IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XI Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-08-2005 0:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Man woont jaar met overleden vrouw in huis

Een Duitse man heeft zijn overleden vrouw meer dan een jaar in hun gezamenlijke woning laten liggen 'omdat hij zoveel van haar hield'. Het inmiddels ontbonden lichaam van de echtgenote lag op de grond bij de bank, waar de man televisie keek.

De politie van de stad Wuppertal, die in actie kwam na een tip van de huisbaas, geeft aan dat de 53-jarige vrouw in april 2004 is overleden, vermoedelijk aan de gevolgen van overmatig drankgebruik. Een misdrijf wordt uitgesloten.

Tegenover de politie verklaarde de man de gelukkigste momenten met zijn echtgenote te hebben beleefd voor de televisie en dat hij geen afscheid van haar wilde nemen. De man is doorverwezen naar een psychiater.

ik dacht dat lain z'n vriendin pas 18 was


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-08-2005 0:41 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 20 augustus 2005 0:41 schreef ElitE het volgende:


ik dacht dat lain z'n vriendin pas 18 was




Stefan
Usericon van Stefan
Posted 20-08-2005 11:23 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 19 augustus 2005 17:25 schreef ElitE het volgende:
de meeste mensen overleven een bliksme inslag wel, ze hebben alleen behoorlijk geheugen verlies en/of hersenbeschadiging, dat is dan weer wat minder


Bij mij en m'n vriendin sloeg ie een keer 2 meter voor ons op de grond in. We werden nog 'gegrepen' door 1 van de zijtakken, maar buiten een behoorlijke opdonder (pun intended) en dat we effe een paar minuten doof waren hebben we geen last van euh... euh... geheugendinges.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 20-08-2005 11:28 by Pierced by the metal Profiel van Pierced by the metal

quote:
Op 20 augustus 2005 11:23 schreef Stefan het volgende:
Bij mij en m'n vriendin sloeg ie een keer 2 meter voor ons op de grond in. We werden nog 'gegrepen' door 1 van de zijtakken, maar buiten een behoorlijke opdonder (pun intended) en dat we effe een paar minuten doof waren hebben we geen last van euh... euh... geheugendinges.


kan je dat vergelijken als je van 380Volt een opflikker krijgt?


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 20-08-2005 11:47 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 20 augustus 2005 11:28 schreef Pierced by the metal het volgende:
kan je dat vergelijken als je van 380Volt een opflikker krijgt?


Zo ongeveer wel denk ik, maar dan een fractie van een seconde. Het ging ongeveer *FLITS* *BOEM* *KNETTER* en toen was het weer voorbij. Maar ik heb nog nooit 380V uitgeprobeerd, dus helemaal zeker ben ik niet...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-08-2005 11:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar dan heb je natuurlijk niet de volledige inslag gehad met behoorlijke brandwonden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-08-2005 11:51 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Postbode verzamelt post in kelder

Bewoners van het Jagerpad in Landgraaf hebben de afgelopen maanden niet alle post gehad die voor hen bestemd was. De postbode die daar de brieven bestelde hield namelijk een deel van de post achter en sloeg dit op in zijn kelder.

Na klachten van bewoners is TPG Post een intern onderzoek gestart naar het functioneren van de betreffende postbode. Toen bekend werd dat hij poststukken verzamelde is de politie ingelicht. De brievenbesteller is inmiddels op non-actief gesteld en wordt mogelijk ontslagen. Ook hangt hem een eventuele juridische procedure boven het hoofd. Het achterhouden van post is namelijk strafbaar.

De in de kelder aangetroffen brieven en pakketjes zijn inmiddels bij de bewoners van het Jagerpad bezorgd. Maar volgens de buurt missen er nog steeds enkele poststukken.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 20-08-2005 11:56 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 20 augustus 2005 11:50 schreef ElitE het volgende:
maar dan heb je natuurlijk niet de volledige inslag gehad met behoorlijke brandwonden


Zoals ik al zei, een meter of 2 voor ons op de grond. Het rare was nog wel dat we naast een steiger liepen, maar dat de bliksem daarnaast terecht kwam en niet die steiger raakte.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2005 12:07 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 augustus 2005 16:00 schreef ghoulliette het volgende:
sorry hoor maar hoe dom ben je als je een bad vult dat zo heet is dat iemand er letterlijk levend in verbrand. Die moeten ze gelijk schorsen en zorgen dat die nooit meer in de zorg aan het werk komt.


Tegenwoordig werken bijna alle instellingen met thermostaat kranen, deze worden dan ingesteld op een bepaald aantal graden. Het kan zijn dat zo'n kraan dus niet goed werkt en er te heet water uit komt. Als personeelslid hoor je het water van te voren te meten of te voelen, maar goed als het tijdenlang wel goed gaat dan verslapt de aandacht wel eens. Je moet wel nagaan dat iemand in bad doen op een gegeven moment een routine klus wordt, wat het uiteraard niet zou moeten zijn.

quote:
Op 19 augustus 2005 16:25 schreef Smoochy het volgende:
zo hoe dom moet je zijn..


Het kan iedereen overkomen die met mensen werken, hoef je niet dom voor te zijn. Daarbij spelen dingen als stress en drukte ook zeker wel mee. Pas op het moment dat je het in de instelling meemaakt waar je zelf werkt, zul je het snappen. Bij mij in de instelling is een meervoudig gehandicapt kind overleden, gestikt in een latex handschoentje. Nu kun je zeggen dat het onkunde was van het personeel, maar in dit geval was het een samenloop van omstandigheden.

Maar goed, zeer kwalijke zaak dat dit kon gebeuren. Met mensen werken brengt toch gevaar met zich mee, wat dacht je van het werken met een tillift.. hoeft ook maar iets verkeerd mee te gaan en een client verkeerd terecht komen....

Ben je dan ook meteen dom?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-08-2005 12:24 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

In het desbetreffende nieuws bericht staat ook weinig over, de "echte gang van zaken". Dat is typerend voor de media.

Daar kan men zich druk over maken....ik denk echter; IK WAS ER NIET BIJ..........


Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2005 12:33 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 augustus 2005 12:07 schreef MindlessMayo het volgende:


Ben je dan ook meteen dom?

Je hebt meerdere soorten van dom.
Maar het is er wel 1 van.

En ze had de thermostaatkraan van te voren niet op 0 gezet waardoor die een verkeerde temp. aangaf.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-08-2005 12:36 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 20 augustus 2005 12:33 schreef ghoulliette het volgende:
Je hebt meerdere soorten van dom.
Maar het is er wel 1 van.

En ze had de thermostaatkraan van te voren niet op 0 gezet waardoor die een verkeerde temp. aangaf.


Dat is ook niet zo slim...misschien was het ee vakantiekracht ofzo. Of een stageloper, dan zal ze haar stage wel niet gehaald hebben denk ik.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2005 12:38 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 augustus 2005 12:24 schreef skullfuck het volgende:
In het desbetreffende nieuws bericht staat ook weinig over, de "echte gang van zaken". Dat is typerend voor de media.

Daar kan men zich druk over maken....ik denk echter; IK WAS ER NIET BIJ..........

OP het NOS journaal is dat wel verteld


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-08-2005 12:45 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 20 augustus 2005 12:38 schreef ghoulliette het volgende:
OP het NOS journaal is dat wel verteld


De medewerkster en de cliënt hebben daar iig geen fuck aan.

Wat was de bron van je post?


Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2005 12:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 augustus 2005 12:45 schreef skullfuck het volgende:
De medewerkster en de cliënt hebben daar iig geen fuck aan.

Wat was de bron van je post?

NOS JOURNAAL??!!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-08-2005 13:02 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 20 augustus 2005 12:51 schreef ghoulliette het volgende:
NOS JOURNAAL??!!


ZET HET ER DE VOLGENDE KEER FF BIJ, ER BESTAAT OOK INTERNET NIEUWS E.D.

CAPS ZIJN TEH MOFO SHIT!



Suck my piss


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-08-2005 13:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 augustus 2005 13:02 schreef skullfuck het volgende:
ZET HET ER DE VOLGENDE KEER FF BIJ, ER BESTAAT OOK INTERNET NIEUWS E.D.

CAPS ZIJN TEH MOFO SHIT!



het staat erbij!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-08-2005 13:04 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 19 augustus 2005 16:00 schreef ghoulliette het volgende:
TERHEIJDEN De gehandicapte vrouw die in een instelling in Terheijden ernstig gewond raakte toen ze in een te heet bad werd gedaan, is overleden. De vrouw lag ruim een week in het ziekenhuis. Een medewerkster van het tehuis had de temperatuur van het water niet gemeten


sorry hoor maar hoe dom ben je als je een bad vult dat zo heet is dat iemand er letterlijk levend in verbrand. Die moeten ze gelijk schorsen en zorgen dat die nooit meer in de zorg aan het werk komt.




Suck my piss


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-08-2005 13:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

dude, dat bericht komt ook niet van NOS-journaal


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2005 13:06 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 augustus 2005 13:03 schreef ZelThoR het volgende:
het staat erbij!

idd!
stjonge


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2005 13:07 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 augustus 2005 13:06 schreef ZelThoR het volgende:
dude, dat bericht komt ook niet van NOS-journaal
jewel van de nos nieuw pagina op het internet.

maar die andere info van de uitzending


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-08-2005 13:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

skully droomt tegenwoordig wel erg goed


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-08-2005 13:08 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 20 augustus 2005 13:06 schreef ghoulliette het volgende:
idd!
stjonge


Vermoeiend he?

IRL ben ik nog veel erger...maar dat heeft allemaal geen fuck meer met het nieuws te maken..ik nu zelfs offtopic...

*ik zal het niet weer doen*


Suck my piss


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-08-2005 13:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 augustus 2005 13:07 schreef ghoulliette het volgende:
jewel van de nos nieuw pagina op het internet.

maar die andere info van de uitzending

da's dus niet het nos JOURNAAL


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2005 13:10 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

uitzending? jawel.

en daar ging het toen over. Die thermostaat info enzo. Die komt uit het NOSjournaal, de uitzending.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen