IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Muzikanten / Bands bank [deel 4!!] Vorige pagina | Volgende pagina
sedawaz
Usericon van sedawaz
Posted 13-02-2006 12:10 by sedawaz Profiel van sedawaz

quote:
Op 3 februari 2006 13:09 schreef Snaack het volgende:
Conservatorium bassist?

Dan weet ik nog wel iets leuks voor je... Brute mathcore..

Stuur je wel ff mail.


hey ... noges dan ...

kijke of dit wil...

math metal en math core of weet ik veel shit staat mij zeker aan... maar zoeke di gaste n bassist dan? of was gwoon n aardig linkje? evenwel bdankt ...



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-02-2006 12:37 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 13 februari 2006 12:10 schreef sedawaz het volgende:
hey ... noges dan ...

kijke of dit wil...

math metal en math core of weet ik veel shit staat mij zeker aan... maar zoeken die gasten een bassist dan? of was gewoon een aardig linkje? evenwel bedankt ...




Erg goede muzikanten, momenteel drummer + gitarist, net begonnen met een mathcore project/band.

Ze zoeken nog een zanger en een bassist.

Mijn mail nog gehad?


sedawaz
Usericon van sedawaz
Posted 13-02-2006 13:37 by sedawaz Profiel van sedawaz

quote:
Op 13 februari 2006 12:37 schreef Snaack het volgende:
Erg goede muzikanten, momenteel drummer + gitarist, net begonnen met een mathcore project/band.

Ze zoeken nog een zanger en een bassist.

Mijn mail nog gehad?



nee gloof ik niet helaas.... maar als ze zoeke ... zeker interesse ...

dus wie weet heb ik misspeld ...nog n keer hier dan...

sedawaz@yahoo.com ... of ... qputavola@hotmail.com

nou mot t lukke


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2006 13:42 by Chelman Profiel van Chelman

Tering allemachtig. Leer eens schrijven man.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


sedawaz
Usericon van sedawaz
Posted 13-02-2006 13:50 by sedawaz Profiel van sedawaz

quote:
Op 13 februari 2006 13:42 schreef Chelman het volgende:
Tering allemachtig. Leer eens schrijven man.


stoor j j aan m spelling gast ?

bn j zekr ook zo'n lul do mense ni serieus kan neme omda z n accent hbbe da j ni aanspreekt ....



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-02-2006 13:54 by Snaack Profiel van Snaack

Nou.. Het kost wel enige moeite om je posts te ontcijferen

Maarruh, ik heb je net gemaild.. Binnengekregen?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2006 13:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 februari 2006 13:50 schreef sedawaz het volgende:
stoor j j aan m spelling gast ?

bn j zekr ook zo'n lul do mense ni serieus kan neme omda z n accent hbbe da j ni aanspreekt ....




Ja en ja.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2006 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Chelman spreekt ook zo accentloos Nederlands


sedawaz
Usericon van sedawaz
Posted 14-02-2006 12:10 by sedawaz Profiel van sedawaz

quote:
Op 13 februari 2006 13:54 schreef Snaack het volgende:
Nou.. Het kost wel enige moeite om je posts te ontcijferen

Maarruh, ik heb je net gemaild.. Binnengekregen?



nou khb gemaild ... lawekijke ...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-02-2006 12:29 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 14 februari 2006 12:10 schreef sedawaz het volgende:
nou khb gemaild ... lawekijke ...


pardon?


Bruce Banner


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-02-2006 12:30 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

In de staat het volgende:

Iedereen maakt wel eens een foutje, maar probeer er wel een beetje om te denken, zorg dat je verhaal leesbaar blijft. Ga niet in een of ander dialect of stoer internet taaltje posten, dat komt alleen maar kinderlijk over en zorgt dat je niet serieus genomen wordt.


Houd je daar dan ook aan

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-02-2006 12:30]


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2006 12:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-02-2006 12:37 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

heb ik iets verkeerds gezegd?


Bruce Banner


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-02-2006 15:09 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Metal slagpartij patch op mn Roland VG88 wat zwaarder gemaakt:

Klikkedieklik`


He zit die elfjesmetalmaniak hier ook? En je bent zelfs moddereter

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 14-02-2006 15:10]


When your people matter, menstrual health matters


sedawaz
Usericon van sedawaz
Posted 14-02-2006 15:12 by sedawaz Profiel van sedawaz

[niet leesbaar - je was gewaarschuwd]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 14-02-2006 15:20]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2006 15:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

[zie boven]
sorry Jen, het duurde me te lang.

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 14-02-2006 15:30]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-02-2006 15:27 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Edit je het zelf?


Bruce Banner


sedawaz
Usericon van sedawaz
Posted 14-02-2006 15:40 by sedawaz Profiel van sedawaz

quote:
Op 14 februari 2006 12:30 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
In de staat het volgende:

Iedereen maakt wel eens een foutje, maar probeer er wel een beetje om te denken, zorg dat je verhaal leesbaar blijft. Ga niet in een of ander dialect of stoer internet taaltje posten, dat komt alleen maar kinderlijk over en zorgt dat je niet serieus genomen wordt.


Houd je daar dan ook aan







eerst geef je me advies ... zo genaamd voor mijzelf... omdat ik anders misschien niet serieus genomen wordt en vervolgens ontneem je alle andere mensen op dit forum die moeite te nemen omdat het jou toevallig irriteert .... is dit heavy metal in de juiste spelling forum ofzo ?

pas op als je een noot wil spelen die niet door iedereen begrepen wordt ... dan is het geen heavy metal meer ... sjow ... (dat is niet een standaard woord maar een weergave van een geluid ... net zoals als alle woorden ontstaan zijn.... muziek is ook niet onstaan omdat iemand met een theoretisch verhaal kwam over toonsoorten en maatsoorten ... wat klinkt dat klinkt .... behalve blijkbaar hier op het heavy metal forum ... waar iedereen geacht wordt in de zelfde toonsoorten te schrijven ....) sjow :S



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 14-02-2006 15:44 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 14 februari 2006 15:40 schreef sedawaz het volgende:
eerst geef je me advies ... zo genaamd voor mijzelf... omdat ik anders misschien niet serieus genomen wordt en vervolgens ontneem je alle andere mensen op dit forum die moeite te nemen omdat het jou toevallig irriteert .... is dit heavy metal in de juiste spelling forum ofzo ?

pas op als je een noot wil spelen die niet door iedereen begrepen wordt ... dan is het geen heavy metal meer ... sjow ... (dat is niet een standaard woord maar een weergave van een geluid ... net zoals als alle woorden ontstaan zijn.... muziek is ook niet onstaan omdat iemand met een theoretisch verhaal kwam over toonsoorten en maatsoorten ... wat klinkt dat klinkt .... behalve blijkbaar hier op het heavy metal forum ... waar iedereen geacht wordt in de zelfde toonsoorten te schrijven ....) sjow :S




Daar heb je helemaal gelijk in!



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-02-2006 15:46 by Chelman Profiel van Chelman

Goed zo. Nu nog interpunctie.

quote:
Op 14 februari 2006 15:40 schreef sedawaz het volgende:
is dit heavy metal in de juiste spelling forum ofzo ?



Nee. Dit is wel een medium waarop je onverhoopt met schrift moet communiceren. Een spelfoutje is niet erg maar jouw toetsaanslagen waren gewoon niet te begrijpen. En dat doet dan weer af aan de communicatiegehalte van een forum.



quote:

niet een standaard woord maar een weergave van een geluid ... net zoals als alle woorden ontstaan zijn



Toch nog maar eens verdiepen in het ontstaan van taal. En nadat je dat gedaan hebt kan je aan mij uitleggen welk geluid filosofie, liefde, haat, groen, zacht of zwart maken die als basis voor het woord diende.

Wat niet wegneemt dat veel woorden inderdaad weergaven van geluid zijn. En die hebben een benoeming die heel erg op jouw schrijfwijze lijkt....onomatopee.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-02-2006 16:01 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ik heb nergens iets over muziek gezegd. Het ging over de manier waarop je je toetsenbord mishandelde. Dáárom is het gewijzigd, en dus niet omdat het enkel mij irriteerde. Je weet wel hoe je een verhaal moet verdraaien he? En zeg nou zelf, je voorgaande post was toch veel prettiger om te lezen?

Succes met je zoektocht


Bruce Banner


sedawaz
Usericon van sedawaz
Posted 14-02-2006 16:04 by sedawaz Profiel van sedawaz

quote:
Op 14 februari 2006 15:46 schreef Chelman het volgende:
Goed zo. Nu nog interpunctie.



Nee. Dit is wel een medium waarop je onverhoopt met schrift moet communiceren. Een spelfoutje is niet erg maar jouw toetsaanslagen waren gewoon niet te begrijpen. En dat doet dan weer af aan de communicatiegehalte van een forum.





Toch nog maar eens verdiepen in het ontstaan van taal. En nadat je dat gedaan hebt kan je aan mij uitleggen welk geluid filosofie, liefde, haat, groen, zacht of zwart maken die als basis voor het woord diende.

Wat niet wegneemt dat veel woorden inderdaad weergaven van geluid zijn. En die hebben een benoeming die heel erg op jouw schrijfwijze lijkt....onomatopee.



meester chellman geeft les! ... ik ga niet op verder op deze discussie in .... als jij me al verteld hoe ik moet schrijven ... eindigt het verhaal daar ... want blijkbaar interesseert het je tog niet wat ik zeg ... anders zou je je daar vanaf t begin al mee bezig gehouden hebben .... en als je te veel discussieert met de meester krijg je een onvoldoende voor je opstel ... dat heb ik jaren geleden al geleerd.

Nou okee ... omdat ik in een goede stemming ben ...
taal is iets ouds ... erg ouds ... en dan heb ik het niet over een paar duizend jaar .... en wanneer werd het eerste groengeelgouwige boekje van de spelling gemaakt ? Is het dan nu mijn fout dat mensen niet meer kunnen communiceren als ik me buiten de regeltjes van dat boekje beweeg ? Tzou wat wezen ! Leve het tijdperk waarin de mens op de computer ging lijken !



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2006 16:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

On topic, EN speciaal voor KRamy:

Ik zoek een band!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-02-2006 16:14 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Even de Grote Boze Mod spelen:

quote:
Op 14 februari 2006 16:04 schreef sedawaz het volgende:
meester chellman geeft les! ... ik ga niet op verder op deze discussie in ....


Dat doe je dus wel
quote:

als jij me al verteld hoe ik moet schrijven ... eindigt het verhaal daar
Dat doet Chelman niet; daar hebben we simpele regels voor. Zie ook de Help
quote:
blijkbaar interesseert het je tog niet wat ik zeg

Misschien begreep hij het niet? net zoals vele anderen er geen touw aan vast konden knopen.

quote:

taal is iets ouds ... erg ouds ... en dan heb ik het niet over een paar duizend jaar .... en wanneer werd het eerste groengeelgouwige boekje van de spelling gemaakt ? Is het dan nu mijn fout dat mensen niet meer kunnen communiceren als ik me buiten de regeltjes van dat boekje beweeg ? Tzou wat wezen ! Leve het tijdperk waarin de mens op de computer ging lijken !


Nee, de tering aan het tijdperk dat men als een SMS begon te praten. Het lijkt wel alsof mensen het tegenwoordig niet meer leren. Ik krijg net zoals Chelman gewoon jeuk en uitslag op mijn scrotum van dergelijke taalverkrachting. No offence, maar Chelman komt uit het buitenland, en hij beheerst de Nederlandse taal duizendmaal beter dan de gemiddelde (jeugdige) Nederlander. het is dus wél te leren Kom dus niet met rare verhalen aangezet over "Is het dan nu mijn fout dat mensen niet meer kunnen communiceren als ik me buiten de regeltjes van dat boekje beweeg ?", want dat is het dus wel. Zoals reeds gezegd: af en toe een typo of een grammaticaal foutje moeten kunnen, aangezien je verhaal dan nog wel duidelijk is, maar een complete post in sms/breezah/msn-taal produceren wordt hier niet gewaardeerd.

In andere woorden: je post maar normaal, in duidelijk Nederlands.

Als u dan nu weer over zoekende bands en/of muzikanten wil praten, gaarne

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-02-2006 16:15]


Bruce Banner


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 14-02-2006 16:35 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 14 februari 2006 16:14 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Even de Grote Boze Mod spelen:


Dat doe je dus wel
Dat doet Chelman niet; daar hebben we simpele regels voor. Zie ook de Help

Misschien begreep hij het niet? net zoals vele anderen er geen touw aan vast konden knopen.



Nee, de tering aan het tijdperk dat men als een SMS begon te praten. Het lijkt wel alsof mensen het tegenwoordig niet meer leren. Ik krijg net zoals Chelman gewoon jeuk en uitslag op mijn scrotum van dergelijke taalverkrachting. No offence, maar Chelman komt uit het buitenland, en hij beheerst de Nederlandse taal duizendmaal beter dan de gemiddelde (jeugdige) Nederlander. het is dus wél te leren Kom dus niet met rare verhalen aangezet over "Is het dan nu mijn fout dat mensen niet meer kunnen communiceren als ik me buiten de regeltjes van dat boekje beweeg ?", want dat is het dus wel. Zoals reeds gezegd: af en toe een typo of een grammaticaal foutje moeten kunnen, aangezien je verhaal dan nog wel duidelijk is, maar een complete post in sms/breezah/msn-taal produceren wordt hier niet gewaardeerd.

In andere woorden: je post maar normaal, in duidelijk Nederlands.

Als u dan nu weer over zoekende bands en/of muzikanten wil praten, gaarne


Of in het Elfs natuurlijk!



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen