IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Channel Zero Vorige pagina
Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 01-11-2010 22:37 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 1 november 2010 22:32 schreef WMP het volgende:
Wel onbeschoft hoe de drie leden Xavier min of meer aan de kant geschoven hebben bij de reünie.
Vond je? Ik zie dat hij er moeite mee heeft en vond hem ook zeer belangrijk dus CZ zonder Xavier is natuurlijk wat vreemd. Maar hij gaf ook zelf aan dat hij wat gehoorproblemen heeft. Tourt hij wel met andere bands/projecten dan? Of kan hij dat eigenlijk niet, maar vindt hij het gewoon pijnlijk te zien dat anderen nu de vruchten plukken van iets wat mede door hem grote naam heeft (in de lage landen toch op zijn minst).



kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 01-11-2010 22:39 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Xavier doet niets meer on stage, daarom dat Sons of jonathas ook nooit heeft opgetreden.



WMP
Usericon van WMP
Posted 01-11-2010 22:42 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Optreden zou inderdaad niet meer kunnen, maar meeschrijven/meedenken met nieuwe nummers? Hij was toch de belangrijkste componist kreeg ik het idee.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-11-2010 22:47 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Leuke docu. Ik ken alleen maar Black Fuel en die draai ik af en toe nog. Ik zal het andere werk eens opzoeken.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-11-2010 22:51 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 1 november 2010 22:47 schreef bokaj het volgende:
Leuke docu. Ik ken alleen maar Black Fuel en die draai ik af en toe nog. Ik zal het andere werk eens opzoeken.

Die hier moet je zeker maar dan ook zeker en vast checken:

UNSAFE
Aan te raden nummers: simpel, allemaal


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 02-11-2010 9:15 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2010 22:42 schreef WMP het volgende:
Optreden zou inderdaad niet meer kunnen, maar meeschrijven/meedenken met nieuwe nummers? Hij was toch de belangrijkste componist kreeg ik het idee.


Mja, denk niet dat er nog ooit een samenwerking tussen Franky en Xavier komt, die kerels kunnen volgens mij niet meer door 1 deur...



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-03-2011 12:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nog dingen die je zou willen vragen aan Channel Zero?


signature


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 09-03-2011 12:46 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Ja, wanneer ze er nu weer mee ophouden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-03-2011 12:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

goeie!


signature


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 09-03-2011 12:55 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Vraag het maar niet aan ze, als ik dit topic lees ben ik de enige met die mening, haha.

Hoorde het vorige week toen ik in België was op de radio, en mijn smaak is het duidelijk niet.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-03-2011 12:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kan ook subtiel hoor, vragen of ze een einddatum hebben of zo



signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-06-2011 19:14 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Vandaag al aan een exemplaartje van de nieuwe geraakt. Hij klinkt wel erg Amerikaans. Beetje eendimensioneel. Maar goed, heb 'em nog maar een paar keer geluisterd nu. Voorlopig springt enkel "Hot Summer" (pakkend) en "Side Lines" (sterke zang) er echt uit. Eén ding is duidelijk: het inbrengen van een andere gitarist heeft grote gevolgen voor het bandgeluid. Benieuwd of ie nog gaat groeien.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


KVN
Usericon van KVN
Posted 16-06-2011 22:22 by KVN Wijzig reactieProfiel van KVNQuote dit berichthttp://www.nottidelterrore.com

Had'em twee weken geleden al gehoord. Zeker geen slechte plaat qua productie en songs.

Maar je voelt dat er een Amerikaan tussenzit die weet welke truukjes een leuke toegankelijke metalsong maken en daardoor klinkt het allemaal heel herkenbaar en zoals vele andere Amerikaanse groepen. Het geluid van Channel Zero vroeger is totaal weg. Op Side Lines komt dat gevoel nog eens terug door de zang. Maar voor de rest lijkt het alsof elk gaatje moet dicht geroepen worden en is het ook op gebied van zang zeer eentonig geworden.
Het is een standaar metal / hardrockplaat waar er al zoveel van zijn en potten zullen ze ermee niet breken , vrees ik. Er zullen mensen vast en zeker plezier aan beleven, maar ik ga er niet speciaal voor naar de winkel lopen. Daarvoor klinkt het allemaal 'been there...'



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-06-2011 22:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb voorlopig een beetje hetzelfde gevoel. Ik hoop dat er nog kwartjes zullen vallen, maar ik vrees ervoor.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-09-2013 10:49 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Beste Channel Zero fan ik heb een warme oproep voor jullie. Laat ons een poging wagen om het nummer ANGEL van CHANNEL ZERO in DE AFREKENING van Studio Brussel te krijgen.

Zoals jullie weten is de song opgedragen aan PHIL B. onze dierbare drummer die onlangs overleden is. Zaterdag 10 augustus zal voor eeuwig en altijd een zwarte dag blijven voor de Channel Zero familie. Op amper 45 jarige leeftijd is Philippe Baheux plotsklaps gestorven aan de gevolgen van een aderbreuk. Laat ons hem eren door samen op Angel te stemmen.

Jammer genoeg laat het systeem van De Afrekening het niet toe om Angel meteen toe te voegen in de top drie van De Afrekening (je kan enkel kiezen uit de groepen die zij voorstellen). Onze enige mogelijkheid om de song in hun keuzelijst te krijgen is door drie lukrake nummers te kiezen uit de huidige vaste lijst die Studio Brussel aan biedt. En daarna ook CHANNEL ZERO – ANGEL in te vullen in het daartoe voorziene vakje : “MISSEN WE EEN NUMMER IN BOVENSTAANDE LIJST ?”

Als we daar massaal CHANNEL ZERO – ANGEL in zetten en dan versturen met onze persoonlijke gegevens (voornaam, straat + nummer, naam, postcode, woonplaats, telefoonnummer, E-mailadres) dan moet Studio Brussel wel zwichten en Angel van Channel Zero in hun keuzelijst op nemen. Daarna kunnen we echt gaan stemmen op deze prachtsong die iedere Channel Zero fan bij elke luisterbeurt weer tot tranen toe beweegt.

Als iedereen die Channel Zero minded is en Phil wil herdenken dit zou doen dan maken we vast en zeker een kans. Stuur deze boodschap ook door aan vrienden en familie die kunnen ons helpen want per pc adres is er slechts één stem mogelijk !

MERCI VOOR ALLE STEUN VOOR ONZE VERLOREN BROER EN SOULMATE !

FRANKY DSVD

An Angel never dies, zo ook Phil niet ! Je kan hem op het filmpje van Suikerrock nog eens aan het werk zien zoals hij was en zoals wij ons hem altijd zullen herinneren een goedlachs persoon die wist wat drummen was en met het nodige oog voor de fans.


http://www.stubru.be/programmas/deafrekening/jouwtopdrie


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-09-2013 11:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Spaties voor uitroeptekens... Minder.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


arneriach
Usericon van arneriach
Posted 10-10-2013 14:39 by arneriach Wijzig reactieProfiel van arneriachQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

Benieuwd:

Zaterdag 10 augustus 2013 verloor de Belgische en internationale metalscène één van de meest imposante en strafste drummers ooit: Phil Baheux van metalen trots Channel Zero. De band was gestart met de opvolger van ‘Feed ‘Em With A Brick’ (°2011) en ging net de studio induiken toen het noodlot toesloeg. Na twee harde maanden van rouw en twijfel is het nu tijd om de band, waarin Phil B zijn hart en ziel legde, voorzichtig terug op de rails te zetten. Channel Zero hervat dit najaar de opnames van album #6 met als guest drummer Roy Mayorga (Stone Sour / Ex Soulfly/ Sepultura).

In 2010, exact 20 jaar na hun oprichting, kroonden de vier van Channel Zero zich tot Belgische metalgoden door maar liefst 6 maal (!) AB te vullen. Daarmee schreven de heren vaderlandse muziekgeschiedenis. Een jaar later deden ze er met special guest Phil Demmel (Machine Head) nog vlotjes 2 uitverkochte AB concerten bovenop. De liefde tussen Channel Zero en AB is duidelijk groot en daarom willen we de band, die 20 jaar lang de muzikale liefde van Phil B was, weer zien schitteren op het podium waar het voor hen in 2010 allemaal opnieuw begon!

CHANNEL ZERO > VRIJDAG 11 APRIL ‘14 > AB Mainhall > 19u >
Vrijdag 11 april 2014 is ook de officiële releasedatum van de nieuwe plaat. Het album zal die dag als eerste, exclusief en enkel in AB te verkrijgen zijn. Daar bovenop schenkt Channel Zero de eerste 1000 ticketkopers een limited edition poster ter ere van Phil B, af te halen aan de merchandise stand op de concertdag zelf.


www.marchefunebre.be - doom death metal


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 04-03-2014 15:58 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Nieuwe single:



Ik word er niet echt enthousiast van. Feed 'em With A Brick vond ik een heerlijke beukplaat.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-08-2014 11:51 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen