IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Dropkick Murphys Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-07-2005 16:18 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

wat ik me afvroeg , wie vindt deze amerikaans-ierse folkpunkers goed? ik wel in ieder geval

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-07-2007 22:05]


Faustian Spirit of the Earth


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 29-07-2005 16:19 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Nooit wat aan gevonden.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-07-2005 16:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ach wel geinig, maar geef mij maar Flogging Molly


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 29-07-2005 16:35 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik ben nog nooit een punk- of punkachtige band tegengekomen die mij aansprak, en ook D.M. boeit mij 0,0. Wil iemand mijn exemplaar van 'Sing Loud, Sing Proud' nog hebben?


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 29-07-2005 19:13 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Ik kocht de eerste full length lp in new york. Was meteen verkocht toen ik 'm hoorde. Geniale plaat ook. Latere materiaal vind ik persoonlijk niet allemaal even sterk (en al helemaal niet zo geniaal als de eerste lp), maar absoluut sympathieke gasten (vooral Al en Ken) die ik alle succes van de wereld gun. Flogging Molly vind ik beduidend minder. Wel aardige mensen, maar muzikaal een beetje te soft...


We don't take it, we just fake it...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 29-07-2005 19:15 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2005 16:35 schreef Hexegot het volgende:
Wil iemand mijn exemplaar van 'Sing Loud, Sing Proud' nog hebben?


Kom maar op.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


slome
Usericon van slome
Posted 29-07-2005 20:00 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2005 16:18 schreef cataclysm child het volgende:
wat ik me afvroeg , wie vindt deze amerikaans-ierse folkpunkers goed? ik wel in ieder geval


Alleen op de planken, die cd's hoef ik niet.


Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 29-07-2005 23:14 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

Op zich wel grappig, maar op de nieuwe cd vind ik de covers over het algemeen het vetst, slecht teken . Live wordt dat wel lachen!

[Dit bericht is gewijzigd door Lulfiep op 29-07-2005 23:15]


Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.


metal_fan13
Psychotic waltz - Opeth - Death - Adagio
Usericon van metal_fan13
Posted 29-07-2005 23:26 by metal_fan13 Wijzig reactieProfiel van metal_fan13Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com

punk


MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 30-07-2005 15:59 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2005 19:15 schreef Verval het volgende:

Kom maar op.

You've got mail.


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 30-07-2005 16:37 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Pit is echt Gaaf !


"Sehnsucht"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2005 17:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik krijg jeuk van dat folk gedoe.

En al helemaal als het dan nog drukker en sneller is.

Nee, ik vind er geen reet aan. Ook niet met veel bier op.

Ik ben godverdomme geen kiltdragende, LARP-ende homo.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 30-07-2005 17:01 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ik vind het leuk, maar niet voor te vaak.


Bloodied by the thorns beside the leaves


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-07-2005 13:44 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Heerlijke muziek! Vind hun cd Sing Loud, Sing Proud het best. Live is het helemaal een feest.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-07-2007 16:51 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Van de Dropkick Murphys-site:

"You may have heard the rumor by now and yes, it's true. We have finished recording our new album and will be mastering it when we return from Europe early next week ready to get it out to all of you. We will keep you updated with any news, promotions and special offers around the album release over the coming weeks.

"The Meanest Of Times" will be available from September 18th on DKM's own record label, Born & Bred Records which will be distributed by Warner Music's Independent Label Group.

"The Meanest Of Times" is a collection of tales about family, loyalty and remembering where you came from. It contains what we hope are all the best elements of the DKM sound: classic punk rock, Celtic folk and American rock'n'roll. The album also features guest appearances by Spider Stacy of The Pogues and Ronnie Drew of The Dubliners as a special treat.

We will post some songs from the album to give you a taste of what you are in store for leading up to the album's release."






Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2007 1:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Mooi nieuws



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 17-07-2007 4:30 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

zeer mooi nieuws.


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-07-2007 5:09 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2005 17:00 schreef Snaack het volgende:
Ik krijg jeuk van dat folk gedoe.

En al helemaal als het dan nog drukker en sneller is.

Nee, ik vind er geen reet aan. Ook niet met veel bier op.

Ik ben godverdomme geen kiltdragende, LARP-ende homo.


Haha briljante post, helaas wat misplaatst, zou eigenlijk in een finntroll/turisas/korpiklaani topic moeten staan... maar dan zonder kilt, maar malienkolder ofzo...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 17-07-2007 13:44 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ze doen me altijd denken aan een flink beschonken gezelschap in een Ierse pub, tijdens de vroege uurtjes


Als het dan toch folky moet zijn met gierende metalgitaren, doe me dan maar Big Country of Korpiklaani


[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 19-07-2007 13:26]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Gore in me oor
Usericon van Gore in me oor
Posted 19-07-2007 15:05 by Gore in me oor Wijzig reactieProfiel van Gore in me oorQuote dit bericht

Mwah, ik vind 't niet zo geweldig, ja 1 nummertje, maar dan houd 't wel weer op.


Waarom hier kijken, als dat veel interessanter is->


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 19-07-2007 21:43 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Afgelopen week 2x gezien, is zeker een feestje live, maar om er een plaat van te kopen gaat me weer te ver.


She Said Destroy in Black New York


Cees
Usericon van Cees
Posted 19-07-2007 21:44 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

nee, niet mijn ding...


The trend is dead.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2007 22:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dolle pret! For Boston, The Gauntlet...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-07-2007 22:14]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-07-2007 1:22 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Captain Kelly's Kitchen !


Faustian Spirit of the Earth


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-09-2007 15:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

preview van het nieuwe album: http://www.themeanestoftimes.com



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-09-2007 15:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2005 17:00 schreef Snaack het volgende:
Ik krijg jeuk van dat folk gedoe.

En al helemaal als het dan nog drukker en sneller is.

Nee, ik vind er geen reet aan. Ook niet met veel bier op.


+1


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen