IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : mensheid Volgende pagina
Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 14-12-2001 23:27 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

wie was dat ook alweer die de mensheid haat en heeft er een reden voor


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 14-12-2001 23:28 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

kan je dat nie gewoon ff in het haat topic zoeken dan? .....



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-12-2001 0:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Jenje gequote: "Alles en iedereen mag dood, behalve mijn vriendinnetje en mij natuurlijk"

Vraag het hem eens....

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-12-2001 7:51]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 15-12-2001 15:39 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Jenje is gek


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 15-12-2001 16:10 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 14 december 2001 23:27 schreef Shadowjin het volgende:
wie was dat ook alweer die de mensheid haat en heeft er een reden voor


satanisten??


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 15-12-2001 19:13 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

waar de fuck is dat voor nodig om te zeggen dat je de mensheid haat dan Jenje?


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 15-12-2001 19:16 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Omdat mensen stom zijn?


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 15-12-2001 22:48 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Dat blijkt wel uit sommige posts ja.....


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-12-2001 23:14 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik haat de mensheid. Voor mijn redenen moet je even om je heen kijken en het topic: Vraag aan She-ra lezen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 15-12-2001 23:34 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

Wie de mensheid haat? Volgens mij iedereen hehe, nee serieus uhhhmmm...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-12-2001 23:49 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Mijn redenen:

Aangezien de mens een sociaal dier is denk ik niet dat het mogelijk is om elk mens te haten. Iedereen heeft gezeldschap nodig. De mensen die ik om me heen tolereer zijn mensen die ik of respecteer (dat zijn er maar weinig) of de erin slagen om mij een goed gevoel te geven. De rest van de mensheid haat ik inderdaad. Voor meerdere redenen. O.a. voor wat de mens de aarde heeft aangedaan, voor het totale gebrek aan respect en intelligentie, voor het feit dat alles al zo fucked is dat alles tegenwoordig saai geworden is waardoor elke "thrill" toegestaan is. Het menselijke ras is een ras van zombies geworden die valse goden verafgood. Zoals geld, sex, genotsmiddelen en TV. Maar ook gewoon omdat ik geen fijn gevoel krijg van mensen om me heen (bijv. in de trein) en dat is iets dat gewoon aan mij ligt. Wat mij betreft mag de hele wereld wegzakken in een gitzwart abyss zodat ik me daar in een hoekje kan afzonderen en daar eindelijk rust kan vinden. Tot die dag ben ik gewoon gedoemd me in deze "samenleving" te begeven. En daarvoor haat ik bovenal mezelf.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 16-12-2001 10:30 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

dus je haat de mensheid omdat ze alles stuk maken en fucken?


Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 16-12-2001 10:31 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2001 22:48 schreef elmar het volgende:
Dat blijkt wel uit sommige posts ja.....



Das een goeie bro


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-12-2001 16:21 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik ben één van diegenen die de mensheid haat. Heb redenen genoeg gegeven, en vind verder niet dat ik verantwoording schuldig ben over mijn mening, zeker gezien het feit dat velen mijn mening niet kunnen "respecteren" (cq hun bek erover houden).

Verder mijn complimenten voor de volgende uitspraak. Hier kan ik me grotendeels in vinden.

quote:
Op 15 december 2001 23:49 schreef XnegativeX het volgende:
Mijn redenen:

Aangezien de mens een sociaal dier is denk ik niet dat het mogelijk is om elk mens te haten. Iedereen heeft gezeldschap nodig. De mensen die ik om me heen tolereer zijn mensen die ik of respecteer (dat zijn er maar weinig) of de erin slagen om mij een goed gevoel te geven. De rest van de mensheid haat ik inderdaad. Voor meerdere redenen. O.a. voor wat de mens de aarde heeft aangedaan, voor het totale gebrek aan respect en intelligentie, voor het feit dat alles al zo fucked is dat alles tegenwoordig saai geworden is waardoor elke "thrill" toegestaan is. Het menselijke ras is een ras van zombies geworden die valse goden verafgood. Zoals geld, sex, genotsmiddelen en TV. Maar ook gewoon omdat ik geen fijn gevoel krijg van mensen om me heen (bijv. in de trein) en dat is iets dat gewoon aan mij ligt. Wat mij betreft mag de hele wereld wegzakken in een gitzwart abyss zodat ik me daar in een hoekje kan afzonderen en daar eindelijk rust kan vinden. Tot die dag ben ik gewoon gedoemd me in deze "samenleving" te begeven. En daarvoor haat ik bovenal mezelf.



Dead things grow from deep inside...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-12-2001 16:40 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Tjah, je kan het ook anders bekijken, wrom zou je in dit kort leventje wat je hebt, druk gaan maken over wat andere mensen doen.

(tenzij het natuurlijk een directe aanval op jouw persoonlijk is)

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 20-12-2001 16:41]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2001 17:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die quote van mij is volledig uit zijn verband gerukt.
Maar inderdaad, ik deel de mening van Shera dat 90% van de mensen nu ter plekke dood mogen vallen. Dan kan de natuur weer terug nemen wat de mensheid van haar heeft gestolen.
XnegativeX slaat hier trouwens de plank behoorlijk raak.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-12-2001 18:25 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ben ik ook met je eens, er zal een dag komen dat we zullen worden terugbetaald door Moeder Natuur wat we Haar hebben aangedaan, zoals:
- Olierampen
- Diersoorten doen uitsterven (bv.: de dodo, de postduif,...) en andere soorten met uitsterven bedreigen.
- De natuur zo bevuilen door (soms) onze forte luiheid.
- De ontbossing van het regenwoud.
en ga zo maar verder
The earth does not belong to us, we belong to the Earth.
Onze mensheid heeft al zoveel kapot gemaakt aan de waarden van het leven.

Uw dienaar
Beli


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-12-2001 18:54 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

De mensheid is dus ook een produkt van de natuur, dus de natuur is de enige schuldige aan haar eigen ondergang.

Ik ben trouwens van mening dat de mens zichzelf zwaar overschat als ie denkt dat ie de natuur kan vernietigen, maar dat is weer wat anders.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2001 19:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mensheid is een uit de hand gelopen fout van de natuur (no one is perfect).
Dinosauriërs waren ook een fout, maar die waren wat makkelijker uit te roeien.
De mens heeft zicht te ver ontwikkelt, zo ver dat ze hun schepper zijn gaan veranderen naar hun wensen.
Maar toch zal de natuur terug slaan (Ik vermoed dat het zal gebeuren door een periode van extreme warmte, het tegenovergestelde van een ijstijd. De temperatuurverloop van de laatste honderd jaar wijst daar sterk op.)


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-12-2001 19:29 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Je doet het overkomen alsof de natuur een denkende macht is.

Daar geloof ik niet echt in, ik ben het er wel mee eens dat de leefomstandigheden voor de mens zo extreem kunnen worden, door het misbruik van natuurlijke bronnen, dat er straks geen plaats meer is voor miljarden mensen op dit kleine planeetje. En als die tijd komt dan zal de natuur zich met alle rust weer kunnen herstellen.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2001 21:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De natuur is inderdaad een denkende macht, een overal aanwezige alles beheersende macht


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-12-2001 21:18 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik weet niet precies hoe het zit. Ik geloof bepaalde dingen... Maar hoe het ook zit, de mens heeft mogelijkheden en gaven gekregen die geen enkele andere diersoort heeft, en kan daar niet op de juiste manier mee omgaan, maakt zijn omgeving kapot (ik weet zeker dat we de aarde kunnen vernietigen als we zo door gaan, denk zelfs dat er al geen weg terug meer is). Er zijn te veel negatieve eigenschappen. Of dat zo hoort is de vraag... als er al zoiets is als "zo horen". Misschien is het allemaal puur toeval... Anyway, it sucks!


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2001 21:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Trial and error .. good intentions (uit een oud Gorilla Biscuits nummer)

Natuur heeft het geproneerd met de mens, ze zal er snel een eind aan gaan maken.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-12-2001 2:27 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 20 december 2001 21:11 schreef Jenje het volgende:
De natuur is inderdaad een denkende macht, een overal aanwezige alles beheersende macht


Dat geloof je echt ???



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-12-2001 2:30 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 20 december 2001 21:18 schreef SheRa het volgende:
Ik weet niet precies hoe het zit. Ik geloof bepaalde dingen... Maar hoe het ook zit, de mens heeft mogelijkheden en gaven gekregen die geen enkele andere diersoort heeft, en kan daar niet op de juiste manier mee omgaan, maakt zijn omgeving kapot (ik weet zeker dat we de aarde kunnen vernietigen als we zo door gaan, denk zelfs dat er al geen weg terug meer is). Er zijn te veel negatieve eigenschappen. Of dat zo hoort is de vraag... als er al zoiets is als "zo horen". Misschien is het allemaal puur toeval... Anyway, it sucks!


Een mensheid kan de aarde zo verneuken dat het niet meer leefbaar is, voor de mens. Maar begrijp goed, wanneer de mens niet meer leeft, is er ook geen invloed meer van hun. En dan zal de natuur zich vanaf dat punt verder ontwikkelen.




Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 21-12-2001 12:01 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2001 19:21 schreef Jenje het volgende:
Mensheid is een uit de hand gelopen fout van de natuur (no one is perfect).
Dinosauriërs waren ook een fout, maar die waren wat makkelijker uit te roeien.
De mens heeft zicht te ver ontwikkelt, zo ver dat ze hun schepper zijn gaan veranderen naar hun wensen.
Maar toch zal de natuur terug slaan (Ik vermoed dat het zal gebeuren door een periode van extreme warmte, het tegenovergestelde van een ijstijd. De temperatuurverloop van de laatste honderd jaar wijst daar sterk op.)




Ik heb het gevoel dat overstromming eerder plaats vind omdat alles bezig is te smelten


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen