IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2006 19:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 1 november 2006 19:25 schreef Snoodaerdt het volgende:
moet je ze dan toch eerst hierlangs vervoeren...
Nee hoor, iedereen gata vrijwillig zich van een klif in de ardennen mikken


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 01-11-2006 19:32 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Jenje, wat is er toch met je spelling aan de hand, depressie?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2006 19:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hehehe nee teveel tegelijk aant doen ..


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 01-11-2006 19:35 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 1 november 2006 19:33 schreef Jenje het volgende:
Hehehe nee teveel tegelijk aant doen ..


WAT??????? Heb jij een leven buiten ZM?? Ach, dan komt het wel goed met jou



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2006 19:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 1 november 2006 19:35 schreef blonde rockgod het volgende:
WAT??????? Heb jij een leven buiten ZM?? Ach, dan komt het wel goed met jou
... nee ben met de zakelijke kan t van ZM bezig ...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 01-11-2006 20:03 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 1 november 2006 16:58 schreef MMayo het volgende:
Maarre is het dan ook niet van jou asociaal dat je het zo aso vind wat hij jou heeft aangedaan door zelf voor zijn dood te kiezen?


Ik vind mensen die zelfmoord niet zielig of iets dergelijks, ik vind het laf. En ik vind mijzelf niet a-sociaal wat dat betreft, ik laat geen familie, vriendin en vrienden in de steek.


Against God and Government


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-11-2006 20:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 november 2006 19:37 schreef Jenje het volgende:
... nee ben met de zakelijke kan t van ZM bezig ...


Je verkoopt je lichaam voor bandbreedte?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2006 21:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 1 november 2006 20:06 schreef Chelman het volgende:
Je verkoopt je lichaam voor bandbreedte?
Jou niet opgevallen dat Zm sneller is tegenwoordig?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-11-2006 21:18 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 november 2006 20:06 schreef Chelman het volgende:
Je verkoopt je lichaam voor bandbreedte?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2006 21:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 1 november 2006 21:18 schreef Chelman het volgende:

pr0nspam stole your bandwith


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-11-2006 21:22 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 1 november 2006 19:21 schreef Jenje het volgende:
Als iedereen nou eens zelfmoord pleegt .. heb ik van niemand last meer


Wellicht scheelt het ook een hoop psychiatrische hulp waardoor mijn ziektekosten verzekering volgend jaar minder hoeft te stijgen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-11-2006 21:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 november 2006 17:41 schreef Misanthrope het volgende:
Ik wil daarmee aantonen dat ik het nutteloos vind om me in te leven in zo'n persoon als hij/zij nog niet eens bijna de moeite neemt zich in te leven in de rest van de wereld. Want dat is in principe wat je van me vraagt, me in te leven in zo'n persoon. Ik wil niet begrijpen waarom hij die keuzes heeft gemaakt, net zomin als ik wil begrijpen waarom een pedofiel pedofiel is. De zelfmoordenaar en de pedofiel zitten allebei fout en dat maakt ze wat mij betreft asociaal, that's all.


Door een stickertje met ascociaal op mensen te plakken kom je geen stap verder. Wil je iets oplossen aan het asociale dan zal je de oorzaak aan moeten pakken waardoor je je zal moeten verdiepen in de persoon. bij een pedofiel is het misschien zo dat de pedo zelf vroeger misbruikt is en daarom niet inziet wat hij fout doet. De pedo heeft hierdoor niet minder schuld, maar hiermee kan je wel een oplossing vinden.

Een zelfmoordenaar heeft een hoge kans op slagen bij een trein dus zal hij die wel snel pakken, deel je de pil van drion uit op het station, dan zul je een groot deel van de treinen schoon houden. Er zijn natuurlijk ook mensen die een pleuris hekel aan deze wereld hebben en liever met een grote rotzooi de ladder op willen gaan. maarja daar doe je niets tegen, ver in de toekomst zie ik wel een oplossing om zelfmoordenaars weer tot leven te wekken en dan een straf te geven. maarja dan zal de troep ook niet zo angst aanjagend meer zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-11-2006 21:35]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2006 23:01 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 november 2006 20:03 schreef Rotzak het volgende:
Ik vind mensen die zelfmoord niet zielig of iets dergelijks, ik vind het laf. En ik vind mijzelf niet a-sociaal wat dat betreft, ik laat geen familie, vriendin en vrienden in de steek.


Nee maar jij maakt je druk om je eigen gevoelens betreft een ander die zelfmoord pleegde. Dat maakt jou toch enigzins ook asociaal dan. Kijk dat gelul van zielig voor de vrienden, ouders, familie enzovoorts vind ik maar een achterlijk excuus. Je familie staat toch niet achter alle keuzes die je maakt in het leven, dus een keuze over leven of dood ligt ook bij de ander zelf ipv bij de familie.

Bedoel waar help je de ander mee als jij vind dat hij doodongelukkig (eh levendongelukkig in dat geval) moet blijven leven om jou maar blij te houden? Nergens mee lijkt mij, dan ben je dus ten koste van een ander bezig met je eigen welzijn..

ego·ïs·me (het ~)
1 de levenshouding van iem. die voortdurend het eigen belang en eigen welzijn op het oog heeft

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-11-2006 23:09]


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 01-11-2006 23:30 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 1 november 2006 23:01 schreef MMayo het volgende:
Nee maar jij maakt je druk om je eigen gevoelens betreft een ander die zelfmoord pleegde. Dat maakt jou toch enigzins ook asociaal dan. Kijk dat gelul van zielig voor de vrienden, ouders, familie enzovoorts vind ik maar een achterlijk excuus. Je familie staat toch niet achter alle keuzes die je maakt in het leven, dus een keuze over leven of dood ligt ook bij de ander zelf ipv bij de familie.

Bedoel waar help je de ander mee als jij vind dat hij doodongelukkig (eh levendongelukkig in dat geval) moet blijven leven om jou maar blij te houden? Nergens mee lijkt mij, dan ben je dus ten koste van een ander bezig met je eigen welzijn..

ego·ïs·me (het ~)
1 de levenshouding van iem. die voortdurend het eigen belang en eigen welzijn op het oog heeft


Dankje Zoiets wilde ik nou ook al een paar dagen roepen maar wist het nog niet precies te verwoorden.

Je kunt je leven niet voor een ander leven dan voor jezelf, en als je het zelf echt niet zit zitten vind ik dat je ook zelf het recht moet hebben om te beslissen of je ermee doorgaat of niet. Van een ander verwachten dat diegene door het leven blijft worstelen om jou een plezier te doen is OOK egoïstisch.

[dit dus weer even los van het feit dat zelfmoord plegen heel erg is voor alle betrokken, en het mensen kan traumatiseren etc en in die zin dus aso of egoïstisch kan zijn]


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 0:01 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 november 2006 23:30 schreef Pem het volgende:
Je kunt je leven niet voor een ander leven dan voor jezelf, en als je het zelf echt niet zit zitten vind ik dat je ook zelf het recht moet hebben om te beslissen of je ermee doorgaat of niet. Van een ander verwachten dat diegene door het leven blijft worstelen om jou een plezier te doen is OOK egoïstisch.

[dit dus weer even los van het feit dat zelfmoord plegen heel erg is voor alle betrokken, en het mensen kan traumatiseren etc en in die zin dus aso of egoïstisch kan zijn]


Juustem.
Ik vind trouwens dat ze die pil moeten legaliseren, dan wel onder fikse controle van artsen maar toch. Ik vind dat men moet kunnen beslissen over eigen leven en dat het minder dramatisch kan dan nu vaak het geval is.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-11-2006 0:17 by Immortella Profiel van Immortella

Inderdaad ook helemaal eens met Pem.

Maar @Mayo: Dat 'onder strenge controle van artsen' is dan inderdaad wel een eerste vereiste, dat om opwellingen etc. tegen te gaan.
Het moet uiteraard niet zo zijn dat iedere puber die zich even depressief voelt, toegang moet hebben tot die mogelijkheid.
(Maar ik neem ook aan dat dat was wat jij bedoelt).


..."Hate can only create more hate"...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2006 0:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mwa mensen hebben al genoeg kansen het te plegen zou een pil echt zoveel uitmaken?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 02-11-2006 0:31 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 2 november 2006 0:28 schreef ElitE het volgende:
mwa mensen hebben al genoeg kansen het te plegen zou een pil echt zoveel uitmaken?


Ik denk dat het een heel stuk minder 'traumatisch' wordt dan. Geen bloederige toestanden, geen 'onschuldige omstanders' die er bij betrokken worden. Maar vredig inslapen, zoiets. Zou toch mooi zijn als het kon? [al kan ik me niet voorstellen hoe daar strenge regels bij toegepast kunnen worden, hoe kan een ander - in dit geval dan een arts of psych oid - voor jou bepalen of jij inderdaad dood wilt en dat recht hebt etc??]


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2006 0:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik denk dat de meeste de moeite niet op die manier willen nemen. en er zijn nu ook al genoeg manieren om jezelf rustig te vergiftigen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-11-2006 0:41 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 2 november 2006 0:38 schreef ElitE het volgende:
ik denk dat de meeste de moeite niet op die manier willen nemen. en er zijn nu ook al genoeg manieren om jezelf rustig te vergiftigen.


Scheerling bijvoorbeeld, mooi plantje, groeit gewoon in de polder en in de berm... tis wel even goed zoeken!


~ By the fallen one I shall arise ~


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2006 0:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

met planten heb je het risico dat je keihard gaat kotsen en alles weer uitkotst, maar het wemeld idd van de giftige planten.

datura stramonium: doornappel

digitalis purpurea: vingerhoedskruid

aconitum: monnikskap

taxus (volgens mij zijn de pitjes giftig maar het vruchtje niet nu is het wel het seizoen!!)

1 van de giftigste Ricinus communis: wonderboom


maarja overdosis drugs of medicijnen is veel makkelijker en effectiever.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-11-2006 3:56 by Gunman Profiel van Gunman

Maak jezelf van kant op botanische wijze.

Is dat zelfmoord voor verstokte hippies ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 02-11-2006 3:57]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-11-2006 3:56 by Gunman Profiel van Gunman

**

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 02-11-2006 3:57]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-11-2006 6:27 by Schaep Profiel van Schaep

Jij bent meer een Gunman?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-11-2006 9:34 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

D'oh!


Suck my piss


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen