IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Traumatic Voyage
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-08-2005 12:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik ben de nieuwe cd "Khiaoscuro" aan het luisteren en het is weer een lekker ziek chaotisch black metal cdtje geworden

Nog meer liefhebbers van deze band?
Discografie:
Edenweed (demo) (1989)
Shizophrenic Moments in Paranoia (demo) (1991)
Traumatic... (1992)
Traumatized... (1993)
Trauma... (1996)
Cogito Ergo Sum (1996)
Überlebenskunst (2001)
The Traumatic Videos (DVD) (2003)
Khiaoscuro (2005)


Zenial


nommele
Usericon van nommele
Posted 29-08-2005 14:01 by nommele Wijzig reactieProfiel van nommeleQuote dit bericht

Wow, ik dacht dat deze band niet meer bestond. Na Traumatic... heb ik er nooit meer iets van gehoord. Brilliante plaat trouwens, helaas heb ik 'm zelf niet. Nergens meer te krijgen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-08-2005 23:54 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ja de cds zijn moeilijk te krijgen ja. Gast van TV brengt zijn cds nu uit op zijn eigen labeltje maar ik zie dat zowel de bandsite als de labelsite het niet meer doen. Maar hij is wel cool, ik heb de hele discografie gekregen


Zenial


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2016 19:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik las in een oude Aardschok een recensie van een plaat van deze act en dat leek me wel wat.

Nu het debuut album aan het checken en jawel dit is leuk zeg. Behoorlijk vreemde avantgarderige death met een beetje doom en black, lekkere '90's sound ook, beetje hol enzo, alsof het in een kathedraal is opgenomen (of een douchekabine natuurlijk).

Verder moeilijk te plaatsen, iets van Sadness meets Celtic Frost ofzo met wat Bethlehem en Rotting Christ en dan wat sneller en anders.


[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 05-10-2016 19:16]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 06-10-2016 16:09 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik moet eens dieper in hun discografie graven, vergeet hun te vaak.



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 06-10-2016 19:10 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Traumatic, echt hallucinant spul. Ziekelijk.


faceless
Usericon van faceless
Posted 06-10-2016 22:52 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

Ook maar weer eens uit de kast plukken. Boeiende band


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 06-10-2016 23:30 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

Kende het niet. Net even aangeslingerd op Youtube. Hoor er ook wel wat My Dying Bride in, maar dan een stuk zieker. Sowieso interessant en ga ik meer van luisteren.


...niets is wat het lijkt...


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 07-10-2016 9:21 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Het meeste van dit spul is meer dan 20 jaar oud.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 07-10-2016 20:13 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht



...niets is wat het lijkt...


faceless
Usericon van faceless
Posted 07-10-2016 21:30 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

Ook maar weer eens uit de kast plukken. Boeiende band


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen