IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vegetarisme / veganisme Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-08-2005 16:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

of als je anorexia hebt!!!


signature


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 30-08-2005 18:46 by Brujo Profiel van Brujo

Vanwege de billijke voedselprijzen in Oslo vegetarisch wezen eten: hey, dat was lekker!

Verbazingwekkend goed eten zelfs. Ik durf het nu wel vaker aan.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 30-08-2005 18:50 by Hamer Profiel van Hamerhttp://www.HammerArts.cjb.net

GEEJ!

hoe un-metal!



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 30-08-2005 18:56 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 30 augustus 2005 18:50 schreef Hamer het volgende:
GEEJ!

hoe un-metal!


..had ook een hoge hoed met zonnebril op, zodat niemand mij herkende


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 30-08-2005 19:00 by Hamer Profiel van Hamerhttp://www.HammerArts.cjb.net

Dan mag je hier blijven jongeman.

maar idd het kan erg lekker zijn. Zo had ik laatst voor mn werk vegetarische kroketten moeten fixen... die smaakten naar PIZZA! ik blij dat ik er een paar over had



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-08-2005 21:54 by Snaack Profiel van Snaack

Ben je niet in de war met GROENTEN, Ham0r

Dat zit inderdaad zowel op pizza (....) als in een vega-kroket.


Argh
Usericon van Argh
Posted 31-08-2005 3:04 by Argh Profiel van Argh



[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 31-08-2005 3:07]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 31-08-2005 8:15 by Stefan Profiel van Stefan

Ik heb geen principes als het eten betreft, ik eet nagenoeg alles...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-08-2005 9:34 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 31 augustus 2005 3:04 schreef Argh het volgende:




Iedereen heeft recht op mijn mening.


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 31-08-2005 9:46 by Rythm3 Profiel van Rythm3

Vegetarier == Hippie



renYek
Usericon van renYek
Posted 31-08-2005 10:00 by renYek Profiel van renYek

Mijn vriendin eet vegemetarisch, daardoor ik ook wel vaker (ik heb geen zin om steeds apart te koken). Ik eet minder vlees dan voordat we samenwoonden, maar ik kan niet zonder. Ik eet echt alles


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 18-09-2005 21:20 by IJsregen Profiel van IJsregen

Binnenkort m'n vlees laten staan. Dat wordt nog wat. Ital eten. Kip mag ik wel, vis en eieren ook. Verder zoveel mogelijk natuurlijke producten gebruiken, en gezond mogelijk eten/drinken. Geen frisdrank maar vruchtensappen en water. Geen koffie, wel thee.
Erg benieuwd hoe me dit vergaat.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-09-2005 20:47]


Disko Disko Partizani


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2005 21:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

meer plaats voor sigaretten en zware drank!


signature


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 18-09-2005 21:25 by IJsregen Profiel van IJsregen

Nopes. Geen tabak en alcohol met mate. het is een soort 'vegetarisch dieet' om je lichaam te ontdoen van alle gifstoffen die het 'gewone' eten met zich mee brengt (aan chemicalieen, kleurstoffen, smaakversterkers). Zorgen dat je lichaam 'schoon' wordt, dus.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-09-2005 16:01]


Disko Disko Partizani


slome
Usericon van slome
Posted 18-09-2005 21:43 by slome Profiel van slome

quote:
Op 18 september 2005 21:25 schreef IJsregen het volgende:
Nopes. Geen tabak en alcohol met mate. het is een soort 'vegetarisch dieet' om je lichaam te ontdoen van alle gifstoffen die het 'gewone' eten met zich mee dbrengt (aan chemicalieen, kleurstoffen, smaakversterkers). Zorgen dat je lichaam 'schoon' wordt, dus.


Dan mag je wel ver van te voren de velden waarop je eten verbouwd wordt gaan controleren op bestrijdingsmiddelen. Maar goed, voor het verwijderen van vergif heb je altijd je lever en nieren nog


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 19-09-2005 1:17 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 18 september 2005 21:25 schreef IJsregen het volgende:
Zorgen dat je lichaam 'schoon' wordt, dus.
Waarom


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 19-09-2005 16:02 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Op 19 september 2005 1:17 schreef BARABAS het volgende:
Waarom
Omdat het vergiftigen geen zin heeft. Daar wordt je lichaam alleen maar slechter van ja.

@Slome; Hehehe, janee, zover ga ik dan weer niet.


Disko Disko Partizani


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-09-2005 20:25 by M. Profiel van M.

Ijsregen, waar heb je dat dieet precies vandaan als ik vragen mag?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 19-09-2005 20:29 by IJsregen Profiel van IJsregen

Way of life. Rastafari. "Ital leven" dus.


Disko Disko Partizani


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-09-2005 20:37 by M. Profiel van M.

Ah, juist. No offense, maar ik vond het een beetje raar klinken. Het is in ieder geval niet "vegetarisch", ook niet een beetje, want kip en vis zijn beesten en geen planten.
Kip zit vol salmonella, dus ik zie niet in wat daar "schoon" aan is. Net als eieren trouwens.
Thee is echt niet minder ongezond dan koffie.... trouwens zo'n 1 a 2 kopjes koffie per dag schijnt zelfs kanker-remmend te werken.

Dat van die vruchtensap is wel een goed idee, maar verder klinkt het een beetje als een janboerenfluitjes-dieet. Als je écht gezond wil doen laat je de kip staan en houd je het bij vis en af en toe een mager stukje rund.

Meestal is gezond eten ook niet afhankelijk van een bepaald ingredient "wel of niet", maar meer afhankelijk van hoe alles tot elkaar in verhouding staat. Matigheid is dan het sleutelwoord. Ik mis trouwens de groenten een beetje in het verhaal....

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 19-09-2005 20:38]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 19-09-2005 20:46 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Op 19 september 2005 20:37 schreef M. het volgende:
Ah, juist. No offense, maar ik vond het een beetje raar klinken. Het is in ieder geval niet "vegetarisch", ook niet een beetje, want kip en vis zijn beesten en geen planten.
Kip zit vol salmonella, dus ik zie niet in wat daar "schoon" aan is. Net als eieren trouwens.
Thee is echt niet minder ongezond dan koffie.... trouwens zo'n 1 a 2 kopjes koffie per dag schijnt zelfs kanker-remmend te werken.

Dat van die vruchtensap is wel een goed idee, maar verder klinkt het een beetje als een janboerenfluitjes-dieet. Als je écht gezond wil doen laat je de kip staan en houd je het bij vis en af en toe een mager stukje rund.

Meestal is gezond eten ook niet afhankelijk van een bepaald ingredient "wel of niet", maar meer afhankelijk van hoe alles tot elkaar in verhouding staat. Matigheid is dan het sleutelwoord. Ik mis trouwens de groenten een beetje in het verhaal....

Groenten gewoon eten, alles 't liefst zo natuurlijk mogelijk, en een echt dieet is het ook niet, maar zoals ik al zei; "Meer een way of living."
Rund eet ik sowieso niet, en kip mag ik eten (wit vlees). @Ital mag je zelf een beetje bepalen wat je wel en niet eet, zolang je je maar aan de richtlijnen houdt. Echt vegetarisch zal ik nooit kunnen worden dus opzich blij dat de kip wil mag. Liever niet, maar 't zou niet erg zijn als je het wel at (eens in de zoveel tijd). Vis wel, want dat is gewoon gezond.


Disko Disko Partizani


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2005 20:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 september 2005 20:46 schreef IJsregen het volgende:
@Ital mag je zelf een beetje bepalen wat je wel en niet eet, zolang je je maar aan de richtlijnen houdt.
Euhm .... wil nie echt lullig doen maarrrreeeee


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 19-09-2005 20:49 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Op 19 september 2005 20:47 schreef Jenje het volgende:
Euhm .... wil nie echt lullig doen maarrrreeeee
Over bepaalde dingen mag je dat toch zeker wel. Snoep e.d. vallen af. Chips ook, maar pinda's mogen weer wel, mits onbewerkt.


Disko Disko Partizani


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-09-2005 20:57 by M. Profiel van M.

Wat houdt die "ital way of life" dan precies in? Klinkt een beetje als een onnodig plakkertje.... Ik bedoel, gezond eten is gewoon gezond, en het "Ital" eraan is dan dat je geen rund/varken eet of zoiets?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 19-09-2005 21:10 by IJsregen Profiel van IJsregen

Nopes. Ital is perse verbonden aan rasta's. Rasta's behoren zo te eten. *Insert heel verhaal over Babylon en Haile Selassie* Lang verhaal.
Niet omdat ik rasta ben, maar het zet me er iig toe, gezien ik t allemaal interessant vind e.d., dat ik discipline op kan brengen me eraan te houden 'af te vallen.'

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-09-2005 21:12]


Disko Disko Partizani


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen