IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XI Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 29-09-2005 9:39 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 29 september 2005 9:11 schreef zillah-morte het volgende:
Nee op zich is dit een goede maatregel. Die mensen worden niet beloont. Als men namelijk een maand in detentie zit vervalt elke uitkering. Als men pas een uitkering weer kan activeren als men vrijkomt, kan men sneller weer terugvallen in een oud patroon, aangezien ze geen geld hebben om van te leven.
Die uitkering krijgen ze sowieso wel, dus waarom niet versneld toekennen.

Het merendeel blijft toch in de uitkering hangen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 29-09-2005 9:43 by madeline usher Profiel van madeline usher

Belgische leraars die een halve opdracht hebben of die maar een aantal uren kunnen werken, mogen vanaf dit schooljaar niet meer gaan stempelen om aan hun bedrag te raken. Erg lollig, als je je verplaatsingskosten en je gezin meerekent, kun je nog maar moeilijk de eindjes aan elkaar knopen.

Fuck vdb

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 29-09-2005 9:44]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 29-09-2005 10:33 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 september 2005 9:39 schreef Leviathanica het volgende:
Het merendeel blijft toch in de uitkering hangen.

Jawel, maar daar gaat het bericht niet over.
Hoe dan ook ze krijgen een uitkering, maar het gaat erom wanneer ze hem krijgen. Mensen zonder geld, kunnen andere wegen bewandelen, om eraan te komen. Dus vandaar dat ze willen kijken of ze de aanvraag met spoed te behandelen.
Kijk of ze nou in de uitkering blijven hangen, das een ander probleem...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 29-09-2005 10:57 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Masturberende rechter niet bestraft
Gepost door Jorrit (Flem) - Bron: Reuters / AD
Gepubliceerd: donderdag 29 september 2005 @ 02:05
Een Franse rechter die tijdens een rechtszaak in 2003 in plaats van zijn hamer zijn leuter in zijn hand nam, is door de Franse koepelorganisatie van rechters, CSM, niet disciplinair bestraft. Onderzoek heeft aangetoond dat de rechter, Philippe Zamour, ernstige psychologische problemen heeft en aan schizofrenie lijdt. Hierdoor heeft hij soms geen controle over zichzelf en zijn lichaam. Eerder dit jaar werd Zamour ook al vrijgesproken door de rechter.

Na zijn daad werd de 41-jarige Zamour, die al bekend stond als een apart type en bijvoorbeeld tijdens zijn opleiding regelmatig in een jurk verscheen, met verlof gestuurd en ging hij in therapie. begin dit jaar adviseerde een medisch comité om hem weer part-time te laten werken, als onderdeel van zijn behandeling. Het ministerie van Justitie heeft hier beroep tegen aangetekend, in november wordt de uitspraak in die zaak verwacht. Zamour zelf zegt snel weer aan de slag te willen en meent dat hij volgens de artsen genezen is.




On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


de laar
Usericon van de laar
Posted 29-09-2005 19:58 by de laar Profiel van de laar

Die doet daar zeker de zedendelicten?

Wat een leipo zeg.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 29-09-2005 20:06 by Stefan Profiel van Stefan

Alstublieft:

quote:
Tbs'ers long-stay afdeling op zeiltocht
Bron: De Telegraaf

Zes tbs'ers hebben gisteren op een traditioneel skûtsje een zeiltochtje gemaakt op de Friese meren, zo meldt De Telegraaf. De mannen werden begeleid door enkel ongewapende sociotherapeuten. Gisteren ontkende de kliniek nog dat het tbs'ers op verlof waren, het zou een personeelsuitje betreffen.

De Telegraaf wist echter aan de hand van foto's zes tbs'ers te identificeren als bewoners van de "long-stay afdeling" van het forensisch psychiatrisch centrum van de tbs-kliniek Veldzicht in Balkbrug. Onder hen een man die een dubbele moord pleegde en tweemaal tbs kreeg. Justitie in Den Haag gaf daarop toe dat het inderdaad om een tbs-verlof ging.

Hetgeen de zaak extra opvallend maakt, is het feit dat minister Donner van justitie in juni van dit jaar beloofde de tbs-verloven streng aan banden te leggen, zo zouden bij ieder begeleid verlof twee bewakers meegaan. Deze maatregelen waren naar aanleiding van de ontsnapping van tbs-patiënt Wilhelm Schippers uit Veldzicht, hij vermoordde vijf dagen later een bejaarde man. Justitiewoordvoerder Janssens stelt echter dat het skûtsjeverlof van gisteren binnen de aangescherpte regels van Donner valt.

Andere patiënten van de kliniek in Balkbrug zeggen woedend te zijn over het zeiluitje. "Wij werken ons de pleuris voor een dorpsverlof van amper drie kwartier. Zo'n kans om een heerlijk dagje te zeilen krijgt een bijstandsgezin dat niks heeft misdaan nog niet eens. Patiënten van de long-stay afdeling hoeven nauwelijks te werken en krijgen alles cadeau. Die gasten mogen ook regelmatig naar de bioscoop", aldus een ontstemde patiënt van een andere afdeling.


Ik denk dat ik ook maar eens wat meervoudige moorden ga plegen. Zo'n zeiltochtje lijkt me best leuk!


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2005 20:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja die las ik ook vandaag .. wat willen ze nou in Nederland??


HolocaustNightside
Usericon van HolocaustNightside
Posted 29-09-2005 22:24 by HolocaustNightside Profiel van HolocaustNightside

De directie van een vrouwengevangenis in het Noorse Oslo heeft voor onrust gezorgd onder de gevangenen. De dames is verboden een dildo of vibrator in de cel te hebben. Met het oog op eventuele ziekten en besmettingen moesten alle seksuele speeltjes worden ingeleverd. "We handelen preventief uit hygiënische overwegingen", stelt gevangenisdirecteur Dan Strømme.

De gevangenen hebben verontwaardigd gereageerd. "Het is altijd wat. Een uitleg hebben ze steeds, dan is het besmettingsgevaar, dan weer risico op seksueel geweld. Ik vraag me af wat eigenlijk het gevaarlijkste is? Onze dildo's afpakken en ons zo woest maken of ons in alle rust aan zelfbevrediging laten doen", stelt een 39-jarige gevangene. Seksuologe Bente Træen heeft begrip voor het standpunt van de gevangenen. "Sommige vrouwen kunnen misschien een goed seksleven hebben zonder hulpmiddelen, maar dat geldt niet voor de meeste vrouwen in een gevangenis. Bovendien hebben ze vaak een soort band met hun dildo, het is één van de weinige persoonlijke spullen die ze hebben in hun cellen."


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 29-09-2005 22:26 by Curunír Profiel van Curunír

Wat extra cipiers in dienst nemen ter vervanging van die dildo's, zo zijn er weer een paar werklozen minder.

[Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 29-09-2005 22:27]


"I find your lack of faith disturbing."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-09-2005 1:43 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Verdonk: alle criminele buitenlanders uitzetten

Minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie zal morgen in de ministerraad voorstellen om criminele buitenlanders sneller te laten uitzetten. Het betreft dan migranten met een verblijfsvergunning die door de rechter zijn veroordeeld voor een misdaad.

Nu kunnen dergelijke buitenlanders al uitgezet worden, maar alleen na een veroordeling wegens een zware misdaad. Als het aan Verdonk ligt, wordt iedere buitenlander die een misdaad begaat linea recta het land uitgezet; dus ook na bijvoorbeeld winkeldiefstal. Erkende vluchtelingen vallen niet onder het plan van Verdonk (evenmin buitenlanders met een Nederlands paspoort).

De regeringscoalitie is verdeeld over Verdonks plan. De VVD juicht het van harte toe, maar D66 heeft bezwaren. Namens de oppositie liet PvdA-Kamerlid Jeroen Dijsselbloem weten dat het voorstel ''veel te ver'' gaat.


Die stoute Verdonk ook, hihi


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 30-09-2005 8:37 by madeline usher Profiel van madeline usher

Ted Nugent wil gouverneur worden. Geen grap

Hij is wel niet de eerste: Alice Cooper zong 30 jaar geleden al dat hij president wou worden en ex-DK-zanger Jello Biafra wou eind jaren '70 een gooi doen naar het burgemeesterschap!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2005 9:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 september 2005 1:43 schreef Snaack het volgende:
Die stoute Verdonk ook, hihi
Vind het anders een uitstekend plan ...
Dan wel een grens zetten bij buitnelanders die bijv. max 3 jaar in Nl zijn .. als ze dan al crimineel zijn: hop optiefe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2005 9:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Schwarzenegger spreekt veto over homohuwelijk uit

SAN FRANCISCO - De Californische gouverneur Arnold Schwarzenegger heeft donderdag officieel zijn veto uitgesproken over een wet die een huwelijk voor mensen van hetzelfde geslacht mogelijk maakt. Dat de Republikein de wet zonder zijn handtekening aan het parlement zou terugsturen was verwacht.

De Californische volksvertegenwoordiging, die wordt gedomineerd door de Democraten, ging eerder dit jaar wel akkoord met de wet. In feite werd de bepaling in een bestaande wet geschrapt dat het huwelijk alleen een verbintenis tussen man en vrouw is.


Schwarzenegger vindt dat niet het parlement, maar de rechter of de kiezer zich moet uitspreken over de legaliteit van het homohuwelijk. De Californische kiezers spraken zich in 2000 in meerderheid tegen het homohuwelijk uit.


Volgens mij is Schwarzie ook aardig bekend geworden wegens nichterig gepats .. tsk tsk


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-09-2005 9:58 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 september 2005 9:23 schreef Jenje het volgende:
Vind het anders een uitstekend plan ...
Dan wel een grens zetten bij buitnelanders die bijv. max 3 jaar in Nl zijn .. als ze dan al crimineel zijn: hop optiefe

Eens.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 30-09-2005 10:53 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Winkelier wordt 'koopzondag-moslim'

Meubelzaakeigenaar Frank van Wichen uit Almere gaat zich bekeren tot het islamitische geloof. Hij wil moslim worden zodat hij zijn zaak iedere zondag kan openen. Nu mag hij slechts 12 zondagen per jaar open, en dat is veel te weinig volgens Wichen, omdat hij zijn omzet voornamelijk op zondag haalt. Kan hij niet iedere zondag open, dan ziet hij zich gedwongen zijn winkel te sluiten.

Wanneer Van Wichen nu zijn zaak buiten de koopzondagen open gooit, krijg hij een boete van 2.500 euro per overtreding. In de winkeltijdenwet staat echter dat een winkel die anders dicht moet blijven, tóch open mag als de eigenaar van de zaak een geloofsovertuiging heeft die een andere rustdag hanteert dan de zondag.

Van Wichen heeft er geen probleem mee om zijn zaak op vrijdag te sluiten. Hij hoopt dan ook snel moslim te kunnen worden.

-
In de Winkeltijdenwet staat onder meer:
Artikel 2 lid 1: Het is verboden een winkel voor het publiek geopend te hebben: a. op zondag [......]
Indien de eigenaar of beheerder van een winkel tot een kerkgenootschap behoort, dat de wekelijkse rustdag op een andere dag dan de zondag houdt, of te goeder trouw verklaart een godsdienst of levensovertuiging te belijden welke vordert, dat de wekelijkse rustdag op een andere dag dan de zondag wordt gehouden, verlenen burgemeester en wethouders op zijn verzoek ontheffing van het verbod van artikel 2, eerste lid, onder a.


nog nooit van dit wetsartikel gehoord, maar ik vind het totale onzin dat een moslim wel op zondag open mag en een nederlander maar 12 zondagen per jaar..


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-09-2005 10:59 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Vaag, en als je atheïst bent?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-09-2005 11:10 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 30 september 2005 1:43 schreef Snaack het volgende:
Die stoute Verdonk ook, hihi


Het werd ook wel is tijd ook, die criminele kunnen blijven waar ze vandaan kwamen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 30-09-2005 11:15 by Curunír Profiel van Curunír

Dan verleg je het probleem gewoon. Ik acht de meeste van die klojo's goed in staat om in hun land van herkomst enkele vriendjes op te scharrelen, en de eerste lijnvlucht terug naar hier te nemen.


"I find your lack of faith disturbing."


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 30-09-2005 11:21 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 29 september 2005 9:43 schreef madeline usher het volgende:
Belgische leraars die een halve opdracht hebben of die maar een aantal uren kunnen werken, mogen vanaf dit schooljaar niet meer gaan stempelen om aan hun bedrag te raken. Erg lollig, als je je verplaatsingskosten en je gezin meerekent, kun je nog maar moeilijk de eindjes aan elkaar knopen.

Fuck vdb


Ze doen hun werk toch niet goed.. Tis nml leraren..


Een kleine snol zit zo vol.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-09-2005 11:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Foetussen ontdekt in heiligenbeelden Colombia
Gepost door Jorrit (Flem) - Bron: BBC News
Gepubliceerd: vrijdag 30 september 2005 @ 01:24
ZozoVII had ons via de nieuws-submit het volgende herschreven bericht te melden:

De Colombiaanse politie heeft dinsdag op het vliegveld van de hoofdstad Bogota drie menselijke foetussen ontdekt die op het punt stonden om naar de Verenigde Staten gevlogen te worden. De foetussen zaten, verpakt in plastic, verstopt in heiligenbeelden, die samen met kruisbeelden en andere christelijke symbolen werden verstuurd.

Volgens een Colombiaanse politiefunctionaris zouden de vier tot vijf maanden oude foetussen mogelijk bestemd zijn geweest voor Satanistische rituelen. Naar de Colombiaanse afzender van de beelden wordt nog gezocht, ze werden verstuurd naar een adres in Miami.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-09-2005 12:09 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 september 2005 11:24 schreef zillah-morte het volgende:
Volgens een Colombiaanse politiefunctionaris zouden de vier tot vijf maanden oude foetussen mogelijk bestemd zijn geweest voor Satanistische rituelen. Naar de Colombiaanse afzender van de beelden wordt nog gezocht, ze werden verstuurd naar een adres in Miami.


Ja da's inderdaad de beste verklaring!


Zenial


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-09-2005 12:29 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 30 september 2005 10:53 schreef Digerdoden het volgende:
nog nooit van dit wetsartikel gehoord, maar ik vind het totale onzin dat een moslim wel op zondag open mag en een nederlander maar 12 zondagen per jaar..


Vaag gedoe ja.

Om dezelfde reden is hier een heerschende bakker failliet gegaan... Die verkocht (net als de islamitische bakker) op zondag versch brood, maar dat mocht niet.. Minder omzet --> dicht.

En nu kan ik op zondag geen versch brood meer om de hoek halen


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 30-09-2005 12:53 by Curunír Profiel van Curunír

En die Islamitische bakker dan?


"I find your lack of faith disturbing."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-09-2005 12:54 by Snaack Profiel van Snaack

Nou, die mocht dus open blijven!


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 30-09-2005 12:58 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 30 september 2005 12:54 schreef Snaack het volgende:
Nou, die mocht dus open blijven!
tuurlijk, anders is het discriminatie



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen