IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : games!!! top3 Vorige pagina | Volgende pagina
Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-01-2006 19:23 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

1: Half-Life reeks (met de mods natuurlijk!)
2: Diablo 2 + Lord of Destruction
3: C&C serie


FREEZE


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 13-01-2006 19:25 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

1. World of Warcraft (zomg teh pwn!1)
2. Farcry
3. Star / Warcraft 2 / 3 (+Beyond the dark portal en TFT)

[Dit bericht is gewijzigd door Inferno op 13-01-2006 19:26]


Het zal je moeder maar wezen...


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-01-2006 19:27 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Nee, niet WoW...


FREEZE


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 13-01-2006 19:27 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2006 19:27 schreef Phantom Lord het volgende:
Nee, niet WoW...



What be there wrong met WoW


Het zal je moeder maar wezen...


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-01-2006 19:30 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2006 19:27 schreef Inferno het volgende:
What be there wrong met WoW
Dat dankzij WoW MMORPG's hip zijn, maar niet super apart meer zijn IMHO... Dat was juist het leuke aan die MMO's "vroeger", die underground feel... *zucht* die goede oude tijd

Daar komt bij, WoW werkt gewoon te verslavend


FREEZE


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 13-01-2006 19:30 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Hehehe. tr00.
die Gamecards kosten je klauwen met geld. Maar dat hebben we er natuurlijk voor over.


Het zal je moeder maar wezen...


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 13-01-2006 20:36 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Gamecards zijn voor teh lo0s3!! CreditCards are tha bomb


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 13-01-2006 20:40 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

1. Kings Quest V
2. LBA 2
3. Grim Fandango

Momenteel

1. Swat 4
2. Age of Empires III
3. Chronicles of Narnia (helaas al uitgespeeld)


Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 13-01-2006 20:47 by Cpt.Chaos Wijzig reactieProfiel van Cpt.ChaosQuote dit berichthttp://www.chaos.antisociaal.nl

wat ik zo vind zuigen aan WoW is:

Je koopt een spel. maar je kunt het niet spelen, ja 1 maand en daarna moet je weer geld uitgeven om je al gekochte spel te kunnen spelen. beetje raar als je mij vraagt.

top 3 in willekeurige volgorde:

-Need for Speed
-Legacy of Kain series
-C&C serie

Klassiekers:
-Doom
-Carmageddon
-Duckhunt


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-01-2006 23:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2006 19:30 schreef Phantom Lord het volgende:
Dat dankzij WoW MMORPG's hip zijn, maar niet super apart meer zijn IMHO... Dat was juist het leuke aan die MMO's "vroeger", die underground feel... *zucht* die goede oude tijd

Daar komt bij, WoW werkt gewoon te verslavend

Is natuurlijk ook gewoon slecht voor het respect in de scene he, al die MMORPGs.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-01-2006 7:21 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

1. The Legend of Zelda: Ocarine of Time
2. Ninja Gaiden
3. Metroid Prime

ATM

1. Gran Turismo 4
2. Perfect Dark [die ouwe ja]
3. Advance Wars: Dual Strike


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-01-2006 15:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2006 20:47 schreef Cpt.Chaos het volgende:
wat ik zo vind zuigen aan WoW is:

Je koopt een spel. maar je kunt het niet spelen, ja 1 maand en daarna moet je weer geld uitgeven om je al gekochte spel te kunnen spelen. beetje raar als je mij vraagt.




Mwa, ik vind het niet raar, aangezien de developer constant bezig is het speelveld uit te breiden etc etc.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-01-2006 15:09 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2006 19:30 schreef Phantom Lord het volgende:
Dat dankzij WoW MMORPG's hip zijn, maar niet super apart meer zijn IMHO... Dat was juist het leuke aan die MMO's "vroeger", die underground feel... *zucht* die goede oude tijd

Daar komt bij, WoW werkt gewoon te verslavend


Jij was zeker ook fan van Within Temptation maar nu niet meer?


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 14-01-2006 18:37 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 15:09 schreef Schaep het volgende:
Jij was zeker ook fan van Within Temptation maar nu niet meer?
Niet echt eigenlijk... WT heeft mij nooit kunnen bekoren, MMORPG's daarentegen...

*En ja, stiekem speel ik nog steeds wel MMO's, maar dan altijd de beta's *


FREEZE


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-01-2006 12:46 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Call Of Duty 2! Had niet veracht dat het zo'n vette game zou zijn, fijne gameplay, korte laadtijden, supergeluid..en geen medkitjes of ammo of whatever dat je telkens moet oppikken om te functioneren.

Geen savemogelijkheden, maar de ontwikkelaars zijn duidelijk van mijn leeftijd of jonger, want ze weten wanneer er gesaved moet worden. Topgame, speel het nog meer dan CIV4.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-01-2006 12:50 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2006 19:27 schreef Inferno het volgende:
What be there wrong met WoW

Praat je altijd yoda-engels..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 17-01-2006 10:36 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2006 12:46 schreef Spirit In Black het volgende:
Call Of Duty 2! Had niet veracht dat het zo'n vette game zou zijn, fijne gameplay, korte laadtijden, supergeluid..en geen medkitjes of ammo of whatever dat je telkens moet oppikken om te functioneren.

Geen savemogelijkheden, maar de ontwikkelaars zijn duidelijk van mijn leeftijd of jonger, want ze weten wanneer er gesaved moet worden. Topgame, speel het nog meer dan CIV4.


Hehe, vind ik ook wel vernieuwend ja, dat je geen health-meter meer hebt. Nadeel is wel dat je op "regular" zo door de levels wandelt.

Hij is wel wat meer "Arcade-style" geworden dan deel 1 was, dat vind ik jammer: er komen gewoon hordes duitsers op je af die je allemaal moet neerknallen.


Dear dirty delightful old drunken old days


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 17-01-2006 12:49 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

1. Shenmue 1 en 2
2. Skies of Arcadia
3. Resident Evil reeks



MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 18-01-2006 11:43 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

1) Counter-Struck
2) Half-Life
3) En ik ben er laatst achter gekomen dat Half-Life 2 het nog nét doet op mijn PC, dus Half-Life 2 dan maar.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-01-2006 12:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

1. Resident Evil 4
2. (Battle)Tetris
3. Halflife 2


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-01-2006 12:59 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Tekken 5
Tekken 4
Wario


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-01-2006 13:01 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Heden

1. RE4
2. True Crime NY city
3. Outlaw Golf 2

Alltime

1. Skate or Die
2. Barbarian..op de amiga 500
3. Enter the ninja
4. Wings


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 20-01-2006 18:41 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

Call of Duty 2 speel ik op t moment

en over een paar maandjes zeker wete The Elder Scroll: Oblivion <----

tyfus geen top 3 neergepleurt

1. Call of Duty 2
2. Condemned
3. Half-life 2

[Dit bericht is gewijzigd door Biertje ? op 20-01-2006 18:42]


.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 04-05-2006 20:26 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Wie heeft Quake 3 Arena en speelt online? Ik ben weer op zoek naar een clan. 2 jaar geleden dat ik dat voor het laatst had gedaan.



stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 04-05-2006 23:06 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

http://ctprofiles.net/393490

Ghehe, wow ftw11!111!@!#!


I am the 1%.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen