IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : De atoombom, kerncentrales en andere zaken waarbij hoge straling komt kijken Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-08-2005 22:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik verjaar ieder jaar ( echt waar ) op 7 augustus. En ieder jaar wordt er op de vooravond van deze heugelijke dag gesproken over de atoombom, vandaag 60 jaar geleden op het zo bekende Hiroshima gegooid. Voor- en tegenstanders staan altijd loodrecht tegen mekaar, verhalen en details komen altijd weer ten tonele. De tv brengt ieder jaar wel een andere documentaire en de krant een nieuwe getuigenis.
Ik vroeg mij af hoe de gemiddelde ZM'er denkt over dit specifieke feit. Laat uw mening spreken. Want morgen kan the nuclear holocaust ook aan uw deurbel trekken.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-03-2012 15:33]


signature


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 06-08-2005 22:32 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-08-2005 22:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

he fuck zeg

ja, ik heb nochtans goed gezocht


maar ik heb het specifiek over Hiroshima en Nagasaki

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-08-2005 22:34]


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-08-2005 22:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Had niet moeten gebeuren. Zeker die tweede bom niet, want toen hadden ze zich al overgegeven. Kut-Amerikanen!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-08-2005 22:40 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik denk er niet teveel over na, probeer ik tenminste.

Mijn grootste angst.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-08-2005 23:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mijn trouwens ook. Stralingsziekte moet het ergste zijn dat er is. Na sterven door teveel pijn bij operatie waarbij de verdoving niet is ingetreden en men nog wakker is maar niets kan zeggen.


signature


Thamas
grrr
Usericon van Thamas
Posted 06-08-2005 23:37 by Thamas Wijzig reactieProfiel van ThamasQuote dit bericht

ik vind gewoon jammer dat zo iets moois zoveel vernielen kan zaaien(ik bedoel de explosie zelf vind ik echt schitterend van uitzicht)maar ik vind dar het nooit had mogen gebeuren veel te veel onschuldige mensen en zeker deze die jaren na de ramp nog altijd ziek komen ervan


Thamas
grrr
Usericon van Thamas
Posted 06-08-2005 23:40 by Thamas Wijzig reactieProfiel van ThamasQuote dit bericht

neem het trouwens niet verkeerd op ik ben totaal tegen atoombommen bind het effect dat ze geven als ze exploderen gewoon mooi


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-08-2005 23:41 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik krijg een beetje hoofdpijn van je posts.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-08-2005 23:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Het is misschien wel necessary evil, maar gewoon het feit dat ze nog bestaan... hilarisch schrikwekkend.


Ik vraag me trouwens af of Japanners nog haatgevoelens hebben tov Amerika. Zoals er hier nog wel een anti-duits gevoel durft hangen bij sommigen.


signature


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-08-2005 23:44 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Het hilarische eraan begrijp ik niet helemaal.



Thamas
grrr
Usericon van Thamas
Posted 06-08-2005 23:47 by Thamas Wijzig reactieProfiel van ThamasQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2005 23:42 schreef Hypnos het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Japanners nog haatgevoelens hebben tov Amerika. Zoals er hier nog wel een anti-duits gevoel durft hangen bij sommigen.


ik denk van wel.hoe zou jij zijn als ze een bom hebben gesmeten in je stad waaraan je ouders mss dood zijn of nog altijd ziektes hebben moest ik een jappaner zijn zou ik haatgevoelens hebben


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-08-2005 23:49 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 augustus 2005 23:47 schreef Thamas het volgende:
ik denk van wel.hoe zou jij zijn als ze een bom hebben gesmeten in je stad waaraan je ouders mss dood zijn of nog altijd ziektes hebben moest ik een jappaner zijn zou ik haatgevoelens hebben


We zijn hier niet aan het sms'en of msn'en of wat dan ook. Hier gebruiken we leestekens enzo. Succes!



Thamas
grrr
Usericon van Thamas
Posted 06-08-2005 23:50 by Thamas Wijzig reactieProfiel van ThamasQuote dit bericht

Oke sorry hoor.:p

[Dit bericht is gewijzigd door Thamas op 06-08-2005 23:50]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-08-2005 23:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2005 23:44 schreef Oud Vuil het volgende:
Het hilarische eraan begrijp ik niet helemaal.


ach, om te relativeren kun je er best om lachen. Je kunt natuurlijk ook betogen en zo... nee, laat maar


Ik vind het wel grappig dat Amerika zo tegen de aanmaak van atoomwapens is door Iran terwijl ze er zelf hebben. Nogal kinderachtig.



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-08-2005 23:50]


signature


Thamas
grrr
Usericon van Thamas
Posted 06-08-2005 23:51 by Thamas Wijzig reactieProfiel van ThamasQuote dit bericht

Iid,is gewoon allemaal een uitvlucht voor die olie...(of niet?)


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-08-2005 23:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Met atoombommen maak je toch geen olie?


signature


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-08-2005 23:54 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 augustus 2005 23:50 schreef Hypnos het volgende:
ach, om te relativeren kun je er best om lachen. Je kunt natuurlijk ook betogen en zo... nee, laat maar


Zo jaren '80. En toen hielp het ook al niet

quote:

Ik vind het wel grappig dat Amerika zo tegen de aanmaak van atoomwapens is door Iran terwijl ze er zelf hebben. Nogal kinderachtig.




Nou is Amerika idd nogal kinderachtig.

De atoombom is een grote fout geweest. Dat kan ons allemaal nog wel eens de kop kosten.




Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-08-2005 23:55 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 augustus 2005 23:50 schreef Thamas het volgende:
Oke sorry hoor.:p


Heel goed.



Thamas
grrr
Usericon van Thamas
Posted 06-08-2005 23:55 by Thamas Wijzig reactieProfiel van ThamasQuote dit bericht

Nee das juist:p:D.Maar ik dacht dat Amerika uit was op die olie in irak maar als uitvlucht hiervoor die atoombommen.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-08-2005 23:55 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 augustus 2005 23:55 schreef Thamas het volgende:
Nee das juist:p:D.Maar ik dacht dat Amerika uit was op die olie in irak maar als uitvlucht hiervoor die atoombommen.


Iran! Niet Irak.



Thamas
grrr
Usericon van Thamas
Posted 06-08-2005 23:56 by Thamas Wijzig reactieProfiel van ThamasQuote dit bericht

Ah oke sorry volg niet echt het nieuws .Onthoud meestal gewoon beetje de grote lijnen van het verhaal.Scheelt maar een letter...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-08-2005 23:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2005 23:55 schreef Thamas het volgende:
Nee das juist:p:D.Maar ik dacht dat Amerika uit was op die olie in irak maar als uitvlucht hiervoor die atoombommen.


chemische wapens... geen atommwapens. ben ik toch bijna zeker. En dan nog, iedere reden was goed. Bush denkt dat God hem heeft aangesteld als de nieuwe profeet die het licht moet brengen in een wereld van goed en kwaad.

Wat is trouwens de reden waarom Iran geen atoomwapens mag hebben van Amerika? en misschien ook een rest van de wereld (Amerika-lovers).
Of is het zo van "je mag er geen meer bijmaken". Nogal jammer als je er geen had dan...


>Zouden er niet nog sterkere wapens bestaan?


signature


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 07-08-2005 0:00 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2005 23:54 schreef Oud Vuil het volgende:

De atoombom is een grote fout geweest.


Grootste terroristische daad ooit imo...


"I find your lack of faith disturbing."


Thamas
grrr
Usericon van Thamas
Posted 07-08-2005 0:03 by Thamas Wijzig reactieProfiel van ThamasQuote dit bericht

Laatste post van vandaag ,ga gaan slapen.Iid Bush denkt dat van zichzelf,blijkbaar denkt hij dat geen enkel land nog op zichtzelf kan regeren en moet hij zich dan maar bemoeien.Ik denk en hoop niet dat er nog sterkere wapens bestaan dan chemische/atoom wapens.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2005 0:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Nu, strategisch waren die atoombommen wel ultra-efficiënt. Japan moest zich wel overgeven en geschat wordt dat er 100.000-200.000 doden vielen (gruwelijke weleenswaar incl. burgers). Een oorlog op gekende manier met een invasie in Japan zou naar verluid zeker een 1.000.000 slachtoffers hebben gemaakt.



signature


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen