IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
WalkingInShadows
Usericon van WalkingInShadows
Posted 12-05-2008 11:57 by WalkingInShadows Profiel van WalkingInShadows

Oke. Mag ik vragen wat voor een werkervaring? Psycholoog of psychiater ofzo? Het is allemaal zo tegenstrijdig, de ene psycholoog zegt dit en de ander weer totaal wat anders. Hmm dat heeft hier niks mee te maken maar ik zat beetje na te denken.
En eigenlijk heb je misschien ook wel gelijk..


Er is geen sprake van onwil, maar van onvermogen


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2008 12:35 by MMayo Profiel van MMayo

Als begeleider.
Ga dit topic en de vorige delen eerst maar eens doorlezen. Veel mensen met allerlei ervaringen hier.

En ik snap geen flikker van wat jij typt, wat is tegenstrijdig? Ken je het verschil tussen psycholoog en psychiater wel? Waarin heb ik misschien wel gelijk?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-05-2008 12:50]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-05-2008 13:39 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ben ik de enige die vind dat de titel van deze topic nogal dubieus is?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-05-2008 14:22 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 mei 2008 13:39 schreef Lionheart het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de titel van deze topic nogal dubieus is?


Ja en nee:

quote:
Op 16 november 2007 22:24 schreef Lionheart het volgende:
Zelfmoord deel 3? :')


Beetje vergeetachtig?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 12-05-2008 14:42 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Je moet toch wat als de kwaliteit van je humor onder de maat is, dan gooi je het op kwantiteit. Net zoals je er niet van uit mag gaan dat als je 99 witte zwanen ziet, de 100ste zwart is. Dit principe pleit voor het herhalen van flauwe grappen met het zicht op de mogelijkheid dat ze ooit wel eens grappig worden.



WalkingInShadows
Usericon van WalkingInShadows
Posted 12-05-2008 15:30 by WalkingInShadows Profiel van WalkingInShadows

Posted 12-05-2008 12:35 by MMayo (Redactie)

--------------------------------------------------------------------------------

Als begeleider.
Ga dit topic en de vorige delen eerst maar eens doorlezen. Veel mensen met allerlei ervaringen hier.

En ik snap geen flikker van wat jij typt, wat is tegenstrijdig? Ken je het verschil tussen psycholoog en psychiater wel? Waarin heb ik misschien wel gelijk?



Ik heb gelezen.. En ervaring heb ik zelf ook.

Het verschil weet ik donders goed. Tegenstrijdig in het opzicht dat ik een psycholoog heb gehad die zei dat automutilatie totaal los staat van zelfdodiging.En ik heb er 1 gehad die zei dat zelfmoordgedachten automutilatie tot gevolg heeft.
En jij zegt mensen die automutileren doen pogingen tot zelfdoding..
Gewoon allemaal verschillende dingen en ik zit nu gewoon te denken daarover omdat ik er geen hol van snap.. mijn ervaring is dat ik allebei had, dus zegmaar het geen wat jij zegt.. Maar mijn psycholoog zei toen dat ik die 2 dingen goed moest onderscheiden omdat het niks met elkaar te maken had..
Ik vind het beetje lastig.


Er is geen sprake van onwil, maar van onvermogen


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2008 15:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 mei 2008 15:30 schreef WalkingInShadows het volgende:
En jij zegt mensen die automutileren doen pogingen tot zelfdoding..



Nee dat zeg ik niet.


WalkingInShadows
Usericon van WalkingInShadows
Posted 12-05-2008 15:39 by WalkingInShadows Profiel van WalkingInShadows

Hmm, laat maar, ik heb weer eens verkeerd gelezen. Het spijt mij.


Er is geen sprake van onwil, maar van onvermogen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-05-2008 15:42 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 12 mei 2008 14:42 schreef Audiophile het volgende:
Je moet toch wat als de kwaliteit van je humor onder de maat is, dan gooi je het op kwantiteit. Net zoals je er niet van uit mag gaan dat als je 99 witte zwanen ziet, de 100ste zwart is. Dit principe pleit voor het herhalen van flauwe grappen met het zicht op de mogelijkheid dat ze ooit wel eens grappig worden.

Jammer dat je de plank net mis slaat.

Als je 99 witte zwanen ziet, sluit dat niet uit dat er niet-witte zwanen kunnen bestaan. Het zegt niets over eventuele zwarte zwanen.
Dat heeft eigenlijk met basisuitspraken te maken, maar in dit geval is het tekstueel problematisch.
het zou erg onlogisch zijn als iemand die 99 keer een witte zwaan heeft waargenomen zou zeggen, de 100ste is een zwarte.... die zou zeggen dat de 100ste ook wit is.

maar goed... blablabl maandag


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 12-05-2008 15:43 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Verdorie, doe ik eens intellectueel en faal ik keihard.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-05-2008 15:43 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 12 mei 2008 15:30 schreef WalkingInShadows het volgende:
Posted 12-05-2008 12:35 by MMayo (Redactie)

--------------------------------------------------------------------------------

Als begeleider.
Ga dit topic en de vorige delen eerst maar eens doorlezen. Veel mensen met allerlei ervaringen hier.

En ik snap geen flikker van wat jij typt, wat is tegenstrijdig? Ken je het verschil tussen psycholoog en psychiater wel? Waarin heb ik misschien wel gelijk?



Ik heb gelezen.. En ervaring heb ik zelf ook.

Het verschil weet ik donders goed. Tegenstrijdig in het opzicht dat ik een psycholoog heb gehad die zei dat automutilatie totaal los staat van zelfdodiging.En ik heb er 1 gehad die zei dat zelfmoordgedachten automutilatie tot gevolg heeft.
En jij zegt mensen die automutileren doen pogingen tot zelfdoding..
Gewoon allemaal verschillende dingen en ik zit nu gewoon te denken daarover omdat ik er geen hol van snap.. mijn ervaring is dat ik allebei had, dus zegmaar het geen wat jij zegt.. Maar mijn psycholoog zei toen dat ik die 2 dingen goed moest onderscheiden omdat het niks met elkaar te maken had..
Ik vind het beetje lastig.

Even een cliche: elk mens is anders. Dit betekent dat gebeurtenis X niet op elk mens uitwerking y heeft.

kijk je geen dokter Phill ofzo!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-05-2008 15:45 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 12 mei 2008 15:43 schreef Audiophile het volgende:
Verdorie, doe ik eens intellectueel en faal ik keihard.

ik zou zeggen: fuck die zwanen, niet te vreten die beesten!



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 12-05-2008 16:55 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ik wou het op a la matrix gooien: Er is geen plank



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 12-05-2008 17:53 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

het volgende topic was leuker.


Suck my piss


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-05-2008 18:57 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

zelfmoord is een schone zaak, er zou niet zo'n taboe op moeten rusten




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 12-05-2008 20:13 by jeroen83 Profiel van jeroen83

misschien is het voor degene die zelfmoord een goede oplossing, maar niet voor zijn nabestaanden, dus daarom rust er misschien een taboe op.


Never have so many sacrificed so much for so few


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-05-2008 20:50 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

[edit], geen zin in de discussie[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 13-05-2008 8:49]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-05-2008 15:25 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 mei 2008 11:30 schreef Audiophile het volgende:
Ik heb wel eens last van plaatsvervangende zelfmoordideëen. Soms zie je mensen lopen en denk je 'ik wil dat jij dood gaat'...


Kijk dat heb ik nu ook, bij sommige mensen heb ik serieus zo iets van "ga maar gewoon dood" desnoods help ik je een handje.


Against God and Government


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-05-2008 15:26 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 mei 2008 20:50 schreef Aaaarco het volgende:
[edit], geen zin in de discussie[/edit]


Jammer, want je had een goed punt.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-05-2008 16:09 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

nou weet je ik vind t gewoon van de idiote dat t overal volkomen normaal is dat je jezelf langzaam vergiftigd( we roken on de kanker, vreten ons een dikke aderdichtslipping etc etc. en maar als iemand aangeeft niet verder te willen zou dat gewoon bespreekbaar moeten zijn...

gewoon tegen je kinderen/ouders/buurman/vrouw/vriendin/hond/neger/nog een hond/melkboer etc vertellen " joh, ik stop ermee. morgen effe naar de kliniek en een spuitje halen, ik heb de formulieren nu 6 weken geleden ingeleverd dus morgen mag t dan eindelijk. Het ga je goed en tot nooit"




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-05-2008 20:00 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

moet kunnen.


Suck my piss


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-05-2008 20:05 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 13 mei 2008 16:09 schreef Aaaarco het volgende:
nou weet je ik vind t gewoon van de idiote dat t overal volkomen normaal is dat je jezelf langzaam vergiftigd( we roken on de kanker, vreten ons een dikke aderdichtslipping etc etc. en maar als iemand aangeeft niet verder te willen zou dat gewoon bespreekbaar moeten zijn...




Dat bedoelde ik, ben ik het ook volkomen mee eens.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 13-05-2008 20:12 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Helemaal mee eens..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-05-2008 20:18 by mental Profiel van mental

quote:
Op 12 mei 2008 12:35 schreef MMayo het volgende:
Als begeleider.
Ga dit topic en de vorige delen eerst maar eens doorlezen. Veel mensen met allerlei ervaringen hier.

En ik snap geen flikker van wat jij typt, wat is tegenstrijdig? Ken je het verschil tussen psycholoog en psychiater wel? Waarin heb ik misschien wel gelijk?
Met jouw wil ik ook graag een glaasje water drinken.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-05-2008 20:21]


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2008 21:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

al dat gedoe


mensen willen niet "dood"
dood zijn is totaal onbekend, alleen stoppen met leven kan
en als je het zo bekijkt kan het veel makkelijker


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen