IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-11-2006 9:40 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 1 november 2006 23:01 schreef MMayo het volgende:
Nee maar jij maakt je druk om je eigen gevoelens betreft een ander die zelfmoord pleegde. Dat maakt jou toch enigzins ook asociaal dan. Kijk dat gelul van zielig voor de vrienden, ouders, familie enzovoorts vind ik maar een achterlijk excuus. Je familie staat toch niet achter alle keuzes die je maakt in het leven, dus een keuze over leven of dood ligt ook bij de ander zelf ipv bij de familie.

Bedoel waar help je de ander mee als jij vind dat hij doodongelukkig (eh levendongelukkig in dat geval) moet blijven leven om jou maar blij te houden? Nergens mee lijkt mij, dan ben je dus ten koste van een ander bezig met je eigen welzijn..

ego·ïs·me (het ~)
1 de levenshouding van iem. die voortdurend het eigen belang en eigen welzijn op het oog heeft


Nee, je zoons achter laten is geen teken van egoisme, de ander rijdt zichzelf extra te pletter, terwijl zijn vriendin zwanger is, en de andere presteert het om zich op te hangen terwijl zijn ouders even wat leuks voor hem probeerden te regelen.

jaja echte helden zijn het, en vooral niet asociaal en egoistisch.


[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 02-11-2006 9:41]


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 11:50 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 9:40 schreef Rotzak het volgende:
Nee, je zoons achter laten is geen teken van egoisme, de ander rijdt zichzelf extra te pletter, terwijl zijn vriendin zwanger is, en de andere presteert het om zich op te hangen terwijl zijn ouders even wat leuks voor hem probeerden te regelen.

jaja echte helden zijn het, en vooral niet asociaal en egoistisch.



Anders lees je gewoon even, is dat nou echt zo ontzettend lastig of typ ik en anderen gewoon te moeilijk?

Zelfmoord plegen is zeker wel egoistisch en asociaal, maar ze doen het niet om jou of hun zoons of hun zwangere vriendin te pesten hoor. Als je zo ver heen bent dat je echt dood wil, kunnen al die dingen je geen reet meer schelen. Die bestaan dan niet meer voor ze, hebben geen enkele waarde meer voor ze want het enige wat dan telt is wegkomen van hun problemen. Of dacht jij soms dat die mensen graag voor held willen worden gezien, zo van look at me.. woohooo zo voor de trein? Tuurlijk heb je lui die alleen om aandacht schreeuwen, maar degene die het daadwerkelijk uitvoeren willen weg en niet meer schreeuwen. Achja dan scheld je die lui maar uit, denk je nou echt dat zij daarover van te voren wakker zullen liggen? Tuurlijk niet! Het kan ze daadwerkelijk geen flikker schelen, waarom zouden ze ook.. want dood is voor hun een uitweg. Dat soort dingen is voor iemand die een lekker leventje heeft, waarvan de psyche werkt zoals die ongeveer zou moeten werken om jezelf prettig te voelen.. ontzettend moeilijk voor te stellen. Maar ook het wel of niet kunnen voorstellen van iets, hangt samen met egoisme.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-11-2006 11:54 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 2 november 2006 11:50 schreef MMayo het volgende:
Maar ook het wel of niet kunnen voorstellen van iets, hangt samen met egoisme.


Narcisme is toch echt iets geheel anders

En nu weer doden mensen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 11:55 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 11:54 schreef Argus het volgende:
Narcisme is toch echt iets geheel anders

En nu weer doden mensen


Ja dat is ook iets anders, maar daar doelde ik niet op. Dit is trouwens het topic over zelfmoord.. niet het doden melden topic

Men haalt ze echt steeds door de war


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-11-2006 12:05 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 november 2006 11:50 schreef MMayo het volgende:
Anders lees je gewoon even, is dat nou echt zo ontzettend lastig of typ ik en anderen gewoon te moeilijk?

Zelfmoord plegen is zeker wel egoistisch en asociaal, maar ze doen het niet om jou of hun zoons of hun zwangere vriendin te pesten hoor. Als je zo ver heen bent dat je echt dood wil, kunnen al die dingen je geen reet meer schelen. Die bestaan dan niet meer voor ze, hebben geen enkele waarde meer voor ze want het enige wat dan telt is wegkomen van hun problemen. Of dacht jij soms dat die mensen graag voor held willen worden gezien, zo van look at me.. woohooo zo voor de trein? Tuurlijk heb je lui die alleen om aandacht schreeuwen, maar degene die het daadwerkelijk uitvoeren willen weg en niet meer schreeuwen. Achja dan scheld je die lui maar uit, denk je nou echt dat zij daarover van te voren wakker zullen liggen? Tuurlijk niet! Het kan ze daadwerkelijk geen flikker schelen, waarom zouden ze ook.. want dood is voor hun een uitweg. Dat soort dingen is voor iemand die een lekker leventje heeft, waarvan de psyche werkt zoals die ongeveer zou moeten werken om jezelf prettig te voelen.. ontzettend moeilijk voor te stellen. Maar ook het wel of niet kunnen voorstellen van iets, hangt samen met egoisme.


jaja, het zal allemaal wel, ik heb het 3 keer van behoorlijk dichtbij mee gemaakt, dus ook de toestand na de zelfdoding. En dan kan iedereen wel met quasi psychische termen komen, maar voor mij blijft het hetzelfde. Ik snap uberhaupt ook niet dat mensen zelfmoord plegen, maargoed dat terzijde.

Zelfmoord is voor zwakkelingen.


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 12:10 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 12:05 schreef Rotzak het volgende:
jaja, het zal allemaal wel, ik heb het 3 keer van behoorlijk dichtbij mee gemaakt, dus ook de toestand na de zelfdoding. En dan kan iedereen wel met quasi psychische termen komen, maar voor mij blijft het hetzelfde. Ik snap uberhaupt ook niet dat mensen zelfmoord plegen, maargoed dat terzijde.

Zelfmoord is voor zwakkelingen.


Prima toch, is jouw mening. Jammer dat je er zo over denkt. Jammer dat je de mensen die zo dichtbij je stonden en zichzelf van kant hebben gemaakt, zwakkelingn vind. Maar ergens heb je gelijk, ze zijn zwak omdat ze de wereld en zichzelf niet aankunnen, jammer dat het dan op zo´n negatieve manier moet worden geuit.

Ah well.. jouw mening


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2006 12:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Waarom zou je iemand die je na staat geen zwakkeling mogen vinden?


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 02-11-2006 12:13 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 2 november 2006 12:05 schreef Rotzak het volgende:
jaja, het zal allemaal wel, ik heb het 3 keer van behoorlijk dichtbij mee gemaakt, dus ook de toestand na de zelfdoding. En dan kan iedereen wel met quasi psychische termen komen, maar voor mij blijft het hetzelfde. Ik snap uberhaupt ook niet dat mensen zelfmoord plegen, maargoed dat terzijde.

Zelfmoord is voor zwakkelingen.


Haha, leer lezen!

Iemand wil dood, geeft er geen fuck om wat anderen ervan vinden (anders zou die ook vast niet dood willen), en springt voor de trein. Dus hij is overal vanaf.

Zeikerds zoals jij vinden het daarna nodig om te roepen dat dat asociaal en egoistisch is. Nou: Oke! Wat wil je daar nu verder mee bereiken? Niemand die het daarmee oneens is hoor. Het is alleen iets waar diegene die zelfmoord heeft gepleegd geen fuck om gaf. Maar als jij die persoon echt zo asociaal had gevonden dan zou je er ook niet zo mee zitten dat die nu dood is he..



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 12:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 12:11 schreef Jenje het volgende:
Waarom zou je iemand die je na staat geen zwakkeling mogen vinden?


Ik vind niemand een zwakkeling, wel vind ik dat sommigen zwak gedrag laten zien. Ik reken een persoon niet af op zijn persoon, eerder op manieren van uiten of gedragingen. Heel simpel voorbeeld, iemand met gedragsproblematiek is dat iemand die gewoon een kutpersoon is of is dat een mens met gedragsproblematiek/gebruiksaanwijzing? Ik denk het laatste, terwijl voor veel anderen het eerste het geval zou zijn. Kwestie van niet verder willen kijken dan je neus lang is.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-11-2006 12:21]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 12:27 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 0:17 schreef Immortella het volgende:
Maar @Mayo: Dat 'onder strenge controle van artsen' is dan inderdaad wel een eerste vereiste, dat om opwellingen etc. tegen te gaan.
Het moet uiteraard niet zo zijn dat iedere puber die zich even depressief voelt, toegang moet hebben tot die mogelijkheid.
(Maar ik neem ook aan dat dat was wat jij bedoelt).


Jeps.
Ken genoeg mensen die dit even roepen om er later weer van op terug te komen. Dingen in een opwelling doen gaat met zo'n pil een stuk makkelijker, dus dan maar streng onder controle.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2006 12:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

laten we even een simpel voorbeeld geven. Stel je wilt je relaxte bankstel weg doen omdat hij voor jou in je huis in de weg staat. je familie komt vaak langs en vind hem wel erg lekker zitten en willen niet dat jij hem weg doet.

zij zijn wel met meer maar jij bent meer thuis, bovendien is het jouw thuis.

in principe is dit ook ascociaal omdat je familie wilt dat het blijft, maar het is natuurlijk logisch dat je e bank weg doet.

probleem bij zelfmoord is dat een persoon best wel wat meer zin in zijn leven zou kunnen krijgen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-11-2006 12:31 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 november 2006 12:13 schreef Kramy het volgende:
Haha, leer lezen!

Iemand wil dood, geeft er geen fuck om wat anderen ervan vinden (anders zou die ook vast niet dood willen), en springt voor de trein. Dus hij is overal vanaf.

Zeikerds zoals jij vinden het daarna nodig om te roepen dat dat asociaal en egoistisch is. Nou: Oke! Wat wil je daar nu verder mee bereiken? Niemand die het daarmee oneens is hoor. Het is alleen iets waar diegene die zelfmoord heeft gepleegd geen fuck om gaf. Maar als jij die persoon echt zo asociaal had gevonden dan zou je er ook niet zo mee zitten dat die nu dood is he..


Heb ik gezegd dat ik er wat mee wil bereiken dan? En a-sociaal wil niet zeggen dat ik er niet mee zit, ik vind wat hij gedaan heeft tegenover zijn familie, vrienden en vriendin absurd en ondoordacht.
Maargoed, wie ben ik he, ik vraag me af of de meesten die hier zo lopen te bleren van het is zijn keuze nog zo'n grote bek hebben, als er een goede bekende van hen in de kist ligt met een grote striem in de nek van het touw.



Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 12:38 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 12:31 schreef Rotzak het volgende:
ik vraag me af of de meesten die hier zo lopen te bleren van het is zijn keuze nog zo'n grote bek hebben, als er een goede bekende van hen in de kist ligt met een grote striem in de nek van het touw.




Oh jij wilt weten of wij er ook mee te maken hebben gehad? Nou, 2 vriendinnnen waarvan 1 is gesprongen (ook geen striem, wel een zooitje) en 1 door medicatie en alcohol (geen striem). Oh en mijn oom, die is voor de trein gesprongen.. fiks geraakt en de rest van de lichaamsdelen werden geraakt door een van de andere kant af komende trein. Ik moet zeggen, hij kon wel plannen.. hij wilde zeker van zijn dood zijn. Hij had dan wel geen striem in de nek, er was gewoon niks meer van hem over. Maar arme Rotzak hoor, arme arme kerel..

Oja en op mijn werk 1 keer iemand gevonden die zichzelf van kant had weten te maken, meerdere mensen met suicidale neigingen op de groep gehad. Dus ja, weet wel zeker dat ook anderen hier er vaak genoeg mee te maken hebben gehad.

Zijn dit genoeg ervaringen van dichtbij om mee te mogen praten Rotzak?


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-11-2006 12:48]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2006 13:05 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 november 2006 12:13 schreef Kramy het volgende:
Haha, leer lezen!

Iemand wil dood, geeft er geen fuck om wat anderen ervan vinden (anders zou die ook vast niet dood willen), en springt voor de trein. Dus hij is overal vanaf.

Zeikerds zoals jij vinden het daarna nodig om te roepen dat dat asociaal en egoistisch is. Nou: Oke! Wat wil je daar nu verder mee bereiken? Niemand die het daarmee oneens is hoor. Het is alleen iets waar diegene die zelfmoord heeft gepleegd geen fuck om gaf. Maar als jij die persoon echt zo asociaal had gevonden dan zou je er ook niet zo mee zitten dat die nu dood is he..
Hoe meer er over gediscussieert wordt, hoe groter de kans dat iemand die zelfmoord wil gaan plegen het leest en hoe groter de kans dat iemand die zelfmoord wil plegen leest dat er ook andere manieren zijn om zelfmoord te plegen, waarmee je ook zekerheid hebt. Elke keer dat een zelfmoordenaar dan niet voor de trein springt, maar een of ander hip pilletje gebruikt, scheelt dat mij weer een vertraging.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 02-11-2006 13:08 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 2 november 2006 13:05 schreef Misanthrope het volgende:
Hoe meer er over gediscussieert wordt, hoe groter de kans dat iemand die zelfmoord wil gaan plegen het leest en hoe groter de kans dat iemand die zelfmoord wil plegen leest dat er ook andere manieren zijn om zelfmoord te plegen, waarmee je ook zekerheid hebt. Elke keer dat een zelfmoordenaar dan niet voor de trein springt, maar een of ander hip pilletje gebruikt, scheelt dat mij weer een vertraging.


Als dat jij je altijd netjes aan je snelheid zou houden op de weg dan volgen anderen misschien jouw voorbeeld. Hierdoor zullen dan minder ongelukken ontstaan en dat scheelt mij weer in de file staan

Owja, en net alsof mij het iets boeit of dat jij vertraging hebt



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2006 13:10 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 november 2006 13:08 schreef Kramy het volgende:
Als dat jij je altijd netjes aan je snelheid zou houden op de weg dan volgen anderen misschien jouw voorbeeld. Hierdoor zullen dan minder ongelukken ontstaan en dat scheelt mij weer in de file staan

Owja, en net alsof mij het iets boeit of dat jij vertraging hebt
Dat gaat niet op, ik heb nog nooit een ongeluk veroorzaakt, dus ik heb nog nooit vertraging veroorzaakt.

En owja, wat boeit het anderen of ik me aan de snelheid houd of niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 13:11 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 13:05 schreef Misanthrope het volgende:
Hoe meer er over gediscussieert wordt, hoe groter de kans dat iemand die zelfmoord wil gaan plegen het leest en hoe groter de kans dat iemand die zelfmoord wil plegen leest dat er ook andere manieren zijn om zelfmoord te plegen.


Ja, dat denk ik ook. *proest!*

Wellicht wil Slechtheid wel het een en ander toelichten over het op de hoogte zijn van diverse mogelijkheden.



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-11-2006 13:57 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 2 november 2006 12:29 schreef ElitE het volgende:
probleem bij zelfmoord is dat een persoon best wel wat meer zin in zijn leven zou kunnen krijgen.


zelfmoord=ook gewoon moord, in die zin.

zomaar ff een quote;

quote:
Onder de beroepen met een verhoogd zelfmoordrisico zijn die van arts, dierenarts en tandarts, niet zozeer vanwege de werkstress, maar vanwege de toegang tot dodelijke chemicaliën en de deskundigheid inzake het gebruik ervan voor zelfdoding.

Uit het onderzoek blijkt tevens dat mensen die plotseling hun baan verliezen, een hoger zelfmoordrisico lopen dan mensen die hun hele leven in armoede leven.


Suck my piss


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-11-2006 14:09 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 november 2006 12:38 schreef MMayo het volgende:
Oh jij wilt weten of wij er ook mee te maken hebben gehad? Nou, 2 vriendinnnen waarvan 1 is gesprongen (ook geen striem, wel een zooitje) en 1 door medicatie en alcohol (geen striem). Oh en mijn oom, die is voor de trein gesprongen.. fiks geraakt en de rest van de lichaamsdelen werden geraakt door een van de andere kant af komende trein. Ik moet zeggen, hij kon wel plannen.. hij wilde zeker van zijn dood zijn. Hij had dan wel geen striem in de nek, er was gewoon niks meer van hem over. Maar arme Rotzak hoor, arme arme kerel..

Oja en op mijn werk 1 keer iemand gevonden die zichzelf van kant had weten te maken, meerdere mensen met suicidale neigingen op de groep gehad. Dus ja, weet wel zeker dat ook anderen hier er vaak genoeg mee te maken hebben gehad.

Zijn dit genoeg ervaringen van dichtbij om mee te mogen praten Rotzak?



Nou prima dan, dan heb jij recht van spreken, en het was niet persoonlijk tegen jou gericht maar voornamelijk tegen Kramy.

ps. je hoeft niet zo minachtend te doen


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 14:13 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 14:09 schreef Rotzak het volgende:
Nou prima dan, dan heb jij recht van spreken, en het was niet persoonlijk tegen jou gericht maar voornamelijk tegen Kramy.

ps. je hoeft niet zo minachtend te doen


Fijn, dat ik dan recht van spreken heb..
ps: Dat bepaal ik zelf wel even.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-11-2006 14:23 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 2 november 2006 13:05 schreef Misanthrope het volgende:
maar een of ander hip pilletje gebruikt

De pil van Drion is een door de Nederlandse rechtsgeleerde Huib Drion in 1992 voorgestelde hypothetische pil waarmee een (hoog)bejaarde die 'klaar is met leven' op humane wijze een einde aan zijn of haar leven zou kunnen maken op een zelf gekozen tijdstip. De pil zou in de voorstelling van Drion met zekere veiligheidsmaatregelen vrij verkrijgbaar moeten zijn. De pil zou feitelijk uit 2 pillen bestaan. Pil A & Pil B zouden met enkele dagen tussentijd ingenomen moeten worden. Dit zou ertoe dwingen er nog eens over na te denken. In ruimere zin gaat de discussie over de pil van Drion over het recht (of niet) op zelfdoding.

Een dergelijk medicament bestaat (anno januari 2006) nog niet in Nederland.

Voormalig Minister van Volksgezondheid Els Borst (D66) zorgde in de jaren '90 voor de nodige ophef in Nederland omdat zij de Pil van Drion wilde legaliseren.

Categorie: Dood

"Ik dacht: even wat achtergrondinformatie toevoegen m.b.t 'hippe pillen'."

Wat de meesten sociaal vinden kan je ook als parasiteren zien.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-11-2006 14:25 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 november 2006 14:13 schreef MMayo het volgende:
Fijn, dat ik dan recht van spreken heb..
ps: Dat bepaal ik zelf wel even.



Zak dan maar gewoon in de stront


Against God and Government


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-11-2006 14:29 by BARABAS Profiel van BARABAS



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-11-2006 15:31 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 2 november 2006 12:20 schreef MMayo het volgende:
Ik reken een persoon niet af op zijn persoon, eerder op manieren van uiten of gedragingen. Heel simpel voorbeeld, iemand met gedragsproblematiek is dat iemand die gewoon een kutpersoon is of is dat een mens met gedragsproblematiek/gebruiksaanwijzing? Ik denk het laatste, terwijl voor veel anderen het eerste het geval zou zijn. Kwestie van niet verder willen kijken dan je neus lang is.


Ik denk in veel gevallen, in ieder geval dat van mij, ook het simpelweg geen verschil zien tussen de twee. Als ik die tak zou willen volgen zou ik ieder gedrag wel tot een stukje gedragsproblematiek kunnen terugvoeren.
De oorzaak (te kleine schoentjes gehad, mocro, stofje los) is voor mij ondergeschikt aan het resultaat in deze.
Ik denk dat het duidelijk is waarom ik niet in de zorg werk


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 02-11-2006 15:33 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Zou een zelfmoordenaar die faalt in zijn streven aangeklaagd kunnen worden voor het proberen te vermoorden van zijn toekomstige zelf?



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen