IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Deepak Chopra/Tony Robbins
Vahmpy
Usericon van Vahmpy
Posted 14-08-2005 0:41 by Vahmpy Wijzig reactieProfiel van VahmpyQuote dit berichthttp://www.vahmpy.tk

deze gasten hebben ALLE antwoorden!!

www.chopra.com

www.tonyrobbins.com


Your brothers tried to slay me, your brothers fell before me.. Ageless, Still I Am.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 14-08-2005 5:35 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Vampie for teh pork


Life doesn't get much better than this!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-08-2005 5:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hahahahahaha fuck, de reincarnatie van vampie maar dan met een extra h omdat der vetkwabben een fatsoenlijke uitspraak niet toestaan?

PWN3D!!!11achtienvierentwintig


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-08-2005 9:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Damn, gezellige Rock inn/Docter avond gehad? Fear de Kat0r!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-08-2005 10:01]


Vahmpy
Usericon van Vahmpy
Posted 14-08-2005 17:13 by Vahmpy Wijzig reactieProfiel van VahmpyQuote dit berichthttp://www.vahmpy.tk

ok dus nog STEEDS HET ZELFDE GEZEIK?????
Vraag Twan of Maurice (Mutilator) hoe het zit.... dit is MIJN eigen nickname en niet die van dat vage mens waar jullie het telkens over hebben... ik ken d'r nog niet eens!!

check mn profiles maar:

www.myspace.com/vahmpy

www.cu2.nl/morbidvahmpy

www.morbidboard.com/mabb daar ben ik moderator

en nu koppen dicht verdomme


Your brothers tried to slay me, your brothers fell before me.. Ageless, Still I Am.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-08-2005 17:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

on topic dan maar: als je dat soort crap gelooft ... damn ...


slome
Usericon van slome
Posted 14-08-2005 17:37 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ik weet niet of dit het juiste topic er voor is maar ik heb nog een ziel in de aanbieding: In zeer degelijke staat, heeft nog voor ongeveer 5 jaar aan karma en is zeer goed met kinderen.

Interesse? Ik ben hem ook wel bereid te ruilen voor eeuwige roem of een beter geheugen.








vampje
Usericon van vampje
Posted 14-08-2005 17:58 by vampje Wijzig reactieProfiel van vampjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2005 17:20 schreef Jenje het volgende:
on topic dan maar: als je dat soort crap gelooft ... damn ...


ieder zijn eigen ding he, en er is nog altijd vrijheid hiero van waar je in mag geloven neem ik aan?



slome
Usericon van slome
Posted 14-08-2005 18:04 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Dat is er ook, net zoals er vrijheid van meningsuiting bestaat.

Edit: wat is eigenlijk het nut van die 2 sites? Ze komen op mij over als een bij elkaar geharkte bende van reclame en wat regeltjes over wat je moet doen om gelukkig (en straatarm) te worden.

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 14-08-2005 18:07]


vampje
Usericon van vampje
Posted 14-08-2005 18:06 by vampje Wijzig reactieProfiel van vampjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2005 18:04 schreef slome het volgende:
Dat is er ook, net zoals er vrijheid van meningsuiting bestaat.


Ok
Ik zeg niet dat die er niet is wel? ^^
Mgoed, ik wil iig niet zeggen dat ik nou in andere "geloven" wel iets zie. En ben er nog altijd blij mee dat dat gelukkig ook mag :p


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-08-2005 18:15 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:


www.tonyrobbins.com


hee die zak zit in die ene kutfilm met jack black

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-08-2005 18:16]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


slome
Usericon van slome
Posted 14-08-2005 18:24 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2005 18:06 schreef vampje het volgende:
Ok
Ik zeg niet dat die er niet is wel? ^^
Mgoed, ik wil iig niet zeggen dat ik nou in andere "geloven" wel iets zie. En ben er nog altijd blij mee dat dat gelukkig ook mag :p


Maar goed, jij wilt een discussie.

leg me dan eerst maar eens uit waar die site's op slaan, ik snap nl weinig van de bedoeling er achter. Het geheel doet me eerder denken aan geldklopperij dat de antwoorden op vele levensvragen en de garantie op een lang en gezond leven.

Edit: niet dat ik er van uit ga dat een of andere goeroe ook maar met 1 duidelijk argument kan komen om mij ervan te overtuigen dat ik m moet volgen oid.

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 14-08-2005 18:25]


Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen