IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XI Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-08-2005 13:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

argh! er wordt teveel over en weer geirriteerd

Je originele bericht, is dus niet van het JOURNAAL. wel van de NOS, niet nos-journaal.

Het maakt ook niet uit


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-08-2005 13:27 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 20 augustus 2005 13:12 schreef ZelThoR het volgende:
Het maakt ook niet uit



*kijkt naar z'n bordje met vreten*

*gooit het van tafel*

*ja, ik ben een verwende westerse snotaap*


Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2005 13:28 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 augustus 2005 13:12 schreef ZelThoR het volgende:
argh! er wordt teveel over en weer geirriteerd

Je originele bericht, is dus niet van het JOURNAAL. wel van de NOS, niet nos-journaal.

Het maakt ook niet uit

ja.

maar wel van het kort binnenlands nieuws


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2005 13:34 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 augustus 2005 12:33 schreef ghoulliette het volgende:
Je hebt meerdere soorten van dom.
Maar het is er wel 1 van.

En ze had de thermostaatkraan van te voren niet op 0 gezet waardoor die een verkeerde temp. aangaf.


En nog steeds kun je het niet dom noemen, een fatale fout.. ja dat wel. Onoplettendheid enzovoorts. Is er bekend of het om een vaste kracht ging of om inval?

Oh Al gevonden.. een stagiaire dus.

Temperatuur

Het personeel moet de temperatuur ook met de hand controleren. De groepsleidster had een stagiaire bij zich die zij instructie gaf. Zij is toen vergeten de voorgeschreven controles toe te passen, aldus Timmermans.

Het is de tweede keer binnen een week tijd dat er in een zorginstelling voor verstandelijk gehandicapten een ongeluk gebeurd bij het baden. Vrijdagavond verdronk een 10-jarig verstandelijk gehandicapt meisje in de instelling Westerhonk in Monster in bad.


En maar bezuinigen, in de zorg heb je haast geen personeel nodig joh.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-08-2005 13:40]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-08-2005 14:17 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 20 augustus 2005 13:34 schreef MindlessMayo het volgende:
En nog steeds kun je het niet dom noemen, een fatale fout.. ja dat wel. Onoplettendheid enzovoorts. Is er bekend of het om een vaste kracht ging of om inval?

Oh Al gevonden.. een stagiaire dus.

Temperatuur

Het personeel moet de temperatuur ook met de hand controleren. De groepsleidster had een stagiaire bij zich die zij instructie gaf. Zij is toen vergeten de voorgeschreven controles toe te passen, aldus Timmermans.




Taalkundig gezien verwijst het bovenstaande 'ZIJ' naar de groepsleidster. Het lijkt er dan ook op dat de stagaire hier niet in de fout gegaan is maar dat de groepsleidster het verkeerd heeft gedaan terwijl ze de hele procedure uit legde aan de stagaire.. of het berichtje is gewoon scheef geschreven en de stagaire heeft het verprutst, maar ok.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-08-2005 14:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 augustus 2005 14:17 schreef Valorian het volgende:
Taalkundig gezien verwijst het bovenstaande 'ZIJ' naar de groepsleidster. Het lijkt er dan ook op dat de stagaire hier niet in de fout gegaan is maar dat de groepsleidster het verkeerd heeft gedaan terwijl ze de hele procedure uit legde aan de stagaire.. of het berichtje is gewoon scheef geschreven en de stagaire heeft het verprutst, maar ok.

Dat dacht ik ook, ja, zo staat het er wel.
Als het de groepsleidster (gadverdamme, wat een lelijk woord) is, dan vind ik het wel 'dom'. Als je iets aan het uitleggen bent zou je er toch juist bewuster mee bezig moeten zijn?

Nou ja, dat kan ook extra stress leveren, natuurlijk. Moeilijk, moeilijk... Ik zeg, kamervragen, het antwoord op alles!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-08-2005 14:20]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2005 14:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 augustus 2005 14:17 schreef Valorian het volgende:
Taalkundig gezien verwijst het bovenstaande 'ZIJ' naar de groepsleidster. Het lijkt er dan ook op dat de stagaire hier niet in de fout gegaan is maar dat de groepsleidster het verkeerd heeft gedaan terwijl ze de hele procedure uit legde aan de stagaire.. of het berichtje is gewoon scheef geschreven en de stagaire heeft het verprutst, maar ok.



Het lijkt me verkeerd geschreven.. gaat namelijk om verwijzing jong meisje welke ik dan aanzie voor stagiaire.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2005 14:23 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 augustus 2005 14:20 schreef ZelThoR het volgende:
Dat dacht ik ook, ja, zo staat het er wel.
Als het de groepsleidster (gadverdamme, wat een lelijk woord) is, dan vind ik het wel 'dom'. Als je iets aan het uitleggen bent zou je er toch juist bewuster mee bezig moeten zijn?

Nou ja, dat kan ook extra stress leveren, natuurlijk. Moeilijk, moeilijk... Ik zeg, kamervragen, het antwoord op alles!

Tja... kamervragen= uitsellen van problemen imho.

Misschien dat zorginstellingen ook eens bij zichzelf na kunnen gaan hoe zij efficienter kunnen werken.

Zoals bij mijn oma in het bejaardetehuis bijvoorbeeld. Geld voor een kopje thee is er niet, maar wel voor de nieuwste pc's met internet in de nieuw ingerichte lounge met designmeubelen.

Welke bejaarde zit er nu regelmatig achter internet!!!!

(wacht het antwoord van Chelman btt privatersering/ liberalisering af )


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2005 14:26 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 augustus 2005 14:20 schreef ZelThoR het volgende:
Als je iets aan het uitleggen bent zou je er toch juist bewuster mee bezig moeten zijn?



Zou je denken van wel ja, maar goed.. je hebt van die momenten dat er ineens iets tussen komt. Maar ook dan had ze niet dr stagiaire alleen mogen laten, dus dat is een fout.

quote:
Op 20 augustus 2005 14:23 schreef ghoulliette het volgende:
Misschien dat zorginstellingen ook eens bij zichzelf na kunnen gaan hoe zij efficienter kunnen werken.



Wat denk je dat ze binnen de gehandicaptenzorg constant aan het doen zijn? Meer clienten, intensieve zorgvragen en steeds minder personeel.

quote:
Op 20 augustus 2005 14:23 schreef ghoulliette het volgende:
Zoals bij mijn oma in het bejaardetehuis bijvoorbeeld. Geld voor een kopje thee is er niet, maar wel voor de nieuwste pc's met internet in de nieuw ingerichte lounge met designmeubelen.



Erg jammer ja! Wij mogen geeneens nieuwe tuinmeubelen aanschaffen, geen geld voor en de pc's zijn ook verre van goedwerkend hier.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-08-2005 14:31]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-08-2005 14:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 augustus 2005 14:23 schreef ghoulliette het volgende:
Tja... kamervragen= uitsellen van problemen imho.

Ik ben er ook niet zo'n fan van in dit soort gevallen. Al worden er vast veel nuttige gesteld. Gister was er nog een stukje over in het nieuws. Een kamervraag kost 1750 euro (gemiddeld) en er worden er ongeveer 2000 per jaar gesteld.

quote:
Misschien dat zorginstellingen ook eens bij zichzelf na kunnen gaan hoe zij efficienter kunnen werken.

Zoals bij mijn oma in het bejaardetehuis bijvoorbeeld. Geld voor een kopje thee is er niet, maar wel voor de nieuwste pc's met internet in de nieuw ingerichte lounge met designmeubelen.

Welke bejaarde zit er nu regelmatig achter internet!!!!

(wacht het antwoord van Chelman btt privatersering/ liberalisering af )

Dat is wel een beetje jammer, ja.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-08-2005 14:28 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 augustus 2005 14:26 schreef MindlessMayo het volgende:
Zou je denken van wel ja, maar goed.. je hebt van die momenten dat er ineens iets tussen komt. Maar ook dan had ze niet dr stagiaire alleen mogen laten, dus dat is een fout.
Zeker niet als ze nog getraind moet worden...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2005 14:30 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 augustus 2005 14:28 schreef ZelThoR het volgende:
Zeker niet als ze nog getraind moet worden...


Daar is ze een stagiaire voor, lijkt me. Maar goed, zowel invalkrachten als stagiaires worden door personeelstekort taken opgelegt die ze niet mogen uitvoeren. Medicatie uitzetten en uitdelen bijvoorbeeld of verpleegtechnische handelingen. In de praktijk komt het veel voor.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-08-2005 14:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 augustus 2005 14:30 schreef MindlessMayo het volgende:
Daar is ze een stagiaire voor, lijkt me.

Ik bedoelde ook meer; zeker niet als ze in zo'n vroeg stadium van haar training is dat eerst procedures nog uitgelegd moeten worden

quote:
Maar goed, zowel invalkrachten als stagiaires worden door personeelstekort taken opgelegt die ze niet mogen uitvoeren. Medicatie uitzetten en uitdelen bijvoorbeeld of verpleegtechnische handelingen. In de praktijk komt het veel voor.

Ja, dat geloof ik zo.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2005 14:35 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 augustus 2005 14:30 schreef MindlessMayo het volgende:
Daar is ze een stagiaire voor, lijkt me. Maar goed, zowel invalkrachten als stagiaires worden door personeelstekort taken opgelegt die ze niet mogen uitvoeren. Medicatie uitzetten en uitdelen bijvoorbeeld of verpleegtechnische handelingen. In de praktijk komt het veel voor.

Dat is niet goed. Ik vraag me echt af wat de overheid hier allemaal mee wilt bereiken (bezuinigen op zorg/ onderwijs). Over 10 jaar is je hele maatschappij naar de klote, lekker boeiend of je dan wel een economische groei hebt van meer dan een procent.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2005 14:36 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 augustus 2005 14:32 schreef ZelThoR het volgende:
Ik bedoelde ook meer; zeker niet als ze in zo'n vroeg stadium van haar training is dat eerst procedures nog uitgelegd moeten worden



I know

Maar goed, er hoort ook een geplastificeerd A4tje te hangen met gebruiksaanwijzing waarom het stap voor stap te zien is. Die dingen heb je zelfs voor het omdoen van incontinentie materiaal

Lijkt me echt verschrikkelijk om zoiets te moeten meemaken als begeleider zijnde. Maar goed, men is soms bereid risico's te nemen juist omdat zulke dingen vaak toch wel goed gaan.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2005 14:39 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 augustus 2005 14:35 schreef ghoulliette het volgende:
Dat is niet goed. Ik vraag me echt af wat de overheid hier allemaal mee wilt bereiken (bezuinigen op zorg/ onderwijs). Over 10 jaar is je hele maatschappij naar de klote, lekker boeiend of je dan wel een economische groei hebt van meer dan een procent.


Dat is zeker niet goed nee, maar ook verpleeghuizen hebben er mee te kampen. Je krijgt als medewerker in de zorg ontzettend veel verantwoordelijkheden maar zeer weinig middelen. Personele bezetting dient te worden teruggeschroeft om zorg te kunnen blijven bieden, dus moet je meer met minder doen wat de zorg niet ten goede komt. Maar goed, momenteel is ook niet de kwaliteit van zorg het belangrijkste punt maar het zoveel mogelijk bezuinigen en toch redelijke zorg kunnen aanbieden.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-08-2005 15:19 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Er is weer wat uitgelekt van de Xbox360.

http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=83

Nog wat "nieuws",

Microsoft maakt prijs Xbox 360 bekend


AMSTERDAM - Microsoft heeft de officiële verkoopprijs van de Xbox 360 bekend gemaakt. De nieuwe gameconsole komt in twee versies in de winkels te liggen; van 300 en 400 euro.

Voor net geen 300 euro krijgen kopers de Xbox 360-console, een standaard videokabel en een 'Silver' lidmaatschap op Xbox Live, waarmee men online kan gamen.

De 100 euro duurdere versie bevat een harde schijf van 20 gigabyte. Daarnaast wordt voor dat bedrag een Xbox 360 Wireless controller en HD-AV-kabel voor weergave van Xbox 360-beelden op een HD-beeldscherm meegeleverd. Gebruikers krijgen het 'Golden' abonnement.

Microsoft heeft nog niet een officiële lanceerdatum bekendgemaakt. Het bedrijf houdt het voorlopig op 'in het najaar'. Microsoft liet in mei weten dat de Xbox 360 voor de kerst te koop is.



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-08-2005 15:22 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

En nu tijd voor echt belangrijk nieuws!!!

Big Brother vindt zwangere kandidate
AALSMEER - De oproep van tv-producent Endemol aan zwangere vrouwen om zich op te geven voor een bevalling in het Big Brother-huis heeft geresulteerd in een groot aantal potentiële kandidates. Daaruit hebben de televisiemakers één vrouw geselecteerd.

Big Brother vindt zwangere kandidate

Een Endemol-woordvoerster zei vrijdag dat het gaat om "een wat jongere zwangere mevrouw". Meer details wilde ze niet kwijt.

De vijfde reeks van het realityprogramma is vanaf zondag 28 augustus op de buis bij Talpa. Het huis in Aalsmeer zal in totaal onderdak bieden aan twaalf deelnemers aan Big Brother. Bridget Maasland en Ruud de Wild gaan het programma presenteren.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-08-2005 15:46 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Wow! Ik hoop dat je het bloed rond ziet spetteren tijdens de live-bevalling! Dat is toch wel een reden om het hele seizoen big brother te kijken!!!



Zenial


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-08-2005 16:06 by M. Profiel van M.

Ik vraag me altijd af waar ze die mensen vandaan halen. Er zijn zoveel realityshows op het moment, ik ben echt verbaasd over de hoeveelheid mensen die zich daarvoor lenen. Een theatrale persoonlijkheidsstoornis is toch wel het minste wat je daarvoor nodig hebt, meestal vind ik het echter chronische borderliners die allemaal DOOD moeten.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-08-2005 16:26 by BARABAS Profiel van BARABAS

Met zulke debielen hoop ik gewoon dat het kind sterft bij de bevalling...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-08-2005 16:47 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 21 augustus 2005 16:06 schreef M. het volgende:

Ik vraag me altijd af waar ze die mensen vandaan halen. Er zijn zoveel realityshows op het moment, ik ben echt verbaasd over de hoeveelheid mensen die zich daarvoor lenen. Een theatrale persoonlijkheidsstoornis is toch wel het minste wat je daarvoor nodig hebt, meestal vind ik het echter chronische borderliners die allemaal DOOD moeten.

Een tijdje geleden kwam ik tot de ontdekking dat slechts tussen de 20% en 25% van de Nederlandse bevolking een HAVO- of VWO-opleiding geniet of genoten heeft (nee, dat wist ik idd niet, ik dacht dat het toch wel wat meer was). En hoe lullig het ook kan klinken: sindsdien hoef ik nauwelijks meer een verklaring te zoeken voor dit soort vragen...


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-08-2005 17:19 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 21 augustus 2005 16:47 schreef Hexegot het volgende:
(nee, dat wist ik idd niet, ik dacht dat het toch wel wat meer was)
En ik altijd maar denken dat HAVO en VWO'ers altijd zo'n goed inzicht hadden in de stand van zaken


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-08-2005 18:50 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

BLABBERMOUTH.NET has received a number of e-mails regarding last night's (August 20) Ozzfest concert in Devore (near San Bernardino), California, which reportedly included an on-stage appearance following IRON MAIDEN's set by Sharon Osbourne during which she called MAIDEN vocalist Bruce Dickinson a "prick." The following report was submitted by David Priest, editor-in-chief of On Track Magazine:

"Last night's [August 20] headlining performance of IRON MAIDEN at Ozzfest in San Bernardino, CA rendered some interesting, if not disturbing, results. Although MAIDEN played one hell of a show, they were under attack from the moment they began their set. From the time they hit the stage, they suffered power loss on at least three occasions and they were continuously pelted with ice, bottle caps, and eggs, among other things. Vocalist Bruce Dickinson was even spit on by one attendee. He seemed to believe these occurrences were not by accident and insinuated that they had been planned from the beginning of the night [Download MP3 files of Bruce's on-stage rants at last night's Ozzfest: Bruce#1, Bruce#2]. He also encouraged the other audience members to break the arm of anyone that they saw throwing things their way. Upon concluding their performance, the emcee for the evening began to chant Ozzy, Ozzy while Bruce was still speaking. Bruce retaliated by chanting MAIDEN. After he left the stage, Sharon Osbourne took over the mic and informed the crowd that they absolutely loved IRON MAIDEN and their crew and stated that they were all wonderful but that their singer Bruce Dickinson was a prick and had disrespected Ozzfest since they began their stint with the touring summer festival [Download MP3 file of Sharon's anti-Bruce rant at this location]. This, of course, came as a shock to those of us in attendance and the there was ample confusion and speculation from audience members there after. As previously announced, last night's show marked the final performance of IRON MAIDEN on this year's Ozzfest. VELVET REVOLVER will be taking over their slot on the last remaining dates."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2005 18:57 by Chelman Profiel van Chelman

LOL! PWN4G3!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen