IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Death From Above 1979
slome
Usericon van slome
Posted 26-08-2005 9:18 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Is iemand hier bekend met dit tweetal? Voor mij waren ze zo'n beetje de enige ontdekking van afgelopen lowlands. Ze maken muziek in het straatje van bijvoorbeeld Black Rebel Motorcycle Club maar dan minimalistischer en veel vunziger.

Ik het hier de website wel, daar staat wel een mp3-tje op. Ik ben benieuwd was de rest van zm hier van vind.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-08-2005 9:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Behoorlijk 'artsy' vond ik, maar toch, heeeeel vette band. Ik moest er wel even aan wennen!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-08-2005 9:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Heb ze op Lowlands helaas gemist, maar heb ze een tijd geleden op Metropolis gezien.

Erg toffe band!!


slome
Usericon van slome
Posted 26-08-2005 9:24 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2005 9:20 schreef M. het volgende:
Behoorlijk 'artsy' vond ik, maar toch, heeeeel vette band. Ik moest er wel even aan wennen!


Dat 'artsy' klopt wel ja, maar ik had verder geen moeite met het oppikken van de muziek. Live vind ik ze btw een stuk intenser klinken dan op mp3. (Cd ga ik vandaag waarschijnlijk achter aan vangen)


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 26-08-2005 10:13 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

deed me weinig op Lowlands... Had er op zich wel 't een en ander van verwacht...


We don't take it, we just fake it...


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen