9:17 by DSO Wijzig reactieProfiel van DSOQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 1:06 schreef M. het volgende:
Idiote kut-website, met een stel idioten erop... wat een posers. Net Immortal, maar dan "serieus", pfff.

Ik neem ze zo serieuzer dan wanneer ze er in een roze DJ Tiesto shirtje op zouden staan. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Image, dat is waar het om draait, als je dat nu nog niet hebt begrepen dan weet ik het ook niet meer.

Ik persoonlijk luister alleen naar Ofermod omdat ik de muziek goed vindt, niet om de personen die er achter zitten en de "zogenaamde" "occulte" dingen die ze doen...


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 09-10-2005 10:03 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 1:06 schreef M. het volgende:
Idiote kut-website, met een stel idioten erop... wat een posers. Net Immortal, maar dan "serieus", pfff.


Stel je niet aan. Dat het wat explicieter is, maakt het niet direct belachelijker.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2005 11:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 1:06 schreef M. het volgende:
Idiote kut-website, met een stel idioten erop... wat een posers. Net Immortal, maar dan "serieus", pfff.
Ga nou eerst maar eens de muziek luisteren.

Enja, een paar van die foto's kunnen echt niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 09-10-2005 11:15 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 11:04 schreef kwelgeest het volgende:
Ga nou eerst maar eens de muziek luisteren.

Enja, een paar van die foto's kunnen echt niet.


Nou, alleen die gozer met die kerstkrans gaat wat ver ja

[Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 09-10-2005 11:15]


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2005 12:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 11:15 schreef Gangrad het volgende:
Nou, alleen die gozer met die kerstkrans gaat wat ver ja
Ik vind die kerel met dat futuristische mes anders ook niet echt door de beugel kunnen. En van die onderste hadden ze ook wel een mooiere/stoerdere/grimmigere foto kunnen plaatsen


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-10-2005 15:39 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 9:17 schreef DSO het volgende:
Ik neem ze zo serieuzer dan wanneer ze er in een roze DJ Tiesto shirtje op zouden staan. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Image, dat is waar het om draait, als je dat nu nog niet hebt begrepen dan weet ik het ook niet meer.

Ik persoonlijk luister alleen naar Ofermod omdat ik de muziek goed vindt, niet om de personen die er achter zitten en de "zogenaamde" "occulte" dingen die ze doen...


BM draait volgens jou om imago, en de enige reden dat je Ofermod luistert is omdat je de muziek wel cool vindt?

Ik wens je veel succes als je over een paar maanden een andere trend vindt om aan mee te doen. Neem trouwens een andere nickname en avatar, DsO is ook niet meer dé hype van tegenwoordig, knul.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-10-2005 15:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 09-10-2005 15:41]


DSO
Usericon van DSO
Posted 09-10-2005 15:47 by DSO Wijzig reactieProfiel van DSOQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 15:39 schreef nuclearwarfare het volgende:
BM draait volgens jou om imago, en de enige reden dat je Ofermod luistert is omdat je de muziek wel cool vindt?

Ik wens je veel succes als je over een paar maanden een andere trend vindt om aan mee te doen. Neem trouwens een andere nickname en avatar, DsO is ook niet meer dé hype van tegenwoordig, knul.

Leer lezen prutser, ik zei dat ik Ofermod goed vind, niet dat ik Ofermod "cool" vind.

Terzijde, ik luister momenteel ongeveer 6 jaar naar black metal. Het lijkt me duidelijk dat jij degene bent die een nieuwe hobby moet gaan zoeken, aangezien black metal niet om trends draait.

SMRC is toevallig een zeer goede plaat, ook zonder de hype.

P.S. jou nickname is ook om te janken


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-10-2005 16:01 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 15:47 schreef DSO het volgende:
Leer lezen prutser, ik zei dat ik Ofermod goed vind, niet dat ik Ofermod "cool" vind.

Terzijde, ik luister momenteel ongeveer 6 jaar naar black metal. Het lijkt me duidelijk dat jij degene bent die een nieuwe hobby moet gaan zoeken, aangezien black metal niet om trends draait.

SMRC is toevallig een zeer goede plaat, ook zonder de hype.

P.S. jou nickname is ook om te janken


Ik vind het allemaal prima, neef.

Waar heb ik gezegd dat BM om trends draait? Ik zei dat omdat jouw uitspraken + kansloze nickname (mijne is ook kansloos inderdaad, prachtig prachtig) mij deden denken dat jij net zo'n trendknaap bent. En wat is dat gelul over imago, "Image, dat is waar het om draait." ?

Ben jij zo iemand die drie weken voor een concert al in de kledingkast gaat kijken welk shirt het best aansluit op wat er op dat moment cult is in de scene? Ga fietsen met je imago.


DSO
Usericon van DSO
Posted 09-10-2005 16:07 by DSO Wijzig reactieProfiel van DSOQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 16:01 schreef nuclearwarfare het volgende:
Waar heb ik gezegd dat BM om trends draait?


"Ik wens je veel succes als je over een paar maanden een andere trend vindt om aan mee te doen."

Je zegt hier letterlijk dat BM een trend is.

Maar even over dat andere. Hetgene wat ik zei bovenaan deze pagina: "Image, dat is waar het om draait, als je dat nu nog niet hebt begrepen dan weet ik het ook niet meer.", daar bedoelde ik mee te zeggen dat het theatrale van BM een belangrijk aspect is in general, niet per see persoonlijk voor mij. Dus dat had ik misschien beter moeten verwoorden.

En nee, ik zoek niet drie weken vantevoren mijn shirt uit nee :| Hopelijk schat je me voortaan iets hoger in.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-10-2005 16:13 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Oke.

Iets met 'verveling op zondagmiddag' hehe.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-10-2005 16:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 oktober 2005 16:07 schreef DSO het volgende:
"Ik wens je veel succes als je over een paar maanden een andere trend vindt om aan mee te doen."

Je zegt hier letterlijk dat BM een trend is.

Maar even over dat andere. Hetgene wat ik zei bovenaan deze pagina: "Image, dat is waar het om draait, als je dat nu nog niet hebt begrepen dan weet ik het ook niet meer.", daar bedoelde ik mee te zeggen dat het theatrale van BM een belangrijk aspect is in general, niet per see persoonlijk voor mij. Dus dat had ik misschien beter moeten verwoorden.

En nee, ik zoek niet drie weken vantevoren mijn shirt uit nee :| Hopelijk schat je me voortaan iets hoger in.



hahahahahahahahahahahahahaha


Je moeder.


DSO
Usericon van DSO
Posted 09-10-2005 16:18 by DSO Wijzig reactieProfiel van DSOQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 16:13 schreef nuclearwarfare het volgende:
Iets met 'verveling op zondagmiddag' hehe.

Proost!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 09-10-2005 16:25 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 16:14 schreef karnivoor het volgende:
hahahahahahahahahahahahahaha


Denk aan je hart, Jaap.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-10-2005 16:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

mn hart zet altijd uit als ik iemand uitlach



Je moeder.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 09-10-2005 16:27 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht



Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-10-2005 16:31 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2005 19:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 9:17 schreef DSO het volgende:
Image, dat is waar het om draait, als je dat nu nog niet hebt begrepen dan weet ik het ook niet meer.


Man ga buitenspelen en de kleuters in je straat bang maken met je pseudo-evielle 'image'.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


DSO
Usericon van DSO
Posted 09-10-2005 19:48 by DSO Wijzig reactieProfiel van DSOQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 19:35 schreef kwelgeest het volgende:
Man ga buitenspelen en de kleuters in je straat bang maken met je pseudo-evielle 'image'.


Anders lees je ff de rest van het topic, en trek je niet meteen zo'n bek open. Dank u.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2005 19:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 19:48 schreef DSO het volgende:
Anders lees je ff de rest van het topic, en trek je niet meteen zo'n bek open. Dank u.
Ik gok dat mijn leesvaardigheid beter is dan de jouwe; Ga nu maar weer knikkeren met corpse paint op.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 09-10-2005 20:30]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-10-2005 20:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 9:17 schreef DSO het volgende:
Ik persoonlijk luister alleen naar Ofermod omdat ik de muziek goed vindt, niet om de personen die er achter zitten en de "zogenaamde" "occulte" dingen die ze doen...

Jongen, natuurlijk draait het om de muziek, dat is nu net het hele eieren eten: als ik zo'n website zie bekruipt me het gevoel dat de band daar wat anders over denkt.

Ik ga die plaat uiteraard nog steeds beluisteren, want ik heb veel goeds over deze band gehoord. Dan vind ik het dus jammer dat de band met zo'n (mijns inziens) domme site enigszins zijn eigen glazen ingooit. Een deel van de overtuigingskracht van verwante bands als Funeral Mist, Deathspell Omega etc. zit hem juist in het feit dat ze niet op zo'n clichématige manier posen. Misschien dat het in 1987 indruk maakte, nu is het gewoon triest.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2006 12:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

En M., heb je deze band inmiddels al eens gechecked?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2006 21:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tuurlijk, de mini ligt al een tijdje hier. Lekker hoor, maar ik had er iets meer van verwacht.

Van die twee nieuwe nummers vind ik de eerste erg sterk, het tweede niks. De twee oude nrs. zijn ook erg goed maar heeft wat minder een eigen gezicht.

Jammer dat de band niet uitblinkt in produktiviteit.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen