IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XI Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-09-2005 13:00 by Snaack Profiel van Snaack

En niemand die natuurlijk controleert of die islamietjes hun zaak op hun rustdag wel netjes dichtgooien..


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-09-2005 13:05 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 30 september 2005 12:29 schreef Snaack het volgende:
Vaag gedoe ja.

Om dezelfde reden is hier een heerschende bakker failliet gegaan... Die verkocht (net als de islamitische bakker) op zondag versch brood, maar dat mocht niet.. Minder omzet --> dicht.

En nu kan ik op zondag geen versch brood meer om de hoek halen


Maar hoe doen ze dat dan in bijvoorbeeld Amsterdam, daar zijn toch elke zondag van het jaar alle winkels open?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-09-2005 13:07 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja, maar dat kan iedere gemeente zelf bepalen.

In Schubbekutveen mag je waarschijnlijk nooit op zondag je winkel openen


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-09-2005 13:16 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Echt belachelijk dat sommige winkeliers door de bijbel hun winkel niet op zondag mogen openen, wat ouderwets!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 30-09-2005 14:29 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 30 september 2005 13:07 schreef Burzum het volgende:
Ja, maar dat kan iedere gemeente zelf bepalen.

In Schubbekutveen mag je waarschijnlijk nooit op zondag je winkel openen


je bedoelt zeker: overal in Nederland m.u.v. Utrecht, Rotterdam en Amsterdam?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-09-2005 14:38 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Je vergeet wereldstad Delft


Zenial


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 30-09-2005 14:40 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 30 september 2005 14:38 schreef Zenial het volgende:
Je vergeet wereldstad Delft


oh ja..

en Delluf


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-09-2005 14:42 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 september 2005 14:29 schreef Brujo het volgende:
je bedoelt zeker: overal in Nederland m.u.v. Utrecht, Rotterdam en Amsterdam?


Is dat niet door de gemeente te bepalen dan?

Of is het serieus in al die andere plaatsten wettelijk verboden om je winkel op zondag te openen?

Apart...

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-09-2005 14:43]


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 30-09-2005 14:46 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 30 september 2005 14:42 schreef Burzum het volgende:
Is dat niet door de gemeente te bepalen dan?

Of is het serieus in al die andere plaatsten wettelijk verboden om je winkel op zondag te openen?

Apart...


Jawel, dat is door de gemeente te bepalen.

Maar de meeste winkeliers willen het zelf niet. Op koopzondag in Deventer kun je dus alleen de V&D in.. yeah!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-09-2005 15:00 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Het is volgens mij aan de gemeente op het te bepalen --> Referendum laatst in Utrecht.

Maar dit riekt naar discriminatie. Ik ben erg benieuwd naar wat een rechter (of het Europeeshof) hierover zou zeggen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-09-2005 15:01 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

In Veenendaal is de koopzondag altijd op zaterdagavond.



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 30-09-2005 15:07 by Brujo Profiel van Brujo

Yeah man, maar Veendaal heeft dan ook van oudsher al een bruisende regionaal georienteerd winkelapparaat.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-09-2005 15:12 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 30 september 2005 15:01 schreef Oud Vuil het volgende:
In Veenendaal is de koopzondag altijd op zaterdagavond.


Zetten jullie de klok dan ook, zeg, een uurtje of 15 vooruit?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-09-2005 15:14 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Hehe, iedereen is knettergek hier, maar nog net niet zo gek.



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 30-09-2005 15:45 by Hexegot Profiel van Hexegot

ANTITERREURBROCHURE HUIS-AAN-HUIS VERSPREID

Uitgegeven: 30 september 2005 12:09
Laatst gewijzigd: 30 september 2005 12:56


DEN HAAG - De Nederlandse overheid gaat huis-aan-huis een brochure verspreiden om mensen te informeren over terrorisme en de bestrijding daarvan. De uitgave maakt deel uit van een landelijke publiekscampagne die duidelijk moet maken wat de overheid tegen terreur doet en wat de burger zelf kan doen.

Dat hebben de ministers Donner van Justitie en Remkes van Binnenlandse Zaken vrijdag in een brief aan de Tweede Kamer aangekondigd. Wanneer de campagne begint, is nog niet bekend. De voorbereidingen ervoor zijn al wel begonnen. De overheid ontwikkelt de campagne in nauw contact met de grote gemeenten, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag en bedrijven als de Nederlandse Spoorwegen en Schiphol.

Ongeveer 41 procent van de Nederlanders had half augustus tijdens een onderzoek aangegeven behoefte te hebben aan overheidsinformatie over terrorisme. Vorig jaar was dat nog 34 procent. Het kabinet vond een campagne toen niet nodig.

Aanslag

Ruim de helft van de bevolking (55 procent) acht de kans behoorlijk groot dat zich in ons land binnen afzienbare tijd een terroristische aanslag zal voordoen. In september vorig jaar dacht een kwart dat nog. Als locatie voor mogelijke aanslagen worden vooral Amsterdam en Schiphol genoemd, maar ook andere grote steden en het openbaar vervoer.

LPF

De LPF-fractie in de Tweede Kamer is blij dat er nu een campagne gaat komen, al vindt Kamerlid Eerdmans het wel aan de late kant. De partij geeft sinds al augustus een zelfgemaakte folder uit met tips en adviezen over wat mensen het beste kunnen doen bij een terreuraanslag. Ongeveer 62.000 mensen hebben die inmiddels van de internetsite Terreurfolder gedownload. Eerdmans vindt dat de overheidscampagne "zo snel mogelijk" moet beginnen.




Halleluja, we gaan terug naar de sixties. Binnen hoeveel tijd zullen we van overheidswege te horen krijgen dat ieder huis verplicht een schuilkelder moet hebben?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-09-2005 15:47 by Snaack Profiel van Snaack

haha, hilarisch dit.

Laten we vooral nog meer angst kweken!


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 30-09-2005 16:11 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 30 september 2005 10:59 schreef Leviathanica het volgende:
Vaag, en als je atheïst bent?


Dan mag je uberhaupt geen winkel hebben!


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-10-2005 0:25 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Girl Suicides Raise Worries Over 'Black Metal' Music ~
The AFP has issued the following report:

The joint suicide of two teenage girls who hurled themselves from a 17th-floor window in a Paris suburb has raised troubling questions about the influence of "black metal" - a form of modern rock music that glorifies violence and death.

Last Friday afternoon (Sept. 23) Marion (see photo at: http://www.telegraph.co.uk/news/graphics/2005/09/27/wsuic27.jpg ) and Virginie, both aged 14, visited a friend's apartment at the top of a tower-block in the middle-class suburb of Ivry-sur-Seine.

After telling him to wait in an adjoining room and expect a "surprise", they bound their hands together. "Then they said, 'Come in.' And I saw them on the window-ledge. I couldn't do anything. They just jumped," the friend Benjamin later told the press.

In one of their pockets was found a note reading: "Life isn't worth it."

Both girls - it transpired - were heavily influenced by the so-called goth movement. They wore black clothes and body studs. Friends said they were obsessed by talk of suicide, and a weblog kept by Marion reveals an angry and self-hating stream of consciousness centering on sex, ugliness and death.

The weblog also contains long extracts of lyrics from French "black metal" group ANOREXIA NERVOSA - creators of a recent album called "Suicide is Sexy" - whose content leaves little to the imagination.

"I hate you. I vomit on your soul and family. Death to your parents. Torture and rape to your children. I hate you to death," are the words of one song on the weblog. "You are the whore of human weakness. Tepid and obscene. Blinded by the sweaty desire of vanity. Worthless."

Another reads: "I can't take it any more. I have had enough. I have burned my eyes and I am afraid."

In songs with names such as "First Taste of Faecal Matter" and "Discordant Effects of Suicide", the Limoges-based group delivers a high-velocity rant backed by thrashing guitars and drums. On stage they wear white face make-up with blackened eyes to evoke the look of corpses.

"Sadly the suicides do not surprise me," said Jacky Cordonnier, a French expert on the goth movement who advises the government on cults.

"There is a drift into Satanism. A structured movement with absolutely no scruples is trying to take over and manipulate the young, and it can lead them into this kind of extreme behaviour" he said.

The goth movement began in Britain in the 1980s when it expressed a passive morbidity influenced by poets like Edgar Allan Poe and Charles Baudelaire, according to Cordonnier.

But in recent years it has been totally transformed, and its extreme exponents in the "death metal" and "black metal" music genres flirt with a kind of neo-Nazi paganism. In northern Europe groups associated with so-called Viking rock are overtly political.

Other groups whose influence Cordonnier decries are the American SLIPKNOT, DEICIDE and the singer MARILYN MANSON - whose recent concert in Switzerland was vehemently opposed by conservative campaigning groups.

"Yes, we have to differentiate between groups that preach Satanism or neo-nazism as an ideology and others that say it is just an act. But even among these there is a moral responsibility. Young people react differently. Some will just have fun, but others will genuinely enter the spirit of it - and then anything can happen," he said.

According to Paul Aries, author of a recent book on the goth movement, "There is no question that fantasising over extremely morbid images to a very violent form of music can undermine young adolescents and leave them in a destructured state.

"But what is more worrying is why so many young people choose to live out their normal teenage rebellion on this type of nihilistic and death-obsessed terrain. It is dangerous not just for the individual involved, but for society in general," he said. "It is a symptom of something very sick in our civilisation."

A spokesman for ANOREXIA NERVOSA's record label, Listenable, expressed distress at news of their link to the suicides, but defended them against charges that they prey on teenage insecurities. The group is on tour in Norway.

"If you want someone to blame, blame society. Just turn on the television. Look at the violence children are faced with from the day they are born. Society is the problem," he said.

Jeff Veillet, of leading French rock magazine Rock One, agreed: "Yes, there is a provocative side to groups like ANOREXIA. But just because they talk about death in their songs, it does not mean they want people to commit suicide. It is an act - a way of getting through to adolescents. They are not aggressive people at all.

"And anyway people through the years have committed suicide to all kinds of music - not just black metal," he said.



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-10-2005 0:28 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

14 jaar en blackmetal.



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 01-10-2005 8:17 by Hexegot Profiel van Hexegot

Nou, de metalwereld mag zich weer schrap zetten vanwege twee stomme pubermeisjes.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-10-2005 12:53 by Snaack Profiel van Snaack

Kabinet akkoord met uitzetplan criminele vreemdeling

Het kabinet is akkoord gegaan met het voorstel van minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie om vreemdelingen met een verblijfsvergunning ook na een lichte vorm van misdaad uit te zetten. Nu kan dat nog alleen bij zware misdaden, nadat ze hun straf hebben uitgezeten.

In het voorstel van Verdonk kan iedere vreemdeling die korter dan 3 jaar in Nederland verblijft en een misdaad pleegt waarop gevangenisstraf staat, worden uitgezet. Het kabinet vindt het met Verdonk terecht dat mensen die relatief kort in ons land verblijven en al misdaden plegen, hier niet langer welkom zijn. Het plan is niet van toepassing op erkende vluchtelingen of mensen die genaturaliseerd zijn.

Volgens Verdonk zal de maatregel helpen om de criminaliteit in Nederland terug te dringen. Ze verwees daarbij naar de problemen die veelplegers veroorzaken. Op dit moment bestaat 10% van de gevangenispopulatie uit vreemdelingen (mensen zonder Nederlands paspoort). ''De boodschap is dat misdrijven in Nederland niet getolereerd worden en verblijfsrechtelijke consequenties zullen hebben'', aldus Verdonk.

D66-fractieleider Boris Dittrich liet vandaag weten het voorstel van Verdonk 'veel te vergaand' te vinden. Hij is niet tegen uitzetting van criminele migranten met een verblijfsvergunning, maar het moet volgens hem afhangen van de ernst van het vergrijp. Hij zegt dat Verdonk op deze wijze meer ''minister van uitstoting'' wordt, dan van integratie.

Veroordeling
RTL Nieuws meldde gisteren dat het plan van Verdonk ongeveer het volgende inhoudt:

Tot 3 jaar in Nederland: Na elke veroordeling het land uit;
3 tot 5 jaar: Na 1 maand onvoorwaardelijk, of drie misdrijven het land uit;
5 tot 6 jaar: Na 3 maanden onvoorwaardelijk het land uit;
6 tot 7 jaar: Na 6 maanden onvoorwaardelijk het land uit;
7 tot 8 jaar: Na 9 maanden onvoorwaardelijk het land uit;
8 tot 9 jaar: Na 12 maanden onvoorwaardelijk het land uit;
9 tot 10 jaar: Na 24 maanden onvoorwaardelijk het land uit;
Langer dan 10 jaar: Na 36 maanden onvoorwaardelijk het land uit.

Bij de beslissing tot uitzetting wordt net als voorheen per individueel geval een afweging gemaakt, waarbij alle feiten en omstandigheden worden meegewogen.





kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-10-2005 13:02 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Een mooi begin maar we zijn er nog niet. Voor mij part zetten ze iedereen met een andere nationaliteit (ook de gene met dubbele) uit als zij crimineel gedrag vertonen.


Owja; En (heropvoedings)kampen voor criminele autochtonen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 01-10-2005 13:23 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 1 oktober 2005 13:02 schreef kwelgeest het volgende:
Een mooi begin maar we zijn er nog niet. Voor mij part zetten ze iedereen met een andere nationaliteit (ook de gene met dubbele) uit als zij crimineel gedrag vertonen.


Owja; En (heropvoedings)kampen voor criminele autochtonen.


Het komt een beetje op de definitie van 'crimineel gedrag' aan. Naar ik begreep is het oorspronkelijke voorstel afgezwakt tot ieder vergrijp dat (onvoorwaardelijk) gevangenisstraf oplevert. Dat betekent dat de drempel ongeveer ligt bij inbraak en roofoverval. Nog steeds niet echt streng, maar goed..
Ik zie meer in de zwitserse benadering, waarbij verblijf wordt gekoppeld aan de vraag of men al dan niet werk heeft.

Heropvoedingskampen ..hmh, kunnen die niet in de Sahara? = Vreemdelingenlegioen!

[Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 01-10-2005 13:27]


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-10-2005 13:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Zwitserland heeft het aardig geregeld ja en dit is idd nog lang niet vergaand genoeg. Ik vraag me af of een Ama wordt uitgezet als hij/zij mijn portemonnee jat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 01-10-2005 15:42 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 1 oktober 2005 13:43 schreef kwelgeest het volgende:
Zwitserland heeft het aardig geregeld ja en dit is idd nog lang niet vergaand genoeg. Ik vraag me af of een Ama wordt uitgezet als hij/zij mijn portemonnee jat.


Tuurlijk niet. ooit gehoord van een zakkenroller die in de cel zit?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen