IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XI Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-09-2005 23:07 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Dit is dan nog even snel om te glimlachen, voordat het te laat is.

Als het tenminste niet eerder gepost is:



Reformatorisch Dagblad sluit op zondag website

Zondagsrust wereldwijd gewaarborgd



Voor gereformeerden in Nederland is de zondagsrust heilig. Dus ook voor het Reformatorisch Dagblad (RD). Daarom zal hun website voortaan vanuit elk land waar het zondag is, onbereikbaar zijn, zo meldt het Nederlands Dagblad.

Vanaf het begin was de RD-website op zondag niet toegankelijk. Bezoekers (bijvoorbeeld emigranten)vanuit landen als de Verenigde Staten en Canada konden dan echter ook niet op de website kijken, terwijl het bij hen door het tijdsverschil helemaal geen zondag was.

Drie maanden geleden besloot het RD daarom de site ook op zondag open te stellen. Dat blijkt nu van tijdelijke aard te zijn geweest. De redactie heeft namelijk een techniek geïnstalleerd op de webserver, die rekening houdt met de tijdszones en alleen bezoekers toelaat vanuit landen waar het op dat moment geen zondag is.

Adjunct-hoofdredacteur S.M. de Bruijn wil niet dat mensen in de verleiding kunnen komen de site op zondag te bezoeken, en vertrouwt daarom liever niet op de eigen verantwoordelijkheid van de gereformeerden.

"We willen ook niet aanmoedigen dat onze papieren versie op zondag wordt gelezen. Ik sluit niet uit dat dat gebeurt, maar het voert te ver om zaterdagavond te zeggen: lever die krant maar weer in. Wat betreft de krant op internet, voelen we ons 24 uur per dag verantwoordelijk voor de levering ervan. Daarom is onze site op zondag niet toegankelijk", aldus De Bruijn in het Nederlands Dagblad.




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2005 0:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik durf te wedden dat al deze mensen op zondag nog elektriciteit, water en riolering gebruiken.

bovendien was de zondag toch om je met godsdienst bezig te houden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-09-2005 0:40 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 september 2005 23:07 schreef Oud Vuil het volgende:

Adjunct-hoofdredacteur S.M. de Bruijn wil niet dat mensen in de verleiding kunnen komen de site op zondag te bezoeken, en vertrouwt daarom liever niet op de eigen verantwoordelijkheid van de gereformeerden.



teeering


Je moeder.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-09-2005 8:04 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Briljant.

Als je dan op zondag een flink moet schijten, mag je dan ondertussen alleen de bijbel lezen? Of zou flink schijten ook al als werk gezien worden en moet dat worden uitgesteld tot maandag?


Zenial


Foxy
Usericon van Foxy
Posted 13-09-2005 11:36 by Foxy Profiel van Foxy

Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws :

ik ben hier beland


Foxy Beast


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-09-2005 11:40 by Smoochy Profiel van Smoochy

ik land ook overal


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 13-09-2005 15:21 by Curunír Profiel van Curunír

Huid van geëxecuteerden in antirimpelcrèmes

LONDEN - Een Chinees farmaceutisch bedrijf gebruikt huid, weggenomen van de lijken van terdoodveroordeelden. Dat staat vandaag te lezen in het Britse dagblad The Guardian. De krant vermeldt de naam van de firma niet.
Toen de krant undercover een onderzoek instelde naar de praktijken van het bedrijf, kreeg ze van vertegenwoordigers te horen dat de stukken huid worden gebruikt voor de aanmaak van middelen voor de lippen en antirimpelcrèmes. Het zou gaan om een 'traditionele praktijk' die geen 'schandaal waard' was.

Toen The Guardian de firma officieel benaderde, werd de praktijk ontkend. Om juridische redenen mocht de krant de naam van de firma niet vrijgeven.

Het blad kon niet achterhalen of de stukken huid al in de eigenlijke productiefase zitten of nog in het labostadium verkeren.

Het bedrijf exporteert een deel van zijn productie naar Groot-Brittannië en andere Europese landen, ook naar de VS. The Guardian kon niet achterhalen of de Chinese producten in winkels te vinden zijn of via het internet te koop worden aangeboden.

Wel voegde de krant eraan toe dat de Chinese firma ook rimpelbestrijdingsmiddelen maakt aan de hand van weefsels van foetussen uit abortussen.

Erg met00lllll!!!


"I find your lack of faith disturbing."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-09-2005 19:30 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Grote vechtpartij bij Melkweg Amsterdam (video)

Uitgegeven: 10 september 2005 22:56
Laatst gewijzigd: 11 september 2005 19:41

AMSTERDAM - Bij de Melkweg in Amsterdam hebben zaterdagavond een kleine tweehonderd punkers het aan de stok gehad met de politie. De feestgangers bezochten het punkevenement Wasted Festival. De politie hield zeven mensen aan bij de vechtpartij en later bij een herhaalde schermutseling bij het nabijgelegen politiebureau, liet een woordvoerder weten. Twee agenten raakten licht gewond.

Bekijk video: Modem/ Breedband


De ongeregeldheden begonnen rond 22.00 uur. De politie sprak een man aan die voor de Melkweg aan de Lijnbaansgracht in het water stond te plassen. Een aantal bezoekers bemoeide zich met dit tafereel, waarop een van hen een agent in de gracht probeerde te duwen. De ruzie die daarop ontstond, leidde ertoe dat een grote groep feestgangers zich fel tegen de politie keerde.

Pepperspray

De agenten werden gedwongen de Melkweg in te gaan, waar het volgens de politiezegsman opnieuw uit de hand liep. Bij de schermutselingen gebruikte de politie wapenstokken en pepperspray.

De onrust zette zich later buiten voort, toen de bezoekers flesjes en stenen naar agenten gooiden die hun collega's kwamen helpen. Daarbij raakten politieauto's beschadigd.

De relschoppers riepen leuzen tegen de agenten, die hen met honden insloot op de Lijnbaansgracht. Een groep van zo'n dertig man werd rond 23.00 uur weggedreven, wat gepaard ging met het nodige geduw en getrek.

Vrijlating

De rust die daarop terugkeerde, het festival was rond middernacht afgelopen, was van korte duur. Rond 00.30 uur kwam een groep van vijftig punkers terug naar het eveneens aan de Lijnbaansgracht gevestigde politiebureau. Ze eisten vrijlating van hun vrienden, wat wederom gepaard ging met de nodige agressie.

Uiteindelijk heeft de politie de straat ontdaan van relschoppers, waarna de onrust zich nog even verplaatste naar Oud-West. Daar pleegden de feestgangers ook nog wat vernielingen, aldus een politiewoordvoerder.





Kanker tuig.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2005 22:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe maar wildplassen moet kunnen vind ik en af en toe een agent in de sloot duwen is ook wel leuk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-09-2005 0:11 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Nee en nee.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2005 0:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 13 september 2005 22:27 schreef ElitE het volgende:
hehe maar wildplassen moet kunnen vind ik en af en toe een agent in de sloot duwen is ook wel leuk
Dan vind ik dat ik jou fiets mag jatten ..


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 14-09-2005 1:29 by Morningrise Profiel van Morningrise

Vee ontbeert schaduw
AMSTERDAM - Veel koeien, schapen en paarden in de Nederlandse weides kunnen bij heet weer niet de schaduw opzoeken. Dit blijkt uit een steekproef van de Stichting Wakker Dier bij 1966 weilanden in heel Nederland. De stichting maakte dit maandag bekend. De dieren kunnen net als mensen een zonnesteek oplopen.


Uit het onderzoek bleek dat de situatie voor koeien het slechtst is. Van deze dieren heeft 69 procent geen schaduw. Van schapen moet 66 procent het zonder deze vorm van verkoeling doen en van de paarden 58 procent.

Het vee ondervindt door de hitte niet alleen hinder. Het kan een zonnesteek oplopen en wordt ook bevattelijker voor allerlei ziektes, zegt de dierenbeschermingsorganisatie. De eigenaren doen er voor hun eigen portemonnee daarom beter aan voor schaduw te zorgen in de weides. Dat kan door aanplant van bomen en houtwallen.

Veel boeren hebben de afgelopen jaren juist veel zonnewerende begroeiing verwijderd om meer gras te krijgen. "Goedkoop wordt dan echter duurkoop" , aldus Wakker Dier.

Bron: www.telegraaf.nl (slechtste krant ever, maar eerste artikel dat ik hierover tegenkwam)

Ik denk dat ik hier de rest van de nacht van wakker ga ligen




Waag eens een dansje!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-09-2005 9:58 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

'Gebonden dating' populair bij 40+ mannen

'Gebonden dating' is populair bij alleenstaande mannen van boven de veertig. Dat meldt althans het online magazine Singlessite.nl op basis van eigen onderzoek. Voor de meer pervers ingestelde lezer; 'gebonden dating' heeft weinig te maken met zweepjes en touwtjes, maar is het uitgaan met een getrouwde vrouw.

Daten met getrouwde vrouwen is spannend, opwindend en prettig, vinden de respondenten over het algemeen. Met name de single 40-plusser heeft geen enkele moeite met zijn rol als 'liefje voor erbij'. Seks zonder verplichtingen, spanning en geen relatiegezeur worden als de voordelen van gebonden dating gezien. Van de ondervraagden zegt 65 procent wel eens een dergelijke date te hebben gehad.

'Onbedoeld verliefd' worden, de date niet altijd kunnen zien wanneer daar behoefte aan is en een schuldgevoel richting de partner worden ervaren als belangrijkste nadelen. Zo'n 80 procent denkt echter dat deze vorm van dating de toekomst heeft. Ruim 20 procent noemt het een prima ontwikkeling die uit de stiekeme hoek moet komen, en 1 procent stelt dat het 'fenomeen' verboden moet worden.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 14-09-2005 12:42 by Curunír Profiel van Curunír

quote:
Op 13 september 2005 19:30 schreef kwelgeest het volgende:
Kanker tuig.

Ja, wat zijn die enge punkers toch nare mensen he


"I find your lack of faith disturbing."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-09-2005 13:32 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 september 2005 12:42 schreef Curunír het volgende:
Ja, wat zijn die enge punkers toch nare mensen he
Vieze anarchistische parasieten zijn het ja. Allemaal naar heropvoedingskampen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-09-2005 13:41 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

gaskamer werkt beter


Je moeder.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-09-2005 13:42 by Smoochy Profiel van Smoochy

Maar de stelling Punk`s not dead is dus bij deze weer bevestigd


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-09-2005 17:30 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 14 september 2005 1:29 schreef Morningrise het volgende:
Vee ontbeert schaduw
AMSTERDAM - Veel koeien, schapen en paarden in de Nederlandse weides kunnen bij heet weer niet de schaduw opzoeken. Dit blijkt uit een steekproef van de Stichting Wakker Dier bij 1966 weilanden in heel Nederland. De stichting maakte dit maandag bekend. De dieren kunnen net als mensen een zonnesteek oplopen.


Uit het onderzoek bleek dat de situatie voor koeien het slechtst is. Van deze dieren heeft 69 procent geen schaduw. Van schapen moet 66 procent het zonder deze vorm van verkoeling doen en van de paarden 58 procent.

Het vee ondervindt door de hitte niet alleen hinder. Het kan een zonnesteek oplopen en wordt ook bevattelijker voor allerlei ziektes, zegt de dierenbeschermingsorganisatie. De eigenaren doen er voor hun eigen portemonnee daarom beter aan voor schaduw te zorgen in de weides. Dat kan door aanplant van bomen en houtwallen.

Veel boeren hebben de afgelopen jaren juist veel zonnewerende begroeiing verwijderd om meer gras te krijgen. "Goedkoop wordt dan echter duurkoop" , aldus Wakker Dier.

Bron: www.telegraaf.nl (slechtste krant ever, maar eerste artikel dat ik hierover tegenkwam)




Vooral in Friesland zie je ze bakken.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-09-2005 17:51 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 september 2005 17:30 schreef BARABAS het volgende:
Vooral in Friesland zie je ze bakken.

Gebakken vlees.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


de laar
Usericon van de laar
Posted 14-09-2005 19:49 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 14 september 2005 13:32 schreef kwelgeest het volgende:
Vieze anarchistische parasieten zijn het ja. Allemaal naar heropvoedingskampen.

Net als die gasten die een jaar of 10 geleden op Dynamo met de politie hebben gevochten?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 14-09-2005 19:55 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 14 september 2005 19:49 schreef de laar het volgende:
Net als die gasten die een jaar of 10 geleden op Dynamo met de politie hebben gevochten?

Kon je niet nog iets verder terug vinden?


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 14-09-2005 19:57 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 14 september 2005 19:49 schreef de laar het volgende:
Net als die gasten die een jaar of 10 geleden op Dynamo met de politie hebben gevochten?


Ehh, die zaten in de tent naast ons..
Overdag waren ze heel lief, beetje opmaken, maillots beschilderen enz. maar 's avonds he.. dan worden komt ineens de rebellie!

"doen jullie ook mee met de chaosnacht?"
"Neuh, drink wel een biertje"



Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


de laar
Usericon van de laar
Posted 14-09-2005 20:06 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 14 september 2005 19:55 schreef Iskariot het volgende:
Kon je niet nog iets verder terug vinden?

Nee,dit was zo gauw het enige dat ik kon verzinnen.
Toen spraken de mensen ook van langharig,agressief en asociaal tuig.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 14-09-2005 20:11 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 14 september 2005 20:06 schreef de laar het volgende:
Nee,dit was zo gauw het enige dat ik kon verzinnen.
Toen spraken de mensen ook van langharig,agressief en asociaal tuig.


agressief wel, langharig niet. Die kleine hanekammetjes..


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 14-09-2005 20:22 by Curunír Profiel van Curunír

Hmm, Chaosnacht. Dat klinkt verdacht veel als de beruchte Chaos-Tage, die in de jaren '90 heel wat commotie hebben veroorzaakt in Duitsland vooral. Als deze lui hierdoor 'geïnspireerd' waren, dan lijkt me de kans ook groter dat het punkers waren ja.

http://www.chaos-tage.de


"I find your lack of faith disturbing."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen