IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Children of Bodom / Bodom after midnight Vorige pagina | Volgende pagina
de laar
Usericon van de laar
Posted 26-01-2005 19:21 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 15:36 schreef altx het volgende:
Tsja, dat jouw kennis van bands niet verder rijkt dan de mainstream-zooi kan ik ook niet helpen...

Norther?,Faerghail?
Mijn kennis rijkt anders ook niet tot in de riolen van de underground,geloof ik.

Cob is trouwens best een aardig bandje maar wel enigzins overgewaardeerd vind ik.


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 26-01-2005 19:27 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

IK luisterde ooit naar Cob & Norther maar je hoort toch echt wel verschil. Cob zit veel beter in elkaar en is afwisselender vind ik.



www.error-band.tk - Melodic Death Metal


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 19:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 19:21 schreef de laar het volgende:
Norther?,Faerghail?
Mijn kennis rijkt anders ook niet tot in de riolen van de underground,geloof ik.

Cob is trouwens best een aardig bandje maar wel enigzins overgewaardeerd vind ik.


Koop dan eens een Aardschok of zo. Faerghail heb ik zelf uit de Aardschok en da's nou niet bepaald een underground-blad...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 19:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 19:27 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
IK luisterde ooit naar Cob & Norther maar je hoort toch echt wel verschil. Cob zit veel beter in elkaar en is afwisselender vind ik.




Ik zeg ook niet dat er helemaal geen verschil is. Ik zeg dat er heel weinig verschillen zijn. En dan krijgt zo'n band van mij het predicaat "kloon" opgeplakt of ze nu willen of niet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


de laar
Usericon van de laar
Posted 26-01-2005 21:18 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 19:56 schreef altx het volgende:
Koop dan eens een Aardschok of zo. Faerghail heb ik zelf uit de Aardschok en da's nou niet bepaald een underground-blad...

In het kader van het feit dat een dag maar 24 uur heeft en een groot deel daarvan verloren gaat aan werken,slapen,eten,schijten etc. is het voor mij onmogelijk om alles wat in de aardschok staat te beluisteren.
Veel bands heb ik bij stom toeval ontdekt omdat ze toevallig op een festival of voorprogramma speelden.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 21:22 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 21:18 schreef de laar het volgende:
In het kader van het feit dat een dag maar 24 uur heeft en een groot deel daarvan verloren gaat aan werken,slapen,eten,schijten etc. is het voor mij onmogelijk om alles wat in de aardschok staat te beluisteren.
Veel bands heb ik bij stom toeval ontdekt omdat ze toevallig op een festival of voorprogramma speelden.


Neem je mp3-speler dan mee naar de plee of zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 29-01-2005 16:03 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Children HEERST!!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-01-2005 16:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 15:49 schreef altx het volgende:
@Schaep: Ik denk toch dat je jezelf 'n beetje overschat, maar da's slechts mijn bescheiden mening. Als jij dat wil geloven, be my guest.


Ik wil het geloven.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-01-2005 16:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2005 16:05 schreef Schaep het volgende:
Ik wil het geloven.


Mooi. Dan zijn we daar ook weer uit...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


fallen_from_grace
Usericon van fallen_from_grace
Posted 13-02-2005 15:54 by fallen_from_grace Wijzig reactieProfiel van fallen_from_graceQuote dit bericht



WTF, val bijna van mn stoel door reacties als: ze jatten (alles gejat van In Flames en dergelijke), het is vreselijk blij, ze herhalen zichzelf elk album, te weinig variatie, het ontbreken aan echt sterke riffs, mooie solo's etc.

Noem eens iets wat gejat is van In Flames en dergelijken.. verzin niet van die domme argumenten als je niks beters weet te zeggen dan dit. Dat het blij zou zijn is een mening, maar wat is blij. de meeste teksten gaan over haat en dood. Toen ik de opmerkingen van te weinig variatie en het ontbreken aan sterkre riffs en solos las zakte ik helemaal door de grond. Als er een band is die variatie in zn muziek stopt dan is het Chldren of Bodom. Neem de nrs Warheart, You're better of Dead en Angels don't Kill. 3 nummers die niks op elkaar lijken.. Neem de cd Hatebreeder en Hate Crew Deathroll, totaal verschillend. Maar de nummers zelf zitten ook vol aan variatie. Over het ontbreken aan sterke riffs wil ik het niet eens hebben, die opmerking slaat 1000x nergens op, of je van de muziek houdt of niet.

You're better off dead than fucking with children of bodom.


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 13-02-2005 16:12 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2005 15:54 schreef fallen_from_grace het volgende:


WTF, val bijna van mn stoel door reacties als: ze jatten (alles gejat van In Flames en dergelijke), het is vreselijk blij, ze herhalen zichzelf elk album, te weinig variatie, het ontbreken aan echt sterke riffs, mooie solo's etc.

Noem eens iets wat gejat is van In Flames en dergelijken.. verzin niet van die domme argumenten als je niks beters weet te zeggen dan dit. Dat het blij zou zijn is een mening, maar wat is blij. de meeste teksten gaan over haat en dood. Toen ik de opmerkingen van te weinig variatie en het ontbreken aan sterkre riffs en solos las zakte ik helemaal door de grond. Als er een band is die variatie in zn muziek stopt dan is het Chldren of Bodom. Neem de nrs Warheart, You're better of Dead en Angels don't Kill. 3 nummers die niks op elkaar lijken.. Neem de cd Hatebreeder en Hate Crew Deathroll, totaal verschillend. Maar de nummers zelf zitten ook vol aan variatie. Over het ontbreken aan sterke riffs wil ik het niet eens hebben, die opmerking slaat 1000x nergens op, of je van de muziek houdt of niet.

You're better off dead than fucking with children of bodom.


Hihi.


Welcome to the Atrocity Exhibition


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-02-2005 16:15 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

loop niet te janken, cob zuigt, dat is mijn mening...



fallen_from_grace
Usericon van fallen_from_grace
Posted 13-02-2005 16:21 by fallen_from_grace Wijzig reactieProfiel van fallen_from_graceQuote dit bericht

het enigste wat jij zou kunnen zeggen is dat het niet jouw muziek is. Niemand kan ontkennen dat children of bodom een band is met super talenten die samen muziek schrijven van hoog niveau. als ik mensen zoals jou zo hoor kan ik alleen denken: dat is iemand die muziek probeerd te maken maar er geen fuck van kan. Dan ben je gewoon fucking jaloers en ga dan aub ergens anders onzin posten

[Dit bericht is gewijzigd door fallen_from_grace op 13-02-2005 16:23]


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-02-2005 16:23 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 februari 2005 16:21 schreef fallen_from_grace het volgende:
het enigste wat jij zou kunnen zeggen is dat het niet jouw muziek is. Niemand kan ontkennen dat children of bodom een band is met super talenten die samen muziek schrijven van hoog niveau. als ik mensen zoals jou zo hoor kan ik alleen denken: dat is iemand die muziek probeerd te maken maar er geen fuck van kan. Dan ben je gewoon fucking jaloers.


Wat een onzin. Als je niet kan zeggen dat het klote is, kun je ook niet stellen als een feit dat het goed is.



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-02-2005 16:24 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

dat het niet mijn muziek is kan je er makkelijk uithalen, ik heb geen zin in subtiliteit. Dat zegt in feite idd meer over mij dan over cob.
Loop niet te janken.

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 13-02-2005 16:25]



fallen_from_grace
Usericon van fallen_from_grace
Posted 13-02-2005 16:24 by fallen_from_grace Wijzig reactieProfiel van fallen_from_graceQuote dit bericht

Tuurlijk wel, dat heb ik zonet nog gedaan. (voor chriz bedoeld dus he)

[Dit bericht is gewijzigd door fallen_from_grace op 13-02-2005 16:26]


fallen_from_grace
Usericon van fallen_from_grace
Posted 13-02-2005 16:25 by fallen_from_grace Wijzig reactieProfiel van fallen_from_graceQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2005 16:24 schreef Audiophile het volgende:
dat het niet mijn muziek is kan je er makkelijk uithalen, ik heb geen zin in subtiliteit. Dat zegt in feite idd meer over mij dan over cob.
Loop niet te janken.


lol, kan hier alleen maar om lachen anders


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-02-2005 16:26 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 februari 2005 16:24 schreef fallen_from_grace het volgende:
Tuurlijk wel, dat heb ik zonet nog gedaan.


ah, kijk, duidelijk

ik ga je verder maar negeren denk ik zo



fallen_from_grace
Usericon van fallen_from_grace
Posted 13-02-2005 16:27 by fallen_from_grace Wijzig reactieProfiel van fallen_from_graceQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2005 16:26 schreef chriz het volgende:
ah, kijk, duidelijk

ik ga je verder maar negeren denk ik zo


als je niet kunt zeggen dat het klote is zeg je automatisch het tegenovergestelde.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 13-02-2005 16:29 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

2 jaar geleden heb ik COB zien optreden in Podium. De show was echt strak. Als ze weer komen ga ik er zeker weer naartoe.
Het is trouwens ook lekkere muziek om op te sporten en ik word er meestal vrolijk van.


the only pleasure is pain


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-02-2005 16:31 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 februari 2005 16:27 schreef fallen_from_grace het volgende:
als je niet kunt zeggen dat het klote is zeg je automatisch het tegenovergestelde.


sjeez, zal het ff wat simpeler zeggen:

jij zegt dat je cob niet slecht kan noemen, enkel dat het niet je smaak is

dus

kun je niet zeggen dat het goed is, enkel dat het wel je smaak is

hoppa

en nou ga ik me ergens anders irriteren



A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 13-02-2005 16:31 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2005 16:27 schreef fallen_from_grace het volgende:
als je niet kunt zeggen dat het klote is zeg je automatisch het tegenovergestelde.


Children of Bodom zuigt dikke negerpiemels


Welcome to the Atrocity Exhibition


fallen_from_grace
Usericon van fallen_from_grace
Posted 13-02-2005 16:42 by fallen_from_grace Wijzig reactieProfiel van fallen_from_graceQuote dit bericht

sjezus op wat voor niveau zit jij. Ik bedoel gewoon dat die mensen in Cob super getalenteerd zijn of je die muziek nou LEUK vindt of niet.. waarom ontkennen jullie dat zo hard. Je wilt t gewoon niet weten of toegeven ofzo.. en ga je idd ergens anders irriteren, want zulke reacties die nergens over gaan zijn nergens goed voor

quote:
Op 13 februari 2005 16:31 schreef chriz het volgende:
sjeez, zal het ff wat simpeler zeggen:

jij zegt dat je cob niet slecht kan noemen, enkel dat het niet je smaak is

dus

kun je niet zeggen dat het goed is, enkel dat het wel je smaak is

hoppa

en nou ga ik me ergens anders irriteren


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-02-2005 16:49 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

het is strak goed gecomponeerd en met de grootste muzikaliteit in elkaar gedraaid.


MAAR HET ZUIGT ENORM.

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 13-02-2005 16:50]



deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 13-02-2005 16:52 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2005 16:49 schreef Audiophile het volgende:
het is strak goed gecomponeerd en met de grootste muzikaliteit in elkaar gedraaid.


MAAR HET ZUIGT ENORM.


juist


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen