IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XI Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-10-2005 13:05 by Chelman Profiel van Chelman

Heb het gehoord, ja.

Onzin dit. Zoals de Nobelprijs voor de vrede meestal is. In plaats van het eren van mensen die daadwerkelijk iets betekend hebben nemen ze dergelijke politiek getinte beslissingen. Beetje zoals Le Duc Tho en Kissinger die het kregen na de Vietnam oorlog.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-10-2005 22:17 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Prinses Irene: westen moet gaan praten met Al-Qaeda

Uitgegeven: 7 oktober 2005 21:09
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2005 21:26
DEN HAAG - Het westen moet onder toezicht van een onafhankelijke bemiddelaar vredesonderhandelingen beginnen met het terroristennetwerk Al-Qaeda van Osama bin Laden. Daarvoor pleit prinses Irene zaterdag in een interview in de Volkskrant.

"Westerse regeringsleiders moeten stappen zetten zoals deze. Praten met al-Qaeda en daarmee aantonen dat je het klassieke vijandsbeeld kunt doorbreken met echt open besprekingen. Als je de ander geen kans geeft, blijf je hangen in je eigen oordeel en verandert er nooit iets", aldus Irene in de Volkskrant.

Bush

Irene is in het vraaggesprek kritisch over de Amerikaanse president Bush. Hij is volgens Irene "de verpersoonlijking van het oude leiderschap: ik weet het beter dan jullie, en ik ga jullie overheersen. Punt uit!"

"President Bush heeft enorme idealen! Het totale leiderschap! Dat is zijn ideaal, daar vecht hij voor tot het einde. Het is zeer de vraag of dat de mensheid dient, maar in zijn ogen vast wel."

Prinses Irene is geen lid meer van het koninklijk huis en mag dus in het openbaar zeggen wat ze wil. Premier Balkenende is niet ministerieel verantwoordelijk voor haar uitspraken.

Irene baarde eerder opzien doordat ze zei te communiceren met bomen, dolfijnen en paarden. In 1983 voerde ze het woord tijdens de tweede grote demonstratie tegen kruisraketten.

http://www.nu.nl/news/605293/10/Prinses_Irene%3A_westen_moet_gaan_praten_met_Al-Qaeda.html




de laar
Usericon van de laar
Posted 08-10-2005 14:33 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 7 oktober 2005 22:17 schreef Oud Vuil het volgende:
Prinses Irene is geen lid meer van het koninklijk huis en mag dus in het openbaar zeggen wat ze wil. Premier Balkenende is niet ministerieel verantwoordelijk voor haar uitspraken.

Irene baarde eerder opzien doordat ze zei te communiceren met bomen, dolfijnen en paarden.



Met bomen en paarden praat toch iets gemoedelijker als met terroristen.

Jan-Peter zal wel opgelucht ademhalen dat hij niet ministerieel verantwoordelijk is voor dat maf wijf.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-10-2005 15:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Dat wijf eet teveel paddestoelen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2005 15:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tis ene kuthippie, nekschot


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-10-2005 15:28 by MMayo Profiel van MMayo



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2005 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Zware aardbeving in noorden Pakistan (video)

Uitgegeven: 8 oktober 2005 07:06
Laatst gewijzigd: 8 oktober 2005 15:23

ISLAMABAD/NEW DELHI - Zeker duizend mensen zijn zaterdag in Pakistan, India en Afghanistan om het leven gekomen door een krachtige aardbeving. Dat hebben regeringsfunctionarissen in de Pakistaanse hoofdstad Islamabad gezegd.

Bekijk video: Modem/ Breedband

In Pakistan vielen in de districten Mansehra en Malakand, in de provincie North West Frontier Province, zeker vijfhonderd doden. In het Pakistaanse deel van Kashmir vielen meer dan 250 doden, terwijl in het Indiase deel van Kashmir meer dan 175 mensen werden gedood.

De woordvoerder van president Musharraf van Pakistan, generaal Shaukat Sultan sprak van kolossale verwoestingen. Ook de Pakistaanse hoofdstad Islamabad is getroffen. Hier vielen zeker vijf doden doordat een flatgebouw instortte. Zeker honderd mensen zitten nog vast in het puin, aldus de politie. Ook in het aangrenzende India en Afghanistan vielen slachtoffers.

De zware aardbeving had een kracht van 7,6 op de schaal van Richter en schokte de regio. De beving was tot 1500 kilometer ver voelbaar. Tot dusverre zijn ruim 350 doden officieel geregistreerd in Pakistan, India en Afghanistan. Het epicentrum van de aardbeving was circa 80 kilometer ten noordoosten van de Pakistaanse hoofdstad Islamabad en nauwelijks veertig kilometer van de grens met de Indiase deelstaat Jammu en Kashmir. Daar vielen volgens de autoriteiten zeker 157 doden.


Bewoners en politieagenten verzamelen zich rond een verwoest gebouw van negentien verdiepingen in Islamabad

Volgens de Pakistaanse Meteorologische Dienst ging het feitelijk om vier zware aardbevingen met een kracht van 7,6 op de schaal van Richter achter elkaar. De eerste duurde zes minuten en de volgende drie met telkens tussenpozen van ruim tien minuten, duurden respectievelijk 2,5, één en anderhalve minuut.

Het hoofd van de Pakistaanse rampenbestrijding, Javed Cheema, sprak zaterdag van mogelijk honderden doden. Hij zei dat de meeste slachtoffers in onder meer plaatsen als Mansehra in de provincie Northwest Frontier en in Muzaffarabad in Pakistaans Kashmir vielen. Zeker drie plaatsen in deze streek vlak bij de grens met Indiaas Kashmir zijn volledig verwoest.

"Dit is de zwaarste aardbeving die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt", vertelde een 84-jarige inwoner van de stad Srinagar het persbureau AFP. De hoofdstad van het Indiase deel van Kashmir ligt 125 kilometer ten zuidoosten van het epicentrum. In Islamabad sprak een functionaris van de meteorologische dienst van mogelijk de zwaarste aardbeving in de geschiedenis van de stad.

Kinderen

In de zusterstad van Islamabad, Rawalpindi, werd zaterdag een kind gedood toen het dak van een school naar beneden stortte. In de hoofdstad zelf werd een flat verwoest.


Twee vrouwen zoeken troost bij elkaar in Baramulla, ongeveer 57 kilometer ten noorden van Srinagar in het Indiase deel van Kashmir

In het Indiase deel van Kashmir stierf in de stad Srinagar een zuigeling toen een muur van een huis instortte. De plaatselijke autoriteiten berichtten over zeker vijftig gewonden. In het noordoosten van Afghanistan verloren twee kinderen het leven toen de lemen woning waar ze verbleven, instortte.

'Zeer intens'

De aardbeving deed zich op een diepte van tien kilometer onder het aardoppervlak voor. De schokken moeten daardoor "zeer intens" zijn geweest. Dat heeft een geoloog van het Amerikaanse Nationale Aardbevings Informatie Centrum tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN gezegd.

Naschokken

Volgens David Applegate zijn bovendien veel naschokken te verwachten. Enkele daarvan kunnen zwaarder zijn dan 6,0 op de schaal van Richter. Dat is vooral gevaarlijk voor gebouwen die door de eerste schok al schade hebben opgelopen.


Reddingswerkers dragen strechers naar het ingestorte gebouw van 19 etages in Islamabad

Afghanistan

In Afghanistan ontvluchtten duizenden mensen in het noorden en oosten van het land zaterdag in paniek hun woningen. Twee kinderen werden gedood toen een serie lemen woningen instortte in de streek rond Jalalabad, circa 100 kilometer ten oosten van de hoofdstad Kabul. Ook daar brak paniek uit. Een woordvoerder van het Afghaanse ministerie van Binnenlandse Zaken zei echter dat de autoriteiten vooralsnog geen grote schade verwachten. "De berichten uit de provincies duiden niet op grote problemen."

Een woordvoerster van het ministerie van Defensie meldde zaterdag dat Nederlandse militairen in Afghanistan 's ochtends lichte trillingen hebben gevoeld. Deze bleven echter zonder verdere gevolgen. De Nederlandse strijdkrachten bij het in het zuiden gelegen Kandahar hebben volgens de zegsvrouw van de aardbeving niets gemerkt. Op de bases in Kabul, Pol-e-Khomri en Mazar-e-Sharif was de beving wel merkbaar.

Omdat de beving zich ver in het binnenland voordeed, is er geen kans op een tsunami. Dat gebeurde wel op op 26 december toen een zeer zware aardbeving voor de kust van Atjeh (Indonesië) golven veroorzaakte die kusten langs de hele Indische Oceaan overspoelden. Daardoor kwamen naar schatting meer dan 210.000 mensen om het leven.

India en Pakistan worden vaker getroffen door zware aardbevingen. In januari 2001 kostte een beving met een kracht van 7,9 op de schaal van Richter in West-India aan 20.000 mensen het leven.


Straf van Allah!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-10-2005 23:30 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Bolkestein heeft spijt van de euro

5 oktober 2005 - "Als ik toen wist wat ik nu weet, had ik mijn partij misschien niet aanbevolen om voor de muntunie te stemmen." Dit zegt voormalig VVD-leider Frits Bolkestein in een vraaggesprek met het VNO-NCW-opinieblad Forum van deze week. Bolkestein ergert zich aan de manier waarop grotere lidstaten de afgesproken begrotingsregels naleven. Hij betwijfelt of de euro op den duur stand zal kunnen houden. "Ik hoop van wel, maar het wangedrag van vooral Frankrijk, Duitsland en Italië maakt dat onzeker."

http://www.vno-ncw.nl/web/show/id=159028/dbcode=1267/filetype=news



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-10-2005 9:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 oktober 2005 23:30 schreef Oud Vuil het volgende:
Bolkestein heeft spijt van de euro

5 oktober 2005 - "Als ik toen wist wat ik nu weet, had ik mijn partij misschien niet aanbevolen om voor de muntunie te stemmen." Dit zegt voormalig VVD-leider Frits Bolkestein in een vraaggesprek met het VNO-NCW-opinieblad Forum van deze week. Bolkestein ergert zich aan de manier waarop grotere lidstaten de afgesproken begrotingsregels naleven. Hij betwijfelt of de euro op den duur stand zal kunnen houden. "Ik hoop van wel, maar het wangedrag van vooral Frankrijk, Duitsland en Italië maakt dat onzeker."

http://www.vno-ncw.nl/web/show/id=159028/dbcode=1267/filetype=news


Ohhh Gussie
Komt er ook 1 achter....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-10-2005 9:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Gezocht: personeel voor Al-Qaeda
Gepost door Vincent (sizzler) - Bron: NU.nl
Gepubliceerd: maandag 10 oktober 2005 @ 09:25
TimmyAsd, junkieXXXL en Juusjuh hadden ons via de nieuws-submit te melden:

Momenteel is er op Internet wel een erg bijzondere vacature te vinden. Terreurgroep al-Qaeda zoekt namelijk naar mensen die kunnen helpen met het produceren van online verklaringen en videomontages.

Naast het monteren van video's en produceren van online verklaringen is Al-Qaeda ook op zoek naar mensen die nieuwsberichten willen schrijven over de Al-Qaeda strijders actief in landen als Tsjetsjenië en Irak. Dat aanhangers van Al-Qaeda via het internet naar 'personeel' zoekt is niet zo verwonderlijk, zij gebruiken Internet steeds vaker om de statements van de groep te verspreiden en jonge moslims te bereiken.

Asharq al-Awsat, die de advertentie plaatste, vermeldde geen salarisindicatie, maar liet wel weten dat "Elke moslim weet dat zijn leven niet van hem is." Hoe de geïnteresseerden kunnen solliciteren wordt niet in de advertentie vermeld.




On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-10-2005 12:19 by Iskariot Profiel van Iskariot

Oeh lijkt me wel wat. Kan ik mooi wat taal ervaring op doen en staat vast goed op mijn CV


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-10-2005 12:22 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 oktober 2005 9:04 schreef zillah-morte het volgende:
Ohhh Gussie
Komt er ook 1 achter....


tsja wangedrag valt niet te voorspellen he...


Je moeder.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 10-10-2005 12:23 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 8 oktober 2005 15:42 schreef Jenje het volgende:
Straf van Allah!

de ramadan is dit jaar wat zwaarder geworden dan verwacht werd


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-10-2005 12:30 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 10 oktober 2005 9:04 schreef zillah-morte het volgende:
Ohhh Gussie
Komt er ook 1 achter....
Bolkestein heeft destijds de juiste beslissing genomen. Dat de Euro aan het falen is licht bij andere landen en de slappe opstelling van Nederland. En nee, de PvdA had het ook op dit gebied noet beter gedaan dan het huidige kabinet. We zijn gewoon een slap links land zonder ruggegraat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 10-10-2005 15:07 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 10 oktober 2005 9:04 schreef zillah-morte het volgende:
Ohhh Gussie
Komt er ook 1 achter....


Wees blij dat hij het tenminste toegeeft.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-10-2005 11:49 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

MEGEN - Een 30-jarige Nijmegenaar is zondag door de politie aangehouden, omdat hij 220 Volt op zijn schuurdak had gezet. Hij heeft verklaard dat hij dat had gedaan om overlast door jongeren tegen te gaan, aldus een woordvoerster van de politie maandag.

Een 8-jarig kind klom zondagmiddag op het schuurdak en kreeg een schok. Daardoor viel het kind van het dak. Bij onderzoek door de politie bleek een metalen strip achter de rand van het dak onder stroom te staan. De bewoner zegt dat hij overlast had van jongeren en dat hij hoopte dat dit op deze manier zou ophouden.


De politie heeft hem in de cel gezet op verdenking van poging tot doodslag. Het kind heeft voor zover bekend geen ernstige verwondingen aan het incident overgehouden.



Het is toch zijn schuur? Dat die kutjochies zijn eigendom niet kunnen respecteren is hun probleem. Maar ja...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 11-10-2005 11:54 by Dodo Profiel van Dodo

ik vind het wel grappig bedacht dat van die schuur "


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-10-2005 12:03 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 oktober 2005 15:07 schreef Stefan het volgende:
Wees blij dat hij het tenminste toegeeft.


waarom zou hij het moeten toegeven? is al tijden in het nieuws, iedereen met een beetje economische kennis had dat kunnen zien


Je moeder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-10-2005 12:18 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Vrouw zonder hoofddoek baan geweigerd

De Commissie Gelijke Behandeling daagt volgende week het Islamitisch College Amsterdam voor de rechter omdat de school een islamitische lerares die geen hoofddoek draagt een baan weigert. Samira Haddad, afkomstig uit Tunesië, solliciteerde in april maar werd te kennen gegeven dat een hoofddoek verplicht is voor moslima's. Alleen als ze ander geloof/geen geloof zou aanhangen, zou ze vrijstelling kunnen krijgen.

Samira: ''Ik legde uit dat mijn vader Tunesisch is en dat het daar niet gebruikelijk is dat vrouwen een hoofddoek dragen. In Tunesië is het zelfs verboden gesluierd of met een hoofddoek over straat te gaan. De president vindt dat geloof maar binnenshuis geuit moet worden.''

(!!!)

De schoolleiding had daar echter geen boodschap aan en zei dat moslima's verplicht een hoofddoek behoren te dragen. Alleen wanneer je geen moslim bent, hoeft het niet. Toen ze daarop zei dat ze dan maar geen moslim was, zei de sollicitatiecommissie dat dit ongeloofwaardig zou overkomen.

Rector Erik Bijkerk van het Islamitisch College zegt in een reactie dat mevrouw Haddad zelf aangaf dat het geen zin had om verder te praten: ''Wij willen een islamitische grondslag neerzetten en daar hoort het dragen van een hoofddoek bij. Vrouwen die er een ander geloof op na houden, kunnen een ontheffing krijgen. Zij dus in dit geval niet.''

Haddad schakelde na het voorval het Meldpunt Discriminatie in, dat op haar beurt de zaak aankaartte bij de Commissie Gelijke Behandeling. Die laat de zaak volgende week door een rechter beoordelen.


In Tunesië mag het niet, maar hier krijg je geen baan? Wat is dit voor bizar kutland!

Goddamn'...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 11-10-2005 12:22 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 11 oktober 2005 12:18 schreef Snaack het volgende:
In Tunesië mag het niet, maar hier krijg je geen baan? Wat is dit voor bizar kutland!

Goddamn'...


Inderdaad!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 11-10-2005 12:44 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 11 oktober 2005 11:49 schreef Chelman het volgende:
Het is toch zijn schuur? Dat die kutjochies zijn eigendom niet kunnen respecteren is hun probleem. Maar ja...
Meen je dit nou echt?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 11-10-2005 12:46 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik vind dat Chelman wel gelijk heeft.
Moeten ze maar niet op dat dak klimmen.
Ik neem aan dat ze niet onder stroom komen te staan als ze alleen maar tegen de schuur leunen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 11-10-2005 12:47 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 11 oktober 2005 12:46 schreef Leviathanica het volgende:
Ik vind dat Chelman wel gelijk heeft.
Moeten ze maar niet op dat dak klimmen.
Ik neem aan dat ze niet onder stroom komen te staan als ze alleen maar tegen de schuur leunen.
Mwah vind 220 een beeeeeetje overdreven...

je hebt ook dingen zoals schrikdraad wil je zoiets doen, 220 V erop zetten is gewoon gevaarlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 11-10-2005 12:48]


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 11-10-2005 12:48 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 11 oktober 2005 12:47 schreef Iskariot het volgende:
Mwah vind 220 een beeeeeetje overdreven...

Van volt heb ik niet zo veel verstand, maar een beetje volt moet kunnen.
Hij zal ze vast al 1000 keer hebben gewaarschuwd.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 11-10-2005 12:49 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 11 oktober 2005 12:48 schreef Leviathanica het volgende:
Van volt heb ik niet zo veel verstand, maar een beetje volt moet kunnen.
Hij zal ze vast al 1000 keer hebben gewaarschuwd.


220 is gewoon wat uit een stopcontact komt, is niet verstandig om daar je vinger in te steken


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen