IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Vrachtverkeer, de noodzaak ervan en de mensen die zich er aan ergeren.... Vorige pagina | Volgende pagina
Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 24-08-2005 16:56 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Laat ik het zo zeggen;

Ik ben al sinds m'n geboorte zeer nauw betrokken bij het wegtransport en daarmee ook chauffeurs.
Mijn vader is zelf 18 jaar chauffeur geweest, en runt nu al een aantal jaar zelf een transportbedrijf met 16 auto's.

Zelf ga ik al bijna m'n hele leven elke vrije minuut die ik heb met de vrachtauto mee, en anders ben ik wel op de een of andere manier bezig met vrachtauto's of aanverwante zaken.

Zelf heb ik ook genoeg meegemaakt op de weg, en dat doe ik nog steeds.
Ik wil heus niet alle chauffeurs als heilig beschouwen, echt niet.

Maar zoals je zelf ook verdomd goed weet zijn de meeste chauffeurs echt wel vakmensen die wel degelijk heel goed weten waar ze mee bezig zijn....

Jouw frustratie (en die van anderen) begrijp ik ook heel goed, maar het zijn de paar rotte appels die de naam van de goede chauffeurs te grabbel gooien.


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-08-2005 17:01 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Daar ben ik het dan weer best mee eens hoor. Een oom van me is vrachtauto chauffeur (gepensioneerd inmiddels) en een maatje van me ook, alweer een jaar of 9.

Als iedereen zo reed als zij...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-08-2005 0:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-08-2005 0:45 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

GOH?!

SARDIENTJES, NIETS NIEWS ONDER DE ZON...


Suck my piss


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-08-2005 22:19 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik zou er bijna zelf een vrachtwagen door gaan rijden, die foto's.

Zeker wel duur qua wegenbelasting.



ravenheart
Usericon van ravenheart
Posted 27-08-2005 22:27 by ravenheart Wijzig reactieProfiel van ravenheartQuote dit bericht

bij ons voor t huis, in de bocht, ook auto onder de vrachtwagen...
bestuurder vd auto was idd dood....

maargoed, mijn pa is ook vrachtwagenchauffeur....
niks mis mee, alleen verdiend t niet zoveel...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-08-2005 20:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

A12 weer open na ernstig ongeval
ZOETERMEER - De snelweg A12 vanuit de richting Den Haag naar Utrecht is woensdag bij Zoetermeer enkele uren afgesloten geweest. De afsluiting gebeurde nadat woensdag tegen 15.00 uur een vrachtauto op een file inreed. Daarbij viel een dode en raakten twee mensen gewond, van wie één ernstig. Kort na half zes was de weg weer vrij.


TeleVideo

Volgens de politie reed een vrachtwagen achterop een personenauto, waarvan de bestuurder overleed. Van de auto daarvoor raakten de passagiers gewond.

De chauffeur van de vrachtwagen is aangehouden, hij is ongedeerd. De politie verwacht dat de weg rond half zes kan worden vrijgegeven.

Een botsing van drie vrachtwagens op de A27, Breda richting Utrecht, zorgde voor een file die uitliep naar 22 kilometer. De hulpdiensten konden er niet bijkomen omdat ze in de file stonden.


*Yeah, ik hoop echt dat die LUL van een moordenaar (want dat ben je als je achterop stilstaande auto's rijdt, behalve een l00ser, toch ook wel) geen ene nacht meer kan slapen zonder om het uur, in de REM-slaap, huilend wakker te schrikken.
De rest van zijn leven.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 31-08-2005 21:10 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik ken de vrachtwagenongevallencijfers (pfoe) in de USA niet maar daar rijden ze net zo snel als ze willen en dat irriteert (mij) nooit.



Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 31-08-2005 21:10 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Jaaaa! Een bijpassende topic bij m'n ergernis gevonden. Het tamelijk storend als je langs wegwerkzaamheden 70 rijdt en er met 100 een vrachtwagen in je achteruitkijkspiegel verschijnt die met groot licht begint te signaleren dat je moet opschieten. NFW! Ik ga geen doden zaaien omdat meneer de vrachtwagenchauffeur een beetje haast heeft. Dat overkwam me dus afgelopen vrijdagnacht op de A50...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-08-2005 21:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Fuck it... Bredere wegen, meer wegen. Kost geld, levert dan meer geld op, is beter voor het milieu en minder irritaties.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-01-2007 14:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht





Vanochtend vier stuks MB Actros opgehaald.

Onze eerste eerstehandjes!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-01-2007 14:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Vettig!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2007 15:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mis toch wel een pimpy logo


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-01-2007 15:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2007 15:01 schreef Chelman het volgende:
De Vinyl decals worden nog gedrukt.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 25-01-2007 15:34 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

ik vin trucks niet metol


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 25-01-2007 15:37 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 25 januari 2007 15:34 schreef Julia het volgende:
ik vin trucks niet metol


Jij bent ook een vrouw...en die houden von roze tasjes...Wij mannen vinden truck metal verantwoord


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 25-01-2007 15:39 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2007 15:37 schreef Vikingblood het volgende:
Jij bent ook een vrouw...en die houden von roze tasjes...Wij mannen vinden truck metal verantwoord


fair enough!


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2007 15:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En ze komt niet boven de banden uit he


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 25-01-2007 15:42 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2007 15:41 schreef Jenje het volgende:
En ze komt niet boven de banden uit he


propably not


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-01-2007 15:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 augustus 2005 21:16 schreef Misanthrope het volgende:
is beter voor het milieu



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-01-2007 16:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2007 15:53 schreef Judge M. het volgende:

Nou kijk, als je erg lang in de file staat met stationair draaiende motor (en dit is, hoewel ie-der-een die logisch kan nadenken dit zelf al wel kon bedenken, maar nu is het nog bewezen ook) is dit minder belastend voor het milieu dan wanneer je lekker met 120 in één stuk door kan rijden.




...maar dan andersom natuurlijk. Iemand zou die stukken aan Groen "Nee, dubbeldekssnelwegen zijn de uitvinding van Satan"- Links moeten laten zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-01-2007 16:46]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-01-2007 19:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik opteer dan toch voor een beter openbaar vervoer, schonere wagens en meer transport over (binnen)water.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-01-2007 19:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het OV gebruikt gelukkig geen energie, en diesel scheepsmotoren zijn enorm zuinig, dat scheelt idd.


renYek
Usericon van renYek
Posted 25-01-2007 19:34 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Als iedereen gewoon rechts blijft is er niks aan de hand )


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-01-2007 19:39 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Iedereen en alles moet gewoon niet reizen maar blijven waar het is. Da's goed voor t milieu


Zenial


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen