IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XI Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 26-08-2005 1:18 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 26 augustus 2005 1:14 schreef Digerdoden het volgende:
we wisten natuurlijk al lang dat mannen slimmer waren


TRUC 11;



VERNEUK JEZELF


Suck my piss


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-08-2005 1:20 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Truc 2, capslock uit


Bruce Banner


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-08-2005 1:24 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 augustus 2005 1:14 schreef Digerdoden het volgende:
we wisten natuurlijk al lang dat mannen slimmer waren


En waarschijnlijk daarom eerder dood gaan.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-08-2005 8:29 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 26 augustus 2005 1:14 schreef Digerdoden het volgende:
we wisten natuurlijk al lang dat mannen slimmer waren

Onder de hoog op geleiden, misschien zijn vrouwen ook wel gemiddeld minder dom.

En daarnaast Briste vrouwen zijn gewoond om dus dit onderzoek zegt niets over nederlandse vrouwen


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-08-2005 8:31 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 augustus 2005 1:24 schreef Oud Vuil het volgende:
En waarschijnlijk daarom eerder dood gaan.


Ja, wij hebben het sneller in de gaten dat er hier geen eer meer valt te behalen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-08-2005 8:35 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 26 augustus 2005 8:31 schreef altx het volgende:
Ja, wij hebben het sneller in de gaten dat er hier geen eer meer valt te behalen...

En zie dan zijn usersicon erbij


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-08-2005 9:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

hij is nog niet dood dus dan maar hier. We moeten wel zuinig zijn op onze tv-wetenschappers,we hebben alleen chriet titulaer nog denk ik(ook al komt die helaas nooit meer op de buis):

Wubbo Ockels in coma

Wubbo Ockels is afgelopen dinsdag in ernstige toestand in het ziekenhuis opgenomen. Dat heeft het universiteitsblad Delta van de Technische Universiteit Delft gisteren bekend gemaakt. De 58-jarige Ockels werd onwel in de kantine van de afdeling Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek van de TU. De eerste Nederlandse astronaut ligt aan de hartbewaking en is niet bij kennis.

De hoogleraar duurzaamheid werd dinsdag rond half twee bij het verlaten van de faculteitskantine onwel. Hij moest ter plekke worden gereanimeerd. Afgelopen zaterdag was Ockels nog te gast op het Lowlands-popfestival in Biddinghuizen. Hij hield daar een voordracht over de noodzaak van duurzame energie.


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-08-2005 9:01]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-08-2005 9:27 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 augustus 2005 9:00 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat heeft het universiteitsblad Delta van de Technische Universiteit Delft gisteren bekend gemaakt. De 58-jarige Ockels werd onwel in de kantine van de afdeling Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek van de TU.

Zie je nou wel dat die kantines op de tudelft ongezond zijn!!


Zenial


lord_the_Northen
I live for pain...
Usericon van lord_the_Northen
Posted 26-08-2005 18:49 by lord_the_Northen Profiel van lord_the_Northen

hiphop CRAP!


my only fear is my mom...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-08-2005 18:50 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 26 augustus 2005 18:49 schreef lord_the_Northen het volgende:
hiphop CRAP!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-08-2005 18:51 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 26 augustus 2005 18:50 schreef Burzum het volgende:



Ik word ook onwel van HipHop.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-08-2005 18:53 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 26 augustus 2005 18:51 schreef Verval het volgende:
Ik word ook onwel van HipHop.


Duh. Ik ook. Vroeg me alleen af waar dit een reactie op is. Ze hadden het namelijk over Wubbo Ockels geloof ik


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-08-2005 18:55 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 26 augustus 2005 18:53 schreef Burzum het volgende:
Duh. Ik ook. Vroeg me alleen af waar dit een reactie op is. Ze hadden het namelijk over Wubbo Ockels geloof ik


Tja, ik snap het eigelijk ook nie. Iemand die de weg een beetje kwijt is.

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 26-08-2005 18:56]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 26-08-2005 18:57 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

LOL



Suck my piss


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-08-2005 2:19 by Iskariot Profiel van Iskariot

Minirokjes alleen voor vrouwen met mooie benen'

Uitgegeven: 27 augustus 2005 18:40
Laatst gewijzigd: 27 augustus 2005 18:41
BOEDAPEST - Een conservatieve deelstadburgemeester uit de Hongaarse hoofdstad Boedapest heeft zich veel woede op de hals gehaald door zijn invulling van de kledingvoorschriften op het gemeentekantoor. Alleen vrouwen met mooie benen mogen van hem in minirokjes op het werk verschijnen.

Erg mini mogen de rokjes overigens niet zijn, want ze mogen niet meer dan 3 centimeter boven de knie eindigen.

De Boedapestse burgemeester Gabor Demszky had maar een woord over voor het voorstel van burgemeester Gyorgy Mitnyan van het 12e district: "onbeschoft".

Mitnyan legde op de internetnieuwssite index.hu uit dat in zijn district voor elk seizoen een kledingvoorschrift geldt. Hij heeft dat ingevoerd omdat veel employees er volgens hem onverzorgd bijliepen. Zowel mannelijke als vrouwelijke medewerkers moeten verplicht een blazer of een kostuum dragen. Ook zijn leren schoenen verplicht.


Hehehe


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 28-08-2005 20:25 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Pikante fotosessie op begraafplaats

UTRECHT - Een man en een vrouw in Utrecht zijn zaterdag aangehouden omdat ze bezig waren met een naaktfotosessie op de begraafplaats Soestbergen aan de Gansstraat.

Een getuige meldde de politie dat een man foto's maakte van een naakte vrouw, die met kettingen om op een grafsteen zat.

Agenten hebben de 52-jarige Veendammer en de Utrechtse (45) aangehouden voor openbare schennispleging. Zij deden beiden vrijwillig mee aan de sessie.


Goh.



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 28-08-2005 22:48 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 28 augustus 2005 20:25 schreef Oud Vuil het volgende:
Pikante fotosessie op begraafplaats
...
Zij deden beiden vrijwillig mee aan de sessie.
Alsof de man tegen zijn wil daar foto's aan het maken was.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2005 22:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 augustus 2005 22:48 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Alsof de man tegen zijn wil daar foto's aan het maken was.
Vrouw was anders wel 45 hoor ...


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 28-08-2005 22:52 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Das waar!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 28-08-2005 23:21 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Chaos bij cursus honing maken in Breda

Uitgegeven: 28 augustus 2005 22:43

BREDA - Een onschuldige cursus honing maken in Breda is zondag uitgelopen op een chaos. De bijen reageerden woedend toen de Bredase imker zijn cursisten wilde laten zien hoe de honing van de honingraten gehaald moest worden. Ze werden agressief en begonnen omstanders te steken.

Volgens de politie waren de cursisten goed beschermd maar moesten omstanders en buurtbewoners het ontgelden. De politie moest er zelfs aan te pas komen toen slachtoffers verhaal wilden halen bij de imker. Ook enkele agenten werden gestoken.


Zes mensen moesten zich in het ziekenhuis laten behandelen met tegengif. Een buurtbewoner schat dat dertig tot veertig mensen bijensteken hebben opgelopen. De man zag duizenden bijen op zich afkomen. "Sommige mensen zijn vijftig keer gestoken, anderen dertig keer. Ik heb mijn zoontje net kunnen redden."

De Bredanaar gaat maandag aangifte doen bij de politie. Hij vindt het onbegrijpelijk dat een imker die zelf in beschermde kleding werkt midden in een woonwijk met zijn bijen aan de slag kan gaan.

De imker is op verzoek van de politie zo snel mogelijk met zijn bijenkasten vertrokken.


http://www.nu.nl/news/581384/122/Chaos_bij_cursus_honing_maken_in_Breda.html




Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-08-2005 9:16 by Iskariot Profiel van Iskariot

Diesel-dieven laten eigen auto ontploffen

Uitgegeven: 29 augustus 2005 07:50
WELLINGTON - Drie dieven die diesel hadden gestolen, hebben daarmee per ongeluk hun eigen benzineauto in brand gestoken. Ze hadden de diesel uit een tank van een boerderij overgeheveld in de benzinetank van hun voertuig.

Toen de auto niet startte, wilden de dieven de brandstoftoevoer met een aansteker controleren. Een klik, een knal en de auto stond in vlammen.

Stomheid is geen misdrijf, becommentarieerde de politie van het Nieuw-Zeelandse Waipukurau maandag het incident. Het trio, dat niet gewond raakte, is wel diefstal ten laste gelegd.


Ja ja, ze bestaan nog, de hersenloze botmongolen...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-08-2005 9:19 by Chelman Profiel van Chelman

Kablaam! Moest een leuk effect zijn. Benzine dampen die uit de tank komen gaan fikken....de warmte zorgt ervoor dat de diesel ook in de fik gaat.....Kablaam! Hehe.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2005 9:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Argh hoe dom kun je zijn


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-08-2005 10:12 by Chelman Profiel van Chelman

Nieuws is het niet maar dit lijkt me wel interessant leesvoer.

http://www.grecoreport.com/christopher_columbus.htm


Was Columbus een Bizantijnse prins uit Griekenland?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 29-08-2005 11:34 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

quote:
Op 28 augustus 2005 23:21 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Chaos bij cursus honing maken in Breda

Uitgegeven: 28 augustus 2005 22:43

BREDA - Een onschuldige cursus honing maken in Breda is zondag uitgelopen op een chaos. De bijen reageerden woedend toen de Bredase imker zijn cursisten wilde laten zien hoe de honing van de honingraten gehaald moest worden. Ze werden agressief en begonnen omstanders te steken.

Volgens de politie waren de cursisten goed beschermd maar moesten omstanders en buurtbewoners het ontgelden. De politie moest er zelfs aan te pas komen toen slachtoffers verhaal wilden halen bij de imker. Ook enkele agenten werden gestoken.


Zes mensen moesten zich in het ziekenhuis laten behandelen met tegengif. Een buurtbewoner schat dat dertig tot veertig mensen bijensteken hebben opgelopen. De man zag duizenden bijen op zich afkomen. "Sommige mensen zijn vijftig keer gestoken, anderen dertig keer. Ik heb mijn zoontje net kunnen redden."

De Bredanaar gaat maandag aangifte doen bij de politie. Hij vindt het onbegrijpelijk dat een imker die zelf in beschermde kleding werkt midden in een woonwijk met zijn bijen aan de slag kan gaan.

De imker is op verzoek van de politie zo snel mogelijk met zijn bijenkasten vertrokken.


http://www.nu.nl/news/581384/122/Chaos_bij_cursus_honing_maken_in_Breda.html





gelukkig niks van gemerkt hier


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen