IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Children of Bodom / Bodom after midnight Vorige pagina | Volgende pagina
fallen_from_grace
Usericon van fallen_from_grace
Posted 13-02-2005 16:55 by fallen_from_grace Wijzig reactieProfiel van fallen_from_graceQuote dit bericht

Hah!! daar kan ik mee leven.

quote:
Op 13 februari 2005 16:49 schreef Audiophile het volgende:
het is strak goed gecomponeerd en met de grootste muzikaliteit in elkaar gedraaid.


MAAR HET ZUIGT ENORM.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-05-2005 14:11 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

OMG !




I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-05-2005 14:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2005 14:11 schreef DaVinz het volgende:
OMG !





Wat nou, heb je de verkeerde kleur besteld?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-05-2005 14:14 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht



mode merk CoB, maken ze trouwens nog überhaubt cd's


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 11-05-2005 14:15 by Maledictus XVI Wijzig reactieProfiel van Maledictus XVIQuote dit bericht

nee, van die ronde met een gat in...


Kiddin, ja vraag mij ook af!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-05-2005 14:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2005 14:14 schreef DaVinz het volgende:


mode merk CoB, maken ze trouwens nog überhaubt cd's


Mijn god, heb je die schoenen nog niet in je cd-speler gepropt. Daar staan hun nieuwste songs op!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-05-2005 14:18 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2005 14:16 schreef Staalman het volgende:
Mijn god, heb je die schoenen nog niet in je cd-speler gepropt. Daar staan hun nieuwste songs op!!!
stom van me ! CoB heeft natuurlijk als eerste van die nieuwe snufjes ! *rent naar de cd speler*


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 11-05-2005 14:18 by Maledictus XVI Wijzig reactieProfiel van Maledictus XVIQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2005 14:16 schreef Staalman het volgende:
Mijn god, heb je die schoenen nog niet in je cd-speler gepropt. Daar staan hun nieuwste songs op!!!



beestig.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-05-2005 14:19 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2005 14:18 schreef DaVinz het volgende:
stom van me ! CoB heeft natuurlijk als eerste van die nieuwe snufjes ! *rent naar de cd speler*



foto?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 11-05-2005 14:24 by Maledictus XVI Wijzig reactieProfiel van Maledictus XVIQuote dit bericht

Zijn die schoenen te koop via Nuclear Blast of via Nike?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-05-2005 14:26 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2005 14:24 schreef Maledictus XVI het volgende:
Zijn die schoenen te koop via Nuclear Blast of via Nike?


Via Childeren Of Bodem is ook nog een optie.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 11-05-2005 14:27 by Maledictus XVI Wijzig reactieProfiel van Maledictus XVIQuote dit bericht

haha... ik had vroeger zo een sticker op mijn auto. Lachte iedereen mij uit met Children of Bottom... tsss

en mijn moeder constant Children of Sodom (vond ik wel ok eigenljk).


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-05-2005 14:27 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

gewoon bij scapino denk ik

had ik ze nou maar gekocht, dan had ik new material van CoB


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 11-05-2005 14:29 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

lelijke schoenen, slaat nergens op ...

Ik vind CoB wel vet goed. (check m;n avatar als je goed kijkt)




Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 11-05-2005 14:30 by Maledictus XVI Wijzig reactieProfiel van Maledictus XVIQuote dit bericht

Heb je die Touring trough Europe DIGI van 2003? Brak geluid zeg!

Of ben je helemaal geen COB fan? dan ben ik pietsnot natuurlijk


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 11-05-2005 15:37 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

die schoenen...
wat enorm ZIELIG

alleen geschikt voor 18 tot 20 jarige metalsletjes natuurlijk.


[Dit bericht is gewijzigd door neefherbert op 11-05-2005 15:39]


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 11-05-2005 18:51 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2005 14:30 schreef Maledictus XVI het volgende:
Heb je die Touring trough Europe DIGI van 2003? Brak geluid zeg!

Of ben je helemaal geen COB fan? dan ben ik pietsnot natuurlijk


fan zijn is dom

ik vind t een goeie band



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 11-05-2005 20:20 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ja COB is zéker een goeie band. Lekkere melodieen en toch nog best extreem. Iets minder keyboard had van mij wel gemogen, maar dan is er nog dat gitaarwerk. Dat is zó gaaf . Jezus wat kan die vent spelen!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 11-05-2005 23:41 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 11 mei 2005 14:11 schreef DaVinz het volgende:
OMG !





Vind ze eigenlijk best stoer


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2005 23:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2005 20:20 schreef Metalhead22 het volgende:
Ja COB is zéker een goeie band. Lekkere melodieen en toch nog best extreem. Iets minder keyboard had van mij wel gemogen, maar dan is er nog dat gitaarwerk. Dat is zó gaaf . Jezus wat kan die vent spelen!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 12-05-2005 0:02 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Best okay, CoB.. alleen mag een zeker iemand wel z'n obsessie met orchestra hits wat achterwege laten wat mij betreft.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 12-05-2005 11:49 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Hatebreeder heeft mij destijds zeer verrast. Vind het nog steeds hun beste schijf. Aanstekelijke speedmetal. Laatste cd is toch een beetje te veel van het goede (of herhaling).


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-05-2005 12:00 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 mei 2005 20:20 schreef Metalhead22 het volgende:
Ja COB is zéker een goeie band. Lekkere melodieen en toch nog best extreem. Iets minder keyboard had van mij wel gemogen, maar dan is er nog dat gitaarwerk. Dat is zó gaaf . Jezus wat kan die vent spelen!


Ik dacht al, wat lul je slap voor je leeftijd.
Maar je bent helemaal geen 22


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2005 12:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat is zijn schoenmaat?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-05-2005 12:36 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur



Zeik niet. Die vent kan gewoon goed spelen of niet dan? Dat werk op bijv. Needled 24/7 is toch gewoon vet of niet?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen