IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : De atoombom, kerncentrales en andere zaken waarbij hoge straling komt kijken Vorige pagina | Volgende pagina
Curunír
Usericon van Curunír
Posted 07-08-2005 0:09 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Die 100.000-200.000, zijn daar de mensen bijgerekend die pas een hele poos erna gestorven zijn aan de gevolgen van de bom (ziektes,...)?

Wat betreft sterke wapens, ik vrees dat in de toekomst meer het accent gelegd zal worden op biologische wapens, virussen en meer van die zooi...


"I find your lack of faith disturbing."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2005 0:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die 100.000 zouden direct gevallen zijn. Maar AMerika zei dat ze de gevolgen (stralingsziekte) niet kenden. Het was dus een experimentje hé.
Trouwens, eerder dat jaar waren er in Tokyo al 100.000 mensen gestorven door brandbommen van de Amerikanen.
Japan had eigenlijk al lang moeten overgeven, logisch gezien. Maar die kennen en niet van opgeven.


signature


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 07-08-2005 0:23 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

M'n opa zat toendertijd in een jappenkamp, hij heeft de atoombom op nagasaki (sp?) gezien.

Volgens m'n moeder heeft hij er nooit over gesproken.


I am the 1%.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 07-08-2005 0:24 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

waterstofbom kan 1000 maar sterker dan atoombom

ga er maar aan staan


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2005 0:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aan stoomfiets, Gelukkig niets aan overgehouden?

Ben jij kwart Amerikaan?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-08-2005 0:25]


signature


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 07-08-2005 0:27 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 0:24 schreef Hypnos het volgende:
aan stoomfiets, Gelukkig niets aan overgehouden?

Ben jij kwart Amerikaan?


Nee, opa zat in het KNIL. Niks aan overgehouden gelukkig. (ben half zuid-afrikaans half indo )


I am the 1%.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2005 0:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

KNIL?? Kende ik niet, danku google. En die vochten mee? Kijk eens aan.


Hij heeft toevallig ook niet de zwarte regen gezien?


signature


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 07-08-2005 0:34 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 0:30 schreef Hypnos het volgende:
KNIL?? Kende ik niet, danku google. En die vochten mee? Kijk eens aan.


Hij heeft toevallig ook niet de zwarte regen gezien?


Dat zou ik niet weten, kheb 'm nooit echt gekent.


I am the 1%.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2005 0:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 0:24 schreef robbemans het volgende:
waterstofbom kan 1000 maar sterker dan atoombom

ga er maar aan staan


en een spuitwaterstofbom?


zijn die al gebruikt die waterstofbommen?


signature


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-08-2005 0:48 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 0:30 schreef Hypnos het volgende:
KNIL?? Kende ik niet, danku google. En die vochten mee? Kijk eens aan.



Ik geloof niet dat ze veel weerstand hadden tegen de Jappen...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


slome
Usericon van slome
Posted 07-08-2005 0:59 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 0:24 schreef robbemans het volgende:
waterstofbom kan 1000 maar sterker dan atoombom

ga er maar aan staan


Ben dan ook blij dat de 'grondstof' daarvoor amper stabiel is te krijgen, zo zullen er niet veel laboratoria aan de productie beginnen. Het wordt pas echt een nachtmerrie als men met massavernietigingswapens op de proppen komt die wel simpel en goedkoop te maken zijn.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2005 1:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Rijstbommen of zo.

Weet er toevallig iemand waarom Japan beginnen vechten is met Amerika? Geschiedenisles ging zo ver niet en heb last van pop-ups bij googlen


signature


heavymetal
Usericon van heavymetal
Posted 07-08-2005 1:03 by heavymetal Wijzig reactieProfiel van heavymetalQuote dit bericht

Het enige waar ik op hoop is dat ze heel fucking Afrika (vooral Noord-Afrika) compleet platbombarderen.
Dit werelddeel stikt van de nutteloze zichzelf-uitroeiende idioten die best een hulpende hand kunnen gebruiken.
Waarom miljoenen euro's hulp bieden als zo'n mooie bom uitkomst kan bieden?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2005 1:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 1:03 schreef heavymetal het volgende:
Het enige waar ik op hoop is dat ze heel fucking Afrika (vooral Noord-Afrika) compleet platbombarderen.
Dit werelddeel stikt van de nutteloze zichzelf-uitroeiende idioten die best een hulpende hand kunnen gebruiken.
Waarom miljoenen euro's hulp bieden als zo'n mooie bom uitkomst kan bieden?


Dat denk ik soms van Mekka ook... en van Texas, en van de toespraken van de Paus op het Sint-pietersplein...


signature


slome
Usericon van slome
Posted 07-08-2005 1:07 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 1:03 schreef Hypnos het volgende:
Rijstbommen of zo.

Weet er toevallig iemand waarom Japan beginnen vechten is met Amerika? Geschiedenisles ging zo ver niet en heb last van pop-ups bij googlen


Wou Japan er niet zeker van wezen dat de Amerikaanse vloot niet voor problemen zou zorgen terwijl ze alles ten oosten van de stille oceaan probeerden te bezetten? Vielen ze daarom Pearl Harbour niet aan?

Ach, het is vast zo op internet te vinden maar ik ben te lui om daar na te gaan zoeken.


heavymetal
Usericon van heavymetal
Posted 07-08-2005 1:07 by heavymetal Profiel van heavymetalQuote dit bericht

[racistische onzin]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 07-08-2005 4:54]


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 07-08-2005 1:12 by stoomfiets Profiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 1:07 schreef heavymetal het volgende:
[racistische onzin]


D'r komt een boel goud vandaan, en andere grondstoffen waar de westerse wereld nog wel baat bij heeft. Ikzelf vind Antartica het meest nutteloze werelddeel.

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 07-08-2005 4:54]


I am the 1%.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2005 1:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 1:07 schreef heavymetal het volgende:
[racistische onzin]



Hier gaan de mods niet kunnen om lachen, maar sinds die op Wacken zitten en ik niet bij machte ben of de nood voel iets te zeggen, verzoek ik enkel dit best te melden in een ander topic.
Danku


oja, Japan viel Amerika aan nadat Amerika economische sancties hief. Dat deden ze omdat Japan China binnenviel - vriendjes met AMerika indertijd. Japan had ook vriendjes gemaakt met Duitsland en kon de koloniale gebieden van bezet Frankrijk zo overnemen.

denk dat het zoiets was

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 07-08-2005 4:54]


signature


slome
Usericon van slome
Posted 07-08-2005 1:16 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-08-2005 1:18 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 1:07 schreef heavymetal het volgende:
Onvoorstelbaar dat ze nog ergens getolereerd worden.
Onvoorstelbaar dat jij wordt getolereerd. Stumper.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 07-08-2005 1:22 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 1:07 schreef heavymetal het volgende:
[racistische onzin]


Gast, wees eens stil en denk na over wat je post.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 07-08-2005 4:54]



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-08-2005 1:24 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 1:22 schreef Jansuh het volgende:
Gast, wees eens stil en denk na over wat je post.
...en sterf


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2005 1:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 1:24 schreef BARABAS het volgende:
...en sterf


aan aids van een negerlul... of zoiets

edit: klopt niet


Ik bedoel ... aan stralingsziekte

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-08-2005 1:26]


signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-08-2005 4:55 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

doe normaal, stelletje kleuters!


Bruce Banner


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-08-2005 10:01 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Zo er werd/wordt hier weer stevig geflamed. Maar dat terzijde;

quote:
Op 7 augustus 2005 1:15 schreef Hypnos het volgende:

oja, Japan viel Amerika aan nadat Amerika economische sancties hief. Dat deden ze omdat Japan China binnenviel - vriendjes met AMerika indertijd. Japan had ook vriendjes gemaakt met Duitsland en kon de koloniale gebieden van bezet Frankrijk zo overnemen.

denk dat het zoiets was


Ja dat klopt wel.

Maar de atoombom, ik ken de theorie dat zonder de atoombom, en dus met een invasie veel meer doden zouden zijn gevallen, ik wil het graag geloven, maar het is niet zo 123 te bewijzen.

En ik denk dat jullie het wel met me eens zijn dat het beter is als er geen kernwapens meer bijkomen/landen met kernwapens. Vooral landen die niet zo stabiel zijn om het zo maar te zeggen. Ik denk dat de VS ze niet zo snel zal inzetten, maar andere landen...
Ook geloof ik dat ze daar wel goed opgeborgen liggen, integenstelling tot voormalig Sovjet-Unie. Ik denk ook dat de meeste landen die ze hebben, ze hebben als afschrikmiddel, "mijn vijand heeft ze dan ik ook" valt ie me aan dan kan ik terugslaan.
En als er nu iemand met een nucleair wapen aanvalt, zal dat door de huidige onderlinge relaties, (lees: he jij valt mijn kameraad aan dan ik jou ook, een ander vervolgens he maar dat is mijn bondgenoot) wel "gecorigeerd" worden, dus ik mag hopen dat ze nadenken voordat ze er mee aanvallen.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen