IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-01-2006 14:19 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Succes het komende jaar mensen


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-01-2006 16:47 by mental Profiel van mental

Juist, hoe minder mensen hoe gezelliger het wordt.


Fuck the world and fuck you


isa
Usericon van isa
Posted 02-01-2006 15:23 by isa Profiel van isa

Pfff, pak nog maar n biertje


Dolk
Usericon van Dolk
Posted 13-04-2006 10:07 by Dolk Profiel van Dolk

quote:
Op 18 november 2005 10:34 schreef Stefan het volgende:
Doen de meesten dat niet dan?


Dat is dus het stomme jongen! Nee.

Een kennis van mij heeft zelfmoord willen plegen (met paracetamol, whahaha!) toen zijn vriendinnetje hem dumpte. Toen ik hem vertelde hoe mijn leven in elkaar zat wilde-ie weer, omdat ie door had hoe de wereld in elkaar zat!
(en dan zou je toch verwachten dat je jezelf depressief maakt door in een klotesituatie te zitten, in plaats van een jongen die je amper kent...)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 10:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Goh ... wat maak je toch allemaal mee he ..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-04-2006 10:11 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 13 april 2006 10:07 schreef Dolk het volgende:
Dat is dus het stomme jongen! Nee.

Een kennis van mij heeft zelfmoord willen plegen (met paracetamol, whahaha!) toen zijn vriendinnetje hem dumpte. Toen ik hem vertelde hoe mijn leven in elkaar zat wilde-ie weer, omdat ie door had hoe de wereld in elkaar zat!
(en dan zou je toch verwachten dat je jezelf depressief maakt door in een klotesituatie te zitten, in plaats van een jongen die je amper kent...)




spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-04-2006 10:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 april 2006 10:07 schreef Dolk het volgende:
Dat is dus het stomme jongen! Nee.

Een kennis van mij heeft zelfmoord willen plegen (met paracetamol, whahaha!) toen zijn vriendinnetje hem dumpte. Toen ik hem vertelde hoe mijn leven in elkaar zat wilde-ie weer, omdat ie door had hoe de wereld in elkaar zat!
(en dan zou je toch verwachten dat je jezelf depressief maakt door in een klotesituatie te zitten, in plaats van een jongen die je amper kent...)


hehe met paracetamol kan je anders goed zelfmoord plegen

zo'n 15 gram innemen (30 x 500mg) dan 24 uur wachten om het in te laten werken en je hebt genoeg dodelijke schade, jammer genoeg duurt het dan 1 of 2 weken voordat je dood gaat aan die schade.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 13-04-2006 13:40 by killerbarbie Profiel van killerbarbie

Het afgelopen jaar hebben een aantal mensen in mijn omgeving zelfmoord gepleegd. Ikzelf ben erachter gekomen dat ik aan een borderline stoornis lijdt, waardoor ik extreme stemmingswissleingen heb, en ja, hier zitten ook weleens zelfmoordgedachten bij.Ik heb nu eindelijk na 13 maanden lang zoeken naar medicatie die WEL goed aansluit bij mij een medicijn gevonden dat god zij dank wel helpt. Verder heb ik wekelijkse therapie om mijn leven op orde te krijgen en te houden. Ik had er eerst geen vertrouwen in, maar uiteindelijk is het de beste keuze geweest die ik in hele lange tijd gemaakt heb.

Ik kan sinds een maand of 2 zeggen dat ik me eindelijk goed voel, dat er rust in mijn hoofd is. Therapie is een goed hulpmiddel, alleen moet je wel geholpen willen worden

Bij mij heeft het erg lang geduurd voordat ik hulp wilde accepteren maar ik besefte vorig jaar opeens dat als ik me niet zou laten helpen, dat er niet veel meer hoefde te gebeuren voordat ik niet meer geholpen zou kunnen worden.


You suck and that's sad


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-04-2006 16:34 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Het schijnt je eigen schuld te zijn. Maar als je in Nijmegen gaat wonen krijg je wel begeleiding


Dolk
Usericon van Dolk
Posted 13-04-2006 18:05 by Dolk Profiel van Dolk

Hm, begeleiding heeft mij opgezadeld met nog een depressie. En een psychiatrisch rapport. Terwijl er eigenlijk weinig mis met mij schijnt te zijn... Bleh, is niks voor mij.

Maar, paracetamol is niet geschikt voor directe zelfmoord! Treinen wel.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-04-2006 19:51 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 april 2006 18:05 schreef Dolk het volgende:
Hm, begeleiding heeft mij opgezadeld met nog een depressie. En een psychiatrisch rapport. Terwijl er eigenlijk weinig mis met mij schijnt te zijn... Bleh, is niks voor mij.

Maar, paracetamol is niet geschikt voor directe zelfmoord! Treinen wel.


En je hebt nog wel zo'n naar leven vertelde je een paar posts eerder..



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-04-2006 22:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 april 2006 18:05 schreef Dolk het volgende:
Hm, begeleiding heeft mij opgezadeld met nog een depressie. En een psychiatrisch rapport. Terwijl er eigenlijk weinig mis met mij schijnt te zijn... Bleh, is niks voor mij.

Maar, paracetamol is niet geschikt voor directe zelfmoord! Treinen wel.

Had je dat niet kunnen bedenken voordat je in de psychiatrie belande dan... damn Voordat je daar komt moet je je dan wel behoorlijk aangesteld hebben als er zo weinig mis met je is. Wees er maar trots op.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-05-2006 16:57 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Stelletje beginnelingen. Paracetamol is uiterst geschikt voor zelfmoord en zorgt ervoor dat de klus geklaard is binnen 12 uur.

Als je er meer dan 75 naar binnen weet te proppen voor je flauwvalt is het kassa. Je lever kan die shit er simpelweg niet uitfilteren. Zorg dus dat het lukt, anders ligt je bed onder de pikzwarte kots en hou je de rest van je leven leverschade.

Als je het doet, doe het dan goed.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 05-05-2006 17:10 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Het is niet voor niks dat je tegenwoordig geen verpakkingen met 100 tabletten paracetamol meer kunt kopen... En voordat je nu gaat lachen: Zelfmoord is bijna altijd een impulsieve actie. Door kleine barrières op te werpen (bijvoorbeeld dat je naar twee winkels moet voor je genoeg paracetamol hebt, of dat je over een hek moet klimmen voordat je bij de rails bent) geef je mensen een denkpauze, en voor veel mensen is dat al genoeg om er vanaf te zien. Daar is over nagedacht, mensen.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-05-2006 3:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 mei 2006 16:57 schreef Slechtheid het volgende:
Stelletje beginnelingen. Paracetamol is uiterst geschikt voor zelfmoord en zorgt ervoor dat de klus geklaard is binnen 12 uur.

Als je er meer dan 75 naar binnen weet te proppen voor je flauwvalt is het kassa. Je lever kan die shit er simpelweg niet uitfilteren. Zorg dus dat het lukt, anders ligt je bed onder de pikzwarte kots en hou je de rest van je leven leverschade.

Als je het doet, doe het dan goed.

ah okee, de acutere kant aan paracetamol kende ik nog niet.
na zo'n 30 pillen en 24 uur geduld heb je trouwens wel de dodelijke schade, alleen duurt het nog zo'n 1 a 2 pijnlijke weken voor je in het kistje mag.

maar wil je acuut kan je beter een beetje nicotine nemen, zo'n mg/kg lichaamsgewicht is dodelijk, beetje extra is acute dood.
1 a 2 pakjes nicotine kauwgom kauwen en gaan!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sater
Usericon van Sater
Posted 08-05-2006 6:14 by Sater Profiel van Sater

Luchtbel in de ader.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-05-2006 16:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

spuit dan een kaliumzout naar binnen, gelijk het hart stil, lucht lijkt me minder effectief en minder zeker.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 08-05-2006 16:20 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 5 mei 2006 17:10 schreef Aaargh het volgende:
Het is niet voor niks dat je tegenwoordig geen verpakkingen met 100 tabletten paracetamol meer kunt kopen...


Jawel hoor, gisteren nog gekocht..


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-05-2006 16:21 by aerodis Profiel van aerodis

De Zelfmoordapotheek; zeker van je zaak.


Rafira
Usericon van Rafira
Posted 11-05-2006 11:22 by Rafira Profiel van Rafira

Tja zelfmoord... -_-'' Mijn beste vriendin heeft het ook geprobeerd, eerst ontelbaar veel sneden in je maken, beetje satanistisch bezig en gek worden in een opvangtehuis. Heeft geprobeerd voor de trein te springen maar deed het niet, twee maand later nog eens proberen, weer niet gelukt en 3 dagen geleden bezoek gehad van satan die dr voogd geval mishandelde... -_- Het leven kan soms ondraagelijk zijn.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-05-2006 11:25 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 11 mei 2006 11:22 schreef Rafira het volgende:
Tja zelfmoord... -_-'' Mijn beste vriendin heeft het ook geprobeerd, eerst ontelbaar veel sneden in je maken, beetje satanistisch bezig en gek worden in een opvangtehuis. Heeft geprobeerd voor de trein te springen maar deed het niet, twee maand later nog eens proberen, weer niet gelukt en 3 dagen geleden bezoek gehad van satan die dr voogd geval mishandelde... -_- Het leven kan soms ondraagelijk zijn.


PROEST!!


spelfout weggehaald...


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 11-05-2006 11:26 by ouwe Profiel van ouwe

quote:
Op 11 mei 2006 11:22 schreef Rafira het volgende:
Heeft geprobeerd voor de trein te springen maar deed het niet

Goddomme, had de NS weer eens een storing??


Rafira
Usericon van Rafira
Posted 11-05-2006 11:28 by Rafira Profiel van Rafira

XD Geen idee, we weten hoe de NS hier is
net als Windows Xp oftwel Windows Extra Problemen -__-'' of hoe ik ons land vaak noem: helland


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2006 11:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Drugsbeleid is idd veel te vrij hier ..


Rafira
Usericon van Rafira
Posted 11-05-2006 11:40 by Rafira Profiel van Rafira

Ja dat deugt ook van geen kanten... maarja ons hele land zit al niet goed in elkaar


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen